En de minimonkey is er ook nog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:31 schreef cattie het volgende:
In de aanbieding:
5 euro
3,50 euro
[ afbeelding ]
10 euro verkocht!
Hoeveel wil je hiervoor hebben, ik vind ze erg stoer..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:22 schreef freecell het volgende:
Vergeet ik bijna de schoentjes
Maat 16/17 (bij Leander nu net te klein)
[ afbeelding ]
Paar keer aangedaan, maar hij werd er boos van
Okay, als Lennon wakker is, ga ik even meten. Voor 6 euro wil ik ze wel kopen!! welke kleur zijn ze trouwens? Is niet zo heel goed te zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
Onderkant 10 CM
Uhm... 6,- inc verzenden? (ze kunnen met een beetje moeite wel door de bus)
Moeilijk te omschrijven, haha. Het is precies de kleur van de foto... hmmm.... bruin-grijzig? (hey, mijn camera kán het dus welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, als Lennon wakker is, ga ik even meten. Voor 6 euro wil ik ze wel kopen!! welke kleur zijn ze trouwens? Is niet zo heel goed te zien.
Is dat zo?? Heb geen idee wie jij bentquote:
ff vogelen hoe ik me pm aan krijg !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb wel interesse Noelle, in de doornroosje en assepoester variant. Heb je toevallig een foto? En wat wil je er voor hebben?
Ik wilde je pm-en maar dat staat nog niet aan.
Je PM doet t niet, dus maar ff zo weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:51 schreef samsuus het volgende:
[..]
Is dat zo?? Heb geen idee wie jij bent
Nee, ik ga niet naar die meet, dat weekend vieren we Dylans verjaardagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:58 schreef Noli. het volgende:
[..]
Nu de vraag hoe krijgen we 'm hier?![]()
Kom je ook naar de Noord-meet? (4 april-BallorigAssen)
Het gaat wel passen hoor denk ik. Ik pm je even mijn gegevens.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven, haha. Het is precies de kleur van de foto... hmmm.... bruin-grijzig? (hey, mijn camera kán het dus wel)
Als het gaat passen, pm dan je adres ed maar even
Ow daar had ik nog niet eens gekekenquote:Op zondag 15 maart 2009 10:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
Je PM doet t niet, dus maar ff zo weer
ik ben marloes, heb bij je in de klas gezeten, 4 havo. (herken je me ook niet aan de foto's in mn fotoboek?)
Hmmmm....quote:Op zondag 15 maart 2009 10:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar die meet, dat weekend vieren we Dylans verjaardagWij komen verder ook eigenlijk nooit noorderlijker dan Lelystad, dus op weg ergens naartoe langsbrengen valt ook af
van de foto in je avatarquote:Op zondag 15 maart 2009 11:44 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ow daar had ik nog niet eens gekekenJa nu weet ik wie je bent!
Grappig om je hier tegen te komen. Maar hoe wist jij dat ik het was, ik heb toch niet zoveel informatie in mn profiel staan?
Geen idee hoe ik mn pm aan krijg
Foto's zijn per ongeluk weer verwijderd. Morgenavond komt er een nieuwe poging.quote:
@Lois...pm ondertussen aan gezet .quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb wel interesse Noelle, in de doornroosje en assepoester variant. Heb je toevallig een foto? En wat wil je er voor hebben?
Ik wilde je pm-en maar dat staat nog niet aan.
Die slijten we dan wel verder, hahaha.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:30 schreef Lenaatje het volgende:
Nijna het lichte broekje met strikjes heeft iets een slijtplekje op de kont zag ik later. 7,50 incl. verzenden?
Is goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die slijten we dan wel verder, hahaha.
Kan het uit voor 7,50? Ik vind het prima, ik PM je vandaag even.
Ik zal eens kijken of ik er op internet een plaatje van kan vinden. Die andere is al verkocht. Deze die in de verpakking zit wil ik ook wel openmaken, maar vind ik zo zondequote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:37 schreef Fruppel het volgende:
Slaapmeisje heb je toevallig een foto waar de klamboe in zijn geheel opstaat (bovenkant zeg maar erbij)?
Ik zal even kijken, ik heb idioot veel slaapzakkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Jelief het volgende:
Ik ben op zoek naar (zomer)slaapzakken voor Ruben. maat 68-80 van de Hema of maat 70 elders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |