abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63891684
De dreumessen, dreumussen en dreumesen...

30 december 2006: Renske, dochter van Popples en Prowl
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
27 mei 2007: Bente, dochter van Make-Yourself
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn

Ik gooide 'm dicht:
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef Stiemie het volgende:
En als ze naar bed wil, pakt ze zelf haar knuffelhondje en labeldoekje en dan gaat ze bij het traphekje staan. Als je dan vraagt of ze moe is en naar bed wil knikt ze ja
oh, dat is wel heel, heel lief! Toen ik laatst Ethan in bed legde voor een dutje ging hij er prinsheerlijk bij liggen met z'n armen onder z'n hoofd, gaf me nog een big smile en deed toen zelf z'n ogen dicht

En nu is hij al sinds 8 uur aan het spoken hij heeft volgens mij last van z'n buik, 't arme schaap

Beterschap Chris!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 25-12-2008 12:33:54 ]
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63893524
Agos Ethan ook al niet lekker... Beterschap
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:39:32 #3
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63893725
Och, Ethan ook niet lekker in orde.
En een voor spokende flenzen

Stiemie, hoe was je tentamen nou gegaan? Hebje al uitslag? Ben benieuwd
Ha, een goede TT. Zal BE blij van worden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63895293
De TT was eerst: Dreumestopic Deel 39 - BE to the rescue pls! Maar is al stiekem aangepast.. hihi
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63896447
Een goede TT is het halve werk, al dat gedoe..

spokende flenzen...Floor om 04.uur, Pien 4.45 uur, floor 5.10, Pien 5.30 etc etc.
Ligt nu natuurlijk te slapen als roosjes, maar dat duurt niet lang meer. Ze hebben nog hooguit 40 min. Dan is het opstaan en terreur verder uitvoeren op het kdv.
pi_63896481
pfff, bij jou ook al zo vroeg dag dus
pi_63898111
Zo KP, die zijn ook lekker optijd!

En hoe gaat het met Ethan?

Chris ging vannacht wel weer goed. Alleen wat verhoging/lichte koorts. Maar na vanochtend even gespeeld te hebben. Is hij toch weer terug op 38.9, en echt moe. Dus hij ligt nu lekker te slapen. Heb hem nu ook geen zetpil gegeven, overdag kan ik toch wel even regelmatig de temp checken. En hij lijkt niet echt pijn te hebben. Hij is vooral warm en duf. En helemaal zat dat mams/paps zijn ogen en neus poetsen.
Of zouden jullie gewoon zetpillen blijven geven totdat het over is?
  woensdag 10 december 2008 @ 10:55:32 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63900001
Ik zou ze vandaag een extra bakje terreurkorrels geven K_P, dan zijn ze vanavond lekker uitgeraasd en heb jij er geen last meer van!

Kusje voor de zieke kindjes
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63900640
kp jeejtje wat een spookjes. ze weten je wel goed bezig te houden he.

ale zieke kindjes

ga eerst even 2 dames naar bed doen en dan kom ik bij lezen. tot zo
mama van 3 kids!
  woensdag 10 december 2008 @ 12:04:19 #10
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63901819
Zo...moest even zoeken waar "jullie" waren gebleven (wellicht handig om dat in de sluitpost van het topic steeds te vermelden?).
Vanochtend nogmaals naar het ziekenhuis geweest en de orthopedisch chirurg zag ook dat deze spreidbeugel niet echt goed zat. Dus weer een verwijzing gekregen voor de instrumentmaker om óf deze aan te passen of wellicht terug te gaan naar 't vorige model dat Bente had, maar waar ze eignelijk te groot en te sterk voor is..(?!) Gelukkig konden we meteen bij de instrumentmaker terecht en had hij nu wel de tijd en rust om er even goed naar te kijken en samen hebben we 2 aanpassingen bedacht die het geheel comfortabeler moeten maken. Een custom spreidbeugel dus... :8

Na al mijn stukjes tekst ook maar eens wat foto's van Bente... :d

Causaliteit....dat is 't.
pi_63902014
Beterschap voor de zieke kindjes.

Ben vanmorgen met Mirte naar mn oude werk geweest, ze vond het maar wat interessant tussen de peuters!
Fake it till you make it...
pi_63902462
benthe

mirte groot gelijk hoor peuters zijn ook leuk

hebben jullie kinderen ook een hekel aan mutsen? ik moet echt 80 keer zeggen oplaten. terug op doen en dan valt hij weer.
mama van 3 kids!
pi_63902482
popples ik neem niet eens meer de moeite om pepijn een muts op te zetten
  woensdag 10 december 2008 @ 12:44:19 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_63902729
* Troel komt hier alvast stiekem loeren

Leuke foto's van Bente
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 december 2008 @ 12:46:06 #15
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63902773
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef Popples het volgende:
benthe

mirte groot gelijk hoor peuters zijn ook leuk

hebben jullie kinderen ook een hekel aan mutsen? ik moet echt 80 keer zeggen oplaten. terug op doen en dan valt hij weer.
!!

Ehh..nou...in de regel laat ze 'm fijn op...een enkele keer dat ze 'm er aftrekt, maar volgens mij alleen als ze 't echt te warm heeft.
Speldjes en elastiekjes in d'r haar is een ander verhaal....da's indoen en afleiden en 't er vooral niet over hebben...
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:44 schreef Troel het volgende:
* Troel komt hier alvast stiekem loeren

Leuke foto's van Benthe
Dankje!....beetje groot zag ik net...maar de layout is net niet vernöhkt...
  woensdag 10 december 2008 @ 12:59:50 #16
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63903066
Wat een lieffie is Bente, zeg!
En die spreidbroek is subtieler dan ik had verwacht!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63903388
Bente, leuke foto's!

Muts laat ze over het algemeen wel op, nou hebben we ook 1 muts die je onder de kin vastknoopt, dat is wel ideaal! Die andere zijn we al een keer verloren, maar dat had ik vrij snel door en die vond ik ook snel weer terug.
Ik heb van de week zo'n geweitje gekocht op een haarband, die wil ze steeds maar op. En als het er dan afvalt begint ze te huilen, want hij moet weer op...
We gaan vanmiddag kijken of we kerstkaartfoto's kunnen maken....
  woensdag 10 december 2008 @ 13:22:31 #18
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63903663
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat een lieffie is Bente, zeg!
En die spreidbroek is subtieler dan ik had verwacht!
Dankje!...

Ja..het is geen enge grove metalen installatie...
Toen we haar vanochtend spreidbroekloos meenamen van de instrumentmaker (hij moest daar blijven voor het "choppen".. ), was 't wel heel raar om d'r zo op de arm te hebben; zo'n zacht ielig bipsje op je arm....en dan neerzetten op de grond met die sprietige beentjes.
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef Nijna het volgende:
Bente, leuke foto's!

Muts laat ze over het algemeen wel op, nou hebben we ook 1 muts die je onder de kin vastknoopt, dat is wel ideaal! Die andere zijn we al een keer verloren, maar dat had ik vrij snel door en die vond ik ook snel weer terug.
Ik heb van de week zo'n geweitje gekocht op een haarband, die wil ze steeds maar op. En als het er dan afvalt begint ze te huilen, want hij moet weer op...
We gaan vanmiddag kijken of we kerstkaartfoto's kunnen maken....
Dankje..:D

Hmzz..op de foto heeft ze er ook 1 met touwtjes op, maar in de regel vind ze 't echt niet leuk als dingen vastzitten aan elkaar. Dus het vastbinden van die touwtjes wordt meestal niet geaccepteerd..
Lijkt me wel leuk die haarband! Waar heb je die vandaan gehaald?! Klinkt wel heel herkenbaar...zo vond Bente 't i.e.i. helemaal niets om spreidbroekloos weg te gaan; dat ding hoort bij haar en moet om!...
pi_63905840
Wat is Bente een leukerd!! Mooi meisje hoor, en heeft ook nog humor zo te zien aan die spenenfoto!

Deepfreeze, in principe geef ik Meike overdag alleen een zetpil als het boven de 39 graden uitkomt.
Alleen toen ze laatst die stuipjes had gehad gaf de ha als advies om constant zetpilletjes te geven, om de temperatuur zo stabiel mogelijk te houden. Dus toen kreeg ze om de 5 uur een zetpilletje.
Maar goed, dan heb je het wel over Meike met haar extreme temperatuuracties.

Nijna succes met de kerstkaart, ik heb net vanmo bij Blokker zo'n fout kerstvrouwtjesjurkje gekocht...dus wij doen ook een fotoshoot vanmiddag!
Verder druk aan het shoppen voor knutselspulletjes, vandaag maar es plaksel en een kwastje gekocht, kan ze vanmiddag mooi aan de knutsel voor oude opa en oma, die zijn morgen 60 jaar getrouwd!
Ze riep in de winkel al: plakku is mooi! dus dat zal wel weer goed komen denk ik!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 10 december 2008 @ 14:48:39 #20
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63905993
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat is Bente een leukerd!! Mooi meisje hoor, en heeft ook nog humor zo te zien aan die spenenfoto!

Dankje!... 't gaat helemaal vanzelf..

Ja..die humor...'t verbaasd me nog steeds...laatst had ze er nog eentje bijgepropt...ze kon bijna niet meer lachen zo vol zat haar mond...
pi_63906700
Bente wat ben jij een leuk grietje zeg En wat heb je een mooie oogjes

Lijkt me inderdaad vreemd ineens zo zonder die beugel als je dat altijd zo gewend bent. Ik heb het al als ik Linde zonder luier optil als ze bv in bad gaat. Dan heeft ze ineens van die ieniemienie billetjes

Wat grappig al die fotoshoots voor de kerstkaarten. Ik lig nog steeds de hele dag op bed met griep dus iets creatiefs zal het dit jaar niet gaan worden Ach in januari ga ik een cursus digitale fotografie volgen en dan komt het volgend jaar hopelijk helemaal goed!

Mijn vriend bracht Linde vanmorgen naar de opvang en daar heeft ze eerst 10 minuten in tracnce naar de kerstboom staan kijken. Hoogste tijd dus voor een boom thuis maar eerst maar eens dat griepvirus overwinnen
  woensdag 10 december 2008 @ 15:29:35 #22
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63907082
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Bente wat ben jij een leuk grietje zeg En wat heb je een mooie oogjes

Lijkt me inderdaad vreemd ineens zo zonder die beugel als je dat altijd zo gewend bent. Ik heb het al als ik Linde zonder luier optil als ze bv in bad gaat. Dan heeft ze ineens van die ieniemienie billetjes

Wat grappig al die fotoshoots voor de kerstkaarten. Ik lig nog steeds de hele dag op bed met griep dus iets creatiefs zal het dit jaar niet gaan worden Ach in januari ga ik een cursus digitale fotografie volgen en dan komt het volgend jaar hopelijk helemaal goed!

Mijn vriend bracht Linde vanmorgen naar de opvang en daar heeft ze eerst 10 minuten in tracnce naar de kerstboom staan kijken. Hoogste tijd dus voor een boom thuis maar eerst maar eens dat griepvirus overwinnen
...pff...wat een complimenten allemaal..dankje..!
Gek is dat ja...die dunne billetjes...

Pff..kerstkaarten..denk dat we dit jaar weer een leuke mail uitlaten gaan en het geld dat we normaliter uitgeven aan een goed doel schenken.
Ja...de boom, wegaan 'm ook dit weekend opzetten. We hebben steeds een levende die eigenlijk steeds terug de tuin in gaat bij mijn schoonouders, maar dat is er dit jaar steeds niet van gekomen, dus hij staat nog steeds in de pot in de tuin... Dus eerst even alle zand en spinnen eruit spuiten en naar binnen met 't kreng.
Ben benieuwd wat Bente er van vindt....de laatste dagen is alles "Wauwie!"...
pi_63907348
Wat een leuk meisje is Bente. Was het voor haar nog raar om zonder beugel te zijn?

Chris houd zijn muts wel redelijk op. En met zijn capuchon op gaat hij gekke bekken trekken.

Ik hou eigenlijk helemaal niet van kids-op-kerstkaarten. Ik kan me nog een hele serie van mijn nichtjes herinneren. Altijd weer geforceerd op de foto. En voor de kinderen helemaal niet leuk.
Dus ik stuur gewoon de kaarten die ik nog van vorig jaar op zolder heb liggen
Met de zegels die ik van Sintschoonma heb gekregen
pi_63907521
Het gewei heb ik bij blokker vandaan MY

Karin, ik zag bij de blokker waar ik was alleen nog een kerstmanpakje liggen, maar veel te groot voor Mirte. Helaas is het inmiddels niet meer zo lekker licht als het eind van de ochtend was dus ik weet niet of het wat gaat worden met de foto's nu. En Mirte ligt nog te slapen...
pi_63907554
MY, geld naar een goed doel vind ik eigenlijk ook wel een goed idee, ik wil eigenlijk eens van dat steeds toch maar weer kerstkaartjes sturen af... maar ik ben een beetje bang dat er mensen over gaan zeuren... (zou ik eigenlijk schijt aan moeten hebben...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')