nog veel plezier daarmee danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
bedtijd ga daar wel verder chagrijnen
Zegt iemand die denkt dat ie iets van voetbal weet maar gewoon kei hard faailtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet van jou onderontwikkelde randaap
Och, vrouwelijke postbodes zijn sowieso niet echt opwindendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zegt iemand die denkt dat ie iets van voetbal weet maar gewoon kei hard faailt
misschien als ze wat andere werkkleding krijgenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, vrouwelijke postbodes zijn sowieso niet echt opwindend
Liverpoolquote:
pech in het begin en daarnaast was pool wel echt goedquote:
Doet Hiddink toch weer goed daar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
Zolang als Arsenal morgen maar doorgaat vind ik alles best, alhoewel ik chelsea er wel graag uit had zien vliegen
en de eerste wedstrijd was ook al 5-0 ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef -SG- het volgende:
Bayern trouwensWedstrijd niet gezien maar die uitslag
klopt,ze hebben goed gespeeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en de eerste wedstrijd was ook al 5-0 ofzo
ik ga that 70's show kijken en daarna slapenquote:
Hoi Paul.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef Paul het volgende:
KRENTENBOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef GGMM het volgende:
Niemand wil met jou praten.
* GGMM gaat weer naar topics waar Paul niet om aandachtvraagt. Alhoewel die zeldzaam zijn.
Uiteraard! Jij nog krentenbollen verwend?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Hed je nog krentenbollies in je giecheltje gemieterd?
quote:
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uiteraard! Jij nog krentenbollen verwent?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef Paul het volgende:
Oh wacht daar is die NSBer Olep weer
Helaas moet ik weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:49 schreef GGMM het volgende:
Olep. Eindelijk een normale post tussen al die bagger.
Omdat ik niet aardig tegen Paul doe.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:50 schreef GGMM het volgende:
NSB-er?Waar heb je die naam aan te danken?
hoezo helaasquote:
Jij deed vet stoer in de radio chat! Je wildt echt vechten he?quote:
Jij ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij deed vet stoer in de radio chat!
Huuuuuuuuuu en tegen Porsche1 en tegen iedereen zodat je maar je hogerop kan inlikken bluuuuuuuughquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuu en tegen Porsche1 en tegen iedereen zodat je maar je hogerop kan inlikken bluuuuuuuugh
Ik kan niet hoger.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuu en tegen Porsche1 en tegen iedereen zodat je maar je hogerop kan inlikken bluuuuuuuugh
Doe es mijn naam in je avatar zo vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dus duidelijk nog harder me best doen om een NSBer te worden.
Zeker, zo hard mogelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dus duidelijk nog harder me best doen om een NSBer te worden.
Doe es lief tegen porsche1 jaquote:
Zoveel eer ben je niet waard.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe es mijn naam in je avatar zo van![]()
![]()
Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |