En de minimonkey is er ook nog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:31 schreef cattie het volgende:
In de aanbieding:
5 euro
3,50 euro
[ afbeelding ]
10 euro verkocht!
Hoeveel wil je hiervoor hebben, ik vind ze erg stoer..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:22 schreef freecell het volgende:
Vergeet ik bijna de schoentjes
Maat 16/17 (bij Leander nu net te klein)
[ afbeelding ]
Paar keer aangedaan, maar hij werd er boos van
Okay, als Lennon wakker is, ga ik even meten. Voor 6 euro wil ik ze wel kopen!! welke kleur zijn ze trouwens? Is niet zo heel goed te zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
Onderkant 10 CM
Uhm... 6,- inc verzenden? (ze kunnen met een beetje moeite wel door de bus)
Moeilijk te omschrijven, haha. Het is precies de kleur van de foto... hmmm.... bruin-grijzig? (hey, mijn camera kán het dus welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, als Lennon wakker is, ga ik even meten. Voor 6 euro wil ik ze wel kopen!! welke kleur zijn ze trouwens? Is niet zo heel goed te zien.
Is dat zo?? Heb geen idee wie jij bentquote:
ff vogelen hoe ik me pm aan krijg !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb wel interesse Noelle, in de doornroosje en assepoester variant. Heb je toevallig een foto? En wat wil je er voor hebben?
Ik wilde je pm-en maar dat staat nog niet aan.
Je PM doet t niet, dus maar ff zo weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:51 schreef samsuus het volgende:
[..]
Is dat zo?? Heb geen idee wie jij bent
Nee, ik ga niet naar die meet, dat weekend vieren we Dylans verjaardagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:58 schreef Noli. het volgende:
[..]
Nu de vraag hoe krijgen we 'm hier?![]()
Kom je ook naar de Noord-meet? (4 april-BallorigAssen)
Het gaat wel passen hoor denk ik. Ik pm je even mijn gegevens.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven, haha. Het is precies de kleur van de foto... hmmm.... bruin-grijzig? (hey, mijn camera kán het dus wel)
Als het gaat passen, pm dan je adres ed maar even
Ow daar had ik nog niet eens gekekenquote:Op zondag 15 maart 2009 10:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
Je PM doet t niet, dus maar ff zo weer
ik ben marloes, heb bij je in de klas gezeten, 4 havo. (herken je me ook niet aan de foto's in mn fotoboek?)
Hmmmm....quote:Op zondag 15 maart 2009 10:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar die meet, dat weekend vieren we Dylans verjaardagWij komen verder ook eigenlijk nooit noorderlijker dan Lelystad, dus op weg ergens naartoe langsbrengen valt ook af
van de foto in je avatarquote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ow daar had ik nog niet eens gekekenJa nu weet ik wie je bent!
Grappig om je hier tegen te komen. Maar hoe wist jij dat ik het was, ik heb toch niet zoveel informatie in mn profiel staan?
Geen idee hoe ik mn pm aan krijg
Foto's zijn per ongeluk weer verwijderd. Morgenavond komt er een nieuwe poging.quote:
@Lois...pm ondertussen aan gezet .quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb wel interesse Noelle, in de doornroosje en assepoester variant. Heb je toevallig een foto? En wat wil je er voor hebben?
Ik wilde je pm-en maar dat staat nog niet aan.
Die slijten we dan wel verder, hahaha.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef Lenaatje het volgende:
Nijna het lichte broekje met strikjes heeft iets een slijtplekje op de kont zag ik later. 7,50 incl. verzenden?
Is goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die slijten we dan wel verder, hahaha.
Kan het uit voor 7,50? Ik vind het prima, ik PM je vandaag even.
Ik zal eens kijken of ik er op internet een plaatje van kan vinden. Die andere is al verkocht. Deze die in de verpakking zit wil ik ook wel openmaken, maar vind ik zo zondequote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:37 schreef Fruppel het volgende:
Slaapmeisje heb je toevallig een foto waar de klamboe in zijn geheel opstaat (bovenkant zeg maar erbij)?
Ik zal even kijken, ik heb idioot veel slaapzakkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Jelief het volgende:
Ik ben op zoek naar (zomer)slaapzakken voor Ruben. maat 68-80 van de Hema of maat 70 elders.
Ik wacht rustig af. Moet ook eerst zien ofquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:24 schreef cattie het volgende:
Tuurlijk! Je hebt wel 1 pm-er voor je (die reageerde eerder).
Ja maar dan kan ik bijna net zo goed een nieuwe kopenquote:
helaas zijn die van mij 41, maar ik heb ze volgens mij laatst ergens in de aanbieding gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:33 schreef Stout het volgende:
Ik zoek een paar skeelers, maatje 36-38 (verstelbaar) of maat 37 (niet verstelbaar) die Timo nu heeft zijn echt veel groter dan de 38 die ze zeiden. (ik pas er met maat 41 zelfs in)
Heeft iemand nog wat liggen uit een sportieve bui ?
Ik zal vandaag even voor je zoeken, we hebben nog een schaal vol met die dingen die nu óveral op geplakt wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:08 schreef Beelzebufo het volgende:
Met toestemming van de V&A mods:
Ik ben op zoek naar Deen Dierenplaatje nr. 40 (tweede serie). Iemand hier die me kan helpen?
en voor de ambulance?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
wat vraag je voor het prinsessenpaleis?
Roze valt hier altijd in de smaakquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:06 schreef CarOnline het volgende:
Oooh ik moet rennen naar mn werk nu, ik kom daar vanavond op terug, is dat goed?
Ik ben pas om 20:00 vrij dus dat kan wel wat later worden.
Maak ik meteen even foto's van dat prinsessendingetje. Tis niet helemaal het paleis Faja, maar meer een toren met dingetjes erop en eraan.
Welroze
![]()
Ik heb in ieder geval nummer 52 voor je. Morgen krijgen we nóg meer plaatjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:15 schreef cattie het volgende:
Voor mijn zwager (van 12) zoek ik nog de voetbalplaatjes nr 52 en 154. Heeft iemand die? Hij heeft een heleboel dubbele, maar ik heb geen idee welke.
Het lijkt er op dat ik het plaatje toegestuurd ga krijgen via iemand anders. Evengoed dank voor je moeite!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zal vandaag even voor je zoeken, we hebben nog een schaal vol met die dingen die nu óveral op geplakt worden![]()
als ik het vergeetpm me dan maar even
Geweldig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nummer 52 voor je. Morgen krijgen we nóg meer plaatjes.Dus dan kijk ik even voor 154.
Oh was het voor je man?quote:Op zondag 22 maart 2009 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
CarOnline, het playmobil kasteel is niet nodig hier. Man vindt playmobil niet leuk.
Het is gelukt!quote:Op zondag 22 maart 2009 00:28 schreef bixister het volgende:
wij hebben 'm volgens mij ook (die roze prinsessentoren), ik kan er morgen wel een fotootje van maken?
mocht maneki er toch van af zien trouwens, dan ben ik ook wel geïnteresseerd in de boerderij!
Het paard dat wordt doorgezaagd bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef CarOnline het volgende:
Het witte paard op de boerderijfoto bleek het paard van de prinsessenkoets te zijn dus die hoort er niet bij.
Haha ja die.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het paard dat wordt doorgezaagd bedoel je?![]()
Fuente ik heb nog in elk geval 2 jurkjes en verder moet ik even zoeken, heb het toevallig v orige week op de foto gezet.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:20 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand misschien leuke zomerkleertjes in maat 68? Voor een meiske?
ik zal dadelijk even kijken. alleen 68 of ook 74 ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:20 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand misschien leuke zomerkleertjes in maat 68? Voor een meiske?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |