Dat hij niet meer op het eiland is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:01 schreef Dos37 het volgende:
Wat zei Sawyer ook al weer over Faraday?
Locke is pas later uit het water komen lopen. Ben lag toen al tussen de gewonden (door de klap die Sun hem gegeven heeft).quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef TC03 het volgende:
Wel een leuke aflevering, niet spectaculair.
Hoop alleen dat men wel een keer gaat uitleggen waarom de Oceanic Six nou terug moesten naar het eiland. En waarom zagen we Locke niet bij de survivors?
Of Lapidus, die heeft het eiland ook onder dezelfde omstandigheden verlaten als de Oceanic Six.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef TheGame het volgende:
Maar de grote vraag van deze aflevering vond ik waarom Sun niet meegeflitst is met de rest van de O6?
Ik vond die planecrash er wel tof uitzien voor Lost-standaarden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:41 schreef planethugo het volgende:
redelijke aflevering, niet echt bijzondere dingen gezien...
Verdommequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vond die planecrash er wel tof uitzien voor Lost-standaarden.
Dat was niet dharma hoor, dat waren de others waar Ben toen de baas was. Ze lieten Kate en Sawyer toen nog aan die landingsbaan werken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Verdomme
ze beweegt ook nog
Wel mooi dat het dharma initiative nog even een landingsbaan heeft aangelegd voor lapidus cs. En weer een brute dood, die van de copiloot.
Ik vond het een heel erg slechte CGI, alsof het zo uit Flight Simulator getrokken was. Het was slechts 2 seconden in beeld, maar ik dacht meteen wat ziet dat er nep uit.. Toen Lapidus zei dat er een landingsbaan was, moest ik meteen weer terug denken aan Sawyer en Kate die toen die landingsbaan moesten aanleggen, alsof Ben al wist dat het ging gebeuren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vond die planecrash er wel tof uitzien voor Lost-standaarden.
Dan zou voor Lapidus hetzelfde gelden..quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
zou sun misschien ook op t eiland geboren zijn? Aangezien net als ben niet terugflitst zal er toch wel iets met 'r aan de hand zijn
Neej, want diens situatie is anders.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef CySt het volgende:
[..]
Dan zou voor Lapidus hetzelfde gelden..
Het was natuurlijk geen biosfilm kwailiteit, maar iedereen herinnert zich vast die Irak-aflevering uit seizoen 2 nog wel met die vreselijk neppe helikopters.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
die vond ik juist heel erg nep uitzien.
Ik ben geen fan van het idee dat er binnen LOST meerdere tijdlijnen kunnen ontstaan - bovendien: what happened happened - maar The Barracks zagen er inderdaad uit alsof The Others er nooit ingetrokken zijn. Daarnaast hoorde je ook weer de nummerreeks uitgezonden worden door de Radio Tower via de cockpitradio tijdens de vliegtuigcrash, alsof de broadcast nooit is aangepast door Rousseau..quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:39 schreef Symer het volgende:
Wat ook wel vreemd was toen Sun en Lapidus bij Christian kwamen was dat de gebouwen er anders uitzagen dan eerder.
Niet alleen is de boel half ingestort, maar er hangen ook weer Dharma-borden en foto's. Die hingen er niet toen Ben en de andere Others er woonden. Bovendien hebben Jack en Kate daar een tijdje gewoond, zouden ze zichzelf dan niet herkend hebben op die groepsfoto?
Zouden Sawyer en de anderen iets gedaan hebben om te voorkomen dat de Purge plaatsvindt, waardoor de Others nooit in dat dorpje komen te wonen?
Zou Sun dan de baby uit de eerste aflevering zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
die vond ik juist heel erg nep uitzien.
zou sun misschien ook op t eiland geboren zijn? Aangezien net als ben niet terugflitst zal er toch wel iets met 'r aan de hand zijn
Easy Kong!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef tralalala het volgende:
Geen one liner van Sawyer?of ik heb hem gemist
Post van de dagquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zou Sun dan de baby uit de eerste aflevering zijn?
ik denk dat kate die zwangere vrouw is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij de overlevenden van de nieuwe crash zat ook weer een zwangere vrouw volgens mij.
Dat is toch niet zeiken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:24 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het een goede ep. Jullie zeiken teveel. Het was duidelijk en er waren niet teveel wtf momenten.
Ik denk dat je dat deel van de aflevering nog een keer goed moet kijken.quote:Dat het dorpje verlaten is in de toekomst kan te verklaren zijn omdat tegen het einde van het vorige seizoen iedereen ging vluchten. En 3 jaar later, met stormig weer op het eiland lijkt mij best aannemelijk dat het dorpje er zo ontzettend oud en verlaten uitziet.
Je bedoelt natuurlijk Sun.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is toch niet zeiken?
Deze aflevering werpt een aantal logische vragen op. De meeste in het oog springende: "Waarom zijn Kate, Lapidus en Ben niet meegeflitst?"
Zo zijn er nog wel een paar.
Zoals hierboven ook al staat lijkt het me logisch dat behalve Ben blijkbaar Lapidus en Sun ook in 1977 al op het eiland zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Deze aflevering werpt een aantal logische vragen op. De meeste in het oog springende: "Waarom zijn Kate, Lapidus en Ben niet meegeflitst?"
Dat hoeft niet eens per se. Zelfs Faraday wist nog niet precies hoe het hele tijdreizen-gebeuren in elkaar steekt. Dus misschien kunnen er wel zaken worden gewijzigd. Of er gelden wellicht andere regels op het eiland.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:29 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het idee dat er binnen LOST meerdere tijdlijnen kunnen ontstaan - bovendien: what happened happened - maar The Barracks zagen er inderdaad uit alsof The Others er nooit ingetrokken zijn. Daarnaast hoorde je ook weer de nummerreeks uitgezonden worden door de Radio Tower via de cockpitradio tijdens de vliegtuigcrash, alsof de broadcast nooit is aangepast door Rousseau..
Ja, ik weet het nu wel bijna zeker. Die barracks staan ergens midden op het eiland en worden omgeven door dat defensiesysteem (dus niet direct bij het water). Het lijkt me raar dat Sun en Lapidus daar nu al waren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij staan de 'introductie' huisjes ook niet in het kamp (maar bij het haventje). Ik dacht dat het haventje wel een eindje van het dorp stond.Maar dat durf ik niet 100% zeker te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |