Nee doe het niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zal eens kijken of ik achter de schermen iets kan doen voor Olep.
Kijk, aan jou hebben we wat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie dan? zo'n achterlijke mongool als Paul?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap niet wrm mensen Olep mod willen zien worden. Nooit van me leven.
hij kan hem afradenquote:
Huppelmuts natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wie dan? zo'n achterlijke mongool als Paul?
Danny als mod lijkt me wel wat, vooral op ONZquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Paul liever dan Olep.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja en dan noemen met ONZ vanaf nu gewoon MUT ofzoquote:
Dan zou je alleen nog maar baggertopics mogen openen, normale topics komt een ban op te staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze niet naar hem luisteren willenquote:
Paul en modrechten, nee, oh nee... echt nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul liever dan Olep.![]()
Paul zou ik een hele toffe mod worden.
Jij wil gewoon niet dat mensen je serieus nemen he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zou ook een hele toffe mod worden.
of dat iedereen achter de schermen een koptelefoon opheeft en hem dus sowieso niet hoortquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze niet naar hem luisteren willen
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verkijk je dr niet op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul zou ook een hele toffe mod worden.
Of HUP.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja en dan noemen met ONZ vanaf nu gewoon MUT ofzo
Het_Hupt heeft zich ingeliktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.
johquote:
tja, dat zegt iemand die Paul wel een goede mod vindtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.
quote:
Zijn Olep en GGMM geen kloons van Paul dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Paul heeft toch 2x zoveel ervaring dan jij hebt hoor, kwa posts danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja, dat zegt iemand die Paul wel een goede mod vindt
de ironie
ja bij de hele vrouwelijke crewquote:
nu nog qua inhoud van de posts...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul heeft toch 2x zoveel ervaring dan jij hebt hoor, kwa posts dan
Oeh... hoe was Yvonne?quote:
Maak dan Tong mod.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ook 1000 maal zoveel doodverwensingen, telt dat ook mee dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh mijn god... eindelijk iemand met een goed ideequote:
ik oordeel pas na de pics of je daar trots op mag zijnquote:
tong opent alleen kut topics.quote:
Hij maakt zichzelf wel heel vaak belachelijk idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef appelsjap het volgende:
Maar met paul kan je ten minste lachen
nee, dat kan dus nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Klopt, paul doet dat nooitquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Nope, of wel als hij jullie opnaaid op MSNquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef appelsjap het volgende:
Maar met paul kan je ten minste lachen
kijk, jij bent te serieus. Lees je eigen posts maar na, denk dan eens na over waar je post ONZ SCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ook 1000 maal zoveel doodverwensingen, telt dat ook mee dan?
Misschien heeft H_H nog wel wat SHE-lik-picsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik oordeel pas na de pics of je daar trots op mag zijn
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Paul, die heeft al vele TTT's op z'n naam staan ja.
Euh SJ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tong is niet meer dan een zelfbevlekkende aandachtshoer.
SJ is leraar? Wehhee, zou je niet denken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Euh SJ?
ik denk dat jij nu al meer scheldwoorden hebt gebruikt dan tong80 ooit gedaan heeft.
ook vind ik hem netjes posten, dan kan jij ook nog wel wat van leren, zeker als leraar
Ja wat een kut SC he.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
De kunst van een goedlopende SC is een goede TT.
Probeer de volgende x 'Paul 4 mod' gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
Hij doet het goed als FP redactie, is veel online en heeft wel gevoel voor humor en weet dus wel wanneer een topic neit grappig is of geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?
ok TTchange?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef GGMM het volgende:
Alleen mijn username heeft al meer toegevoegde waarde dan Paul.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |