Nee, die hebben we niet maar ik heb er wel een stuk of 3 hier rond zien rijden! Iemand vlakbij heeft er precies zo een.quote:
Maar tegelijkertijd gaat je motor eraanquote:
duitsland komt ook al aardig mee met de brandstofprijzen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar ik tank: Limburg natuurlijk. En dan ook nog eens aan de Duitse grens...
Waar tanken die mensen dan die 1.25 betalen ?
luxemburgquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar ik tank: Limburg natuurlijk. En dan ook nog eens aan de Duitse grens...
Waar tanken die mensen dan die 1.25 betalen ?
Wehehe, al eens een 92-er peugeot diesel kapot zien gaan?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd gaat je motor eraan![]()
Ik zeg toch ook niet waar ik woonquote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waar je woont. Ik vroeg waar die pomp was
120KM woon-werk verkeerquote:Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef thedude0 het volgende:
ga dan gewoon fietsen
Oneliners die je hierop dan weer kan verwachten: "Vervuiler!", "Ga bij je werk wonen!", "Ga dichter bij huis werken!" of "Dus jij veroorzaakt al die files!?".quote:
Ligt eraan. Hier hebben we zo'n onbemand Texaco pompje en die zit altijd ronde de 10 cent onder de advies prijs. Ik geloof dat het daar nu iets van ¤ 1,27 kost of zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef star_gazer het volgende:
Tip: stay clear of texaco. Die gasten zijn echt walgelijk duur.
1) Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oneliners die je hierop dan weer kan verwachten: "Vervuiler!", "Ga bij je werk wonen!", "Ga dichter bij huis werken!" of "Dus jij veroorzaakt al die files!?".
Jij bent niet zo'n helder licht hequote:Op zondag 11 maart 2007 11:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon altijd voor vijfentwintig euro tanken, opgelost
(meer past er toch niet in m'n tank)
Maar uiteindelijk ben je zeker net zoveel kwijt omdat al die auto's 1 op 5 rijdenquote:Op woensdag 11 maart 2009 04:08 schreef Bananenman het volgende:
Hier in Amerika is het lekker goedkoop, iets van $2,10 per gallon ofzo
+1quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ben je zeker net zoveel kwijt omdat al die auto's 1 op 5 rijden
Dat wel, maar dat is geen gezicht tussen al die bakken. Vind een Golf al geen gezicht tussen al die dikke Pickups en Escalades.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:11 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
+1
En ze passen ook niet in een 1 op 30 rijdende Fiat 500.
Allemaal bling-bling op afbetaling.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is geen gezicht tussen al die bakken. Vind een Golf al geen gezicht tussen al die dikke Pickups en Escalades.
Ja maar die auto's kosten daar ook geen drol. Je hebt daar een flinke bak voor het geld wat je hier neer moet leggen voor een kale VW Golf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:16 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Allemaal bling-bling op afbetaling.
Volgens mij is een Golf daar ook wel aardig aan de prijs.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar die auto's kosten daar ook geen drol. Je hebt daar een flinke bak voor het geld wat je hier neer moet leggen voor een kale VW Golf.
Nee die zijn daar ook goedkoopquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij is een Golf daar ook wel aardig aan de prijs.
Valt wel mee. Ik zie hier in het straatbeeld nog wel veel trucks en SUVs maar volgens mij is minstens de helft tegenwoordig Aziatisch, ik zie heel veel Toyota's en Honda's rondrijden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ben je zeker net zoveel kwijt omdat al die auto's 1 op 5 rijden
Neuh, ze zijn relatief gezien wel iets duurder, maar het stelt nog steeds niks voor in vergelijking wat je er hier voor neer moet leggen. Natuurlijk heb je hier ook de BPM die auto's onnodig duur maken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij is een Golf daar ook wel aardig aan de prijs.
Nee, DUitsland heeft 3 verschillende benzines:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Gunner het volgende:
En Duitsland heeft een lager octaangehalte waardoor je minder zuining rijdt en dus even duur uit bent.
LPG 39 cent per liter, dag benzine en dieselrijdersquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef r00t3d het volgende:
Diesel, 80 cent per liter. Dag benzinerijders!
En dan elke anderhalve dag aan de pomp staan? Nee, dank je.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
LPG 39 cent per liter, dag benzine en dieselrijders
In Duitsland heb je zelfs Super Plus! 100 octaan!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, DUitsland heeft 3 verschillende benzines:
Benzin: OCtaan 91, wordt in NL niet meer verkocht sinds halverwege jaren '90 en zie je ook steeds minder in Duitsland,
Euro: Octaan 95, zelfde als goedkoopste in NL, en over t algemeen iets goedkoper dan hier
Super: Octaan 98, zelfde als dure hier.
In Engeland is gewoonlijk
Octaan 95
en
Octaan 99
En de USA heeft andere rating.. Geloof dat 89Octaan daar ong gelijk is aan 95Octaan hier, maar kan ook zijn dat 87 gelijk was aan 95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |