Roze valt hier altijd in de smaakquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:06 schreef CarOnline het volgende:
Oooh ik moet rennen naar mn werk nu, ik kom daar vanavond op terug, is dat goed?
Ik ben pas om 20:00 vrij dus dat kan wel wat later worden.
Maak ik meteen even foto's van dat prinsessendingetje. Tis niet helemaal het paleis Faja, maar meer een toren met dingetjes erop en eraan.
Welroze
![]()
Ik heb in ieder geval nummer 52 voor je. Morgen krijgen we nóg meer plaatjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:15 schreef cattie het volgende:
Voor mijn zwager (van 12) zoek ik nog de voetbalplaatjes nr 52 en 154. Heeft iemand die? Hij heeft een heleboel dubbele, maar ik heb geen idee welke.
Het lijkt er op dat ik het plaatje toegestuurd ga krijgen via iemand anders. Evengoed dank voor je moeite!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zal vandaag even voor je zoeken, we hebben nog een schaal vol met die dingen die nu óveral op geplakt worden![]()
als ik het vergeetpm me dan maar even
Geweldig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nummer 52 voor je. Morgen krijgen we nóg meer plaatjes.Dus dan kijk ik even voor 154.
Oh was het voor je man?quote:Op zondag 22 maart 2009 08:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
CarOnline, het playmobil kasteel is niet nodig hier. Man vindt playmobil niet leuk.
Het is gelukt!quote:Op zondag 22 maart 2009 00:28 schreef bixister het volgende:
wij hebben 'm volgens mij ook (die roze prinsessentoren), ik kan er morgen wel een fotootje van maken?
mocht maneki er toch van af zien trouwens, dan ben ik ook wel geïnteresseerd in de boerderij!
Het paard dat wordt doorgezaagd bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef CarOnline het volgende:
Het witte paard op de boerderijfoto bleek het paard van de prinsessenkoets te zijn dus die hoort er niet bij.
Haha ja die.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het paard dat wordt doorgezaagd bedoel je?![]()
Fuente ik heb nog in elk geval 2 jurkjes en verder moet ik even zoeken, heb het toevallig v orige week op de foto gezet.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:20 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand misschien leuke zomerkleertjes in maat 68? Voor een meiske?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |