abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67092702
A_a, wat een plaatje! Mooi ventje hoor

Merel heeft eindelijk weer eens doorgeslapen tot half 7, echt heerlijk! Nu hopen dat ze een keer een ritme pakt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67092829
lekker fuente ! Hier nog niets van echt doorslapen, af en toe maar op de meest rare tijden, vind ik ook niet erg..stiekem vind ik de nachtvoedingen wel knusjes

Vandaag om 10 over half 3 krijgt ze haar eerste prikjes !
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67093064
Succes bij de prikjes koot! Hopelijk krijgt ze er geen last van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 16 maart 2009 @ 09:29:13 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_67093213
A-a, wat een leuke foto's! En wat een wijs ventje!

Succes Dakota met de prikjes.

Fee heeft vannacht gelukkig wat beter geslapen (1,4 en 6.45 voedingen). De laatste nachten was het namelijk helemaal mis vanwege darmkrampjes. Ik hoop dat die darmkrampjes nu binnenkort eindelijk eens voor goed weg blijven. Het is zo zielig. Meestal gaat het nu goed, maar de afgelopen dagen was het weer mis.
pi_67093220
A_a wat een heerlijk kereltje!

Ik las ergens dat Koen kruipt Knap hoor!
pi_67093360
Elin zet hem op met de prikjes!
  maandag 16 maart 2009 @ 09:36:40 #207
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67093383
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:06 schreef Fuente het volgende:
A_a, wat een plaatje! Mooi ventje hoor

Merel heeft eindelijk weer eens doorgeslapen tot half 7, echt heerlijk! Nu hopen dat ze een keer een ritme pakt

Lennon heeft ook doorgeslapen tot 10 over half 7 Heerlijk.... Wordt Merel ook steeds op verschillende tijdstippen wakker?? Lennon ook, geen touw aan vast te knopen, maar meestal wel tussen half 6 en half 7 met af en toe een uitzondering om 5 uur. Daarna trouwens weer in bed gelegd en hij slaapt nu nog... die slaapkop.

Wat een mooi ventje is Levi Vooral ook leuk om te zien omdat hij evenoud is als Lennon.

Dakota, heel veel succes vanmiddag!!
Make love, not war ☮
pi_67093436
Sterkte Dakota, met het prikken straks.

Sinds twee dagen maken we Daryl niet meer wakker voor de fles van 23.00 (die ook wel eens om 01.00 werd gegeven als wij nog laat op waren) en ze slaapt gewoon door tot 7.00!. Dus nu slaapt ze van ongeveer 20.00 uur tot een uurtje of 7.00.

Oh en ze slaapt ook sinds drie nachten niet meer in de puckababy maar in een gewoon slaapzakje. Gaat ook prima. Het is écht een makkelijk meisje! Ik zit gewoon te wachten op een sprongetje, zo makkelijk is ze nu. Dit kan nooit zo blijven
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_67093541
Wat lekker Fuente dat je meisje doorslaapt, hopelijk houdt ze dit vol
Lennon ook al doorslapen
Dakota en Elin sterkte met de prikjes (zowel voor moeder als voor dochter want het is ECHT NIET leuk)
pi_67093984
Igraine, het klinkt heerlijk!

Wij maken Leander ook niet meer wakker 's avonds. Gaat tussen 19:00 en 19:30 ergens zijn bed in. Soms komt hij pas om 5:00, soms om 2:00 oid. en altijd weer om 7:00 . En het maakt geen bal uit of we hem om 23:00 nog wakker maken, dan komt hij rustig weer om 5 uur 'en om 7 uur. Daar zijn we dus mee gestopt.
  maandag 16 maart 2009 @ 10:02:54 #211
114177 Diaan73
pi_67094021
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
Igraine, het klinkt heerlijk!

Wij maken Leander ook niet meer wakker 's avonds. Gaat tussen 19:00 en 19:30 ergens zijn bed in. Soms komt hij pas om 5:00, soms om 2:00 oid. en altijd weer om 7:00 . En het maakt geen bal uit of we hem om 23:00 nog wakker maken, dan komt hij rustig weer om 5 uur 'en om 7 uur. Daar zijn we dus mee gestopt.
Vanaf hoeveel weken mag je je baby zo laten doorslapen... wij moeten Lennon ook altijd 's avonds wakker maken en misschien slaapt hij ook wel door. Maar heb het gevoel dat dat nog niet mag...
Make love, not war ☮
pi_67094102
bij Elin is t nou zo dat ze nukkig is rond 7/8 om half negen valt ze in een diepe slaap meestal wordt ze wakker rond 12 of 2 dan en de volgende om 5..dus of er zit 3 of 3.5 tussen of 5.
en overdag wil ze vaker..eind van de middag het liefst aan 1 stuk door aan de tiet hangen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67094486
Hier slaapt Levi sinds 1,5 week door van 2300 tot 0700
Sinds we Infacol gebruiken tegen darmkrampjes slaapt ie eigenlijk s'nachts door en heeft ie overdag bijna geen last van krampjes meer gelukkig
pi_67095157
Elin wil vanaf eergisteren de hele tijd staan, als ik r wil laten zitten moet ik r echt vouwen.. Verder huilt ze niet ofzo..ze zal het wel prettig vinden
wanna rub mah puppeh?!
pi_67095300
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Vanaf hoeveel weken mag je je baby zo laten doorslapen... wij moeten Lennon ook altijd 's avonds wakker maken en misschien slaapt hij ook wel door. Maar heb het gevoel dat dat nog niet mag...
Ze mogen hun gewicht in ponden in uren doorslapen
Leander (6 KG) mag dus 12 uur pitten tussen 2 voedingen en dat heeft hij nog maar 1x gedaan
pi_67095352
issie nog maar 6 kilo propje hoeveel was hij bij de geboorte?
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 16 maart 2009 @ 10:55:18 #217
114177 Diaan73
pi_67095407
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Ze mogen hun gewicht in ponden in uren doorslapen
Leander (6 KG) mag dus 12 uur pitten tussen 2 voedingen en dat heeft hij nog maar 1x gedaan
Okay Lennon was 2 weken geleden 4770 gram, nu denk ik wel rond de 4850, hij mag dus bijna 10 uur doorslapen... hmmm. Nog maar eventjes wachten dus....
Make love, not war ☮
pi_67095615
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:00 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dus je gebruikt iets bij je kind, waar je nooit een gebruiksaanwijzing voor hebt gelezen. Ondanks alle waarschuwingen dat je kinderen alleen mag inbakeren als het uitgelegd is door het CB, of iemand die weet waar hij/zij mee bezig is en ook kan uitleggen hoe het moet, stop jij je kind in een een zak waarvan je niet weet hoe het werkt.

Wat ben jij een idioot zeg .
Als het wordt uitgelegd en gedemonstreerd door de verkoopster ga je er vanuit dat het goed is. Zelfs de wijkverpleegkundige zei dat het zo moest. En we bakeren ook zonder de zak, met een gewone grote doek of dekentje,geleerd door de wijkverpleegkundige. Dus wel uitleg gehad en ook van cb en in het ziekenhuis toen ook.
pi_67095704
ben ook benieuwd hoeveel elin weegt en hoe lang ze is, 3 weken geleden woog ze 4780
wanna rub mah puppeh?!
pi_67095783
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Dakota het volgende:
ben ook benieuwd hoeveel elin weegt en hoe lang ze is, 3 weken geleden woog ze 4780
Dat vind ik echt wel het leuke van het CB
pi_67095789
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Als het wordt uitgelegd en gedemonstreerd door de verkoopster ga je er vanuit dat het goed is. Zelfs de wijkverpleegkundige zei dat het zo moest. En we bakeren ook zonder de zak, met een gewone grote doek of dekentje,geleerd door de wijkverpleegkundige. Dus wel uitleg gehad en ook van cb en in het ziekenhuis toen ook.
dan mag je die wijkverpleegkundige wel een ram tegen haar oogkas geven lijkt me.
En het lijkt me stug dat het CB en het ziekenhuis ook zeiden dat de armpjes onder de klittenband moesten of bedoel je alleen in een doek..
wanna rub mah puppeh?!
pi_67095834
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat vind ik echt wel het leuke van het CB
Ik ook! Ik ben juist erg benieuwd omdat ze zo slank lijkt..maar niet ongezond ofzo (ik denk dat de lengte echt flink omhoog is gegaan
wanna rub mah puppeh?!
pi_67095905
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef Dakota het volgende:

[..]

dan mag je die wijkverpleegkundige wel een ram tegen haar oogkas geven lijkt me.
En het lijkt me stug dat het CB en het ziekenhuis ook zeiden dat de armpjes onder de klittenband moesten of bedoel je alleen in een doek..
Nee, die zeiden ook armen vastzetten met klittenband. Hebben ze voor gedaan.
  maandag 16 maart 2009 @ 11:22:28 #224
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67096268
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Als het wordt uitgelegd en gedemonstreerd door de verkoopster ga je er vanuit dat het goed is.
Dat vind ik bijzonder dom. Om niet te zeggen aan het achterlijke grenzend. Je leest toch altijd de handleiding van spullen die je aanschaft voor je baby? En als hij er niet bij zat, kan je altijd even terug naar de winkel, of het opzoeken op internet. Of hier vragen, er kwamen gelijk al minimaal 3 reacties komen dat het niet goed gedaan was, mét een plaatje erbij.

Ik kan me niet voorstellen dat de wijkverpleegkundige het zo met de zak heeft uitgelegd. Die heeft het vast alleen met een doek uitgelegd. Dat betekent niet automatisch dat het hetzelfde werkt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67096460
laat ook maar, dan geloof je het maar niet. Nu doen we het dus wel goed. Helpt een stuk minder trouwens. Ben weg, Tyler krijst al bijna een uur, eens kijken of een badje helpt, verder heeft nog niks geholpen.
Hopelijk krijgt hij eindelijk eens iets voor het vele zuur.
pi_67098791
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
laat ook maar, dan geloof je het maar niet. Nu doen we het dus wel goed. Helpt een stuk minder trouwens. Ben weg, Tyler krijst al bijna een uur, eens kijken of een badje helpt, verder heeft nog niks geholpen.
Hopelijk krijgt hij eindelijk eens iets voor het vele zuur.
Een puckababy werkt ook minder begrenzend, misschien helpt echt inbakeren beter? Oh en ik zou wel eventjes terug gaan naar de bewuste winkeldame
  maandag 16 maart 2009 @ 13:05:57 #227
14746 k_i_m
pi_67099082
En dan? Die mevrouw is niet verantwoordelijk voor het gebruik van de aangekochte artikelen. Zo kan ik ook wel terug gaan naar de winkels met de Aventflessen.

Ja mevrouw, ik kom even terug, want mijn kind krijgt blauwe plekken van uw flessen! . Ja, ik sla haar namelijk voor het voeden op haar hoofd met de fles zoals u zei, zodat haar mond beter opengaat!

Ingrid, wat doe jij eigenlijk met medicijnen die je bij de apotheek haalt. Lees je ook nooit de bijsluiters en etiketten, omdat het wel goed zal zijn als ze het meegeven? .
In my life
Why do I smile
pi_67099152
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef k_i_m het volgende:
En dan? Die mevrouw is niet verantwoordelijk voor het gebruik van de aangekochte artikelen. Zo kan ik ook wel terug gaan naar de winkels met de Aventflessen.

Ja mevrouw, ik kom even terug, want mijn kind krijgt blauwe plekken van uw flessen! . Ja, ik sla haar namelijk voor het voeden op haar hoofd met de fles zoals u zei, zodat haar mond beter opengaat!

Ingrid, wat doe jij eigenlijk met medicijnen die je bij de apotheek haalt. Lees je ook nooit de bijsluiters en etiketten, omdat het wel goed zal zijn als ze het meegeven? .
Nee, ik bedoel alleen dat ze het bij de volgende wél goede uitleg geeft... Tyler had hierdoor kunnen stikken! (en ik bedoel dus niet om dat ding terug te brengen, er is namelijk niets mis mee als je hem goed gebruikt)
pi_67099193
Nou, je kan haar dan in ieder geval even melden hoe het wel moet, zodat ze het niet weer verkeerd vertelt, want ook al lees je de gebruiksaanwijzing wel, het zorgt toch voor verwarring.
pi_67099299
Sowieso, ik zal niet ontkennen dat het dom was van Djeez en Ingrid om de gebruiksaanwijzing niet te lezen, maar het is ze blijkbaar wel een keer verkeerd voorgedaan.

Jullie reageren hier alsof ze Tyler expres met zijn koppie door de ruit heeft geslagen om te kijken of zijn haar dan beter ging zitten.

Ja, het was dom, dat zullen ze zelf ook wel beseffen en ze zijn genoeg geschrokken, ik denk niet dat het nodig is om ze zo af te katten.
pi_67099365
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
Sowieso, ik zal niet ontkennen dat het dom was van Djeez en Ingrid om de gebruiksaanwijzing niet te lezen, maar het is ze blijkbaar wel een keer verkeerd voorgedaan.

Jullie reageren hier alsof ze Tyler expres met zijn koppie door de ruit heeft geslagen om te kijken of zijn haar dan beter ging zitten.

Ja, het was dom, dat zullen ze zelf ook wel beseffen en ze zijn genoeg geschrokken, ik denk niet dat het nodig is om ze zo af te katten.
Je spreekt in de jullie vorm, ik mag toch aannemen dat ik hiermee niet wordt aangewezen? Ik wijs ze namelijk enkel op hoe hij wél gebruikt moet worden.
pi_67099442
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef Raissa het volgende:

[..]

Je spreekt in de jullie vorm, ik mag toch aannemen dat ik hiermee niet wordt aangewezen? Ik wijs ze namelijk enkel op hoe hij wél gebruikt moet worden.
Ik lees even terug en bij nader inzien had ik het alleen over KIM
Sorry voor de rest dan!
En Kim krijgt het blijkbaar voor elkaar om zo vernietigend te zijn dat ik het idee heb dat het hele topic zo deed
  maandag 16 maart 2009 @ 13:23:10 #233
14746 k_i_m
pi_67099598
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik lees even terug en bij nader inzien had ik het alleen over KIM
Sorry voor de rest dan!
En Kim krijgt het blijkbaar voor elkaar om zo vernietigend te zijn dat ik het idee heb dat het hele topic zo deed
Zo ben ik .

Maar nog even op jouw post terugkomend; Dit is niet de eerste keer dat er iets gegooid wordt op "Ja, maar zo hebben ze het gezegd, dus dan gaan wij er vanuit dat het klopt".

Dit keer ging het goed, de vorige keer ook al trouwens, maar de volgende keer misschien niet als ze niet eens voor zichzelf gaan nadenken in plaats van alleen maar naar andere mensen te luisteren "omdat het wel zo zal zijn als andere mensen het zeggen" .
In my life
Why do I smile
pi_67099607
Nou ja, ander onderwerp dan maar

Ik heb geen idee waarom maar Mila is zo ontzettend schor, ze heeft niet heel lang liggen huilen ofzo dus daar kan het niet door komen. Het klinkt heel zielig nu als ze eventjes huilt
pi_67099724
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef Raissa het volgende:
Nou ja, ander onderwerp dan maar

Ik heb geen idee waarom maar Mila is zo ontzettend schor, ze heeft niet heel lang liggen huilen ofzo dus daar kan het niet door komen. Het klinkt heel zielig nu als ze eventjes huilt
jo, check!
Leander al 3 dagen, mijn beide oppaskindjes ook en ik heb zelf ook wat keelpijn. Ze hebben ook allemaal een vastzittende hoest (die heb ik dan weer niet, maar TARA wel)
Dus blijkbaar heerst er gewoon wat?
Het klinkt wel ultiem zielig trouwens! Geef Mila maar een extra knuffel!
  maandag 16 maart 2009 @ 13:29:19 #236
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67099781
Het mooie is wel dat Djeez weer eens laat zien uit welk hout hij gesneden is.
Eerst een keiharde waarschuwing geven voor iets dat levensgevaarlijk is, en vervolgens keihard op zijn bek gaan omdat hij z`n kop weer in z`n kont had zitten en luisterde naar de verkeerde adviezen.
De enige die levensgevaarlijk is ben jijzelf, Djeez.
Saartje
pi_67099869
he ja. laten we gaan schelden in plaats van het over de babietjes te hebben. da's tenslotte veel leuker. kan het elders?

we hebben onze eerste broodmaaltijd op hier. jeeej voor selene!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 16 maart 2009 @ 13:33:28 #238
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67099890
Nee dat kan niet elders.

Vond ze het lekker? Saar keek of ik haar probeerde te vrgiftigen toen
Saartje
pi_67099903
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef simmu het volgende:
he ja. laten we gaan schelden in plaats van het over de babietjes te hebben. da's tenslotte veel leuker. kan het elders?

we hebben onze eerste broodmaaltijd op hier. jeeej voor selene!!
Vond ze het lekker?
pi_67100035
mwach..... ze heeft wat moeite met het idee "kauwen" de thee (blackberriecherrie) met water uit een normaal bekertje was daarentegen geweldig!! ik had er een beetje kaas bij gedaan en dat vond ze ook lekker.

en ze heeft wel een paar stukjes echt opgegeten blijkbaar genoeg, want nu moet ze heur flesje niet. CB zei: geef maar 4 flesjes en tussendoor thee uit een gewoon bekertje. maar nu vraag ik me af: zou ze nu niet in de war raken?

overigens eet madam al wel een potje fruit en een potje prakkie per dag. ik doe steeds een 'nieuw' dinge tegelijk. dus eerst fruit, toen fruit en prakkie, en nu fruit en prakkie en bammetjes (met thee bij de bammetjes).
pi_67100089
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee dat kan niet elders.

Vond ze het lekker? Saar keek of ik haar probeerde te vrgiftigen toen
Haha!
Leander eet brood op als ik het in zijn mond stop, maar hij doet zijn mond er niet voor open Hij vindt het w'el lekker trouwens raar kind
pi_67100187
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Haha!
Leander eet brood op als ik het in zijn mond stop, maar hij doet zijn mond er niet voor open Hij vindt het w'el lekker trouwens raar kind
dat doet selene ook! ze mag van mij gerust zelf pakken, maar dat doet ze niet. als ik dan aankom met een stukje doet ze braaf wel haar mondje open....
  maandag 16 maart 2009 @ 13:52:10 #243
14746 k_i_m
pi_67100420
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:38 schreef simmu het volgende:
mwach..... ze heeft wat moeite met het idee "kauwen" de thee (blackberriecherrie) met water uit een normaal bekertje was daarentegen geweldig!! ik had er een beetje kaas bij gedaan en dat vond ze ook lekker.
Thee met kaas? .
In my life
Why do I smile
pi_67100521
.

[ Bericht 99% gewijzigd door _Ingrid_ op 16-03-2009 13:55:48 ]
pi_67100533
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Thee met kaas? .
haha, nee. brood met halvarine, kaas en ernaast thee uit een gewoon bekertje!

het staat er wel wat wazig he. ah well. ben zelf niet helemaal lekker. selene dit zaterdag (boogjespugen en diarree) en vandaag ik. hopelijk sangdrax morgen niet, want die heeft papadag terwijl deze mama naar de sauna gaat
pi_67100576
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef freecell het volgende:

Vind ik uiteraard ook. Maar aan de andere kant zijn we het wel gewend. Dacht dat dat nu wel eens over zou gaan, maar blijkbaar niet.
Durf haast niks meer te posten wat ik wilde posten. Ok, hele vage zin zo.
Anders maar via pm verder, wordt het geen topic kaping.
pi_67100664
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef simmu het volgende:

[..]

haha, nee. brood met halvarine, kaas en ernaast thee uit een gewoon bekertje!

het staat er wel wat wazig he. ah well. ben zelf niet helemaal lekker. selene dit zaterdag (boogjespugen en diarree) en vandaag ik. hopelijk sangdrax morgen niet, want die heeft papadag terwijl deze mama naar de sauna gaat
Mama's moeten ook wel ziekjes voor hun kroost zorgen dus dat kunnen papa's nou ja het blijven mannen he ook kunnen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_67104968
We zijn terug! Bijna een uur bij t CB gezeten, dit was wel een leuk mens. Helaas stelde ze 12862618 vragen, nogal persoonlijk om te kijken hoe vriend en ik in elkaar zitten. Waarschijnlijk staan we nu opgeschreven als risicogroep..ik met mijn achtergrond en omdat we elkaar iets meer dan een jaar kennen enzo

Elin doet het verder prima, ze weegt nu 5175 (dus is zo'n 131 gram aangekomen per week) en is volgens mevrouw ong 60 cm lang (ik dacht zelf 2 cm langer met mn meetlintje) volgens de curve zit ze qua gewicht net iets onder de middenlijn en qua lengte net iets boven..haar hoofdje zit tegen de bovenrand aan 40.8 cm

Verder vond ze Elin superhelder en nieuwsgierig (ze zat ook heerlijk rond te kijken en te kletsen ) en ze is heel erg sterk in armpjes en beentjes (ze trekt zichzelf blijkbaar al op.. had t nooit gedaan dus verrassing )
Ook kan ze haar hoofd al stil en helemaal rechtop houden op haar buik voor langere tijd..en dat moest ik maar wat vaker doen omdat ze een klein beetje plat is op r achterhoofd, niets ernstigs verder (ze ligt bijna nooit met r hoofd opzij )
o en ze vond het bijzonder dat Elin al dingen bewust vastpakte (haar speen en popje) leuk om te horen

Prikjes..ging prima, eerste kreeg ze alleen een beetje een rood hoofdje maar verder geen kik..bij de tweede moest ze wel even huilen maar dat was snel over.
Nu ligt ze te slapen, ben benieuwd!
wanna rub mah puppeh?!
pi_67105162
dakota hoezo risicogroep?
wat fijn dat het goed gaat met Elin.
mama van 3 kids!
pi_67105513
was een soortement van grapje
we zijn nou niet een echt ' normaal ' gezinnetje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67105587
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef Dakota het volgende:
wat noemen ze normaal
wij zijn ook niet bepaald normaal gezin.
als ik kijk hoe wij leven zullen mensen ons echt gek vinden
mama van 3 kids!
  maandag 16 maart 2009 @ 16:40:08 #252
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67105635
Popples vertel!

Stella en ik zijn juist een héél normaal gezinnetje ... met z'n tweetjes .

pi_67105895
quote:
Wat een onzin eigenlijk, dat een CB dat wil weten Alsof dingen die in het verleden gebeurt zijn meteen een "risico" zijn voor de toekomst. Wij zijn ook niet bepaald een "normaal" gezin. Wij waren ook nog maar net 6 maanden bij elkaar toen ik zwanger werd van Koen. Maar heb het CB daar nooit over gehoord.
Gaan ze jullie nu "extra" in de gaten houden?

Wel goed dat Elin niet zoveel hoefde te huilen, hopelijk heeft ze er verder geen bijwerkingen/last van!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2009 16:48:14 ]
pi_67105909
quote:
Boeiend
Ik ben 1 van de eerste keren in huilen uitgebarsten toen ze vroeg hoe de BV ging (had net 4 nachten niet geslapen) ik sta wrs als labiel mensch in de computer
En normaal ben ik best stabiel en juist heel vrolijk
pi_67106007
laat maar
wanna rub mah puppeh?!
pi_67106046
Ik bedoelde het dus echt als grapje ze schreef weinig op maakte wel wat aantekeningen maar verder was het volgens mij gewoon interesse

ze vond het fascinerend zo met de kanker en de internaten.
wanna rub mah puppeh?!
pi_67106111
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:51 schreef Dakota het volgende:
Ik bedoelde het dus echt als grapje ze schreef weinig op maakte wel wat aantekeningen maar verder was het volgens mij gewoon interesse

ze vond het fascinerend zo met de kanker en de internaten.
Ik vind jouw verhaal ook wel interessant inderdaad Ook interessant als in: je hebt een boeiend leven gehad interessant
pi_67106442
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:40 schreef Guuzewuus het volgende:
Popples vertel!

Stella en ik zijn juist een héél normaal gezinnetje ... met z'n tweetjes .

uhm gewoon wij hoeven geen koophuis en 2 autos voor de deur enzo.
wij zijn gewoon te vreden met wat we hebben. alle meubels komen oa van marktplaats en vlooienmarkten.
tja dat boeit ons niet, maar anderen schijnbaar wel want er word flink over ons geroddeld.
ik heb een ongeluk gehad waardoor ik niet kan werken en veel dingen niet kan en dat is iets wat het cb hier in de gaten houd volgens mij zodat de kids niet achter lopen ofzo. want elke keer word ik uitgehoord.
maarja ze lopen juist voor en het verwonderd mij ook dat ik ondanks alle pijn enzo juist wel voor de kids kan zorgen.
mama van 3 kids!
pi_67112377
Het CB wil inderdaad wel weten wat voor een vlees ze in de kuip hebben.
Bij mij vroegen ze tussen alle "normale" vragen (over Odin en de bevalling) door of ik een gelukkige jeugd heb gehad
pi_67112818
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef juttertje het volgende:
Het CB wil inderdaad wel weten wat voor een vlees ze in de kuip hebben.
Bij mij vroegen ze tussen alle "normale" vragen (over Odin en de bevalling) door of ik een gelukkige jeugd heb gehad
omg wat is dat voor vraag. ik zou denk ik gillend gek worden.
die van mij vragen steeds ook dingen die ze niets aangaan en bemoeien maar. maar mama weet ze af te wimpelen

ik krijg altijd de opmerking dat ik alleen voor het prikken kom. achja lekker boeiend het gaat mij ook alleen maar voor het prikken
mama van 3 kids!
pi_67112980
Zo gek is het toch niet dat ze dat soort dingen vragen? Zij zijn wel een van de eerste instanties die jonge kinderen zien. Als zij al vroeg bepaalde dingen signaleren of in de gaten houden, indien nodig, lijkt mij dat juist goed.

Er zijn nu eenmaal bepaalde factoren die als risicofactor bekend zijn, kan geen kwaad om daar wat aandacht aan te schenken, toch?

Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, want die zijn er ook niet.
pi_67113222
Wij kregen na de geboorte een enquete over of je tegen de opvoeding op zag en of je je geaccepteerd voelt door je familie. Dat was een of ander project dat Sterk ouderschap of zoiets heet. Verder nooit vragen over onszelf gehad bij het CB. Mijn man ging vroeger trouwens spelen bij de zoon van de arts van het CB, die hadden veel Lego Maar geloof niet dat ze hem herkende.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67113562
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef Igraine het volgende:
Zo gek is het toch niet dat ze dat soort dingen vragen? Zij zijn wel een van de eerste instanties die jonge kinderen zien. Als zij al vroeg bepaalde dingen signaleren of in de gaten houden, indien nodig, lijkt mij dat juist goed.

Er zijn nu eenmaal bepaalde factoren die als risicofactor bekend zijn, kan geen kwaad om daar wat aandacht aan te schenken, toch?

Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, want die zijn er ook niet.
ja dat snap ik wel maar soms zoeken ze het ook echt verkeerd hoor. maar om nou te vragen of je een gelukkige jeugd hebt gehad vind ik dus wel een beetje raar.

ik heb ook geen super leuke jeugd gehad heeft dat iets te maken met de opvoeding en ontwikkeling van mijn kids? ik vind van niet.

ik ken een gezin waar ik langs woonde. nou daar hebben ze na 12 jaar eindelijk eens de 2 oudste kids uit huis gehaald. wat voor zin heeft dat? niks want die kids zijn al getekend voor hun leven(15 en 13)
de buurt is 8 jaar bezig geweest omdat de kids geslagen werden en geschreeuwd en als slaafje gebruikt werden. waarom constateren ze zoiets niet eerder?
mama van 3 kids!
pi_67113746
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:14 schreef Popples het volgende:

[..]

ja dat snap ik wel maar soms zoeken ze het ook echt verkeerd hoor. maar om nou te vragen of je een gelukkige jeugd hebt gehad vind ik dus wel een beetje raar.

ik heb ook geen super leuke jeugd gehad heeft dat iets te maken met de opvoeding en ontwikkeling van mijn kids? ik vind van niet.

ik ken een gezin waar ik langs woonde. nou daar hebben ze na 12 jaar eindelijk eens de 2 oudste kids uit huis gehaald. wat voor zin heeft dat? niks want die kids zijn al getekend voor hun leven(15 en 13)
de buurt is 8 jaar bezig geweest omdat de kids geslagen werden en geschreeuwd en als slaafje gebruikt werden. waarom constateren ze zoiets niet eerder?
Nee, dat hoeft helemaal niet zo te zijn, maar het kan wel. Ik zie het dagelijks in mijn werk, vaak is het een voortzettend patroon van hoe mensen met hun kinderen omgaan.
  maandag 16 maart 2009 @ 20:24:50 #265
223453 Guuzewuus
pi_67113906
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Boeiend
Ik ben 1 van de eerste keren in huilen uitgebarsten toen ze vroeg hoe de BV ging (had net 4 nachten niet geslapen) ik sta wrs als labiel mensch in de computer
En normaal ben ik best stabiel en juist heel vrolijk
Ik ben ook de tweede keer in huilen uitgebarsten omdat ik zo moe was van de gebroken nachten. Maar wij hebben een hele lieve en prettige cb-arts. Ik vertelde over mijn slaapprobleem tijdens de zwangerschap (in combinatie met de gebroken nachten toen door de borstvoeding) en ze vroeg aan me of ze het mocht noteren. Heel netjes, vind ik.

Ze zei ook de eerste keer tegen Stella: "Jij bent een heel gewenst meisje". Toen had ze meteen mijn vertrouwen, voor de volle 100%.

En ik ben ook niet tegen vragen aan de ouders, proberen de situatie in kaart te brengen lijkt me goed juist. Stel dat er wat is of gebeurt, dan is het toch veel makkelijker te plaatsen allemaal en waarschijnlijk kan er dan ook beter en sneller geholpen worden.
pi_67113930
ja oke je krijgt thuis dingen mee die je denkt dat het normaal is. maar toch vind ik dat er bij sommige mensen te ver gezocht word.

ik vertel het cb echt niet alles. gaat ze ook niks aan.
tja ik ben streng opgevoed en mijn kids dadelijk ook. natuurlijk niet zo erg als ik maar wel de regels die wij normaal vinden. zoals optijd naar bed, dank je wel zeggen, opstaan voor ouderen. ik mocht toen ik 12 was nog niet uit de straat kijk dat vind ik dan weer overdreven of om 19 uur naar bed.
mama van 3 kids!
  maandag 16 maart 2009 @ 20:31:00 #267
223453 Guuzewuus
pi_67114123
Dat is je goed recht, je hebt recht op privacy. En als je bang bent voor hoe dingen geïnterpreteerd worden (en dat zal inderdaad heus wel regelmatig verkeerd gebeuren of te snel of op vooroordelen berusten of iets dergelijks), dan is het misschien slimmer om dingen niet te delen. Denk ik ook.

Maar ik denk dat een cb-arts niet zomaar iemand is, en bij de mijne heb ik zeker niet de indruk dat ze onzuiver met mijn gegevens om zou gaan.
pi_67114186
Ik vind het opzich ook wel goed dat ze risico's in kaart willen brengen, maar de vraag kwam bij mij toen wel heel raar en onverwacht. Ook vroeg ze of mijn vriend een gelukkige jeugd heeft gehad. Vond ik raar dat ik daar uitspraken over moest doen, maar toch maar gezegd dat hij dat volgens mij wel had

Overigens vond ik de bedoeling van de vraag wel zo obvious dat ik gelogen zou hebben als ik geen gelukkige jeugd gehad zou hebben. In dat opzicht kunnen ze het beter wat vager vragen ("Kan je iets over je eigen jeugd vertellen")
  maandag 16 maart 2009 @ 20:34:58 #269
223453 Guuzewuus
pi_67114277
Heb je een gelukkige jeugd gehad, vind ik ook wel een beetje een stomme vraag hoor. Inderdaad, een open vraag is veel prettiger en laat meer ruimte om te nuanceren. Zelf heb ik zo'n vraag trouwens nooit gekregen.
pi_67114344
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:06 schreef Estrys het volgende:
Wij kregen na de geboorte een enquete over of je tegen de opvoeding op zag en of je je geaccepteerd voelt door je familie. Dat was een of ander project dat Sterk ouderschap of zoiets heet. Verder nooit vragen over onszelf gehad bij het CB. Mijn man ging vroeger trouwens spelen bij de zoon van de arts van het CB, die hadden veel Lego Maar geloof niet dat ze hem herkende.
die hebben we ook gehad! nooit meer wat van gehoord. ik had mijn dossier van de huisarts hier (ivm verhuizen) en die had wel PPD? genoteerd (vind je het gek. ik zat daar jankend van de pijn met die ontstekingen waarvan de verloskundigen riepen "beetje uitslag"). bij ons kwam na 10 dagen wel de wvk uitgebreid op bezoek, met allerlei vragen. maar die vond ons juist erg leuk bezig zo

ik vond het niet vervelend hoor. die lui zijn er voor ons tenslotte, dan moeten ze wel weten wat er speelt.
pi_67114387
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:36 schreef simmu het volgende:

[..]

die hebben we ook gehad! nooit meer wat van gehoord. ik had mijn dossier van de huisarts hier (ivm verhuizen) en die had wel PPD? genoteerd (vind je het gek. ik zat daar jankend van de pijn met die ontstekingen waarvan de verloskundigen riepen "beetje uitslag"). bij ons kwam na 10 dagen wel de wvk uitgebreid op bezoek, met allerlei vragen. maar die vond ons juist erg leuk bezig zo

ik vond het niet vervelend hoor. die lui zijn er voor ons tenslotte, dan moeten ze wel weten wat er speelt.
Bij onze zeiden ze dat je er alleen iets van zou horen als het verontrustend was of zo.
pi_67114531
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Dat is je goed recht, je hebt recht op privacy. En als je bang bent voor hoe dingen geïnterpreteerd worden (en dat zal inderdaad heus wel regelmatig verkeerd gebeuren of te snel of op vooroordelen berusten of iets dergelijks), dan is het misschien slimmer om dingen niet te delen. Denk ik ook.

Maar ik denk dat een cb-arts niet zomaar iemand is, en bij de mijne heb ik zeker niet de indruk dat ze onzuiver met mijn gegevens om zou gaan.
dat vind ikdus ook.

hier bij het cb kun je echt geen hele verhalen vertellen in 5 min. hier zoeken ze echt overal wat achter maar dan bij de verkeerde.
hier naast mij woont iemand die kei erg schreeuwt (heel het dorp kan haar horen).
vorig jaar wilde haar oudste bij mij in de kinderwagen kijken nou ze begon me toch aan het kind zijn arm te trekken en te schreeuwen.
vandaag begon ze ook weer ik kwam met mijn oudste van despeeltuin hier achter af en moet daar dus langs en ze begon me toch te schreeuwen mijn oudste stond echt met wijde ogen en open mond te luisteren en wijzend vingertje van oh hoor wat ze dus schreeuwde.
3 uur in de nacht het kind in de badkamer smijten. en dat vinden ze wel allemaal normaal
mama van 3 kids!
pi_67114933
Dakota; wij zijn meteen heel eerlijk geweest; en verbaasd me dat we daar gewoon niks meer over horen verder. Maargoed; ik heb ook aangegeven dat als ikzelf vind dat het ergens mis gaat of ik het niet lekker vind gaan ik ook graag hulp inschakel (ik heb wel angst gehad eerder voor verzorging van vooral ook een dochter gezien eigen trauma's; maar heb daar jaren geleden ook al hulp voor gehad/gevraagd, ik wilde dat eerst opgelost hebben voor ik uberhaupt moeder zou worden).

Ondanks dat ik ook veel negatieve geluiden lees over cb, en ondanks het feit dat er bij mijn moeder (terecht) 3 kinderen weg zijn gehaald mede door cb; heb ik me bewust heel bloot gegeven; als ik niks verkeerd doe hoef ik ook niets te vrezen, en als het wel ergens mis gaat zou ik daar graag hulp bij willen.
Maargoed, ik heb ook al de nodige hulp vooraf gezocht voor ik uberhaupt toegaf aan onze kinderwens, juist om herhaling van de geschiedenis en mijn eigen jeugd te voorkomen.

Maargoed; hier geeft het ook wel een dubbel gevoel mee; alsof je toch met andere ogen bekeken wordt; maar hier blijkt dat gelukkig in de praktijk (200%) mee te vallen.

En fijn dat het zo goed met d'r gaat en ze lekker doorgroeit en de prikjes ook nog zijn meegevallen!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67115112
Ik ben zo trots op mijn lieve Seb. Hij is zo lief hier in het hotel Wij kunnen gewoon lekker gaan eten om zeven uur terwijl hij slaapt en overdag gaat hij lekker in de kinderwagen mee naar boven in het restaurant op de piste en slaapt hij ook gewoon lekker. Hij begint meer te brabbelen en is vaak vrolijk. Heerlijk.
pi_67115843
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef Estrys het volgende:
Ik ben zo trots op mijn lieve Seb. Hij is zo lief hier in het hotel Wij kunnen gewoon lekker gaan eten om zeven uur terwijl hij slaapt en overdag gaat hij lekker in de kinderwagen mee naar boven in het restaurant op de piste en slaapt hij ook gewoon lekker. Hij begint meer te brabbelen en is vaak vrolijk. Heerlijk.
Wat fijn Estrys!
pi_67115907
nou, selene gaat helemaal vanzelf van 4 flesjes naar 3. 's ochtends pap, half 10 fruit (potje) 12 uur brood met beleg en thee. rond 2 uur bied ik flesje aan, en rond half 5. die gaan dus niet zo goed. dan rond half 6 een warm prakkie (potje) en daarna bedje. rond half 9 's avonds (of eerder, als ze wakker is) dan nog een papflesje. die wisselt nogal. de ene keer drinkt ze 230 op, de andere keer maar 100

ah well: volgende week moeten we al naar het cb, dan kunnen we mooi uitgebreid in overleg. missch beter dat ik de thee en een flesje omdraai. en nu ga ik (weer) naar bed trusten dames.
pi_67120207
Llewella..ik ben ook eerlijk geweest hoor en volgens mij had ze wel door dat ik een nuchter persoontje ben en gewoon vrolijk..en dat we ons uiterste best doen om ons minietje een gelukkig maxietje te laten worden
wanna rub mah puppeh?!
pi_67126402
Ik vind het CB wel tof En ik ben ook wel eerlijk tegen ze. Ik vind dat ze een nuttige positie hebben als adviesorgaan en ook bij signaleren van problemen.
Ik heb het idee dat het hier el goed gaat en als dat niet zo is, wil ik dat ook wel graag horen
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:48:27 #279
223453 Guuzewuus
pi_67126525
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:42 schreef Popples het volgende:

[..]

dat vind ikdus ook.

hier bij het cb kun je echt geen hele verhalen vertellen in 5 min. hier zoeken ze echt overal wat achter maar dan bij de verkeerde.
hier naast mij woont iemand die kei erg schreeuwt (heel het dorp kan haar horen).
vorig jaar wilde haar oudste bij mij in de kinderwagen kijken nou ze begon me toch aan het kind zijn arm te trekken en te schreeuwen.
vandaag begon ze ook weer ik kwam met mijn oudste van despeeltuin hier achter af en moet daar dus langs en ze begon me toch te schreeuwen mijn oudste stond echt met wijde ogen en open mond te luisteren en wijzend vingertje van oh hoor wat ze dus schreeuwde.
3 uur in de nacht het kind in de badkamer smijten. en dat vinden ze wel allemaal normaal
Hoe weet je dat? Dat ze dat 'normaal' vinden? Als het goed is gaat een cb-arts niet met jou delen wat er over een ander gezin in de papieren staat. En dat kinderen niet direct uit huis geplaatst worden (doel je daarop?), lijkt me meer dan logisch.

Gewoon lekker ontspannen meid. Als het goed gaat, gaat het goed toch?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:49:14 #280
223453 Guuzewuus
pi_67126535
Ik ga ook graag naar het cb. Wij moeten donderdag weer. Ik zag wel in het boekje staan dat ze 4 prikken moet .
pi_67126609
4???
Dat kan toch niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2009 08:54:28 ]
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:55:24 #282
223453 Guuzewuus
pi_67126633
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
4???
Dat kan toch niet?
Ik hoop ook heel hard dat het een schrijffout is, want zelf word ik onwel van prikjes en Stella laat altijd tien minuten lang horen hoe hard ze kan gillen. Dus dat wordt geen feestje denk ik .
pi_67126693
Lijkt me dat het een schrijffout is ...misschien bedoelt ze dat het de 4e keer is dat ze prikjes krijgt. Stella is dan toch 11 maanden? (dat is nl de 4e keer dat ze dktp-hib krijgen)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:59:37 #284
223453 Guuzewuus
pi_67126714
Kijk, dat biedt hoop .
pi_67126733
Dat zal het wel zijn dan
pi_67126809
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:48 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Dat ze dat 'normaal' vinden? Als het goed is gaat een cb-arts niet met jou delen wat er over een ander gezin in de papieren staat. En dat kinderen niet direct uit huis geplaatst worden (doel je daarop?), lijkt me meer dan logisch.

Gewoon lekker ontspannen meid. Als het goed gaat, gaat het goed toch?
nee gelukkig delen ze dat niet nee, dat hoef ik ook echt allemaal niet te weten. maar je merk wel aan het cb dat ze bepaalde mensen in de gaten houden en anderen weer niet.

nee ik doel niet dat die kids uit huis geplaatst worden maar wel dat ze eens een gesprek met ze aan gaan.
ik vind het niet normaal dat een kind gvd klere wijf tegen zijn moeder zegt. een kind van net 3 hoort dat echt niet te zeggen. bij het cb moest ze voor haar jongste daar zijn. toevallig wij ook. nou het kind heeft het hele cb bij elkaar geblert en zij maar schreeuwen. 4 dagen later zaten we weer op het cb en toen was het kind ook aan het bleren enz. ik kan het moeilijk uitleggen, denk beter dat je het moet gezien hebben.
het kind praat niet eens fatsoenlijk maar scheld zijn moeder wel uit.

ik lieg niet of wat dan ook bij het cb maar bepaalde zaken die echt echt prive zijn vind ik niet dat ze daar wat mee te maken hebben. als het om de kids gaat oke. maar echt prive dingen vind ik niet nodig aan de grote klok te hangen die vertel ik nog niet eens aan mijn ouders ofzo.
mama van 3 kids!
pi_67126836
guus de 4de prikjes de 11 maanden prik denk ik. zijn 2 prikken.
arme stella, hopelijk heeft ze er geen last van.
mama van 3 kids!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:06:20 #288
223453 Guuzewuus
pi_67126856
Popples, niet zo fel joh .

Ook dat weet je niet, of ze wel of geen gesprek met die mensen aangaan.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:07:07 #289
223453 Guuzewuus
pi_67126880
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:05 schreef Popples het volgende:
guus de 4de prikjes de 11 maanden prik denk ik. zijn 2 prikken.
arme stella, hopelijk heeft ze er geen last van.
Twee overleven we wel, dus daar gaan we dan maar voor .
pi_67126978
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef Guuzewuus het volgende:
Popples, niet zo fel joh .

Ook dat weet je niet, of ze wel of geen gesprek met die mensen aangaan.
ik bedoelde het ook niet fel. sorry als het zo overkomt.

nou dan heeft ze er van geleerd
soms heb ik echt medelijden met die kids.
ik heb gewoon teveel dingen gezien bij ze waarvan ik echt denk dat doe je toch niet als moeder zijnde.
ik zou mijn kind echt niet heel hard weg kunnen trekken aan de arm en gaan schreeuwen bij iemand.
of het kind gaan zitten uitschelden enzo. en de hele dag gvd. het jochie huilt de hele dag en elke keer heeft ze ruzie met hem.
nouja zal wel allemaal aan mij liggen volgens mij.
mama van 3 kids!
pi_67126990
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Twee overleven we wel, dus daar gaan we dan maar voor .
wij hebben ze 2weken geleden gehad
mama van 3 kids!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:13:03 #292
223453 Guuzewuus
pi_67127026
Ik kan me voorstellen dat het naar is om te aanschouwen, zo'n gezin.
pi_67127268
Popples ik kan me wel vinden in jouw situatie hoor en snap heel goed dat je daar boos over kan worden.
pi_67127907
LL het is niet zo zeer dat dat ik boos ben maar vind het gewoon niet normaal wat er gebeurt.
als er bezoek komt voor een verjaardag en schrikken omdat ze haar horen schreeuwen en het huis staat los van onze huis. dan denk ik toch echt dat er iets niet klopt. maar goed is ook niet mijn zaak. gelukkig! alleen jammer dat ik mijn kind nu niet naar de psz kan brengen.

maar we gaan binnenkort voor de eerste keer op de fiets.
weet iemand wat ze bedoelen met 'stevig' zitten'? ze kan nog niet uitzichzelf gaan zitten maar ze zit wel verder perfect en goed.
mama van 3 kids!
pi_67128993
Fijn dat het zo goed gaat met Seb in het hotel

Hier geen rare vragenlijsten van het CB. Dana was weer netjes gegroeid en zat volgens de CB mevrouw netjes op haar eigen lijntje..iets onder gemiddeld nog steeds dus. Weegt nu 7870 en is 69.2 cm
Aangezien we over 2 weken gaan verhuizen is komende keer de laatste keer bij dit CB, maar krijgen waarschijnlijk wel dezelfde arts.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:45:11 #296
108648 cattie
lieve moeder
pi_67129543
Wij hadden wel die vragenlijsten, maar die waren zo suf dat ik ze in 1 minuut heb ingevuld.

Wat fijn dat seb vakantie ook leuk vind!

Fee is nu aan het oefenen op het kdv. ik ben benieuwd hoe het gaat. Zelf vind ik het best lastig.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:59:48 #297
14746 k_i_m
pi_67130053
Ojaaaaaa .

Mijn baby staat .
In my life
Why do I smile
pi_67130135
Da's heus geen baby meer! Wat heeft ze geweldige allstars trouwens!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:02:56 #299
14746 k_i_m
pi_67130156
Ik heb dezelfde .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:06:39 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_67130286
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef Popples het volgende:
LL het is niet zo zeer dat dat ik boos ben maar vind het gewoon niet normaal wat er gebeurt.
als er bezoek komt voor een verjaardag en schrikken omdat ze haar horen schreeuwen en het huis staat los van onze huis. dan denk ik toch echt dat er iets niet klopt. maar goed is ook niet mijn zaak. gelukkig! alleen jammer dat ik mijn kind nu niet naar de psz kan brengen.

maar we gaan binnenkort voor de eerste keer op de fiets.
weet iemand wat ze bedoelen met 'stevig' zitten'? ze kan nog niet uitzichzelf gaan zitten maar ze zit wel verder perfect en goed.
Dat ze stevig zit Dus als ze zit goed blijft zitten en niet omvalt, want dat is nogal vervelend op de fiets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')