tja, dat zegt iemand die Paul wel een goede mod vindtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie jou mod heeft gemaakt, maar dat terzijde.
quote:
Zijn Olep en GGMM geen kloons van Paul dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wie dan? zo'n achterlijke mongool als Paul?
Paul heeft toch 2x zoveel ervaring dan jij hebt hoor, kwa posts danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja, dat zegt iemand die Paul wel een goede mod vindt
de ironie
ja bij de hele vrouwelijke crewquote:
nu nog qua inhoud van de posts...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Paul heeft toch 2x zoveel ervaring dan jij hebt hoor, kwa posts dan
Oeh... hoe was Yvonne?quote:
Maak dan Tong mod.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ook 1000 maal zoveel doodverwensingen, telt dat ook mee dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oh mijn god... eindelijk iemand met een goed ideequote:
ik oordeel pas na de pics of je daar trots op mag zijnquote:
tong opent alleen kut topics.quote:
Hij maakt zichzelf wel heel vaak belachelijk idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef appelsjap het volgende:
Maar met paul kan je ten minste lachen
nee, dat kan dus nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat ze niet naar hem luisteren willen
Klopt, paul doet dat nooitquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zal eens kijken of ik achter de schermen iets kan doen voor Olep.
Nope, of wel als hij jullie opnaaid op MSNquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef appelsjap het volgende:
Maar met paul kan je ten minste lachen
kijk, jij bent te serieus. Lees je eigen posts maar na, denk dan eens na over waar je post ONZ SCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ook 1000 maal zoveel doodverwensingen, telt dat ook mee dan?
Misschien heeft H_H nog wel wat SHE-lik-picsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik oordeel pas na de pics of je daar trots op mag zijn
maar olep toch ook niet? wat voor toegevoegde waarde heeft olep dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Paul, die heeft al vele TTT's op z'n naam staan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |