Welkom in de wereld die ouder heet!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef aldo71 het volgende:
Ouders zijn inmiddels gesloopt en denken eraan te gaan verhuizen zonder onze zoon te informeren waarheen![]()
De peuterpuberteit is niet een kadootje wat ie exact op z'n tweede verjaardag krijgt hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef aldo71 het volgende:
Ik heb alle opvoed programma's gezien en weet wel hoe kinderen kunnen zijn. Het is alleen altijd anders als het je eigen kind is. Maar we zijn er al beter in geworden om zijn gekrijs te negeren. Want dat had ik nog niet verteld: wij hebben de reincarnatie van pavarotti in huis. 120 decibel is fluisteren naast onze zoon.
Alleen we dachten nog even uit de peuterpuberteit te blijven tot hij 2 zou zijn geworden ofzo. Maar kennelijk is hij er vroeg bij?
Nee dat denk ik ook niet, maar dacht na zijn 2de verjaardag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De peuterpuberteit is niet een kadootje wat ie exact op z'n tweede verjaardag krijgt hoor
graag !!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef Tazz het volgende:
Het kunnen ook dromen zijn, of verwerking van de dag dat hij wakker wordt.
Mahre had dit ook en we hebben al een tijdje iets homeopathisch voor haar.
ik zal even kijken of ik achter de naam kan komen...
Dormeasan. Werkt prima.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef Tazz het volgende:
Het kunnen ook dromen zijn, of verwerking van de dag dat hij wakker wordt.
Mahre had dit ook en we hebben al een tijdje iets homeopathisch voor haar.
ik zal even kijken of ik achter de naam kan komen...
Het is Kindival van VSMquote:
Dan krijgen ze een paar pestklappenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:27 schreef Leah het volgende:
Nienke is ook een stuk kleiner hé. Ik heb het over rond de twee jaar
. Als ze knuffels naar je hoofd gaan gooien
.
Dat is altijd héél gevaarlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:42 schreef Leah het volgende:
Vooralsnog trouwens wel, maar dat durf ik bijna niet te zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |