hoe is dat nou dagdromen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mijn grot... ik blijf een groeiend object opmerken als ik die foto zie
ik wou een keer vroeg naar bed maar dat gaat in beide gevallen niet gebeuren zie ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja. Als je niet blijft, gaat ze voor straf niet zeuren over voetbal, haalt ze bier voor je uit de koelkast en geeft ze je een pijpbeurt.
Je mag het ook uitspugen hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb naast eerdergenoemde dingetjes ook nog last van mn keel waardoor slikken pijn doet
quote:
nog veel plezier daarmee danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
bedtijd ga daar wel verder chagrijnen
Zegt iemand die denkt dat ie iets van voetbal weet maar gewoon kei hard faailtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet van jou onderontwikkelde randaap
Och, vrouwelijke postbodes zijn sowieso niet echt opwindendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zegt iemand die denkt dat ie iets van voetbal weet maar gewoon kei hard faailt
misschien als ze wat andere werkkleding krijgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, vrouwelijke postbodes zijn sowieso niet echt opwindend
Liverpoolquote:
pech in het begin en daarnaast was pool wel echt goedquote:
Doet Hiddink toch weer goed daar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
Zolang als Arsenal morgen maar doorgaat vind ik alles best, alhoewel ik chelsea er wel graag uit had zien vliegen
en de eerste wedstrijd was ook al 5-0 ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef -SG- het volgende:
Bayern trouwensWedstrijd niet gezien maar die uitslag
klopt,ze hebben goed gespeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en de eerste wedstrijd was ook al 5-0 ofzo
ik ga that 70's show kijken en daarna slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |