quote:Edwinuss: De fantastische slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels.
Die grap is nu al oud, hoe oud zijn je grootouders AQ?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila, 1989 belt, ze willen graag dat je ouders terug in de tijd gaan om een condoom te dragen.
Ik laat hem staan omdat je mij in het midden hebt geplaatst.quote:
Ik wou hem nog een keer posten, aangezien het vorige topic dicht wasquote:Op maandag 9 maart 2009 21:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Die grap is nu al oud, hoe oud zijn je grootouders AQ?
Vreemde burgertrut met goede muzieksmaakquote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Fallen het volgende:
Vreemd? Weeh!
en dat terwijl ik een paar topics terug nog voor een burgertrut werd uitgemaakt.
Gaat er even vandoor met alle eerquote:koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Ach, ieder met gezond verstand leest daar doorheen.. Enkel AQuila vat dit serieus op..quote:
Ik sta laatst... waarschijnlijk ook qua leeftijd...quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, ieder met gezond verstand leest daar doorheen.. Enkel AQuila vat dit serieus op..
We moeten nog even wennen aan je terugkomstquote:Op maandag 9 maart 2009 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik sta laatst... waarschijnlijk ook qua leeftijd...
Laatste keer dat je van baan verwisselde was je foetsiequote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef Tain het volgende:
btw Koei ik werk daar nog maar 3 weken dus pas maar weer aan
ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
We moeten nog even wennen aan je terugkomst
druk, om de week pieper in mijn klauwen gedauwdquote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Laatste keer dat je van baan verwisselde was je foetsie
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Bart het volgende:
Alleen het verhaaltje bij koei klopt niet helemaal. En je moet de header niet als 256-kleuren gif opslaan maar als 16M-kleuren png, veel betere kwaliteit.
Hey, het was maar gewoon paint. En ik heb er niet voor niets hele lelijke plaatjes van gemaakt natuurlijk!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:53 schreef Bart het volgende:
Alleen het verhaaltje bij koei klopt niet helemaal. En je moet de header niet als 256-kleuren gif opslaan maar als 16M-kleuren png, veel betere kwaliteit.
aantal posts: 21683 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft de meeste posts eigenlijk ?
Ik heb op dit moment 17.578
ik 23, kom hier niet zo vaak..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft de meeste posts eigenlijk ?
Ik heb op dit moment 17.578
Paint kan ook als png opslaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef koei het volgende:
[..]
Hey, het was maar gewoon paint. En ik heb er niet voor niets hele lelijke plaatjes van gemaakt natuurlijk!
[url=http://www.djgallagher.com/games/pc/monkeyisland1/wallpaper/wp_scummbar1024x768.jpg[/img]]http://www.djgallagher.com/games/pc/monkeyisland1/wallpaper/wp_scummbar1024x768.jpg[/img][/url]quote:Op maandag 9 maart 2009 21:57 schreef Poit het volgende:
IMG FAILquote:Op maandag 9 maart 2009 21:59 schreef Tain het volgende:
[..]
[url=http://www.djgallagher.com/games/pc/monkeyisland1/wallpaper/wp_scummbar1024x768.jpg[/img]]http://www.djgallagher.com/games/pc/monkeyisland1/wallpaper/wp_scummbar1024x768.jpg[/img][/url]
Vroeger! Op maandag 4 september 2006 @ 18:36 hadden we dit als OP..quote:Op maandag 9 maart 2009 21:58 schreef koei het volgende:
Een witte PS3 en een zwarte WiiNee, mijn header is mooier Poitje!
aantal posts: 12224 (gemiddeld 7 per dag)quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Tain het volgende:
[..]
aantal posts: 21683 (gemiddeld 9 per dag)
wtf fok edit mijn post elke keerquote:
Oh, en een xbox zonder RRoDquote:Op maandag 9 maart 2009 22:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger! Op maandag 4 september 2006 @ 18:36 hadden we dit als OP..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kwam dit plaatje tegen:
wtf 3 benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
tegenwoordig moeten we natuurlijk wel Mario vervangen door een Sackboy, eventueel als Mario verkleed!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kwam dit plaatje tegen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |