quote:Edwinuss: De fantastische slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels.
Die grap is nu al oud, hoe oud zijn je grootouders AQ?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila, 1989 belt, ze willen graag dat je ouders terug in de tijd gaan om een condoom te dragen.
Ik laat hem staan omdat je mij in het midden hebt geplaatst.quote:
Ik wou hem nog een keer posten, aangezien het vorige topic dicht wasquote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Die grap is nu al oud, hoe oud zijn je grootouders AQ?
Vreemde burgertrut met goede muzieksmaakquote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Fallen het volgende:
Vreemd? Weeh!
en dat terwijl ik een paar topics terug nog voor een burgertrut werd uitgemaakt.
Gaat er even vandoor met alle eerquote:koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Ach, ieder met gezond verstand leest daar doorheen.. Enkel AQuila vat dit serieus op..quote:
Ik sta laatst... waarschijnlijk ook qua leeftijd...quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, ieder met gezond verstand leest daar doorheen.. Enkel AQuila vat dit serieus op..
We moeten nog even wennen aan je terugkomstquote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik sta laatst... waarschijnlijk ook qua leeftijd...
Laatste keer dat je van baan verwisselde was je foetsiequote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef Tain het volgende:
btw Koei ik werk daar nog maar 3 weken dus pas maar weer aan
ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
We moeten nog even wennen aan je terugkomst
druk, om de week pieper in mijn klauwen gedauwdquote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Laatste keer dat je van baan verwisselde was je foetsie
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Bart het volgende:
Alleen het verhaaltje bij koei klopt niet helemaal. En je moet de header niet als 256-kleuren gif opslaan maar als 16M-kleuren png, veel betere kwaliteit.
Hey, het was maar gewoon paint. En ik heb er niet voor niets hele lelijke plaatjes van gemaakt natuurlijk!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Bart het volgende:
Alleen het verhaaltje bij koei klopt niet helemaal. En je moet de header niet als 256-kleuren gif opslaan maar als 16M-kleuren png, veel betere kwaliteit.
aantal posts: 21683 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft de meeste posts eigenlijk ?
Ik heb op dit moment 17.578
ik 23, kom hier niet zo vaak..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft de meeste posts eigenlijk ?
Ik heb op dit moment 17.578
Paint kan ook als png opslaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef koei het volgende:
[..]
Hey, het was maar gewoon paint. En ik heb er niet voor niets hele lelijke plaatjes van gemaakt natuurlijk!
[url=http://www.djgallagher.com/games/pc/monkeyisland1/wallpaper/wp_scummbar1024x768.jpg[/img]]http://www.djgallagher.com/games/pc/monkeyisland1/wallpaper/wp_scummbar1024x768.jpg[/img][/url]quote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Poit het volgende:
IMG FAILquote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef Tain het volgende:
[..]
[url=http://www.djgallagher.com/games/pc/monkeyisland1/wallpaper/wp_scummbar1024x768.jpg[/img]]http://www.djgallagher.com/games/pc/monkeyisland1/wallpaper/wp_scummbar1024x768.jpg[/img][/url]
Vroeger! Op maandag 4 september 2006 @ 18:36 hadden we dit als OP..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:58 schreef koei het volgende:
Een witte PS3 en een zwarte WiiNee, mijn header is mooier Poitje!
aantal posts: 12224 (gemiddeld 7 per dag)quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Tain het volgende:
[..]
aantal posts: 21683 (gemiddeld 9 per dag)
wtf fok edit mijn post elke keerquote:
Oh, en een xbox zonder RRoDquote:Op maandag 9 maart 2009 22:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger! Op maandag 4 september 2006 @ 18:36 hadden we dit als OP..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kwam dit plaatje tegen:
wtf 3 benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
tegenwoordig moeten we natuurlijk wel Mario vervangen door een Sackboy, eventueel als Mario verkleed!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kwam dit plaatje tegen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand Watchmen al bekeken? Ben er gisteren naartoe geweest. Aparte film maar ik vond hem wel cool.
quote:
LANIBOEF!!!!!!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef Laniboekje het volgende:
Die twee hebben dus eigenlijk ruzie i.p.v. staarcompetitie. Maar dat geeft niet...
quote:
Ik denk geen één!quote:Spannend: welke muis zal winnen in deze finale van het 2009 rattenstaarkampioenschap?
quote:
Ja, vond hem ook wel erg nicequote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had het daar nog over op mijn werk. Iemand moest eigenlijk langs een verjaardag en had geen zin maar vond het ook gemeen om te zeggen: 'Ik heb geen zin.' Plaatje past er echt perfect bij.
Dat is ook niet best als ze zo naar je kijken...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, vond hem ook wel erg nice
Mijn ratjes kijken alleen maar zo naar mij
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is ook niet best als ze zo naar je kijken...
Ze haten je.
quote:Favo FOK!kers Alle GAM SC'ertjes zijn tof!
Ik zag het wel hoor. En ik vond hem scherp en helemaal juist.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:18 schreef Fallen het volgende:
en niemand ziet mijn scherp opgemerkte scherpzinnige opmerking...
Nee, dat hoeft niet. Poit vindt me al lief, is meer dan genoeg. Jullie mogen allemaal Koei liever vinden.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Poit vindt me al lief, is meer dan genoeg. Jullie mogen allemaal Koei liever vinden.
Hou je niet van beren ?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Poit vindt me al lief, is meer dan genoeg. Jullie mogen allemaal Koei liever vinden.
Niet zo bescheiden Laniboef!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote teddybeer, die is wel cute.
Poit... moet dat nou... een foto van een grote, vieze spin in de spoiler...quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef Poit het volgende:
Lani, ik probeer trouwens wat foto's te plaatsen van m'n ratstkens
Ik moest even nadenken over je postquote:Op maandag 9 maart 2009 22:28 schreef SpankmasterC het volgende:
edwinus: Monkey Island 3En die pikken
Tain, je maakt me lichtelijk bang met je fascinaties voor vreemde plaatjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:28 schreef Tain het volgende:
slapen
[ afbeelding ]
en nee, geen dromen over dit...
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tain, je maakt me lichtelijk bang met je fascinaties voor vreemde plaatjes.
Communicatie in die periode was ontzettend slecht, kan zijn dat het niet goed door is gekomen. Maar de waarheid komt vanzelf naar boven,quote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Schitterende OP!
En edje in 1985 of wat je ook zei was ik er al lang!
Zeau!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Communicatie in die periode was ontzettend slecht, kan zijn dat het niet goed door is gekomen. Maar de waarheid komt vanzelf naar boven,
Behoed de dag dat jij niet meer aanwezig zal zijn in deze chat, op deze aarde. Je zal je enkel bevinden in de buis van je vader waardoor je met ontzettend veel kracht tegen het plastic aangeschoten gaat worden, dan is er enkel nog de dood.
En complete stilte.
En neem meteen die nieuwe vriend van je mee, die mongool die van die filmpjes maakt met dat rare accent. Ga je schamen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Communicatie in die periode was ontzettend slecht, kan zijn dat het niet goed door is gekomen. Maar de waarheid komt vanzelf naar boven,
Behoed de dag dat jij niet meer aanwezig zal zijn in deze chat, op deze aarde. Je zal je enkel bevinden in de buis van je vader waardoor je met ontzettend veel kracht tegen het plastic aangeschoten gaat worden, dan is er enkel nog de dood.
En complete stilte.
En neem meteen die nieuwe vriend van je mee, die mongool die van die filmpjes maakt met dat rare accent. Ga je schamen.
Vrede zal er altijd zijn, ik zal je nooit met opzet pijn doen. Posts zijn alleen voor vermaak van andere personen, ze noemen het ook leedvermaak.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
x 100 DUDE
Met ingang van die nieuwe OP zou er vrede zijn hier in de SC....
Ze moeten een beetje op het baasje lijken toch?quote:
En ik heb nergens voor getekendquote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
x 100 DUDE
Met ingang van die nieuwe OP zou er vrede zijn hier in de SC....
Ik ga misschien binnenkort ook weer twee nieuwe halen: Lucca en Muis. Wilde ze twee weken geleden al halen maar toen mochten ze nog niet van de mama af. En daarna is het erbij ingeschoten. Is misschien wel leuk, weer wat jong grut bij mijn oude dametjes Mizuki en Nitsa.quote:
Uhuhquote:Op maandag 9 maart 2009 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje op het baasje lijken toch?
Emar stuurt je binnenkort een PM of Email omdat ze nog een aantal man te kort komen! Hij vroeg aan me of ik nog iemand wistquote:
Hoe oud zijn de jouwe nu?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga misschien binnenkort ook weer twee nieuwe halen: Lucca en Muis. Wilde ze twee weken geleden al halen maar toen mochten ze nog niet van de mama af. En daarna is het erbij ingeschoten. Is misschien wel leuk, weer wat jong grut bij mijn oude dametjes Mizuki en Nitsa.
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar Mijn kloon stuurt je binnenkort een PM of Email omdat ze nog een aantal man te kort komen! Hij vroeg aan me of ik nog iemand wist
Als die vent mij nog 1 keer lastig valt zal ik zorgen dat hij permanent een spraakgebrek zal krijgen. Vent is alleen maar irritant.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar stuurt je binnenkort een PM of Email omdat ze nog een aantal man te kort komen! Hij vroeg aan me of ik nog iemand wist
Hoef je niet veel voor te doenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als die vent mij nog 1 keer lastig valt zal ik zorgen dat hij permanent een spraakgebrek zal krijgen. Vent is alleen maar irritant.
Ik heb een eigen woning en wil dolgraag een hond. Ik zei ook altijd: Als ik op mijzelf zit, neem ik een hond! Maar nu blijkt dat het toch niet zo reeel is. Ik werk 32 uur in de week, ben vaak weg en hoe moet je dan een hond thuis hebben... Best zonde. Maar huisdiertjes als ratjes e.d. kunnen dan natuurlijk wel. Die hoeven niet zo vaak uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben toch stiekem opzoek naar een echte woning, het liefst een klein appartement. Als ik dat voor elkaar heb zal ik ook eens aan huisdieren denken
Mizuki is 2.5 en Nitsa is 1.5. Nitsa is dus nog best jong, beetje pubertje maar Mizuki wordt nu echt al een bejaarde dame.quote:
2,5 alweer?? Da's een behoorlijke bejaarde dame dan!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mizuki is 2.5 en Nitsa is 1.5. Nitsa is dus nog best jong, beetje pubertje maar Mizuki wordt nu echt al een bejaarde dame.
Heb je een punt, een hond heeft vooral in het begin veel liefde nodig en moet uiteraard ook op een bepaalde manier getraind worden, mits het een pup is uiteraard.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb een eigen woning en wil dolgraag een hond. Ik zei ook altijd: Als ik op mijzelf zit, neem ik een hond! Maar nu blijkt dat het toch niet zo reeel is. Ik werk 32 uur in de week, ben vaak weg en hoe moet je dan een hond thuis hebben... Best zonde. Maar huisdiertjes als ratjes e.d. kunnen dan natuurlijk wel. Die hoeven niet zo vaak uit.
Dus eigenlijk zeg je dat je een vrouw ook vanaf de geboorte moet africhten?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je een punt, een hond heeft vooral in het begin veel liefde nodig en moet uiteraard ook op een bepaalde manier getraind worden, mits het een pup is uiteraard.
Daarom zou het ook ideaal zijn als je een partner zou hebben ofzo, dan kan de hond de complete aandacht krijgen en zal hij zich snel thuis voelen.
Zo heeft mijn vader het ook gedaan, hij bezit 2 bouviers. Hij hoeft maar met z'n hand naar de andere kant van de kamer te wijzen en dan gaan ze naar die kamer.
Geniaal
Ze worden vaak hooguit maar 3 jaar ofzo, dat vind ik altijd wel erg. Zo kort plezier van die diertjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:40 schreef Poit het volgende:
[..]
2,5 alweer?? Da's een behoorlijke bejaarde dame dan!
Die van mij mogen ook nog een jaartje meegaan hoor
Yup, ik zou dan ook een pup willen natuurlijk. Liefst een herder. Iemand die ik ken heeft een rottweiler thuis, die doet ook werkelijk alles, je hoeft maar in je vingers te knippen. Dat is dan het resultaat van met een uitkering thuis zitten en eeuwen de tijd hebben om je hond op te voeden. Worden dan wel echt maatjes voor het leven i.p.v. gewoon een simpele keffer.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je een punt, een hond heeft vooral in het begin veel liefde nodig en moet uiteraard ook op een bepaalde manier getraind worden, mits het een pup is uiteraard.
Daarom zou het ook ideaal zijn als je een partner zou hebben ofzo, dan kan de hond de complete aandacht krijgen en zal hij zich snel thuis voelen.
Zo heeft mijn vader het ook gedaan, hij bezit 2 bouviers. Hij hoeft maar met z'n hand naar de andere kant van de kamer te wijzen en dan gaan ze naar die kamer.
Geniaal
Dat is toch al bekend ?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je een vrouw ook vanaf de geboorte moet africhten?
Mijn vader is bezig met een eigen zaak, hij verkoopt boten en heeft een ontzettend grote loods. De oudste heeft hij in de zomer vakantie gekregen, die heeft hij ontzettend getraind en loopt nu altijd over het terrein. De jongste ( de zoon van de andere bouvier ) is een mongooltje ofzo, die klopt niet helemaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef Laniboekje het volgende:
Yup, ik zou dan ook een pup willen natuurlijk. Liefst een herder. Iemand die ik ken heeft een rottweiler thuis, die doet ook werkelijk alles, je hoeft maar in je vingers te knippen. Dat is dan het resultaat van met een uitkering thuis zitten en eeuwen de tijd hebben om je hond op te voeden. Worden dan wel echt maatjes voor het leven i.p.v. gewoon een simpele keffer.
Dat zegt niks. Ik zorg uitermate goed voor mijn ratten. Maar de meest simpele plant (1x in de maand water) krijg ik al dood.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Fallen het volgende:
Ik wil ook wel een huisdier, maar ja, ben veel van huis en soms ook nog wel onregelmatige werktijden.
Planten hebben het bij mij al zwaar...
Z'n grote broer dus achternaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ow en dat jochie is mijn broertje, crimineel is het geworden.
Ja, maar een kat of een hond is dan toch weer heel iets anders.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik zorg uitermate goed voor mijn ratten. Maar de meest simpele plant (1x in de maand water) krijg ik al dood.
whehehe...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef Poit het volgende:
http://www.allowe.com/dow(...)Here%27s%20Dildo.mp3
Een hond of kat gaat echt wel aandacht vragen als die honger heeft of uit moet. Een plant daarentegen....quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar een kat of een hond is dan toch weer heel iets anders.
Ik vind ratten wel tof, maar niet zo zeer voor mezelf.
[..]
whehehe...![]()
Melig!
eens, maar dan moet ik wel thuis zijn...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een hond of kat gaat echt wel aandacht vragen als die honger heeft of uit moet. Een plant daarentegen....
Sixpack aan het kweken?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een rotkoppie heeft je broertje.
Oef, 50 situps doen pijn!
JA ECHTquote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een rotkoppie heeft je broertje.
Oef, 50 situps doen pijn!
Poging tot.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef Poit het volgende:
Ik ga nog geeneens beginnen over m'n afdakje
Komt omdat ik die heb. Wil je hem terug?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:05 schreef Poit het volgende:
DISJFA!!! M'n forum doet raar!! Ik ben iedere keer m'n quick quote knopje kwijt!!
Ja *snif*quote:Op maandag 9 maart 2009 23:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat ik die heb. Wil je hem terug?
En daarom hou ik van jequote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zou bij de FBI moeten gaan werken, zo goed ben ik.
Poit:
Knopjes vermist ;(
Laniboekje heeft die van mij al.. Ik ben bang dat koei de jouwe heeft toegeëigend... Of erger nog.. AQuila en z'n kloons!!quote:
Oh, mijn god Laniboef.. Wat doe je...quote:
Zie je maar dat m'n plaatje van de zwarte weduwe aardig klopte...quote:Op maandag 9 maart 2009 23:19 schreef Laniboekje het volgende:
Wie zei er ook alweer dat ik lief was?
Ik hoop het ook voor je.. Maar ik vrees het ergste...quote:
Ergens kan je niet zonder me he?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie je maar dat m'n plaatje van de zwarte weduwe aardig klopte...
Eerst is het de liefste poepescheet die er is en dan vreet ze je op..
Maar toch.. Laniboef![]()
![]()
![]()
[..]
Ik hoop het ook voor je.. Maar ik vrees het ergste...
en dat baseer je op?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je.. Maar ik vrees het ergste...
quote:
koei zat weer in de bioscoop toen de knopjes verdwenen, Laniboef heeft de mijne en let op de "strakheid van d'r buik" En ik acht AQuila als enige in staat om zoiets laags te doen...quote:Op maandag 9 maart 2009 23:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
en dat baseer je op?![]()
HELP! Ik wil niet dat Aquila ze heeft!!![]()
Ja, maar deze had ik eigenlijk al heel lang... plus deze is game-gerelateerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:29 schreef Poit het volgende:
Gast!! Je hebt weer een nieuwe UI!! Nu pas je niet meer in de OP
Dag Poitje! Weltrusten! Sweet dreams!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:36 schreef Poit het volgende:
Al koei d'r moeite
Maar ik ga m'n bedje opwarmen.. Eens kijken of ik nog kan slapen.. Laniboefje
Zolang ik dit in gedachten hou en niet denk aan die afzichtelijke creatie der natuur waarvan je zojuist een afbeelding postte moet het wel lukkenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dag Poitje! Weltrusten! Sweet dreams!![]()
![]()
Afzichtelijke creatie? Zo praat je niet over je medemens...quote:Op maandag 9 maart 2009 23:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ik dit in gedachten hou en niet denk aan die afzichtelijke creatie der natuur waarvan je zojuist een afbeelding postte moet het wel lukken
Weltrusten allen.
Truste Poit!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ik dit in gedachten hou en niet denk aan die afzichtelijke creatie der natuur waarvan je zojuist een afbeelding postte moet het wel lukken
Weltrusten allen.
Wellusquote:Op maandag 9 maart 2009 23:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Afzichtelijke creatie? Zo praat je niet over je medemens...
Ja alleen omdat het topic veels te snel gingquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:30 schreef koei het volgende:
Omdat jij het vorige topic bijna niet gepost hadIk heb met print screen steeds de icons geknipt en die vervolgens willekeurig geplakt. De lijst met namen is nav de plakvolgorde. Dus ik heb écht niks tegen je. Echt niet!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn ritme terug krijgen gaat gepaard met veel moeite..
Fucking vet jonge!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:03 schreef SpankmasterC het volgende:mars volta
Krijg er nog steeds kriebels van, spastische rotmuziek, dat is wat het is!!
En ik hou wel van rare meuk, ben grote fan van Mastodon en Dillinger Escape Plan! Maar Mars Volta is echt te enthouse voor mij!!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:01 schreef Laniboekje het volgende:
Nee hoor, ik leef nog.
Daarvoor ben je ook een vrouwquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Werken! Dat ben ik nu dus ook aan het doen. Multitasking!
Hoe oud zijn jouw dames gemiddeltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij van werk, zit er wel aan te denken om even te bellen, kan ik nog wat geld verdienen..
93, maar ik verdien waarschijnlijk dan wat meer per uurquote:
Jij moet bellen om geld te verdienen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daarvoor ben je ook een vrouw
Ik ben vandaag vrij van werk, zit er wel aan te denken om even te bellen, kan ik nog wat geld verdienen..
Wat doe je voor werk ?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
93, maar ik verdien waarschijnlijk dan wat meer per uur
Nee. Ik ben vandaag vrij, maar als ik wil overwerken kan dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij moet bellen om geld te verdienen?
Doe mij die eens laten zien dan!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef disjfa het volgende:
Boh ik weet nog wel dat koei een keer een hele mooie op had gemaakt. Dat was een mooie tijd. Vroegah
Ik wordt lid!! Sterker nog, ik help je mee produceren!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef disjfa het volgende:
Met die meneer moet ik altijd denken aan idiocrasy. Dat we al in de wereld met een iq van 20 leven
Daarom ga ik fart tv beginnen. Nu pwned ook al gaat mogen weet ik zeker dat ik een impact kan maken met 24 uur scheten op de tv.
Moet zeggen dat ik dit wel z'n beste filmpje vind..quote:
PLWLWLWLWLWWLwoepquote:
quote:
Heb je die focking geweldige vechtscene niet gezien???quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je die focking geweldige vechtscene niet gezien???
Pastasaladetje.. Maar zit al lang en breed in m'n buikje.. Dacht dat ik om 18:00 op school moest zijn maar ben het eerste uur vrijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op het menu vandaag?
Yo emar, knul, gastje, knolliebollie, wupsiehupsie!quote:
Nee, jij bént Jan Willem.. Hoe vaak moet ik je dat nog zeggen..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
Rossdale N00b dat is Emar idd niet!
Maar die vuile JanWillem die dus ook die duitse kerel speelde waarvan jullie dachten dat ik dat was!
Jij bént Jan Willem..quote:
Whatever, ik heb hem na de eerste minuut weggeklikt, mijn oren begonnen spontaan te bloedenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
Rossdale N00b dat is Emar idd niet!
Maar die vuile JanWillem die dus ook die duitse kerel speelde waarvan jullie dachten dat ik dat was!
Zo lang heb ik het nog nooit volgehoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Whatever, ik heb hem na de eerste minuut weggeklikt, mijn oren begonnen spontaan te bloeden
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zo lang heb ik het nog nooit volgehouden
Hihi Lenny houd het nooit langer vol dan een minuutjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zo lang heb ik het nog nooit volgehouden
Alleen bij emar hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hihi Lenny houd het nooit langer vol dan een minuutje
Alsof jij een toevoeging bent..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef disjfa het volgende:
Was de dag zoo mooi, komt de relschopper die nooit zou terugkeren toch weer terug.
Dag mooie droom. Dag fijne SC. Dag met de pret
Alsof jij een toevoeging bent..quote:
Jij bent ook de enige die zijn naam promoot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef Rossdale het volgende:
disjfa heeft geen ondertitel nodig om de baas van de SC te zijn
De rest weet gewoon dat het waar isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die zijn naam promoot.
Zoals we eerder hebben besproken zijn alle users die in deze SC zitten klonen van AQ. AQ adoreert iedereen, dus ja.quote:
Jij en AQ zijn de enige die naar tegen me doen. Dat doet wat vermoedenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zoals we eerder hebben besproken zijn alle users die in deze SC zitten klonen van AQ. AQ adoreert iedereen, dus ja.
Niemand durft naar tegen je te doen, komt vast omdat je een developer bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij en AQ zijn de enige die naar tegen me doen. Dat doet wat vermoeden
Jij begon met naar te doen! je ging me aangeven in GAM Feedback en toen begon hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij en AQ zijn de enige die naar tegen me doen. Dat doet wat vermoeden
Hey daar is disjfa toch aan zijn ''probleempje'' geholpen?quote:
quote:Wij vragen: een afgeronde hbo-opleiding
Iedereen APPLAUSE VOOR TAINquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]Zulke loze voorwaarden, kom ik aan met mijn HAVO en ik hoorde 4 uur later al dat ik voor een tweede gesprek mag komen
Ben je nou alweer op zoek naar ander werk dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]Zulke loze voorwaarden, kom ik aan met mijn HAVO en ik hoorde 4 uur later al dat ik voor een tweede gesprek mag komen
Ik ben Jan Willemquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
Jij bént Jan Willem..
quote:
Hallo GOD.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:27 schreef Poit het volgende:
disjfa is GOD!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:38 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]Ow ja, goed dat je me helpt herinneren. Moet nog zo'n knuffel bestellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Was jij dat??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Fallen het volgende:
Tering tuig in de trein. Grote bek en klieren.![]()
Maar ze zijn nu stil, mijn vermanende stem en strenge blik hebben geholpen.
Ow, beter nog. Ze gaan ergens anders zitten.
Als jij ook in de trein van Nijmegen naar Amsterdam zit wel ja.quote:
Mag jij wel FOKken in de trein?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Fallen het volgende:
Tering tuig in de trein. Grote bek en klieren.![]()
Maar ze zijn nu stil, mijn vermanende stem en strenge blik hebben geholpen.
Ow, beter nog. Ze gaan ergens anders zitten.
Ja, jij niet dan?quote:
Ik zat wel in een sprinter richring A'dam.. Maar ik ben een heule lieve onschuldige jongeman die zelden tot nooit geluidsoverlast veroorzaakt..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als jij ook in de trein van Nijmegen naar Amsterdam zit wel ja.
Anders heb ik een quantum dubbelganger.
Nijmegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als jij ook in de trein van Nijmegen naar Amsterdam zit wel ja.
Anders heb ik een quantum dubbelganger.
Zit in de intercity, net vertrokken uit Utrecht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zat wel in een sprinter richring A'dam.. Maar ik ben een heule lieve onschuldige jongeman die zelden tot nooit geluidsoverlast veroorzaakt..
Nee, ik hoef niet naar Amsterdam. Ik kwam uit Rotterdam, de sprinter naar A'dam komt langs Gouda. En het mooie is, hij stopt er ook nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zit in de intercity, net vertrokken uit Utrecht.
Maar wat doe jij in (de omgeving van) Amsterdam?
Zo snel mogelijk de trein terug naar de beschaafde wereld pakken.quote:
Detachering op het momentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben je nou alweer op zoek naar ander werk dan?
Ah... richting Amsterdam.... mja, bijna dus...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet naar Amsterdam. Ik kwam uit Rotterdam, de sprinter naar A'dam komt langs Gouda. En het mooie is, hij stopt er ook nog
Wacht ff... ik ben wel opgegroeid in Zeeland... da's dik onder de rivieren!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
Zitten hier mensen in deze SC van onder de rivieren?
Of is het alleen die kouwe kak uit het noorden!
Denk dat SD druk bezig isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef Poit het volgende:
Potverdrie.. Deze topic is ook alweer vol.
Waar zijn SummerBreeze en die grote knuffelbeer van d'r gebleven?
Nein!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
Zitten hier mensen in deze SC van onder de rivieren?
Of is het alleen die kouwe kak uit het noorden!
quote:
Die zijn druk aan het verhuizen enzo, hebben geen tijd voor onsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef Poit het volgende:
Potverdrie.. Deze topic is ook alweer vol.
Waar zijn SummerBreeze en die grote knuffelbeer van d'r gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |