Inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef SoulDigger het volgende:
De uitspraak, laat hem flippen, please
Dat dit soort mensen überhaupt een levenspartner weet te vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Misschien reageert hij het wel af op zijn vrouw
Wat een schaap
wat n hond iddquote:
Erg hé.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef GGMM het volgende:
Triest.
Nee, morgen vroeg op. Jij?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef Messenga het volgende:
Ga je nog pilsen, houniet?
Same problemquote:
Volgende week komt er 1 langs.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Same problemMorgen weer. Ik hoef niets te missen van ajax trouwens, mag toch werken tot 9 uur
Hoeist met de dames?
Hij staat er al op jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Titus-Pullo het volgende:
Is dit hem al
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9058760&md5=6ac5d2dccb468feb8f7efc867877dc31
Ik kan hem niet bekijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij staat er al op ja!
Maar de link moet zijn: http://player.omroep.nl/?aflID=9058760
Donderdag pasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgende week komt er 1 langs.
Donderdag kijk ik Ajax via internet. NOS.
Doel je op AFC of de dame?quote:
Onzin, is vast een rickrollquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=9058760
Deze doet het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thirteen!
De dame komt wellicht zaterdag, of elders in die volgende week.quote:
met zo'n geschift vent durf je niet te vertellen dat je weggaat, hij zou die vrouw wurgen of zo,quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:12 schreef Adidah het volgende:
Ik vind het sneu voor die vrouw. Moet je daar nou de rest van je leven mee slijten...
vroegtijdige abortus is niet verkeerd,quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:16 schreef Koploperkopper het volgende:
Haha. WAT een figuur!![]()
![]()
Nog beter dan dat ene kind van destijds.
![]()
Wat denk jij dan? Eén verkeerd woord en het is zijn dood...quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:20 schreef Thomass het volgende:
Ik sterf hier![]()
Die shop owner doet het wel goed, gewoon rustig blijven enzo
Die papegaaiquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die papegaai![]()
Die viel me niet eens op tijdens de tv uitzending, op een 42" nota bene
quote:
triest, die vrouw mag van mij in een blijf van mijn lijf huis.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
"Jan, ik mot me jas hebbe joh!
>"He? ACH VOL TOCH DOOD OUWE TEEF!" IK GA NAAR HUIS!
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:36 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
triest, die vrouw mag van mij in een blijf van mijn lijf huis.
quote:
Ja dat zag ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die presentatrice vroeg na de uitspraak of meneer Woonink er nog even bij wilde komen voor het eindshot en toen zei ie dus "maok d'r maor 'n tekening van en stuurt 'm op naor Mallorca" en liep hij boos de studio uit.
SCHATJE MAG IK JE FOTO!!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hier, koppe gek!"
Eng ja!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:57 schreef B.E.D het volgende:
[..]
SCHATJE MAG IK JE FOTO!!!!
[ afbeelding ]
Ik zal straks eens een compilatie maken voor de mensen die het niet gezien hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 02:23 schreef TimKuik het volgende:
Wahahahaha, die man!!
Ik ga stuk hiero!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=8703539
Deze is opzich ook wel beschamend.
Was dat die jongen die in de uitgaansbus had gekotst?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha dat dikke kind werd gepwnd in Counterstrike
WTFquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
Die viswinkel schijnt afgebrand overigens
http://www.baitstore.nl/index.php?id=23&tx_ttnews
Ja hij faalt volgensmij elke dag wel 100 keer in alles...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Was dat die jongen die in de uitgaansbus had gekotst?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
http://www.baitstore.nl/
Wow, epic!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha dat dikke kind werd gepwnd in Counterstrike
Haha episch, hij is er nog trots op ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wow, epic!
http://buskotser.hyves.nl/
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wow, epic!
http://buskotser.hyves.nl/
quote:De ik-had-dat-niet-moeten-doen-terwijl-ik-dronken-was hyve (3451)
Ik had ook niet veel meer van hem verwacht eigenlijk...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Z'n school:
Beschrijving:
Gilde opleidingen op de Hagerhofweg in Venlo.
Categorie:
MBO
Adres:
Hagerhofweg 15
Plaats:
Venlo
Typisch.
Vrij vertaald: Dikke vetklep, zak in de stront, je bent nog dikker dik dik dik en je hebt een babyfacequote:Dit zegge weej altied over ruud ...
Dieke vetklep
Ow mam
Zak in de stront
Val in de knup
Geej ziet DIK DIK DIK DIK DIK DIK ! :-p dieke :-p xD
BabyFace :-p xD
Ruud ^^ laterz
Ik zie hem er wel voor aan om die boel in de fik te zetten daar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
http://www.baitstore.nl/
Lekker met z'n allen zinguh en schreeuwuh.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een kansloze bolle boeren zeg.
Hij zat al die winkels zwart te maken te bijzijn van zijn vrienden langs de waterkantquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef B.E.D het volgende:
Hoe bont moet je het eigenlijk maken om een winkelverbod te krijgen?
De eigenaar van een winkel kan daartoe besluiten omdat het zijn winkel is. Hoe bont is dus vrij subjectief.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef B.E.D het volgende:
Waarom doe je het zelf niet? Autist?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
-edit-
Wie belt hem even om te zeggen dat ie zich op het politiebureau moet melden ivm de brand in de hengelwinkel?
Wel het gesprek opnemen he
Nou, als je geen woord kritiek kan hebben en daardoor uit je stekker gaat lijkt me wel genoeg.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef B.E.D het volgende:
Ik bel later wel, heb hem nu een fan-smsje gestuurdquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
-edit-
Wie belt hem even om te zeggen dat ie zich op het politiebureau moet melden ivm de brand in de hengelwinkel?
Wel het gesprek opnemen he
Een smsje naar een vast nummer, gefeliciteerd:quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik bel later wel, heb hem nu een fan-smsje gestuurd
Ja want dat nummer is ook echt mobiel of in staat om smsjes te ontvangen!einz1.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik bel later wel, heb hem nu een fan-smsje gestuurd
Ehm, ja, dat kan welquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja want dat nummer is ook echt mobiel of in staat om smsjes te ontvangen!einz1.
Duidelijk niet op de hoogte van de hedendaagse techniek....quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ok nu faal ik dus, mea culpa. Gelijk ff testen.. Weer wat geleerd.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Duidelijk niet op de hoogte van de hedendaagse techniek....
Gelukkig wel ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij, die op elk veld op de hoogte zijn van alle mogelijkheiden.
Adelante heeft blijkbaar genoeg meegemaakt om jou te wantrouwen. En van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:19 schreef sybilla het volgende:
maar als jij die man niet kan waarom reageer je dan dat er geen dochter is?
ik geef je een tip als je goed luisterd tijdens de hoor zitting als hij de boos de zaal uit loopt hoor je duidelijk op de achter grond zijn dochter die ook in de zaal zat, kinder verkrachten kan die ook. dus dat zegd genoeg.
En jij zat stiekem mee te kijken terwijl je in de schoolbanken hoorde te zitten he... boefje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:19 schreef sybilla het volgende:
ik geef je een tip als je goed luisterd tijdens de hoor zitting als hij de boos de zaal uit loopt hoor je duidelijk op de achter grond zijn dochter die ook in de zaal zat, kinder verkrachten kan die ook. dus dat zegd genoeg.
Dat fragment of die kerel zelfquote:
Een aantal fragmenten, ludiek aan elkaar gepraat door Mathijsquote:
En nu ook live op teletekstquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:29 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Een aantal fragmenten, ludiek aan elkaar gepraat door Mathijs![]()
Hij zelf niet natuurlijk. Mischien heeft ie inmiddels wel een studio verbod
Ik vind het wel ietwat pretentieus om die classificatie misantropisch te noemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:33 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het ietwat misantropisch om die man te bestempelen als 'het gewone volk'.
Ik heb het teruggeluisterd, en op 19:05 hoor je inderdaad een vrouwenstem zoiets zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:19 schreef sybilla het volgende:
Dat dus ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:30 schreef AryaMehr het volgende:
Prachtig. Vooral het stukje met: WIe was dat? Gewoon boem in één keer, je schrikt er gewoon van.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:57 schreef B.E.D het volgende:
[..]
SCHATJE MAG IK JE FOTO!!!!
[ afbeelding ]
Wat een puberquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Haha episch, hij is er nog trots op ook![]()
Was ik ook geweest voor ¤160,- ...
wat een onzin,quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef Gehannes het volgende:
Trouwens nu ik het nog allemaal een keer gezien heb begin ik aan die andere gozer ook wel een beetje te twijfelen. Het ziet er toch sterk naar uit alsof hij probeert zo goed mogelijk reclame te maken voor zijn winkel.
Ook die twee getuigen van hem die beweren dat hij die hengel over de schouder wierp kunnen misschien wel omgekocht zijn of iets dergelijks. Het is in ieder geval wel erg frustrerend als ze dat zouden liegen, en dan kan ik me die woede van die gozer ook wel voorstellen.
Maar goed die gozer had daar gewoon meer geïnteresseerd moeten zijn en ook met betere argumenten moeten komen. Nu wekte hij de indruk van iemand die niet helemaal snugger is en inderdaad onvoorzichtig met zijn spullen omgaat. Terwijl die andere gozer juist heel bedeesd over kwam, en zeker van zijn zaak. Dat kwam veel overtuigender over.
Dan mag jij voorop.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:32 schreef Black_Rainbow het volgende:
epische faal.
Wat mij betreft de nieuwe Kees.
Wie gaat deze man opvrolijken met een huisbezoek?
quote:gewoon naar een andere winkel gaan met kapotte hengel,, een goede winkel repareert ook hengels van andere winkels;)
jan wooninck is onschuldig![]()
Ja die is nieuw.quote:
Deze visser steekt het tuinhekje ruim naar de kroon, helemaal alsie ook de viswinkel in de hens heeft gestokenquote:
Het was idd geniaal, maar het tuinhekje is een klassieker, dus niet nieuw.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:38 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Deze visser steekt het tuinhekje ruim naar de kroon, helemaal alsie ook de viswinkel in de hens heeft gestoken
Als de rijdende rechter niet meer draait dan is het oude lullen met de caravan op pad ook de moeite waard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:22 schreef Rapaille het volgende:
haha zit nu naar uitzendinggemist te kijken. Ik moet dat programma echt vaker kijken, ik lig helemaal in een deuk.
Dat mens spoort nietquote:
Hij is gewoon Satan. Punt uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
We zijn dus niet de enige die denken dat de ouwe baas die toko in de hens heeft gezet
Idd, maar los daarvan, dat zo'n man kinderen heeft. Wat voor kinderen zijn dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik moet zeggen er was echt iets mis met die man.
En als je goed luistert op 19:05 hoor je idd een vrouw zeggen "een kind verkrachten kan ie ook".
Maar dat zou speciaal onderzocht moeten worden met goeie geluidsscrubbing software of iets dergelijks.
Viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik kom er niet aan hoor!"
Wat een baas
Here we come "Probleemwijk: Seniorenwoningen!". Hup hup.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:08 schreef McFearless het volgende:
"Schelden doe ik niet gauw, slaan wel."
It's a conspiracy!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:11 schreef leetzors het volgende:
Maar ik heb het gezien, en wat een mongool.
"DIT ZIJN HEUL NIET MIJN DELEN, BEDRIEGERS"
Misschien kunnen we Ella Vogelaar toch weer aan het werk zettenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:11 schreef leetzors het volgende:
[..]
Here we come "Probleemwijk: Seniorenwoningen!". Hup hup.
Zou 'ie bij de SS hebben gezeten?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:51 schreef TeringHenkie het volgende:
R-R-R-R-R-REEEEECHTSTANDIG!
NIET AFBROKKELEND!
R-R-R-R-R-REEEEECHTSTANDIG!
Zo te zien wel, was ie ook een goeie. Wat een zielige drakenbabyquote:Op maandag 16 maart 2009 01:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zou 'ie bij de SS hebben gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |