quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:24 schreef Mirel het volgende:Ik vind het een goede ep. Jullie zeiken teveel. Het was duidelijk en er waren niet teveel wtf momenten.
Dat is toch niet zeiken?
Deze aflevering werpt een aantal logische vragen op. De meeste in het oog springende: "Waarom zijn
Kate Sun, Lapidus en Ben niet meegeflitst?"
Zo zijn er nog wel een paar.
quote:
Dat het dorpje verlaten is in de toekomst kan te verklaren zijn omdat tegen het einde van het vorige seizoen iedereen ging vluchten. En 3 jaar later, met stormig weer op het eiland lijkt mij best aannemelijk dat het dorpje er zo ontzettend oud en verlaten uitziet.
Ik denk dat je dat deel van de aflevering nog een keer goed moet kijken.
Dan zie je namelijk dat het dorpje er anders uitziet dan wat wij gewend zijn.
Zo zijn overal Dharma gerelateerde borden zichtbaar (dit ligt er echt heel dik op in die scènes).
In het oorspronkelijke dorp uit 2001-2004 zijn deze borden nooit aanwezig geweest, alleen in flashbacks naar het Dharma tijdperk.
Conclusie: The Others hebben het dorp waar Sun en Lapidus binnenliepen nooit de inval gedaan en het dorp dus ook nooit overgenomen.
De logische volgende vraag is dus: "Waarom heeft de inval nooit plaatsgevonden?"
Dan kan je denken aan een alternatieve tijdlijn, of Farraday zat er wellicht naast met zijn uitspraak dat alles al eens gebeurt is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-03-2009 00:11:01 ]