abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66901277
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:24 schreef dill het volgende:

[..]

Oh, het kan nog erger
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:35:57 #277
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66901334
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:34 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

oh damn
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66903547
Ik heb niks gemist in dit topic zo te zien.

Ten eerste is Slory een held, hij is ziek snel en zeker te gebruiken bij Feyenoord1. Ten tweede dacht ik dat je het halen van de play-offs bedoelde Schiedammert. Maargoed, mochten we de play-offs halen dan krijgen we echt niet zulke moeilijke tegenstanders imo. Laten we er vanuit gaan dat Twente of Heerenveen de beker wint, mogen wij dus 9e worden. Dit word denk ik plaats 5-9:

5 Heerenveen
6 Groningen
7 NAC
8 NEC
9 Feyenoord

Groningen is te kloppen. En welke mongool over "we worden toch weggespeeld in de UEFA-cup" begon snapt het niet helemaal. Dit betekent extra inkomsten, dus extra aankopen in de zomerstop, mits de investeerders komen, waardoor we gaan vlammen in de UEFA-cup.

pi_66903769
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dat staat er toch niet? Dan bedoel ik het ook niet!
je neemt dit topic forum wel erg serieus
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
Ten eerste is Slory een held, hij is ziek
wat een held

we worden toch weggespeeld in de UEFA-cup
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 17:42:59 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66903783
quote:

Ten eerste is Slory een held, hij is ziek snel en zeker te gebruiken bij Feyenoord1. Ten tweede dacht ik dat je het halen van de play-offs bedoelde Schiedammert. Maargoed, mochten we de play-offs halen dan krijgen we echt niet zulke moeilijke tegenstanders imo. Laten we er vanuit gaan dat Twente of Heerenveen de beker wint, mogen wij dus 9e worden. Dit word denk ik plaats 5-9:

5 Heerenveen
6 Groningen
7 NAC
8 NEC
9 Feyenoord

Groningen is te kloppen. En welke mongool over "we worden toch weggespeeld in de UEFA-cup" begon snapt het niet helemaal. Dit betekent extra inkomsten, dus extra aankopen in de zomerstop, mits de investeerders komen, waardoor we gaan vlammen in de UEFA-cup.

Tuurlijk zou het geweldig zijn om play offs te halen. Of het lukt... inderdaad eerder ten koste van Utrecht dan ten koste van NEC. Utrecht heeft nog ongeveer net zo' n zwaar programma als Feyenoord voor de boeg.
3 mei Utrecht - Feyenoord kan weleens een hele cruciale pot worden..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:46:51 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66903908
quote:

5 Heerenveen
6 Groningen
7 NAC
8 NEC
9 Feyenoord

Heerlijk die naïeviteit. Je ziet het erg rooskleurig allemaal.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66904023
quote:

5 Heerenveen
6 Groningen
7 NAC
8 NEC
9 Feyenoord

Komen Twente en Herenveen in de berkerfinale en zitten ze bij de beste 4 dan gaat de play offs tussen plaats 6tm/9 en niet 5tm/9. Dus dan zou het zoals jij het stelt

6 Groningen
7 NAC
8 NEC
9 Feyenoord
pi_66904027
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Heerlijk die naïeviteit. Je ziet het erg rooskleurig allemaal.
Ach een beetje hoop mogen we wel houden toch?

En nee, ik zie ons ook geen Europees meer halen.
pi_66904074
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:49 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Wint herenveen of twente uefa cup
beide al uitgeschakeld toch?
pi_66904096
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:42 schreef Ruud het volgende:

[..]

je neemt dit topic forum wel erg serieus
[..]

wat een held

we worden toch weggespeeld in de UEFA-cup
Tja, een paar Europese wedstrijden levert toch weer wat geld op, en dan kun je weer verder bouwen. Het zou toch wat zijn als een groot deel van de clubs uit de eredivisie niet meer mee zou doen omdat ze toch geen kampioen worden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66904131
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:51 schreef Ruud het volgende:

[..]

beide al uitgeschakeld toch?
Ik bedoel natuurlijk beker
pi_66904222
quote:
ROTTERDAM - Pierre van Hooijdonk heeft dinsdag aan Mario Been laten weten, dat hij niet als assistent-trainer gaat werken bij Feyenoord.

Pierre van Hooijdonk. FOTO ANP
Been treedt volgend seizoen aan als hoofdcoach en had Van Hooijdonk benaderd om samen met Leon Vlemmings zijn assistent te zijn.

De voormalig topschutter van Feyenoord had het verzoek al enkele weken in beraad. Uiteindelijk is hij tot de conclusie gekomen om de baan niet te accepteren. Momenteel volgt Van Hooijdonk de trainerscursus in Zeist.

Zijn plannen om trainer te worden blijven overeind. Op dit moment paste een intensieve baan als die van assistent bij Feyenoord niet in zijn andere bezigheden.
AD
Goed nieuws
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_66904239
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Goed nieuws
pi_66904572
Is er iemand die de eerste divisie een beetje volgt, en weet hoe het gaat met Erwin Mulder? Ben wel erg benieuwd of hij een echte kans krijgt volgend seizoen, aangezien we toch echt een goede vervanger voor Timmer moeten hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:06:14 #290
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66904648
Play-offs zijn gewoon haalbaar, maar vijf punten achterstand. Je moet er gewoon voor gaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66905064
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dat staat er toch niet? Dan bedoel ik het ook niet!
dan ben je niet goed wijs
pi_66905156
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Goed nieuws
gelukkig maar, die man heeft buiten de uefa cup alleen maar ellende gebracht
pi_66905205
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Is er iemand die de eerste divisie een beetje volgt, en weet hoe het gaat met Erwin Mulder? Ben wel erg benieuwd of hij een echte kans krijgt volgend seizoen, aangezien we toch echt een goede vervanger voor Timmer moeten hebben.
Vorm, Krul, Veldhuizen 1 van die 3 komt echt wel anders hadden ze het contract van Timmer wel verlengd.
pi_66905914
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:06 schreef TC03 het volgende:
Play-offs zijn gewoon haalbaar, maar vijf punten achterstand. Je moet er gewoon voor gaan.
Alleen Twente en PSV zijn nog echt lastig, de rest moet allemaal te winnen zijn.
pi_66906113
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Alleen Twente en PSV zijn nog echt lastig, de rest moet allemaal te winnen zijn.
Twente in Play-offs dat gaat niet gebeuren hoor.
pi_66906182
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Twente in Play-offs dat gaat niet gebeuren hoor.
Ik heb het over de competitie?
pi_66906219
O ja, we moeten ook nog tegen AZ. Die is ook nog wel een klein beetje lastig.
pi_66906309
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef Sloggi het volgende:
O ja, we moeten ook nog tegen AZ. Die is ook nog wel een klein beetje lastig.
oke competitie Twente en PSV thuis gelijkspelletje moet wel lukken. AZ uit wordt lastig.
pi_66906856
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:54 schreef Palmboom313 het volgende:

Twente en PSV thuis gelijkspelletje moet wel lukken.
optimisme viert weer hoogtij
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:07:34 #300
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66906887
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:19 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

dan ben je niet goed wijs
en dat durf je met jou naam te zeggen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')