Beste ouders,
Onze zoon van 1 jaar en 8 maanden is sinds deze week een paar keer per nacht wakker en zet de boel op stelten. Rustig even knuffelen en dan weer terugleggen help niet, als we hem vasthouden is ie stil, maar als we hem weer in zijn bed liggen is het weer feest. Gewoon weer neerleggen zonder wat te zeggen, bozig zeggen dat hij weer moet gaan slapen. zingen en eventjes praten, allemaal geen success. We hebben hem vannacht maar laten brullen en na een uur was het ineens stil en ging hij slapen. Ik vraag me wel af wat de juiste methode is? Het is een leuk en lief mannetje, ook meestal als hij niet slaapt. Niet overdreven druk maar wel ondernemend en vrolijk. Sommige ouders zeggen lekker laten brullen, andere zeggen dat je hem in slaap moet wiegen en dan weer terug leggen.
We denken zelf dat het om aandacht gaat, want de laatste tijd worden we ook op andere momenten overdag uitgeprobeerd. Met dingen gooien en niet willen oprapen. Slaan enz. Het zou wat vroeg zijn voor de peuterpuberteit maar niet onmogelijk.
Ouders zijn inmiddels gesloopt en denken eraan te gaan verhuizen zonder onze zoon te informeren waarheen
Wat zijn jullie ideeën?
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.