abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:05:34 #126
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_67216392
Mooi hoe Sawyer Jack pwnt. Verder vond ik het beetje matige aflevering. Heel veel gebeurde er niet.

Suggestie voor de volgende TT: "Hi, Kate. Welcome to the island."
pi_67216989
Vond het geen bijzondere aflevering, volgende week hopelijk meer actie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_67217172
Ik vond m wel aardig Eventjes Claire opzoeken hoor
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:29:08 #129
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_67217231
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:39 schreef Symer het volgende:
Wat ook wel vreemd was toen Sun en Lapidus bij Christian kwamen was dat de gebouwen er anders uitzagen dan eerder.

Niet alleen is de boel half ingestort, maar er hangen ook weer Dharma-borden en foto's. Die hingen er niet toen Ben en de andere Others er woonden. Bovendien hebben Jack en Kate daar een tijdje gewoond, zouden ze zichzelf dan niet herkend hebben op die groepsfoto?

Zouden Sawyer en de anderen iets gedaan hebben om te voorkomen dat de Purge plaatsvindt, waardoor de Others nooit in dat dorpje komen te wonen?
Ik ben geen fan van het idee dat er binnen LOST meerdere tijdlijnen kunnen ontstaan - bovendien: what happened happened - maar The Barracks zagen er inderdaad uit alsof The Others er nooit ingetrokken zijn. Daarnaast hoorde je ook weer de nummerreeks uitgezonden worden door de Radio Tower via de cockpitradio tijdens de vliegtuigcrash, alsof de broadcast nooit is aangepast door Rousseau..
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:31:52 #130
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67217330
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

die vond ik juist heel erg nep uitzien.

zou sun misschien ook op t eiland geboren zijn? Aangezien net als ben niet terugflitst zal er toch wel iets met 'r aan de hand zijn
Zou Sun dan de baby uit de eerste aflevering zijn?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_67217738
Geen one liner van Sawyer? of ik heb hem gemist
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:49:44 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67217959
Zag Sawyer steeds naar Kate kijken

Juliet
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:53:55 #133
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67218086
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:43 schreef tralalala het volgende:
Geen one liner van Sawyer? of ik heb hem gemist
Easy Kong!

maar daarna gelijk. I missed you too Hugo
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:15:33 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_67218853
Wel een grappige aflevering. Sun zit met Ben en Lapidus gewoon 30 jaar te laat op de goede plek, terwijl de andere in hetzelfde vliegtuig zittende Oceanic-overlevenden wel in 1977 zijn geland?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_67219585
Baby Ethan Jonkie Ben Sun 30 jaar in de toekomst

Fuck ik hou van deze serie
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_67219878
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:43:25 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67220004
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:31 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Zou Sun dan de baby uit de eerste aflevering zijn?
Post van de dag

dat zou maar zo kunnen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67220955
Ben is ook niet meegeflitst en dat zal waarschijnlijk zijn omdat hij (als klein kind) al in dezelfde tijd aanwezig was.

Althans, puur mijn "Back to the Future-tijdreiskennis" toepassend, zou dat niet gezond zijn.

Anyway, misschien zijn Sun en Ladipus ook al wel, op jongere leeftijd, aanwezig.
I was an atheist until I realized I was God
pi_67221200
K*t ik kan me een baby uit de 1e aflevering even niet voor de geest halen Iemand een screencap voor mij?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Lieve Belg donderdag 19 maart 2009 @ 22:25:36 #140
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_67221865
leuke ep
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_67221988
pi_67222909
Aardige aflevering, had er iets meer van verwacht maar al met al viel het niet tegen. Dat met die landingsbaan is wel interessant, maar als Ben dat in het verleden al had besloten dan wist hij al dat het vliegtuig in de toekomst neer ging storten? Of zou het een instructie van Jacob zijn?

Verder hoor je inderdaad de oorspronkelijke numbers terwijl het vliegtuig neerstort, en is Dharmaville vernietigd. Ik hoop echt dat ze niet met aangepaste verhaallijnen gaan komen a la Back to the Future, dat maakt Lost echt te complex (denk ik ). Dat strookt ook niet met Faradays "whatever happened happened" uitleg.
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:48:29 #143
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_67222927
MOET Sun wel zijn ja
pi_67223884
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij de overlevenden van de nieuwe crash zat ook weer een zwangere vrouw volgens mij.
ik denk dat kate die zwangere vrouw is.
Verder was het opvallend dat die nummers weer terug kwamen tijdens de crash toen de hoogte meters werden afgelen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_67223962
Hoewel het verhaal totaal ongeloofwaardig is, is het allemaal net echt.
Klote dat je nu weer een week moet wachten.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:24:29 #146
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_67224348
Ik vind het een goede ep. Jullie zeiken teveel. Het was duidelijk en er waren niet teveel wtf momenten.

Wanneer zei Ben dat ze een landingsbaan moesten aanleggen? Kan me écht niks over landingsbanen herinneren.
Dat het dorpje verlaten is in de toekomst kan te verklaren zijn omdat tegen het einde van het vorige seizoen iedereen ging vluchten. En 3 jaar later, met stormig weer op het eiland lijkt mij best aannemelijk dat het dorpje er zo ontzettend oud en verlaten uitziet.
Die foto's kunnen misschien op de Back To The Future manier veranderd zijn, maar dat denk ik niet.
Die whispers zijn trouwens erg interessant, vraag me wat er in de nieuwste gezegd wordt. Hier transcripts, maar nog niet van de nieuwe: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Whisper_transcripts
Hier staan een paar nieuwe: http://lostwhispering.blogspot.com/

Wil nu toch echt weten wat de Temple is trouwens, waar de rest van de Others naartoe zijn gegaan. 3 jaar later en dharmaville is dus blijkbaar nog steeds verlaten. Rest van het eiland ook?

[ Bericht 85% gewijzigd door Mirel op 19-03-2009 23:36:54 ]
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:34:28 #147
37723 martijnisgek
gek hoezo gek?
pi_67224779
Ik vond het weer een super goede aflevering. Dit hele seizoen is goed! Heb met mijn vriendin onlangs seizoen 2 gekeken, zijn nu net begonnen aan 3. Dat kate en James moesten werken aan de landingsbaan was dus net langs gekomen...

Hoor veel mensen klagen dat het een redelijke aflevering was en dat er geen actie was. Ik vind dat eigenlijk we goed. Zolang ze de leuke links met de vorige keer dat ze op het eiland ware er maar in houden en natuurlijk de antwoorden (waardoor je weer 10 nieuwe vragen krijgt).

Ik ben er bang voor dat volgende aflevering minder gaan worden, je zag nu al aankomen dat de echte Dharma achterdochtig gaat worden... Je kan dan wel verzinnen waar het geen gaat... Hopelijk hebben ze een mooie / goede manier gevonden om dit in beeld te brengen.

Mij viel ook direct op dat Swayer een boek aan het lezen was. Ik dacht echt WTF, ga je een boek lezen moet je je vrienden niet verder inlichten etc etc... gelukkig haakte Jack daar direct op in.
pi_67225747
Die scene met Christian en Sun.
En dat Sun Ben sloeg.

Het was een goede EP.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:59:23 #149
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67225803
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:24 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het een goede ep. Jullie zeiken teveel. Het was duidelijk en er waren niet teveel wtf momenten.
Dat is toch niet zeiken?
Deze aflevering werpt een aantal logische vragen op. De meeste in het oog springende: "Waarom zijn Kate Sun, Lapidus en Ben niet meegeflitst?"
Zo zijn er nog wel een paar.
quote:
Dat het dorpje verlaten is in de toekomst kan te verklaren zijn omdat tegen het einde van het vorige seizoen iedereen ging vluchten. En 3 jaar later, met stormig weer op het eiland lijkt mij best aannemelijk dat het dorpje er zo ontzettend oud en verlaten uitziet.
Ik denk dat je dat deel van de aflevering nog een keer goed moet kijken.
Dan zie je namelijk dat het dorpje er anders uitziet dan wat wij gewend zijn.
Zo zijn overal Dharma gerelateerde borden zichtbaar (dit ligt er echt heel dik op in die scènes).
In het oorspronkelijke dorp uit 2001-2004 zijn deze borden nooit aanwezig geweest, alleen in flashbacks naar het Dharma tijdperk.
Conclusie: The Others hebben het dorp waar Sun en Lapidus binnenliepen nooit de inval gedaan en het dorp dus ook nooit overgenomen.
De logische volgende vraag is dus: "Waarom heeft de inval nooit plaatsgevonden?"
Dan kan je denken aan een alternatieve tijdlijn, of Farraday zat er wellicht naast met zijn uitspraak dat alles al eens gebeurt is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 20-03-2009 00:11:01 ]
pi_67225980
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat is toch niet zeiken?
Deze aflevering werpt een aantal logische vragen op. De meeste in het oog springende: "Waarom zijn Kate, Lapidus en Ben niet meegeflitst?"
Zo zijn er nog wel een paar.
Je bedoelt natuurlijk Sun. Dat Sun niet mee is geflitst is wel opmerkelijk.
Ben en Lapidus kan ik wel een verklaring voor vinden (Ben ging op een andere manier van het eiland af, Lapidus is later op het eiland gekomen).

Ik geloof niet in je theorie dat er iets gaat veranderen in de tijd. Dat The Others dus opeens niet het Dharmakamp gaan overnemen. Volgens mij staan de 'introductie' huisjes ook niet in het kamp (maar bij het haventje). Ik dacht dat het haventje wel een eindje van het dorp stond. Maar dat durf ik niet 100% zeker te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')