Nee, die hebben we niet maar ik heb er wel een stuk of 3 hier rond zien rijden! Iemand vlakbij heeft er precies zo een.quote:
Maar tegelijkertijd gaat je motor eraanquote:
duitsland komt ook al aardig mee met de brandstofprijzen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar ik tank: Limburg natuurlijk. En dan ook nog eens aan de Duitse grens...
Waar tanken die mensen dan die 1.25 betalen ?
luxemburgquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar ik tank: Limburg natuurlijk. En dan ook nog eens aan de Duitse grens...
Waar tanken die mensen dan die 1.25 betalen ?
Wehehe, al eens een 92-er peugeot diesel kapot zien gaan?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd gaat je motor eraan![]()
Ik zeg toch ook niet waar ik woonquote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waar je woont. Ik vroeg waar die pomp was
120KM woon-werk verkeerquote:Op maandag 12 maart 2007 18:44 schreef thedude0 het volgende:
ga dan gewoon fietsen
Oneliners die je hierop dan weer kan verwachten: "Vervuiler!", "Ga bij je werk wonen!", "Ga dichter bij huis werken!" of "Dus jij veroorzaakt al die files!?".quote:
Ligt eraan. Hier hebben we zo'n onbemand Texaco pompje en die zit altijd ronde de 10 cent onder de advies prijs. Ik geloof dat het daar nu iets van ¤ 1,27 kost of zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef star_gazer het volgende:
Tip: stay clear of texaco. Die gasten zijn echt walgelijk duur.
1) Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oneliners die je hierop dan weer kan verwachten: "Vervuiler!", "Ga bij je werk wonen!", "Ga dichter bij huis werken!" of "Dus jij veroorzaakt al die files!?".
Jij bent niet zo'n helder licht hequote:Op zondag 11 maart 2007 11:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon altijd voor vijfentwintig euro tanken, opgelost
(meer past er toch niet in m'n tank)
Maar uiteindelijk ben je zeker net zoveel kwijt omdat al die auto's 1 op 5 rijdenquote:Op woensdag 11 maart 2009 04:08 schreef Bananenman het volgende:
Hier in Amerika is het lekker goedkoop, iets van $2,10 per gallon ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |