Misschien echt een heel domme vraag maar er is nogal wat veranderd bij jullie thuis. Komt ze misschien een beetje aandacht tekort?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim luistert een stuk slechter de laatste tijd. Lastig om de goede aanpak te vinden.
ze wilde zelf heel erg graag, had het al een paar keer gevraagd maar dan was het steeds te druk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Agossie Amber. Wat lijkt me dat een moeilijk leermoment voor jullie beiden. Allebei heel dapper toch een beetje loslaten door haar alleen in Smalland te laten. Blijkbaar was het nog niet succesvol en moet ze het gewoon later nog een keertje proberen. Nu weet ze tenminste wat ze volgende keer kan verwachten. Wel goed van jou trouwens dat je het aandurfde om haar daar te laten. Lijkt me echt moeilijk!
We zijn voor het praten nog niet eerder bij een HA of CB geweest. Op zich hoort ze je wel, alleen in de groep bij het KDV gaat het vaak mis. Komt misschien door meer omgevings lawaai, of dat wat meer aan het dromen is ofzo. Als je 1-op-1 bent met haar en je praat heel zachtjes met een hand voor de mond, dan hoort ze je namelijk wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef Moonah het volgende:
Tazz, is er bij Mahre niet eerder gechecked hoe haar gehoor is? Toen bleek dat Thies zijn spraak zich niet snel ontwikkelde is dat als eerste bekeken.
In zoverre dat mevrouw af en toe hevig gefrustreerd is, als wij haar niet begrijpen. Verder niet zo..quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef appelsap het volgende:
Tazz, wat lastig, maar goed dat jullie er mee bezig zijn en hopelijk levert het wat op.
Heeft Mahre er zelf eigenlijk ook 'last' van?
Mahre is altijd bij de hand, vooral als ze uitgeslapen is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:06 schreef Jarno het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn die van jullie op dagen dat ze naar het KDV gaan ook nét iets bijdehandter dan normaal? Anna gaat op dinsdag en woensdag en ze is dan echt zo verschrikkelijk wijs en bijdehand als we 's avonds eenmaal aan tafel zitten.. Op andere dagen is dat veel minder lijkt het!
Dat zeggen ze tegen Storm élke dag wel een paar keer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef Jarno het volgende:
En de juffen op het KDV hebben dus al eens gevraagd of ze "alsjebieft even d'r mond kon houden" omdat ze er niet tussen kwamen..
Oh fuckaduckquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:13 schreef _evenstar_ het volgende:
slaapmeisje wist niet dat ik ook een zoontje had![]()
Heb ik ook aan zitten denken, maar Sara komt eigenlijk nog niet verder dan dat alles een bips is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef Moonah het volgende:
Fuente, kun je niet gewoon zeggen dat mama's een plasgaatje, een poepgaatje en een babygaatje hebben? Of vind je dat te ver gaan?
Dit hebben wij een paar maanden geleden ook aan de hand gehad. We zaten samen in bad en ik was toen nog zwanger. Ze wilde van alles weten over haar zusje die in mijn buik zat en natuurlijk ook hoe ze er dan uit kwam. Dus ik heb haar gevraagd hoe zij dacht dat ze eruit zou komen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef Fuente het volgende:
Ach Kim toch
Hoe lossen jullie het volgende op? Sara dacht heel lang dat een baby uit een deurtje uit de buik komt. Dat kwam ons natuurlijk wel goed uitNu heeft ze echter bedacht dat mijn buik helemaal geen deurtje is, en blijft ze dus vragen hoe Merel er nu uitkwam. Eerst bedacht ze dat het wel uit de navel moest komen, maarrrrr..(zoals ze nu zelf zegt) daar is Merel haar kop te groot voor
![]()
Dus nu wil ze weten hoe dat dan wel kwam, en deurtjes verhaal trapt ze niet meer in. Ze is 3,5 en ik vind haar eigenlijk te jong om het echt uit te leggen.
Het lijkt me toch wel zo prettig (zowel voor Meike als voor jou...) om dat soort zaken consequent en sámen uit te voeren...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hij vond het eigenlijk toch wel erg zielig dat ze moest huilen om de speen, whahahaha
Nou ja....uh ja, misschien welquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel zo prettig (zowel voor Meike als voor jou...) om dat soort zaken consequent en sámen uit te voeren...
jeetje, hoe komt ze erbij? Wat was je antwoord???quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef snoopy het volgende:
Lis vroeg zich vanmorgen af of een varken ook een navel heeft. Toen stond ik even met mijn mond vol tanden. Weer zo'n exemplaar met moeilijke vragen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef snoopy het volgende:
Weer zo'n exemplaar met moeilijke vragen
Ja maar, ja maar.... David....quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef lily het volgende:
David is smoorverliefd.
Op een meisje uit zijn groep (1). Hij zit er net 1,5 maand maar heeft het voortdurend over haar.
Nu had hij gisteren een vriendenboekje mee naar huis van een ander meisje uit zijn groep.
"The object of his affection" stond er ook in (met foto) en hij heeft de hele middag en avond met dat boekje rondgelopen, opengeslagen bij de foto van dat meisje. Zelfs aan tafel lag het boekje naast hem.
Vannacht lag het boekje open op het hoofdeinde van zijn meegroeibedje
is dat niet maf
Hey Moonah, ja ben druk aan het bijlezen hoor, dus je zult me hier en op andere topics regelmatig terugvinden. Jij ook nog steeds hier joh, echt veel "bekenden" . Ik was eerlijk gezegd een beetje vergeten dat Fok nog bestondquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:08 schreef Moonah het volgende:
Wat leuk Sweaty Wennie, dat je weer post.
En zwanger van een tweeling!Gefeliciteerd!
Ik heb geen tips wb zindelijkheid. Jullie zijn er best vroeg bij. Ik weet alleen dat het wel vaker gebeurt dat kinderen 'ineens' bang oid zijn tijdens dat zindelijkheidsproces.
Succes ermee!
En wellicht tot vaker.
Nee he? Die is zo verschrikkelijk.quote:
Als de tweeling wordt geboren is hij bijna 2,5 dan vind ik het toch echt wel tijd worden voor zindelijkheid, maar nogmaals hij moet eraan toe zijn. Ik denk ook dat ik hem de tijd moet geven, dus we doen lekker rustig aan. Bovendien zal ik dalijk mijn handen vol hebben. Het komt wel. Al zou het voor de kosten wel lekker zijn!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:09 schreef cattie het volgende:
De komende tijd zul je het waarschijnlijk toch te druk hebben om je ook nog druk te maken over het zindelijk worden van Renzo!En hij is ook nog best jong.
2,5 lijkt me al aardig optimistisch hoor. Anna is nu ruim 2,5 en die gaat soms/meestal/regelmatig (doorhalen wat niet van toepassing is en afhankelijk van de fase waar ze in zit en de windrichting) op het potje of de wc. Maar zindelijk is ze nog lang niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:28 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Als de tweeling wordt geboren is hij bijna 2,5 dan vind ik het toch echt wel tijd worden voor zindelijkheid, maar nogmaals hij moet eraan toe zijn. Ik denk ook dat ik hem de tijd moet geven, dus we doen lekker rustig aan. Bovendien zal ik dalijk mijn handen vol hebben. Het komt wel. Al zou het voor de kosten wel lekker zijn!
Dankjewel appelsap, jij zat hier 2 jaar geleden ook al he?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef appelsap het volgende:
Wat lief, al die peutervriendjes en vriendinnetjes.
Welkom terug Wennie en gefeliciteerd met de zwangerschap.
Ive ook niet. En die is al 2 jaar en 9 maanden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent wil ook absoluut niets hebben van potjes of wc's. Hij staat alleen maar bij de kleine wc'tjes op het kdv om te kijken hoe 'iets' wegspoelt als je op dat knopje drukt
Er is gelukkig maar 1 vinger gehavend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het eigenlijk met kim der vingertjes?
Het ligt een beetje aan de bouw van je kind, maar ik heb alle luiers geprobeert, maar ik zweer bij die van de Lidl. Mijn zoontje is erg smal en die passen perfect bij hem (hij weegt 15,5 kilo) , zijn 7,75 euro geloof ik. Bovendien kan hij er heel wat plasjes in kwijt, voor mij geen anderen meer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:29 schreef MeNicole het volgende:
Welke luiers gebruiken jullie voor jullie peuters dan? Ik heb voor Mikael van de C1000 maar na 1 flinke plas is alles nat. Heb al verschillende merken geprobeert maar niks helpt meer. Volgend weekend is het hier dan ook afgelopen. Dan gaan we door pakken met het zindelijk worden. Ik merk dat ie er wel klaar voor is want als ie geen luier voor heeft gaat altijd de eerste plas mis en daarna gewoon op de wc. Maar doordat ie dan weer hier, dan weer bij mijn ouders, dan weer bij zijn vader en dan weer bij zijn andere opa en oma is schiet het niet op. Maar vanaf volgend weekend beginnen we hier en dan moet de rest maar mee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... David....
Ík was toch al verliefd op jou....![]()
een kind is zindelijk als hij/zij er aan toe is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef wennie29 het volgende:
[/quote
Is ook het beste om de mensen maar te laten lullen, maar ik krijg (nu al) regelmatig opmerkingen zo van " jeetje is hij nog niet zindelijk" erg irritantprobeer me er niets van aan te trekken overigens, maar soms denk ik dan van " is hij echt al zo oud dat hij zindelijk had moeten zijn " ben zelf van mening van niet.
Ja die opmerkingen zijn erg irritant en Kim is al 3. Dan is het blijkbaar not done. Ik ben blijkbaar nog steeds gevoelig voor zulke opmerkingen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:32 schreef wennie29 het volgende:
[quote]Op donderdag 19 maart 2009 15:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Er is gelukkig maar 1 vinger gehavend.
Gaat wel redelijk, ziet er wel heel raar uit nu. Doet soms zeer als ze ergens tegenaan komt.
Zindelijkheid is nu trouwens definitief op een laag pitje. We laten de mensen maar lullen.
[/quote
Is ook het beste om de mensen maar te laten lullen, maar ik krijg (nu al) regelmatig opmerkingen zo van " jeetje is hij nog niet zindelijk" erg irritantprobeer me er niets van aan te trekken overigens, maar soms denk ik dan van " is hij echt al zo oud dat hij zindelijk had moeten zijn " ben zelf van mening van niet.
gewoon aan je voorbij laten gaan en een ander onderwerp aan snijden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja die opmerkingen zijn erg irritant en Kim is al 3. Dan is het blijkbaar not done. Ik ben blijkbaar nog steeds gevoelig voor zulke opmerkingen.
Hahahha en als het een dag tegenzit, dan staat de luierteller zo op 50....quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Ach ja we zien het wel, dalijk eerst maar weer eens wennen aan groene spuitluiers
Oh dan is die van mij allang zindelijk. Die geeft al maanden aan dat ie moet plassen of poepen en dat ie dat lekker in zijn luier gaat doen. Probleem zindelijkheid opgelost hier!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:07 schreef Mone het volgende:
Zindelijk zijn is iets anders dan perse naar de wc gaan. Zindelijk zijn is wanneer kinderen kunnen aangeven, wanneer en waar ze willen plassen of poepen. Dat er in NL misschien minder streng wordt omgegaan met de wc-gang is het cultuurverschil, niet de onwikkeling zindelijkheid op zich.
Haha je hebt helemaal gelijk. Nou hier dan ook 1 zindelijk :-)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh dan is die van mij allang zindelijk. Die geeft al maanden aan dat ie moet plassen of poepen en dat ie dat lekker in zijn luier gaat doen. Probleem zindelijkheid opgelost hier!!![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh dan is die van mij allang zindelijk. Die geeft al maanden aan dat ie moet plassen of poepen en dat ie dat lekker in zijn luier gaat doen. Probleem zindelijkheid opgelost hier!!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:14 schreef Moonah het volgende:
Ingrid, niets van aantrekken hoor! Even wat virtuele steun.
Grappig Popples, dat ze die telrijtjes zo opzegt, en nog in het Engels ook. Wellicht van Dora geleerd?
Thies is ook wel bezig met tellen. Ook omdat ik het gebruik om aan te geven dat hij nog tien tellen mag douchen/spelen/whatever. Maar ook wielen tellen, blokken, ballen etc. En hij doet dat niet in het Engels maar wél in het Chinees.![]()
Oftewel, je verstaat er geen hout van!
En Damian al letters. Je hebt toch niet die tell-sell cursus aangeschaft he Appelsappie?
Ja dat noemt het CB zindelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat is wat stap twee wordt voor ons, precies om het steeds meer gewoonte te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:30 schreef Jarno het volgende:
Wat ik bij Anna wel merk is dat je ook niet té vrijblijvend moet zijn. Ik vraag bijvoorbeeld 's avonds bij het aantrekken van d'r pymama standaard of ze nog op het potje wil. Ze zegt dan bijna altijd nee, maar de laatste tijd zeg ik dan 'toch maar even proberen he' (niet dwingend, ook niet vragend, gewoon als 'feit') en als ze dan eenmaal zit, wat ze ook zonder te mopperen doet, komt er meestal wel wat. Eerst was ze dan zonder wat te doen naar bed gegaan.
Hij krijgt dus lekker het goede voorbeeld van zijn ouders. Erg zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:35 schreef Popples het volgende:
wennie zijn moeder schreeuwt en vloekt en ga maar door dus daar krijgt hij het van mee.
bij zijn oma doet hij precies het zelfde, bij andere kindjes ook(situaties gezien op het cb).
maar ik denk dat ik me daar maar over heen moet zetten. want ik weet dat ze van zich afbekt.
dat jochie is een jaar ouder dan mijn peuter maar heb wel 1 keer gezien dat hem een keer terug op de plaats heeft gezet. zo van .... dat mag niet en dat jochie keek haar aan van oke. maar een paar dagen erop duwde hij haar weg en stond ze beteuterd te kijken van wat gebeurt mij nou.
ik zeg niet dat die van mij niet altijd de liefste is hoor want elk kind heeft zijn streekjes.![]()
dan volgende week maar eens gaan neuzen daar.
hij krijgt het idd allemaal van zijn moeder mee, want zijn vader word ook uitgebekt waar hij bij staat er durft niks. zo ook opa en oma moeten ook maar opdraven en doen wat zij wil.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Hij krijgt dus lekker het goede voorbeeld van zijn ouders. Erg zeg.
Tuurlijk heeft elk kind zijn streekjes, maar wat hij doet gaat wel erg ver.
Misschien bijt ze wel heel erg van haar af joh en maak je je zorgen om niets.
Ik zou gewoon inderdaad eens gaan neuzen, kan geen kwaad toch?
Popples, heb je er al eens aan gedacht om te overleggen met het AMK (advies- en meldpunt kindermishandeling)? Je kunt bellen (5 ct per minuut) en met hen overleggen wat verstandig is. Ik vind de situatie zoals jij die omschrijft erg zorgelijk klinken...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef Popples het volgende:
[..]
hij krijgt het idd allemaal van zijn moeder mee, want zijn vader word ook uitgebekt waar hij bij staat er durft niks. zo ook opa en oma moeten ook maar opdraven en doen wat zij wil.![]()
we hadden het vorige week ofzo ook al in babytjestopic erover. toen ging het over risico groep.
zo zaten wij in de tuin en die begon me toch het hele dorp bij elkaar te schreeuwen.
net kwam ik terug en deuren gooien en in de bijkeukenstaan en schreeuwen. kinderen hysterisch.
die van mij schrok zich weer rot, 2de keer in 1 week.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, het klinkt niet als een keertje 'een beetje boos' zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Popples, heb je er al eens aan gedacht om te overleggen met het AMK (advies- en meldpunt kindermishandeling)? Je kunt bellen (5 ct per minuut) en met hen overleggen wat verstandig is. Ik vind de situatie zoals jij die omschrijft erg zorgelijk klinken...![]()
0900-1231230
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef YPPY het volgende:
Knappe Thies!!
De auto is kapot, ik ga weer gillen in een leenauto, maar... er is ook goed nieuws. We waren bij het CB en...
*tromgeroffel*
Anna zit niet meer onder het alleronderste lijntje.
11700 gram en 88 cm. Super, ze is nu bijna helemaal bijgegroeid. En lekker kletsen en druk doen daar.
*vervolg tromgeroffel*
Mikael is toch al 1,5 jaar zindelijk?quote:
O dat is wel fijn nieuws!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Brent is vanochtend weer goedgekeurd bij de oogarts.![]()
Er is wel sprake van een afwijking maar dit jaar hoeft ie nog geen brilletje (of het moet opeens heel gek worden maar ze verwacht het iig).
Moeilijk he, wij zijn met Fons gaan kijken. Hij keek meteen weg en voelde dat er iets niet in orde was met zijn pépé. Nu kijkt hij regelmatig nog eens naar de fotootjes van hem...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Vivi het volgende:
Helaas snapt ie ondanks "Kikker en het vogeltje" en "dag lieve oma Pluis" nog niet zoveel van de dood. Hij wil steeds "oma belle".
Tja, dat zou ik ook wel willen.
och Vivi...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef Vivi het volgende:
Leuk Karin, Dean is ook erg into fantasie, hij is de hele dag een tijger, een baby-hondjeof een ander beest die hij dan nadoet. Of zijn beesten moeten in bad. Of hij gaat de bloemetjes "schoonmaken". Toen dacht ik even:
(water geven met zijn gietertje).
Helaas snapt ie ondanks "Kikker en het vogeltje" en "dag lieve oma Pluis" nog niet zoveel van de dood. Hij wil steeds "oma belle".
Tja, dat zou ik ook wel willen.
Mja, daar heb ik ook nog over getwijfeld (gaan kijken) maar uiteindelijk niet gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Moeilijk he, wij zijn met Fons gaan kijken. Hij keek meteen weg en voelde dat er iets niet in orde was met zijn pépé. Nu kijkt hij regelmatig nog eens naar de fotootjes van hem...
Ik weet het ook niet hoor, heb de hele week getwijfeld en zijn op de allerlaatste moment toch nog geweest.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik ook nog over getwijfeld (gaan kijken) maar uiteindelijk niet gedaan.
Ik was bang dat hij het misschien eng zou vinden maar misschien is dat ook wel mijn eigen projectie hoor, kinderen zijn daar veel onbevangener in dan wij natuurlijk. Misschien dat ze dan idd "instinctief" aanvoelen dat er wat mis is en ze het beter snappen, ik weet het niet.
Graag, maar zijn die ook geschikt voor kindjes van 2? ik vind het een erg moeilijke leeftijd, wat dat betreft. Ze zijn te groot om niks te merken en net te klein om echt iets uit te kunnen leggen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Vivi ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar als je wilt dan kan ik je misschien wat tips geven die ik van de kinder psych had voor arwen ivm het overlijden van haar papa toen.
Sterkte
Oeh, dat idee had ik ook nog gisteren. Ik weet haast wel zeker dat het iets van verlatingsangst is, toen ik gisteren bij d'r ging zitten (gewoon in het donker, op de grond naast d'r bedje) was het gewoon okay en ging ze lekker liggen. Maar zodra ik weg wilde gaan begon het feest weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:34 schreef chacama het volgende:
Wat bij Fleur hielp en ik bij Maud ga uittesten is een 'in-geslapen' pyjama van mij bij haar te leggen. Zo had ze toch de vertrouwde geur bij zich.
Yppy,quote:Op maandag 23 maart 2009 21:12 schreef YPPY het volgende:
Anderen ervaring met dromen in combinatie (ws) met verlatingsangst? Ze wil absoluut niet meer dat we weg aan als ze in bed ligt en ook 's nachts wordt ze een keer of 10 wakker. Behalve dat het me op gaat breken (slaap zelf pas weer na 45 minuten) vind ik het ook zo zielig. Volgens de wvk zou het goed verlatingsangst en dromen tegelijk kunnen zijn. Ze wilde er zelfs bij ons thuis voor langskomen, maar het lijkt me iets dat meer peuters hebben.
Dit helpt hier zeer goed, we merken het als we een paar daagjes wat pillen vergeten, dan is ze de nacht erop weer onrustig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:33 schreef Tazz het volgende:
Het is Kindival van VSM
homeopatisch geneesmiddel voor gebruik bij onrust en slapeloosheid
Zie je ik wist dat ik bij Fleur nog meer had gedaan..... thanks for the reminder...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dit helpt hier zeer goed, we merken het als we een paar daagjes wat pillen vergeten, dan is ze de nacht erop weer onrustig.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef YPPY het volgende:
Ze is zonder veel gehuil gaan slapen. Zo fijn. Ben wel 3 kwartier bezig geweest met het bedritueel, maar ze heeft maar een beetje gepiept.![]()
Awwwwwwww!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:21 schreef Vivi het volgende:
Dean krijgt waterpokken en ging vanavond zelf naar bed...pakt zijn knuffels en zegt "Deantje gaat slapen mama" en hup, loopt zo naar zijn kamertje![]()
.
Ja, ik wist ook niet wat me overkwamquote:
Er heerst volgens mij een heel heftig virus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:38 schreef Vicky het volgende:
Gister met Amber toch nog even naar de kinderarts geweest vanwege het hoesten. Gelukkig zijn d'r longen schoon, ws. is het och een fiks verkoudheidsvirus. D'r oren waren rood en dr keelamandelen waren ook wat rood, maar niet ontstoken.
Nog nagevraagd of het niet toch huisstofmijtallergie kan zijn maar dat is volgens de kinderarts uitgesloten.
vandaag de huisarts gebeld, uiteindelijk weten te overtuigen dat ik erop stond dat ik met Mahre naar de KNO-arts wil. Hij gaat een brief schrijven en we krijgen binnenkort een oproep.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef YPPY het volgende:
Ik begreep dat jullie nog eens gingen, voor de verwijzing naar de KNO arts.
Ja passen willen we ook maar die stomme fietsenwinkels hier in de buurt hebben geen 14 inch omdat die niet veel verkocht wordenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:36 schreef cattie het volgende:
Goed zo Arwen en Mikael!
MeNicole, Ive heeft geloof ik 12 inch terwijl hij zelf ongeveer een meter is. En daar past hij net op, hij kan nog even groeien. Ga anders een keer met Mikael langs een fietsenwinkel "passen". Dat hebben wij ook gedaan.
lief!!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Fuente het volgende:
Whoehaaa, Sara telt tot 20, zo schattig, ze draait dan de 18 en 19 om, en 19 noemt ze 90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |