Nee doe het niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zal eens kijken of ik achter de schermen iets kan doen voor Olep.
Kijk, aan jou hebben we wat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie dan? zo'n achterlijke mongool als Paul?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap niet wrm mensen Olep mod willen zien worden. Nooit van me leven.
hij kan hem afradenquote:
Huppelmuts natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wie dan? zo'n achterlijke mongool als Paul?
Danny als mod lijkt me wel wat, vooral op ONZquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Paul liever dan Olep.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja en dan noemen met ONZ vanaf nu gewoon MUT ofzoquote:
Dan zou je alleen nog maar baggertopics mogen openen, normale topics komt een ban op te staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze niet naar hem luisteren willenquote:
Paul en modrechten, nee, oh nee... echt nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul liever dan Olep.![]()
Paul zou ik een hele toffe mod worden.
Jij wil gewoon niet dat mensen je serieus nemen he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zou ook een hele toffe mod worden.
of dat iedereen achter de schermen een koptelefoon opheeft en hem dus sowieso niet hoortquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze niet naar hem luisteren willen
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verkijk je dr niet op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zou ook een hele toffe mod worden.
Of HUP.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja en dan noemen met ONZ vanaf nu gewoon MUT ofzo
Het_Hupt heeft zich ingeliktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.
johquote:
tja, dat zegt iemand die Paul wel een goede mod vindtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.
quote:
Zijn Olep en GGMM geen kloons van Paul dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Paul heeft toch 2x zoveel ervaring dan jij hebt hoor, kwa posts danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja, dat zegt iemand die Paul wel een goede mod vindt
de ironie
ja bij de hele vrouwelijke crewquote:
nu nog qua inhoud van de posts...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul heeft toch 2x zoveel ervaring dan jij hebt hoor, kwa posts dan
Oeh... hoe was Yvonne?quote:
Maak dan Tong mod.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ook 1000 maal zoveel doodverwensingen, telt dat ook mee dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh mijn god... eindelijk iemand met een goed ideequote:
ik oordeel pas na de pics of je daar trots op mag zijnquote:
tong opent alleen kut topics.quote:
Hij maakt zichzelf wel heel vaak belachelijk idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef appelsjap het volgende:
Maar met paul kan je ten minste lachen
nee, dat kan dus nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Klopt, paul doet dat nooitquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Nope, of wel als hij jullie opnaaid op MSNquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef appelsjap het volgende:
Maar met paul kan je ten minste lachen
kijk, jij bent te serieus. Lees je eigen posts maar na, denk dan eens na over waar je post ONZ SCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ook 1000 maal zoveel doodverwensingen, telt dat ook mee dan?
Misschien heeft H_H nog wel wat SHE-lik-picsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik oordeel pas na de pics of je daar trots op mag zijn
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Paul, die heeft al vele TTT's op z'n naam staan ja.
Euh SJ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tong is niet meer dan een zelfbevlekkende aandachtshoer.
SJ is leraar? Wehhee, zou je niet denken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Euh SJ?
ik denk dat jij nu al meer scheldwoorden hebt gebruikt dan tong80 ooit gedaan heeft.
ook vind ik hem netjes posten, dan kan jij ook nog wel wat van leren, zeker als leraar
Ja wat een kut SC he.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
De kunst van een goedlopende SC is een goede TT.
Probeer de volgende x 'Paul 4 mod' gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
Hij doet het goed als FP redactie, is veel online en heeft wel gevoel voor humor en weet dus wel wanneer een topic neit grappig is of geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?
ok TTchange?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
Alleen mijn username heeft al meer toegevoegde waarde dan Paul.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?
Dan krijg je 100 mensen d ie je uitlachen, dan loopt t ook wel goed, maar niet zoals je wilt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Probeer de volgende x 'Paul 4 mod' gegarandeerd succes.
nee, gewoon om de groenlinks dwarsligger te zijnquote:
speltip #6: stop eens met Paulquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Probeer de volgende x 'Paul 4 mod' gegarandeerd succes.
Kijk eens in de OP.quote:
Ja maar je bent PIMP-abohouder.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef Olep het volgende:
[..]
Alleen mijn username heeft al meer toegevoegde waarde dan Paul.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte nog wel een serieuze stem te krijgen.
Verboden voor Paultjuhh-achtigen kloptquote:
Uiteindelijk zal dat niet te verbergen zijn in de nieuwe layout.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ja maar je bent PIMP-abohouder.
Dat mag een ONZ-mod niet openbaar maken vind ik
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verboden voor Paultjuhh-achtigen klopt
oh, en je laatste PM heb ik nog
Hoi, Homp_Vetquote:
mooi, mooi, dat je die vergeten bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Welke is dat dan?
Heb er ondertussen al zo;n 230 verstuurd.
Die met snakey gaat me bannen bedoel je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mooi, mooi, dat je die vergeten bent
Nee, ga maar ergens anders baggeren. Kladblok.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die met snakey gaat me bannen bedoel je?
Dus jij suggereert dat ik zelfs in dit topic niet mag geinen/baggeren? Triest hoor.
nee hoor dat suggereer ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die met snakey gaat me bannen bedoel je?
Dus jij suggereert dat ik zelfs in dit topic niet mag geinen/baggeren? Triest hoor.
Ik volg je niet meer.quote:
wel dat je snel dingen vergeet, dat dan weer welquote:
nee wat voor iets is het? hoe kan je het krijgen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ieamand hier al last van het PIFTS.EXE virus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef appelsjap het volgende:
Foto kan voor sommige hard aankomen, als het niet mag verwijder aub maar het hupt
Thema van het topic:vin um wel geinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
http://www.security.nl/artikel/27869/1/Symantec_in_het_nauw_door_pifts.exe.html?utm_source=rssfeed&utm_medium=rss&utm_campaign=rssfeedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee wat voor iets is het? hoe kan je het krijgen?
Wat is dat voor geheimzinnig iets? Ik zou me ook zorgen gaan maken als die topics daarover verwijderd worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:17 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
http://www.security.nl/artikel/27869/1/Symantec_in_het_nauw_door_pifts.exe.html?utm_source=rssfeed&utm_medium=rss&utm_campaign=rssfeed
Te grappig gewoon.
Ja idd, wat is het?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is dat voor geheimzinnig iets? Ik zou me ook zorgen gaan maken als die topics daarover verwijderd worden.
Haha, geniaal.quote:
Ook ziek, dat wel.. maar er zitten wel geniale dingen tussen.quote:
WHAHHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:25 schreef Homp_Vet het volgende:
Zie hier hoe een camhoer door honderden 4channers wordt gedwongen een schoen op haar kop te zetten :
[ afbeelding ]
Hehehehe.
Kun je beter zelf gaan kijken, niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:26 schreef appelsjap het volgende:
Als je nog meer leuke dingen vindt post ze maar
Ik haat die site van hen, zo onoverzichtelijk, als ik in /b/ kijk zie ik 50x dezelfde posts en 2% is grappig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Kun je beter zelf gaan kijken, niet?
Nee, het is de zieke en chaotische vuilnisbelt/rioolput van internet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:26 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Ook ziek, dat wel.. maar er zitten wel geniale dingen tussen.
Jij vindt het niets?
Whehe, ja.. daarom vind ik het wel tof.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, het is de zieke en chaotische vuilnisbelt/rioolput van internet.
er zitten ook zeker wel leuke dingen tussen maar teveel rotzooi inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:32 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Whehe, ja.. daarom vind ik het wel tof.
Net als ONZ idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
er zitten ook zeker wel leuke dingen tussen maar teveel rotzooi inderdaad.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:25 schreef Homp_Vet het volgende:
Zie hier hoe een camhoer door honderden 4channers wordt gedwongen een schoen op haar kop te zetten :
[ afbeelding ]
Hehehehe.
hehe maar hier prik je er wat makkelijker doorheenquote:
Mag ik je handtekening?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef Opperkwal het volgende:
IK HAD DE EERSTE STEM IN DE POLL OP DE FP!!!
Jij ook al?11!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef Opperkwal het volgende:
IK HAD DE EERSTE STEM IN DE POLL OP DE FP!!!
Als je er dan toch persé 1 wil gaan kijken zeg ik american piequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Homp_Vet het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film zou ik gaan kijken?
she's too young, is dat een ode aan minderjarige meisjes?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je er dan toch persé 1 wil gaan kijken zeg ik american pie
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
she's too young, is dat een ode aan minderjarige meisjes?
quote:
American Piequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef Homp_Vet het volgende:
[ afbeelding ]
Welke film zou ik gaan kijken?
net nog een voorstukje gezien waarin iemand een trompet in z'n reet krijgt. Veel plezier!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:22 schreef Homp_Vet het volgende:
Ik ga toch voor American Pie.
Stiffler FTW!
pics or it didnt happen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE
mn tattoodude heeft een ontwerp klaar voor me en de afspraak is gemaakt
Pics?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE
mn tattoodude heeft een ontwerp klaar voor me en de afspraak is gemaakt
pics van de telefonisch gemaakte afspraak?quote:
Nee van je tieten, what else?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pics van de telefonisch gemaakte afspraak?
hoeveel deeltjes gaan we het daar nog over hebben?quote:
Van t ontwerp.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pics van de telefonisch gemaakte afspraak?
minstens 14quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoeveel deeltjes gaan we het daar nog over hebben?
heb ik nog nietquote:
en jullie hopen tegen die tijd een foto te hebben?quote:
Ja, alvast bedankt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb ik nog niet![]()
[..]
en jullie hopen tegen die tijd een foto te hebben?
pas als ik de tattoo op mijn lichaam heb zal er een foto van komenquote:
met een beetje pech (voor mij) komt die tegelijk met mn tattooquote:
ga ik ook even op afstemmenquote:
Echte mannen kijken voetbal ipv american pie.quote:
jij kijkt american pie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Echte mannen kijken voetbal ipv american pie.
In American Pie komen tenminste nog een paar tetten voorbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Echte mannen kijken voetbal ipv american pie.
Ja dom he, dat zo'n TT nodig is. Ik ben het met je eens dat het vreemd is dat Olep nog steeds geen mod is.quote:
Op Ned 3 een paar ballen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:54 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
In American Pie komen tenminste nog een paar tetten voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Op Ned 3 een paar ballen.
sinds wanneer voetballen ze met meerdere ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vrijwel altijd... Nooit opgevallen hoe snel een bal weer op het veld ligt, nadat iemand hem het publiek in heeft getrapt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sinds wanneer voetballen ze met meerdere ballen
ik voetbal standaard met 2 ballen, ik doe eigenlijk alles met 2 ballenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk vrouwen begrijpen dat niet, ze hebben denk ik rond de 100 ballen rond het veld liggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan nog wordt het spel maar met 1 bal gespeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd... Nooit opgevallen hoe snel een bal weer op het veld ligt, nadat iemand hem het publiek in heeft getrapt?
Ja oke, maar het ging erom dat je meerdere ballen ZAG. Dat jij met een blonde opmerking komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan nog wordt het spel maar met 1 bal gespeeld
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
Tijd om dit topic eens wat op te fleuren
[ afbeelding ]
Keeley
jij bent fan van haar gok ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
Tijd om dit topic eens wat op te fleuren
[ afbeelding ]
Keeley
Post een pic dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ook van Daphne Bunskoek, die is ook woest aantrekkelijk
zeker maar daar zijn helaas niet dit soort pics van, ofwel?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ook van Daphne Bunskoek, die is ook woest aantrekkelijk
Neenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zeker maar daar zijn helaas niet dit soort pics van, ofwel?
Als ik haar toevallig tegenkom met zappen blijf ik altijd even kijkenquote:
22:30 u. De Rijdende Rechter op NL1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef eNGine10 het volgende:
Rust voetbal, toch nog even american pie kijken
moet dat van haar?quote:
zo ja dan ben ik lekker ongehoorzaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja. Als je niet blijft, gaat ze voor straf niet zeuren over voetbal, haalt ze bier voor je uit de koelkast en geeft ze je een pijpbeurt.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo ja dan ben ik lekker ongehoorzaam
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koekje?
F.K.A. SuperwormJim
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo ja dan ben ik lekker ongehoorzaam
als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
hoiquote:
niet van jou onderontwikkelde randaapquote:
mijn grot... ik blijf een groeiend object opmerken als ik die foto ziequote:
ik heb naast eerdergenoemde dingetjes ook nog last van mn keel waardoor slikken pijn doetquote:
hoe is dat nou dagdromen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mijn grot... ik blijf een groeiend object opmerken als ik die foto zie
ik wou een keer vroeg naar bed maar dat gaat in beide gevallen niet gebeuren zie ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja. Als je niet blijft, gaat ze voor straf niet zeuren over voetbal, haalt ze bier voor je uit de koelkast en geeft ze je een pijpbeurt.
Je mag het ook uitspugen hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb naast eerdergenoemde dingetjes ook nog last van mn keel waardoor slikken pijn doet
quote:
nog veel plezier daarmee danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
bedtijd ga daar wel verder chagrijnen
Zegt iemand die denkt dat ie iets van voetbal weet maar gewoon kei hard faailtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet van jou onderontwikkelde randaap
Och, vrouwelijke postbodes zijn sowieso niet echt opwindendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zegt iemand die denkt dat ie iets van voetbal weet maar gewoon kei hard faailt
misschien als ze wat andere werkkleding krijgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, vrouwelijke postbodes zijn sowieso niet echt opwindend
Liverpoolquote:
pech in het begin en daarnaast was pool wel echt goedquote:
Doet Hiddink toch weer goed daar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
Zolang als Arsenal morgen maar doorgaat vind ik alles best, alhoewel ik chelsea er wel graag uit had zien vliegen
en de eerste wedstrijd was ook al 5-0 ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef -SG- het volgende:
Bayern trouwensWedstrijd niet gezien maar die uitslag
klopt,ze hebben goed gespeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en de eerste wedstrijd was ook al 5-0 ofzo
ik ga that 70's show kijken en daarna slapenquote:
Hoi Paul.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef Paul het volgende:
KRENTENBOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef GGMM het volgende:
Niemand wil met jou praten.
* GGMM gaat weer naar topics waar Paul niet om aandachtvraagt. Alhoewel die zeldzaam zijn.
Uiteraard! Jij nog krentenbollen verwend?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Hed je nog krentenbollies in je giecheltje gemieterd?
quote:
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uiteraard! Jij nog krentenbollen verwent?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Paul het volgende:
Oh wacht daar is die NSBer Olep weer
Helaas moet ik weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:49 schreef GGMM het volgende:
Olep. Eindelijk een normale post tussen al die bagger.
Omdat ik niet aardig tegen Paul doe.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef GGMM het volgende:
NSB-er?Waar heb je die naam aan te danken?
hoezo helaasquote:
Jij deed vet stoer in de radio chat! Je wildt echt vechten he?quote:
Jij ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij deed vet stoer in de radio chat!
Huuuuuuuuuu en tegen Porsche1 en tegen iedereen zodat je maar je hogerop kan inlikken bluuuuuuuughquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuu en tegen Porsche1 en tegen iedereen zodat je maar je hogerop kan inlikken bluuuuuuuugh
Ik kan niet hoger.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuu en tegen Porsche1 en tegen iedereen zodat je maar je hogerop kan inlikken bluuuuuuuugh
Doe es mijn naam in je avatar zo vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dus duidelijk nog harder me best doen om een NSBer te worden.
Zeker, zo hard mogelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dus duidelijk nog harder me best doen om een NSBer te worden.
Doe es lief tegen porsche1 jaquote:
Zoveel eer ben je niet waard.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe es mijn naam in je avatar zo van![]()
![]()
Paul
Ik begin spontaan te bibberen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe es lief tegen porsche1 ja
Hij heeft wel goede connecties in de onderwereld
Whehe weer doe je stoer.quote:
LMFAO.quote:
Neem je daar je hele klas voor mee?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
LMFAO.
Jij daagt mij echt uit om te vechten.
Ik ga je helemaal kapot maken, ik ga darmen uit je roze anusje trekken, ik ga je slopen, ik ga je mishandelen!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
LMFAO.
Jij daagt mij echt uit om te vechten.
Ik ga je helemaal kapot maken, ik ga darmen uit je roze anusje trekken, ik ga je slopen, ik ga je mishandelen!
JAaAAAa jongâh!quote:
Hoi.quote:
Dit topic is, zoals de OP reeds insinueert, bedoeld om de bagger een beetje centraal te houdenquote:
quote:
heb je nooit overwogen om een keer normaal te doen op fok?quote:
Ik doe normaal buiten ONZquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb je nooit overwogen om een keer normaal te doen op fok?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doe normaal buiten ONZ en FOK!radio
quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:34 schreef Paul het volgende:
Ik probeerde het gisteren maar ik was net te vroeg weg
[ afbeelding ]
jij bent echt een raar persoontjequote:
Dat is algemeen bekend jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bent echt een raar persoontje
Ben ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
het idee dat jij irl ook zo bent beangstigd me
quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:34 schreef Paul het volgende:
Ik probeerde het gisteren maar ik was net te vroeg weg
[ afbeelding ]
iedereen slaapt nogquote:
wakker!quote:
quote:
jij moet helemaal niksquote:
Oppermachtige Paul GAAT in de TT staan hoor je me kreng?quote:
die wordt toch wel aangepast danquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oppermachtige Paul GAAT in de TT staan hoor je me kreng?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die wordt toch wel aangepast dan
quote:
Moet jij geen post rondbrengen?quote:
vanmiddag pasquote:
quote:
verrassende uitslagquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:28 schreef murp het volgende:
Poll: Olep als ONZ mod?Ja, als extra mod Ja, als vervanging van ... Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |