quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag wat meer informatie over de speler als je er een topic over opent.
ooww Dirkie kreeg op z'n kop in het Pattinama topicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Crane het volgende:
[..]Dit gewoon het normale Feyenoord-topic.
ja hoor, met gemak zelfs, wij schiedammers weten namelijk dat we niet wijs zijn, zodra jij zulke onzin gaat verkondigen is het hoog tijd dat het jou maar eens verteld wordt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat durf je met jou naam te zeggen.....
bedankt dan maar...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja hoor, met gemak zelfs, wij schiedammers weten namelijk dat we niet wijs zijn, zodra jij zulke onzin gaat verkondigen is het hoog tijd dat het jou maar eens verteld wordt...
Nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:43 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
geen dank, graag gedaan hoor, ik ben zo rot nog niet voor mijn medemens
quote:
Afwachten dusquote:Been gaat niet op zoek naar een vervanger voor Van Hooijdonk, die dit jaar de trainerscursus in Zeist volgt. ,,We houden het komend seizoen zoals het nu is”, vertelde Been, die met de huidige interim-coach Leon Vlemmings nauw gaat samenwerken. ,,Later deze week komen we met meer informatie over de technische staf naar buiten.”
Dan maak je er toch een?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom heeft Pattinama wel een eigen topic maar Tomasson niet?
Voetbalt bij Feyenoord..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag wat meer informatie over de speler als je er een topic over opent.
Je probleem met mijn tvp isquote:
Heb jij gelukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Siemerink het volgende:
Waarom is deze reeks al een paar topics moeilijk te lezen?
Wat een onzin....
Ik begrijp dat er voor Van Hooijdonk geen 'vervanger' komt, met andere woorden; alleen Vlemmings wordt assistent van Been? Ik had graag Fräser en/of Van Wonderen bij de club gezien.
quote:Van Hooijdonk was door Been gevraagd met ingang van komend seizoen zijn rechterhand te worden bij Feyenoord, samen met de huidige interim-trainer Leon Vlemmings. Na de afzegging van Pi-air is de kans groot dat Henk Fräser wordt teruggehaald naar de Kuip.
Heb helemaal geen probleem met jou tvp gaat er meer om dat je het zo dom neer zet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je probleem met mijn tvp is![]()
Dat gezeik op elkaar altijd in het Feyenoord topic.
Waarom moet iedereen een topic hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat alle joden er ook een moeten voor elk talent.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen een topic hebben?
quote:
bronquote:Van Hooijdonk zegt 'nee' tegen Been, Vlemmings blijft enige assistent
10 maart 2009
Pierre van Hooijdonk heeft Mario Been laten weten dat hij geen assistent-trainer wil worden van Feyenoord. De 39-jarige Brabander voelt er op dit moment weinig voor weer 24 uur per dag met voetbal bezig te zijn.
Na een profcarriere van twintig jaar kiest Van Hooijdonk er voor met zijn gezin veel tijd door te brengen.'De kinderen die in de schoolpauze thuis een broodje komen eten, dat heb ik jaren niet meegemaakt. Ik ben ook trainer van het voetbalelftal waar mijn zoon in speelt en binnenkort gaat mijn dochter op tennis of hockey. Het is prachtig om daar bij te zijn, daar ben ik voorlopig nog niet klaar mee', aldus de oud-international op Radio Rijnmond.
Van Hooijdonk was door Been gevraagd met ingang van komend seizoen zijn rechterhand te worden bij Feyenoord. Na de afzegging van Pi-air igaat Been niet op zoek naar een vervanger. 'We houden het komend seizoen zoals het nu is, dus met Leon Vlemmings. Later deze week komen we met meer informatie over de technische staf naar buiten', zegt de nieuwe trainer van Feyenoord.
Wannabee modquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:43 schreef Siemerink het volgende:
Kunnen 1 op 1 (of 10 op 1) berichten voortaan buiten de topicreeksgelaten worden?
Bedankt.
Jon Dahl Tomasson - fantopicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is zeker het grootste formaat? Ik wil die als poster uit laten printen en inlijsten. Voor in mijn nieuwe huis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand die ene foto van Tomasson nadat hij scoort tegen Ajax? Was een mooie foto met dat publiek erachter. Kan hem niet meer terug vinden.
Edit: gevonden.
[ afbeelding ]
12.30 begint het toch? Komt wel goed dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Schiedammert het volgende:
he happel, hoe zit dat nou met zondag?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij hem is van persie wel weg gegaanquote:Van Hooijdonk had ik opzich wel als assistent willen zien, vind het wel jammer eigenlijk. Lijkt me juist dat hij de (vooral jonge) jongens wat kan leren, en tja dat hij cynisch is moet je niet om gaan janken als speler zijnde.
editquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:17 schreef Rots het volgende:
Wtf, niemand boeit het wanneer jullie gaan afspreken, regel dat buiten het Feyenoord-topic om.
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef Rots het volgende:
Niet alleen dankzij hem, het hele bestuur komt het meer door dat Van Persie voor een schijntje weg is gegaan (en weg wilde). Ze hadden die jongen gewoon in bescherming moeten nemen.Maargoed, verleden tijd he.
Yup. Bemoei je lekker met je eigen zaken en lees over dingen heen die je niet interesseren. Jij blij, iedereen blij.quote:
kom je ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:17 schreef Rots het volgende:
Wtf, niemand boeit het wanneer jullie gaan afspreken, regel dat buiten het Feyenoord-topic om.
Nee, als je nou eens de moeite neemt om mijn spoiler te lezen.quote:
je gaat als feyenoord supporter naar ado-necquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef Rots het volgende:
[..]
Nee, als je nou eens de moeite neemt om mijn spoiler te lezen.Helaasch. Misschien wel bij de afterparty in de stad, want we gaan PSV klop geven thuus.
Veel plezier.
waarom kan je niet naar feyenoord danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:49 schreef Rots het volgende:
Waarom niet, kan niet naar Feyenoord en bij ADO is vrije verkoop. Nog redelijk dichtbij ook, en zien hoe Feyenoord's concurrent gaat verliezen voor de play-offs is ook loik.
Geen kaarten geregeld, en vrienden waarmee ik normaal ga konden zondag niet. Heb geen seizoenskaart, bezoek soms wat thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
waarom kan je niet naar feyenoord dan
ik nodig hem uit, of dat niet lief is zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef Crane het volgende:
Doe eens een beetje lief tegen Rots dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |