quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag wat meer informatie over de speler als je er een topic over opent.
ooww Dirkie kreeg op z'n kop in het Pattinama topicquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Crane het volgende:
[..]Dit gewoon het normale Feyenoord-topic.
ja hoor, met gemak zelfs, wij schiedammers weten namelijk dat we niet wijs zijn, zodra jij zulke onzin gaat verkondigen is het hoog tijd dat het jou maar eens verteld wordt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat durf je met jou naam te zeggen.....
bedankt dan maar...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja hoor, met gemak zelfs, wij schiedammers weten namelijk dat we niet wijs zijn, zodra jij zulke onzin gaat verkondigen is het hoog tijd dat het jou maar eens verteld wordt...
Nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:43 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
geen dank, graag gedaan hoor, ik ben zo rot nog niet voor mijn medemens
quote:
Afwachten dusquote:Been gaat niet op zoek naar een vervanger voor Van Hooijdonk, die dit jaar de trainerscursus in Zeist volgt. ,,We houden het komend seizoen zoals het nu is”, vertelde Been, die met de huidige interim-coach Leon Vlemmings nauw gaat samenwerken. ,,Later deze week komen we met meer informatie over de technische staf naar buiten.”
Dan maak je er toch een?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom heeft Pattinama wel een eigen topic maar Tomasson niet?
Voetbalt bij Feyenoord..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Graag wat meer informatie over de speler als je er een topic over opent.
Je probleem met mijn tvp isquote:
Heb jij gelukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Siemerink het volgende:
Waarom is deze reeks al een paar topics moeilijk te lezen?
Wat een onzin....
Ik begrijp dat er voor Van Hooijdonk geen 'vervanger' komt, met andere woorden; alleen Vlemmings wordt assistent van Been? Ik had graag Fräser en/of Van Wonderen bij de club gezien.
quote:Van Hooijdonk was door Been gevraagd met ingang van komend seizoen zijn rechterhand te worden bij Feyenoord, samen met de huidige interim-trainer Leon Vlemmings. Na de afzegging van Pi-air is de kans groot dat Henk Fräser wordt teruggehaald naar de Kuip.
Heb helemaal geen probleem met jou tvp gaat er meer om dat je het zo dom neer zet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je probleem met mijn tvp is![]()
Dat gezeik op elkaar altijd in het Feyenoord topic.
Waarom moet iedereen een topic hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom heeft Pattinama wel een eigen topic maar Tomasson niet?
Omdat alle joden er ook een moeten voor elk talent.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen een topic hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |