93, maar ik verdien waarschijnlijk dan wat meer per uurquote:
Jij moet bellen om geld te verdienen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daarvoor ben je ook een vrouw
Ik ben vandaag vrij van werk, zit er wel aan te denken om even te bellen, kan ik nog wat geld verdienen..
Wat doe je voor werk ?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
93, maar ik verdien waarschijnlijk dan wat meer per uur
Nee. Ik ben vandaag vrij, maar als ik wil overwerken kan dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij moet bellen om geld te verdienen?
Doe mij die eens laten zien dan!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:30 schreef disjfa het volgende:
Boh ik weet nog wel dat koei een keer een hele mooie op had gemaakt. Dat was een mooie tijd. Vroegah
Ik wordt lid!! Sterker nog, ik help je mee produceren!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef disjfa het volgende:
Met die meneer moet ik altijd denken aan idiocrasy. Dat we al in de wereld met een iq van 20 leven
Daarom ga ik fart tv beginnen. Nu pwned ook al gaat mogen weet ik zeker dat ik een impact kan maken met 24 uur scheten op de tv.
Moet zeggen dat ik dit wel z'n beste filmpje vind..quote:
PLWLWLWLWLWWLwoepquote:
quote:
Heb je die focking geweldige vechtscene niet gezien???quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je die focking geweldige vechtscene niet gezien???
Pastasaladetje.. Maar zit al lang en breed in m'n buikje.. Dacht dat ik om 18:00 op school moest zijn maar ben het eerste uur vrijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op het menu vandaag?
Yo emar, knul, gastje, knolliebollie, wupsiehupsie!quote:
Nee, jij bént Jan Willem.. Hoe vaak moet ik je dat nog zeggen..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
Rossdale N00b dat is Emar idd niet!
Maar die vuile JanWillem die dus ook die duitse kerel speelde waarvan jullie dachten dat ik dat was!
Jij bént Jan Willem..quote:
Whatever, ik heb hem na de eerste minuut weggeklikt, mijn oren begonnen spontaan te bloedenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
Rossdale N00b dat is Emar idd niet!
Maar die vuile JanWillem die dus ook die duitse kerel speelde waarvan jullie dachten dat ik dat was!
Zo lang heb ik het nog nooit volgehoudenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Whatever, ik heb hem na de eerste minuut weggeklikt, mijn oren begonnen spontaan te bloeden
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zo lang heb ik het nog nooit volgehouden
Hihi Lenny houd het nooit langer vol dan een minuutjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zo lang heb ik het nog nooit volgehouden
Alleen bij emar hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hihi Lenny houd het nooit langer vol dan een minuutje
Alsof jij een toevoeging bent..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef disjfa het volgende:
Was de dag zoo mooi, komt de relschopper die nooit zou terugkeren toch weer terug.
Dag mooie droom. Dag fijne SC. Dag met de pret
Alsof jij een toevoeging bent..quote:
Jij bent ook de enige die zijn naam promoot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef Rossdale het volgende:
disjfa heeft geen ondertitel nodig om de baas van de SC te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |