En de minimonkey is er ook nog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:31 schreef cattie het volgende:
In de aanbieding:
5 euro
3,50 euro
[ afbeelding ]
10 euro verkocht!
Hoeveel wil je hiervoor hebben, ik vind ze erg stoer..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:22 schreef freecell het volgende:
Vergeet ik bijna de schoentjes
Maat 16/17 (bij Leander nu net te klein)
[ afbeelding ]
Paar keer aangedaan, maar hij werd er boos van
Okay, als Lennon wakker is, ga ik even meten. Voor 6 euro wil ik ze wel kopen!! welke kleur zijn ze trouwens? Is niet zo heel goed te zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
Onderkant 10 CM
Uhm... 6,- inc verzenden? (ze kunnen met een beetje moeite wel door de bus)
Moeilijk te omschrijven, haha. Het is precies de kleur van de foto... hmmm.... bruin-grijzig? (hey, mijn camera kán het dus welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, als Lennon wakker is, ga ik even meten. Voor 6 euro wil ik ze wel kopen!! welke kleur zijn ze trouwens? Is niet zo heel goed te zien.
Is dat zo?? Heb geen idee wie jij bentquote:
ff vogelen hoe ik me pm aan krijg !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb wel interesse Noelle, in de doornroosje en assepoester variant. Heb je toevallig een foto? En wat wil je er voor hebben?
Ik wilde je pm-en maar dat staat nog niet aan.
Je PM doet t niet, dus maar ff zo weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:51 schreef samsuus het volgende:
[..]
Is dat zo?? Heb geen idee wie jij bent
Nee, ik ga niet naar die meet, dat weekend vieren we Dylans verjaardagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:58 schreef Noli. het volgende:
[..]
Nu de vraag hoe krijgen we 'm hier?![]()
Kom je ook naar de Noord-meet? (4 april-BallorigAssen)
Het gaat wel passen hoor denk ik. Ik pm je even mijn gegevens.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven, haha. Het is precies de kleur van de foto... hmmm.... bruin-grijzig? (hey, mijn camera kán het dus wel)
Als het gaat passen, pm dan je adres ed maar even
Ow daar had ik nog niet eens gekekenquote:Op zondag 15 maart 2009 10:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
Je PM doet t niet, dus maar ff zo weer
ik ben marloes, heb bij je in de klas gezeten, 4 havo. (herken je me ook niet aan de foto's in mn fotoboek?)
Hmmmm....quote:Op zondag 15 maart 2009 10:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar die meet, dat weekend vieren we Dylans verjaardagWij komen verder ook eigenlijk nooit noorderlijker dan Lelystad, dus op weg ergens naartoe langsbrengen valt ook af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |