Vrede zal er altijd zijn, ik zal je nooit met opzet pijn doen. Posts zijn alleen voor vermaak van andere personen, ze noemen het ook leedvermaak.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
x 100 DUDE
Met ingang van die nieuwe OP zou er vrede zijn hier in de SC....
Ze moeten een beetje op het baasje lijken toch?quote:
En ik heb nergens voor getekendquote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
x 100 DUDE
Met ingang van die nieuwe OP zou er vrede zijn hier in de SC....
Ik ga misschien binnenkort ook weer twee nieuwe halen: Lucca en Muis. Wilde ze twee weken geleden al halen maar toen mochten ze nog niet van de mama af. En daarna is het erbij ingeschoten. Is misschien wel leuk, weer wat jong grut bij mijn oude dametjes Mizuki en Nitsa.quote:
Uhuhquote:Op maandag 9 maart 2009 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje op het baasje lijken toch?
Emar stuurt je binnenkort een PM of Email omdat ze nog een aantal man te kort komen! Hij vroeg aan me of ik nog iemand wistquote:
Hoe oud zijn de jouwe nu?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga misschien binnenkort ook weer twee nieuwe halen: Lucca en Muis. Wilde ze twee weken geleden al halen maar toen mochten ze nog niet van de mama af. En daarna is het erbij ingeschoten. Is misschien wel leuk, weer wat jong grut bij mijn oude dametjes Mizuki en Nitsa.
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar Mijn kloon stuurt je binnenkort een PM of Email omdat ze nog een aantal man te kort komen! Hij vroeg aan me of ik nog iemand wist
Als die vent mij nog 1 keer lastig valt zal ik zorgen dat hij permanent een spraakgebrek zal krijgen. Vent is alleen maar irritant.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar stuurt je binnenkort een PM of Email omdat ze nog een aantal man te kort komen! Hij vroeg aan me of ik nog iemand wist
Hoef je niet veel voor te doenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als die vent mij nog 1 keer lastig valt zal ik zorgen dat hij permanent een spraakgebrek zal krijgen. Vent is alleen maar irritant.
Ik heb een eigen woning en wil dolgraag een hond. Ik zei ook altijd: Als ik op mijzelf zit, neem ik een hond! Maar nu blijkt dat het toch niet zo reeel is. Ik werk 32 uur in de week, ben vaak weg en hoe moet je dan een hond thuis hebben... Best zonde. Maar huisdiertjes als ratjes e.d. kunnen dan natuurlijk wel. Die hoeven niet zo vaak uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben toch stiekem opzoek naar een echte woning, het liefst een klein appartement. Als ik dat voor elkaar heb zal ik ook eens aan huisdieren denken
Mizuki is 2.5 en Nitsa is 1.5. Nitsa is dus nog best jong, beetje pubertje maar Mizuki wordt nu echt al een bejaarde dame.quote:
2,5 alweer?? Da's een behoorlijke bejaarde dame dan!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mizuki is 2.5 en Nitsa is 1.5. Nitsa is dus nog best jong, beetje pubertje maar Mizuki wordt nu echt al een bejaarde dame.
Heb je een punt, een hond heeft vooral in het begin veel liefde nodig en moet uiteraard ook op een bepaalde manier getraind worden, mits het een pup is uiteraard.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb een eigen woning en wil dolgraag een hond. Ik zei ook altijd: Als ik op mijzelf zit, neem ik een hond! Maar nu blijkt dat het toch niet zo reeel is. Ik werk 32 uur in de week, ben vaak weg en hoe moet je dan een hond thuis hebben... Best zonde. Maar huisdiertjes als ratjes e.d. kunnen dan natuurlijk wel. Die hoeven niet zo vaak uit.
Dus eigenlijk zeg je dat je een vrouw ook vanaf de geboorte moet africhten?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je een punt, een hond heeft vooral in het begin veel liefde nodig en moet uiteraard ook op een bepaalde manier getraind worden, mits het een pup is uiteraard.
Daarom zou het ook ideaal zijn als je een partner zou hebben ofzo, dan kan de hond de complete aandacht krijgen en zal hij zich snel thuis voelen.
Zo heeft mijn vader het ook gedaan, hij bezit 2 bouviers. Hij hoeft maar met z'n hand naar de andere kant van de kamer te wijzen en dan gaan ze naar die kamer.
Geniaal
Ze worden vaak hooguit maar 3 jaar ofzo, dat vind ik altijd wel erg. Zo kort plezier van die diertjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:40 schreef Poit het volgende:
[..]
2,5 alweer?? Da's een behoorlijke bejaarde dame dan!
Die van mij mogen ook nog een jaartje meegaan hoor
Yup, ik zou dan ook een pup willen natuurlijk. Liefst een herder. Iemand die ik ken heeft een rottweiler thuis, die doet ook werkelijk alles, je hoeft maar in je vingers te knippen. Dat is dan het resultaat van met een uitkering thuis zitten en eeuwen de tijd hebben om je hond op te voeden. Worden dan wel echt maatjes voor het leven i.p.v. gewoon een simpele keffer.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je een punt, een hond heeft vooral in het begin veel liefde nodig en moet uiteraard ook op een bepaalde manier getraind worden, mits het een pup is uiteraard.
Daarom zou het ook ideaal zijn als je een partner zou hebben ofzo, dan kan de hond de complete aandacht krijgen en zal hij zich snel thuis voelen.
Zo heeft mijn vader het ook gedaan, hij bezit 2 bouviers. Hij hoeft maar met z'n hand naar de andere kant van de kamer te wijzen en dan gaan ze naar die kamer.
Geniaal
Dat is toch al bekend ?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je een vrouw ook vanaf de geboorte moet africhten?
Mijn vader is bezig met een eigen zaak, hij verkoopt boten en heeft een ontzettend grote loods. De oudste heeft hij in de zomer vakantie gekregen, die heeft hij ontzettend getraind en loopt nu altijd over het terrein. De jongste ( de zoon van de andere bouvier ) is een mongooltje ofzo, die klopt niet helemaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef Laniboekje het volgende:
Yup, ik zou dan ook een pup willen natuurlijk. Liefst een herder. Iemand die ik ken heeft een rottweiler thuis, die doet ook werkelijk alles, je hoeft maar in je vingers te knippen. Dat is dan het resultaat van met een uitkering thuis zitten en eeuwen de tijd hebben om je hond op te voeden. Worden dan wel echt maatjes voor het leven i.p.v. gewoon een simpele keffer.
Dat zegt niks. Ik zorg uitermate goed voor mijn ratten. Maar de meest simpele plant (1x in de maand water) krijg ik al dood.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef Fallen het volgende:
Ik wil ook wel een huisdier, maar ja, ben veel van huis en soms ook nog wel onregelmatige werktijden.
Planten hebben het bij mij al zwaar...
Z'n grote broer dus achternaquote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ow en dat jochie is mijn broertje, crimineel is het geworden.
Ja, maar een kat of een hond is dan toch weer heel iets anders.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik zorg uitermate goed voor mijn ratten. Maar de meest simpele plant (1x in de maand water) krijg ik al dood.
whehehe...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef Poit het volgende:
http://www.allowe.com/dow(...)Here%27s%20Dildo.mp3
Een hond of kat gaat echt wel aandacht vragen als die honger heeft of uit moet. Een plant daarentegen....quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar een kat of een hond is dan toch weer heel iets anders.
Ik vind ratten wel tof, maar niet zo zeer voor mezelf.
[..]
whehehe...![]()
Melig!
eens, maar dan moet ik wel thuis zijn...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een hond of kat gaat echt wel aandacht vragen als die honger heeft of uit moet. Een plant daarentegen....
Sixpack aan het kweken?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een rotkoppie heeft je broertje.
Oef, 50 situps doen pijn!
JA ECHTquote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef Laniboekje het volgende:
Wat een rotkoppie heeft je broertje.
Oef, 50 situps doen pijn!
Poging tot.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef Poit het volgende:
Ik ga nog geeneens beginnen over m'n afdakje
Komt omdat ik die heb. Wil je hem terug?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:05 schreef Poit het volgende:
DISJFA!!! M'n forum doet raar!! Ik ben iedere keer m'n quick quote knopje kwijt!!
Ja *snif*quote:Op maandag 9 maart 2009 23:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat ik die heb. Wil je hem terug?
En daarom hou ik van jequote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zou bij de FBI moeten gaan werken, zo goed ben ik.
Poit:
Knopjes vermist ;(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |