oh damnquote:
je neemt dit topic forum wel erg serieusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? Dan bedoel ik het ook niet!
wat een heldquote:
Tuurlijk zou het geweldig zijn om play offs te halen. Of het lukt... inderdaad eerder ten koste van Utrecht dan ten koste van NEC. Utrecht heeft nog ongeveer net zo' n zwaar programma als Feyenoord voor de boeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
Ik heb niks gemist in dit topic zo te zien.![]()
Ten eerste is Slory een held, hij is ziek snel en zeker te gebruiken bij Feyenoord1. Ten tweede dacht ik dat je het halen van de play-offs bedoelde Schiedammert.Maargoed, mochten we de play-offs halen dan krijgen we echt niet zulke moeilijke tegenstanders imo. Laten we er vanuit gaan dat Twente of Heerenveen de beker wint, mogen wij dus 9e worden. Dit word denk ik plaats 5-9:
5 Heerenveen
6 Groningen
7 NAC
8 NEC
9 Feyenoord
Groningen is te kloppen.En welke mongool over "we worden toch weggespeeld in de UEFA-cup" begon snapt het niet helemaal. Dit betekent extra inkomsten, dus extra aankopen in de zomerstop, mits de investeerders komen, waardoor we gaan vlammen in de UEFA-cup.
![]()
![]()
Heerlijk die naïeviteit. Je ziet het erg rooskleurig allemaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
Ten eerste is Slory een held, hij is ziek snel en zeker te gebruiken bij Feyenoord1. Ten tweede dacht ik dat je het halen van de play-offs bedoelde Schiedammert.Maargoed, mochten we de play-offs halen dan krijgen we echt niet zulke moeilijke tegenstanders imo. Laten we er vanuit gaan dat Twente of Heerenveen de beker wint, mogen wij dus 9e worden. Dit word denk ik plaats 5-9:
5 Heerenveen
6 Groningen
7 NAC
8 NEC
9 Feyenoord
Groningen is te kloppen.En welke mongool over "we worden toch weggespeeld in de UEFA-cup" begon snapt het niet helemaal. Dit betekent extra inkomsten, dus extra aankopen in de zomerstop, mits de investeerders komen, waardoor we gaan vlammen in de UEFA-cup.
![]()
![]()
Komen Twente en Herenveen in de berkerfinale en zitten ze bij de beste 4 dan gaat de play offs tussen plaats 6tm/9 en niet 5tm/9. Dus dan zou het zoals jij het steltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef Rots het volgende:
5 Heerenveen
6 Groningen
7 NAC
8 NEC
9 Feyenoord
![]()
![]()
Ach een beetje hoop mogen we wel houden toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Heerlijk die naïeviteit. Je ziet het erg rooskleurig allemaal.
beide al uitgeschakeld toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wint herenveen of twente uefa cup
Tja, een paar Europese wedstrijden levert toch weer wat geld op, en dan kun je weer verder bouwen. Het zou toch wat zijn als een groot deel van de clubs uit de eredivisie niet meer mee zou doen omdat ze toch geen kampioen worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:42 schreef Ruud het volgende:
[..]
je neemt dit topic forum wel erg serieus![]()
[..]
wat een held![]()
we worden toch weggespeeld in de UEFA-cup
Goed nieuwsquote:ROTTERDAM - Pierre van Hooijdonk heeft dinsdag aan Mario Been laten weten, dat hij niet als assistent-trainer gaat werken bij Feyenoord.
Pierre van Hooijdonk. FOTO ANP
Been treedt volgend seizoen aan als hoofdcoach en had Van Hooijdonk benaderd om samen met Leon Vlemmings zijn assistent te zijn.
De voormalig topschutter van Feyenoord had het verzoek al enkele weken in beraad. Uiteindelijk is hij tot de conclusie gekomen om de baan niet te accepteren. Momenteel volgt Van Hooijdonk de trainerscursus in Zeist.
Zijn plannen om trainer te worden blijven overeind. Op dit moment paste een intensieve baan als die van assistent bij Feyenoord niet in zijn andere bezigheden.
AD
dan ben je niet goed wijsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? Dan bedoel ik het ook niet!
Vorm, Krul, Veldhuizen 1 van die 3 komt echt wel anders hadden ze het contract van Timmer wel verlengd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Is er iemand die de eerste divisie een beetje volgt, en weet hoe het gaat met Erwin Mulder? Ben wel erg benieuwd of hij een echte kans krijgt volgend seizoen, aangezien we toch echt een goede vervanger voor Timmer moeten hebben.
Alleen Twente en PSV zijn nog echt lastig, de rest moet allemaal te winnen zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:06 schreef TC03 het volgende:
Play-offs zijn gewoon haalbaar, maar vijf punten achterstand. Je moet er gewoon voor gaan.
Twente in Play-offs dat gaat niet gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alleen Twente en PSV zijn nog echt lastig, de rest moet allemaal te winnen zijn.
Ik heb het over de competitie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Twente in Play-offs dat gaat niet gebeuren hoor.
oke competitiequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef Sloggi het volgende:
O ja, we moeten ook nog tegen AZ. Die is ook nog wel een klein beetje lastig.
optimisme viert weer hoogtijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Twente en PSV thuis gelijkspelletje moet wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |