Idem dito hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef m@x het volgende:
Hier ligt een enorme stapel dubbele plaatjes (met dank aan de buuf). Mocht iemand nog plaatjes nodig hebben, pm dan maar even en dan kijk ik of ze er tussen zitten
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:06 schreef m@x het volgende:
Ik heb hem ook voor je snoop (driedubbel zelfs)
Als Chell ze niet heeft heb ik 60 nog voor Kai.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb je 60 en 92 nog steeds? Dan willen wij ze namelijk wel graag hebben
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef m@x het volgende:
En voor Bixx en Nijna ook een. Jullie plaatjes zijn vandaag binnengekomen.
hey! jij bent suus die ik ken!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:27 schreef samsuus het volgende:
Handig topic.
Ik heb nog wat spullen te koop
Kinderwagencombi Mutsearts kleur: aqua
Rode chicco buggy
Bopita box rond
Blauwe mini Monkey draagzak
jaaaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik leg hem apart voor je
Binnenkort dan maar weer bakkie doen/spullen ruilen
Is saar al te groot voor dat kickassjasje ? *hoopt* en zo ja..neem je m dan mee naar de ruilbeursquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is er hier nog iemand die interesse heeft in een voedingskussen? Mijne ligt zich te vervelen op de kast
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:14 schreef beefcake het volgende:
Noli zoek je nog een loopfiets?!
Ik heb er nog een van hout in de weg liggen in de schuur. Alleen binnen gebruikt, niet beschadigd. Het zadel is in verschillende hoogtes te verstellen.
Uuuuhm, 15 euro?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef Noli. het volgende:
[..]
!
Ik heb ondertussen ook de trappers van Hanne's fietsje gedraaid en dan lukt het haar nét maar eigelijk is het nu nog te hoog.![]()
Maar wat wil je er voor hebben dan kan ik het hier altijd in de overleg gooien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 56:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog wel meer (rompers ed) bij interesse roep maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |