quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag wat meer informatie over de speler als je er een topic over opent.
ooww Dirkie kreeg op z'n kop in het Pattinama topicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Crane het volgende:
[..]Dit gewoon het normale Feyenoord-topic.
ja hoor, met gemak zelfs, wij schiedammers weten namelijk dat we niet wijs zijn, zodra jij zulke onzin gaat verkondigen is het hoog tijd dat het jou maar eens verteld wordt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat durf je met jou naam te zeggen.....
bedankt dan maar...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja hoor, met gemak zelfs, wij schiedammers weten namelijk dat we niet wijs zijn, zodra jij zulke onzin gaat verkondigen is het hoog tijd dat het jou maar eens verteld wordt...
Nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:43 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
geen dank, graag gedaan hoor, ik ben zo rot nog niet voor mijn medemens
quote:
Afwachten dusquote:Been gaat niet op zoek naar een vervanger voor Van Hooijdonk, die dit jaar de trainerscursus in Zeist volgt. ,,We houden het komend seizoen zoals het nu is”, vertelde Been, die met de huidige interim-coach Leon Vlemmings nauw gaat samenwerken. ,,Later deze week komen we met meer informatie over de technische staf naar buiten.”
Dan maak je er toch een?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom heeft Pattinama wel een eigen topic maar Tomasson niet?
Voetbalt bij Feyenoord..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag wat meer informatie over de speler als je er een topic over opent.
Je probleem met mijn tvp isquote:
Heb jij gelukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Siemerink het volgende:
Waarom is deze reeks al een paar topics moeilijk te lezen?
Wat een onzin....
Ik begrijp dat er voor Van Hooijdonk geen 'vervanger' komt, met andere woorden; alleen Vlemmings wordt assistent van Been? Ik had graag Fräser en/of Van Wonderen bij de club gezien.
quote:Van Hooijdonk was door Been gevraagd met ingang van komend seizoen zijn rechterhand te worden bij Feyenoord, samen met de huidige interim-trainer Leon Vlemmings. Na de afzegging van Pi-air is de kans groot dat Henk Fräser wordt teruggehaald naar de Kuip.
Heb helemaal geen probleem met jou tvp gaat er meer om dat je het zo dom neer zet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je probleem met mijn tvp is![]()
Dat gezeik op elkaar altijd in het Feyenoord topic.
Waarom moet iedereen een topic hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omdat alle joden er ook een moeten voor elk talent.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen een topic hebben?
quote:
bronquote:Van Hooijdonk zegt 'nee' tegen Been, Vlemmings blijft enige assistent
10 maart 2009
Pierre van Hooijdonk heeft Mario Been laten weten dat hij geen assistent-trainer wil worden van Feyenoord. De 39-jarige Brabander voelt er op dit moment weinig voor weer 24 uur per dag met voetbal bezig te zijn.
Na een profcarriere van twintig jaar kiest Van Hooijdonk er voor met zijn gezin veel tijd door te brengen.'De kinderen die in de schoolpauze thuis een broodje komen eten, dat heb ik jaren niet meegemaakt. Ik ben ook trainer van het voetbalelftal waar mijn zoon in speelt en binnenkort gaat mijn dochter op tennis of hockey. Het is prachtig om daar bij te zijn, daar ben ik voorlopig nog niet klaar mee', aldus de oud-international op Radio Rijnmond.
Van Hooijdonk was door Been gevraagd met ingang van komend seizoen zijn rechterhand te worden bij Feyenoord. Na de afzegging van Pi-air igaat Been niet op zoek naar een vervanger. 'We houden het komend seizoen zoals het nu is, dus met Leon Vlemmings. Later deze week komen we met meer informatie over de technische staf naar buiten', zegt de nieuwe trainer van Feyenoord.
Wannabee modquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:43 schreef Siemerink het volgende:
Kunnen 1 op 1 (of 10 op 1) berichten voortaan buiten de topicreeksgelaten worden?
Bedankt.
Jon Dahl Tomasson - fantopicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is zeker het grootste formaat? Ik wil die als poster uit laten printen en inlijsten. Voor in mijn nieuwe huis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand die ene foto van Tomasson nadat hij scoort tegen Ajax? Was een mooie foto met dat publiek erachter. Kan hem niet meer terug vinden.
Edit: gevonden.
[ afbeelding ]
12.30 begint het toch? Komt wel goed dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Schiedammert het volgende:
he happel, hoe zit dat nou met zondag?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij hem is van persie wel weg gegaanquote:Van Hooijdonk had ik opzich wel als assistent willen zien, vind het wel jammer eigenlijk. Lijkt me juist dat hij de (vooral jonge) jongens wat kan leren, en tja dat hij cynisch is moet je niet om gaan janken als speler zijnde.
editquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:17 schreef Rots het volgende:
Wtf, niemand boeit het wanneer jullie gaan afspreken, regel dat buiten het Feyenoord-topic om.
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef Rots het volgende:
Niet alleen dankzij hem, het hele bestuur komt het meer door dat Van Persie voor een schijntje weg is gegaan (en weg wilde). Ze hadden die jongen gewoon in bescherming moeten nemen.Maargoed, verleden tijd he.
Yup. Bemoei je lekker met je eigen zaken en lees over dingen heen die je niet interesseren. Jij blij, iedereen blij.quote:
kom je ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:17 schreef Rots het volgende:
Wtf, niemand boeit het wanneer jullie gaan afspreken, regel dat buiten het Feyenoord-topic om.
Nee, als je nou eens de moeite neemt om mijn spoiler te lezen.quote:
je gaat als feyenoord supporter naar ado-necquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef Rots het volgende:
[..]
Nee, als je nou eens de moeite neemt om mijn spoiler te lezen.Helaasch. Misschien wel bij de afterparty in de stad, want we gaan PSV klop geven thuus.
Veel plezier.
waarom kan je niet naar feyenoord danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:49 schreef Rots het volgende:
Waarom niet, kan niet naar Feyenoord en bij ADO is vrije verkoop. Nog redelijk dichtbij ook, en zien hoe Feyenoord's concurrent gaat verliezen voor de play-offs is ook loik.
Geen kaarten geregeld, en vrienden waarmee ik normaal ga konden zondag niet. Heb geen seizoenskaart, bezoek soms wat thuiswedstrijden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
waarom kan je niet naar feyenoord dan
ik nodig hem uit, of dat niet lief is zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef Crane het volgende:
Doe eens een beetje lief tegen Rots dames.
oh okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef Rots het volgende:
[..]
Geen kaarten kunnen regelen, en vrienden waarmee ik normaal ga konden zondag niet. Heb geen seizoenskaart, bezoek soms wat thuiswedstrijden.
en maar een mening hebben over gebeurtenissen met supporters waar hij dus niet eens bij wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Happel het volgende:
Voetbalfan dus, geen Feijenoordsupporter. Soort Jorien.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Happel het volgende:
zoals ik al eerder zei in deze topic, ik ben zo rot nog niet voor mijn medemensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Ik vond het ook zeer genereus van je Schiedammert.
Dat abo had ik al, maar ik had inderdaad 25 euro gedoneerd ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
Mag geen tvp's.Jij hebt zeker geld overgemaakt voor SHE met je abbo.
![]()
fraaie foto inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand die ene foto van Tomasson nadat hij scoort tegen Ajax? Was een mooie foto met dat publiek erachter. Kan hem niet meer terug vinden.
Edit: gevonden.
[ afbeelding ]
Stond er nog ergens een crackpand vrij?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is zeker het grootste formaat? Ik wil die als poster uit laten printen en inlijsten. Voor in mijn nieuwe huis.![]()
Beter dan een hooligan zoals Happel,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:55 schreef Happel het volgende:
Liever een hooligan zoals Happel dan een clubhoer zoals jij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beter dan een hooligan zoals Happel,
Wat denk je dat Happel Feyenoord al niet gekost heeft?quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever een hooligan zoals Happel dan een clubhoer zoals jij.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat denk je dat Happel Feyenoord al niet gekost heeft?
en geen foto's. Das genaaid!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat abo had ik al, maar ik had inderdaad 25 euro gedoneerd ja.![]()
Ach jij bent ook een beetje anders zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Boeit mij niet.
Interesseert mij niet.
Enzovoort.
Clubhoer.
En/ Of een subtiele Feijenoord-tattoo hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:44 schreef Happel het volgende:
Feijenoord kost mij geld. Ze hebben nog nooit voor mij hoeven betalen, ik ben namelijk geen hooligan. Dat schijn je al snel te zijn wanneer de mening wat extremer is dan de ander.
Zeg jij nou maar niets knulquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach jij bent ook een beetje anders zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
En/ Of een subtiele Feijenoord-tattoo hebt
Tattoo's zijn voor paupers!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan kost mijn aanwezigheid Feyenoord ook geld......
Reservekeeper hopelijk dan vind ik het best. Anders heb je weer een keeper waar je over 2 jaar niets aan hebt en moet je er dan weer 1 halen.quote:
veel te duur als reservekeepert. Gewoon Vorm, Veldhuizen of Krul halen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Reservekeeper hopelijk dan vind ik het best. Anders heb je weer een keeper waar je over 2 jaar niets aan hebt en moet je er dan weer 1 halen.
Als Dudek komt dan komt hij zeker als 1e keeper inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
veel te duur als reservekeepert. Gewoon Vorm, Veldhuizen of Krul halen.
Inderdaad die zou je ook nog door kunnen verkopen en winst mee maken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
veel te duur als reservekeepert. Gewoon Vorm, Veldhuizen of Krul halen.
Dan zijn Mulder en/of Darley er klaar voor dus je hoeft helemaal niks te halen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Reservekeeper hopelijk dan vind ik het best. Anders heb je weer een keeper waar je over 2 jaar niets aan hebt en moet je er dan weer 1 halen.
Hmm dat kan natuurlijk ook nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zijn Mulder en/of Darley er klaar voor dus je hoeft helemaal niks te halen.
Ach nee vergeten niet op reageren palmboom hoe verleidelijk het ook isquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dudek lijkt mij een uitstekende toevoeging bij Feyenoord, ik denk dat hij vrij weinig moeite heeft zich aan te passen aan het niveau en natuurlijk past hij perfect bij de mentaliteit en leeftijd.
quote:'Beenhakker is baan in Polen niet zeker'
Alles leek na een goed gesprek weer koek en ei tussen Leo Beenhakker en de Poolse bond (PZPN), maar in de lokale media wordt er nog altijd druk gespeculeerd over de toekomst van Don Leo bij de nationale ploeg. De krant Fakt meldt dat het lot van de Rotterdammer is gekoppeld aan het resultaat in de aanstaande WK-kwalificatiewedstrijd tegen Noord-Ierland.
Dat de relatie tussen Beenhakker en de PZPN verre van ideaal is, is geen noviteit, maar nadat de keuzeheer bekend maakte ‘jeugdliefde’ Feyenoord tot aan het eind van het huidige seizoen bij te zullen staan met technisch advies, brak bij bondsvoorzitter Grzegorz Lato even de klomp. De twee heren gingen echter met elkaar om de tafel, en leken alle problemen uit te hebben gesproken.
Volgens de media ter plaatse is niets echter minder waar, en kunnen slechts goede prestaties het hachje van de 66-jarige coach nog redden. Assitent Jan de Zeeuw ontkent alle speculaties. “Leo’s plannen zijn niet veranderd. Zijn belangrijkste doel is het kwalificeren voor het WK in Zuid-Afrika van volgend jaar. Hij zal in ieder geval z’n contract niet opzeggen.”
Bij zeges op eerst Noord-Ierland en drie dagen later San Marino zijn de Polen hard op weg naar dat uiteindelijke doel. “Als we de komende twee wedstrijden winnen, zijn we bijna zeker van de eindronde”, aldus De Zeeuw. “Geef me één reden waarom zijn dienstverband zou worden beëindigd."
huh, jij ging toch helemaal niet naar wedstrijden van Feyenoord? Of was dat wéér iemand anders...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef Crane het volgende:
Doe eens een beetje lief tegen Rots dames.
Ik ga overigens ook wel een paar keer per jaar met vrienden naar andere eredivisie-wedstrijden hoor, als Feyenoord op dat moment niet speelt.
Ik ga gemiddeld 7 a 8 keer per seizoen naar de Kuip.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
huh, jij ging toch helemaal niet naar wedstrijden van Feyenoord? Of was dat wéér iemand anders...
Psv goed draaien?quote:Ik vind Psv trouwens wel heel goed draaien ineens, hopen dat Affelay een totale offdag heeft zondag
ja toch wel, ik vind ze steeds dominanter spelen en op de juiste momenten toeslaan. Ik zie ze niet meer zomaar instorten zoals onder Stevens. Kan ook zijn dat door het huidige seizoen iedere tegenstander mythisch goed lijkt in vergelijking met ons...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik ga gemiddeld 7 a 8 keer per seizoen naar de Kuip.
[..]
Psv goed draaien?
Ik snap wat je bedoelt, ik vind PSV ook helemaal niet zo slecht spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ja toch wel, ik vind ze steeds dominanter spelen en op de juiste momenten toeslaan. Ik zie ze niet meer zomaar instorten zoals onder Stevens. Kan ook zijn dat door het huidige seizoen iedere tegenstander mythisch goed lijkt in vergelijking met ons...
nee dit keer moet je je vreten bij de snakcbar bestellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:10 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Neem je weer wat lekkers mee dan?![]()
ROTTERDAM HOOLIGAN!!!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:44 schreef Happel het volgende:
Feijenoord kost mij geld. Ze hebben nog nooit voor mij hoeven betalen, ik ben namelijk geen hooligan. Dat schijn je al snel te zijn wanneer de mening wat extremer is dan de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |