abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:28:46 #151
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67040592
Dat gefrustreerde gedrag hebben wij dus zo'n beetje elke avond hier. Dan wil ze iets en dat lukt dan niet en dan is het huilen en trappelen en boos zijn...

Dat wordt nog wat als Annicka tandjes krijgt, of wanneer ze zich om weet te draaien naar haar buik en tot de ontdekking komt dat het terug draaien ook een kunst op zich is...
pi_67042823
heb je zelfde annika als mij? dat is hier ook altijd zo.
mama van 3 kids!
pi_67044441
ik heb net gewoon echt lol gehad met Elin, ze moest overal om lachen en dan ook heel hard en daardoor moest ik weer lachen..etc.. we hebben een hafuur gelachen en toen viel ze keihard in slaap
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67044463
woei! we hebben een mobiele baby. selene heeft het helemaal door en rolt de hele kamer door. shinnie's snoetje was goud waard

edit: nu kan ze naar de stoelpoot rollen en daar aan gaan kauwen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67045630
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef Dakota het volgende:
ik heb net gewoon echt lol gehad met Elin, ze moest overal om lachen en dan ook heel hard en daardoor moest ik weer lachen..etc.. we hebben een hafuur gelachen en toen viel ze keihard in slaap
Whehehe
Klinkt heel gezellig
pi_67048366
Tis officieel: Koen kruipt!!!!

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2009 19:51:13 ]
pi_67048488
Wat goed van Koen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67048522
Koen wat goed!
pi_67048623
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Woppa!
pi_67048729
jeej \O/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:27:32 #161
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67049655
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Popples het volgende:
heb je zelfde annika als mij? dat is hier ook altijd zo.
Zou het de naam zijn?

Hier nog niet echt hardop lachen, trouwens. Wel glimlachjes en open mondjes enzo, maar veel lawaai komt daar niet uit. (Op dat moment dan, maar berg je maar als ze echt over de rooie gaat... )

Way to go, Koen!
pi_67050068
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
hehe, berg je dan nu maar LovelyLady, hij's los nu!
heerlijk toch he, hoe je die kleintjes elke dag nieuwe dingen ziet doen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67050986
Hallo dames, vanuit (een heerlijk wit) Oostenrijk. (hoezo verslaafd?) Seb heeft zich buitengewoon goed gehouden in de auto, de hele weg geslapen alleen bij aankomst een beetje uit zijn doen maar na een flesje heerlijk gaan slapen en mama gaat nu ook
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67052063
Elin slaapt met 1 oog open

fijne vakantie Estrys!
wanna rub mah puppeh?!
pi_67052965
Estrys, weltruste en geniet van een witte en mooie vakantie. Fijn dat Seb zich onderweg goed gehouden heeft, een goed begin is het halve werk
pi_67055015
Goedzo Koen!
pi_67056337
Wat goed van Koen!
Seb slaapt nu dus bij ons op de kamer (twee hotelkamers is ook weer zo decadent) maar thuis slaapt hij al een maand op zijn eigen kamer. Wat is dat weer wennen met al die geluidjes.

We zijn gestopt met het johannesbroodpitmeel door zijn fles te doen, hij spuugt niet veel meer zonder het spul, het herkauwen lijkt een stuk minder zonder. En met poepte hij 1 keer in de 2 dagen nu zonder elke dag zeker een keer soms wel twee. Hij lijkt me in ieder geval goed te reageren op de voeding zonder het behangplaksel. Wel krijgt hij nou wat meer voeding omdat hij minder tevreden was, maar met de jbm was de melk net yoghurt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67061343
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Dakota het volgende:

fijne vakantie Estrys!
Wheh
Zeker dat ze slaapt? Ze houdt je in de gaten volgens mij!
pi_67061376
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Dakota het volgende:
Zoiets?

Ik noemde hem toen nog Linke Loetje
pi_67061385
LL Geniaal!
'heuj, wat mot je, ik slaap!'
pi_67061406
wat leuk dakota met 1 oog open.

LL wat een leuke foto en een voor koen. dat doet hij goed.

estrys heel veel plezier in oostenrijk. trouwens volgens hier door het cb moeten ze juist beter poepen door de johannes broodpitmeel. maar dat leek mij ook niet omdat het bind. maar de wijkverpleegkundige zei dat ze juist beter moesten doen.

wij gaan het nu ook afbouwen want we moeten over 2,5 week naar de kinderarts dan kan ik gelijk zeggen hoe het zit. mijn dame heeft reflux dus dan wil ik wel weten wat we nu gaan doen als ze zonder dat spul nog zo erg blijft spugen.
mama van 3 kids!
  zondag 15 maart 2009 @ 10:02:38 #172
105850 Fuente
mamamuts
pi_67062026
Whehehe, met oogjes open slapen Sara doet dat ook, ik vind het er echt eng uitzien, ze slaapt vaak met beide ogen open.

Popples, jpm kan beide kanten opwerken. Merel kreeg er toen veel dunne luiers aan, echt teveel dus toen zijn we ermee gestopt. Maar ik ken ook verhalen van kindjes die er verstopt van raakten.
Spuugt je meiske met jpm ook nog veel dan?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 15 maart 2009 @ 10:05:30 #173
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67062047
quote:
Op zondag 15 maart 2009 07:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]

Ik noemde hem toen nog Linke Loetje
Jaaa
haar bijnaam is vanaf de geboorte al Captain Oneye omdat ze meestal te lui is om de ander ook open te doen.

Maargoed, ik gisteren tegen haar aanlullen met ijn hogemamapiepstem..geen reactie..ze heeft zo 5 uur lang liggen maffen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67062533
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:02 schreef Fuente het volgende:
Whehehe, met oogjes open slapen Sara doet dat ook, ik vind het er echt eng uitzien, ze slaapt vaak met beide ogen open.

Popples, jpm kan beide kanten opwerken. Merel kreeg er toen veel dunne luiers aan, echt teveel dus toen zijn we ermee gestopt. Maar ik ken ook verhalen van kindjes die er verstopt van raakten.
Spuugt je meiske met jpm ook nog veel dan?
die van mij kan dus echt heel moeilijk poepen dus 1 keer in de 2/4 dagen hoor je haar gillen en dan weet ik dat het pijn doet en dat ze moet poepen.
zelfs met jbm spuugde ze idd. als baby van 3 dagen oud flinke straal over de kinderwagenbak heen. ik en mijn man en mijn moeder stonden er van te kijken. ik had het wel eens gezien op stage maar bij je eigen kind is het wel schrikken natuurlijk. maar heb haar net even geen jbm gegeven en ze heeft nog niks terug gegeven. maar het gaat steeds beter met spugen laatst nog wel een potje eten(woensdag) maar voor zover gaat het steeds beter. dus ik wil dat gaan afbouwen en kijken wat de kinderarts zegt.
want als ze nog steeds zoveel bleef spugen zou ze na 1 jaar geopereerd moeten worden maar dat hoeft nu dus niet.

zo wij ik ga ze eens klaar maken. ze blijven vanmiddag even bij mijn ouders. wij moeten een eindje rijden voor een kledingkast. we gaan de babykamer de deur uit doen.
mama van 3 kids!
pi_67062988
Mila en ik zijn gisteren voor het eerst samen onder de douche geweest! Super! Ze vond het heerlijk, volgens mij veel lekkerder dan het badje (bij badje gaat ze vaak huilen) en je zag haar echt genieten Milanese stond klaar om haar aan te pakken en aan te kleden zodat ik verder kon douchen. Ja, goed gelukt en zeker voor herhaling vatbaar!

zondag 15 maart 2009 @ 11:17:40 #176
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67062993
Koen, wat goed dat je kruipt... zo leuk om te zien kruipende kindjes..

Estrys, fijn dat het allemaal zo goed is gegaan gisteren, vannacht ook goed gegaan. heel veel plezier en lekker genieten.

Elin, met 1 oog open slapen

Raissa, je ziet Mila genieten/lekker liggen... je kunt haar ook nog evt. op 1 arm tegen je aan leggen, zodat je met de andere hand haar kunt wassen. Fijn dat het douchen zo goed ging, helemaal omdat ze niet van badderen houdt... Ow en dat pinkje
Make love, not war ☮
pi_67063189
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, je ziet Mila genieten/lekker liggen... je kunt haar ook nog evt. op 1 arm tegen je aan leggen, zodat je met de andere hand haar kunt wassen. Fijn dat het douchen zo goed ging, helemaal omdat ze niet van badderen houdt... Ow en dat pinkje
Die positie wil ik volgende keer even proberen Ik wou deze keer eerst even kijken of ze al dat spetterende water wel wat vond, ze zwaait ook continu met haar armpjes en beentjes dus leek me deze positie even iets veiliger omdat ze in deze houding gewoon rustig ligt/hangt/zit. Deze keer heeft Milanese haar ook ingezeept, volgende keer wil ik het zelf doen
  zondag 15 maart 2009 @ 11:33:22 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67063313
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:28 schreef Raissa het volgende:

[..]

Die positie wil ik volgende keer even proberen Ik wou deze keer eerst even kijken of ze al dat spetterende water wel wat vond, ze zwaait ook continu met haar armpjes en beentjes dus leek me deze positie even iets veiliger omdat ze in deze houding gewoon rustig ligt/hangt/zit. Deze keer heeft Milanese haar ook ingezeept, volgende keer wil ik het zelf doen
Ja inderdaad, je wordt er ook steeds zelfverzekerder in hoor, komt vanzelf!!
Make love, not war ☮
  zondag 15 maart 2009 @ 12:12:14 #179
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67064387
Wat een heerlijke foto Raissa!

Ik was gisteren helemaal verbaasd, om 10 uur de laatste fles en toen ik wakker werd van hem was het de volgende dag kwart over 6!!! Heerlijk zeg...
Vanmorgen was het half 5 ofzo, maar daarna nog heerlijk geslapen tot 8 uur

Wat ik zelf niet voor elkaar krijg, krijgt zijn oma wel voor elkaar... Hij heeft gistermiddag heel hard om haar liggen schaterlachen

Ik ben helemaal op Maarten
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 15 maart 2009 @ 12:18:55 #180
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67064569
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:17 schreef Raissa het volgende:
Mila en ik zijn gisteren voor het eerst samen onder de douche geweest! Super! Ze vond het heerlijk, volgens mij veel lekkerder dan het badje (bij badje gaat ze vaak huilen) en je zag haar echt genieten Milanese stond klaar om haar aan te pakken en aan te kleden zodat ik verder kon douchen. Ja, goed gelukt en zeker voor herhaling vatbaar!

[ afbeelding ]
Wat een klein poppetje is het nog steeds (ja, ik ben sentimenteel omdat ik me al niet eens meer kan herinneren dat die van mij zo klein is geweest . ) zeg .

Weet je wat ik ook zo leuk vind? Dat het gewoon allemaal zo lekker gaat, ondanks dat ze zo vroeg geboren is. Na een aantal verhalen van andere mensen hier met te vroeg geboren kinderen had ik echt het idee dat het alleen maar toestanden en gedoe was als je kind te vroeg geboren is . Maar dat hoeft dus helemaal niet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67065898
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:18 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat een klein poppetje is het nog steeds (ja, ik ben sentimenteel omdat ik me al niet eens meer kan herinneren dat die van mij zo klein is geweest . ) zeg .

Weet je wat ik ook zo leuk vind? Dat het gewoon allemaal zo lekker gaat, ondanks dat ze zo vroeg geboren is. Na een aantal verhalen van andere mensen hier met te vroeg geboren kinderen had ik echt het idee dat het alleen maar toestanden en gedoe was als je kind te vroeg geboren is . Maar dat hoeft dus helemaal niet .
Ja, het gaat echt goed met haar Dinsdag moeten we naar de kinderarts en dan wil ik wel eventjes haar voeding aankaarten want ze heeft uitslag in haar gezichtje, spuugt en huilt vrij veel en heeft ontzettend last van krampjes en dat zit me toch niet echt lekker (we hebben er al eens over gebeld). Oh en ik heb het idee dat ze na haar fles nog steeds honger heeft, dus misschien vult het ook niet genoeg ofzo.. Nou ja, dinsdag meer.
pi_67066044
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:12 schreef Marie79 het volgende:
Wat een heerlijke foto Raissa!

Ik was gisteren helemaal verbaasd, om 10 uur de laatste fles en toen ik wakker werd van hem was het de volgende dag kwart over 6!!! Heerlijk zeg...
Vanmorgen was het half 5 ofzo, maar daarna nog heerlijk geslapen tot 8 uur

Wat ik zelf niet voor elkaar krijg, krijgt zijn oma wel voor elkaar... Hij heeft gistermiddag heel hard om haar liggen schaterlachen

Ik ben helemaal op Maarten
Wat fijn dat je even lekker hebt kunnen doorslapen zeg!
pi_67071288
Wat een moppie zeg! Ik heb nog niet met hem gedouched. Maar in bad is ook ok, vind hij.

Morgen naar de kinderarts op controle in Assen. En dan volgende week naar Groningen.
Hopelijk hoeft Assen dan voorlopig niet meer. Beetje dubbelop zo.
pi_67077725
Raissa wat heerlijk joh zo douchen met je kleintje. Ziet er goed uit!

Ingrid succes morgen!

Koen test vandaag zijn stembanden uit: Hij gilt als een wijf Heel hoog.
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2009 @ 18:46:07 #185
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_67077796
WAARSCHUWING VOOR PUCKABABY-BEZITTERS!!!

Ik ben me net lam geschrokken. Hadden we Tyler na het spoelen op bedje gelegd, en ik had hem net als anders ingebakerd in de Puckaboo-bakerzak. Nou goed, na veel tumult ging hij eindelijk slapen, maar ineens hoorden we een hard gekrijs, niet als een baby die schreeuwt vanwege boosheid.

Nou hoed, ik naar boven, zie ik dat Tyler met zijn handjes bij zijn nekje zit, en zijn nekje een beetje blauw is. Kijk ik, zitten die 'babyvasthouders', die dingen met klittenband waarmee je de armpjes om zijn lijfje vastsnoert, om zijn nekje. behoorlijk strak ook.

Hij heeft zich dus weten te bevrijden, ondanks dat ik hem behoorlijk strak inbaker. Nu is hij daar onderuit gewumd, maar is het om zijn nekje gegaan. Nouja, nu durven we dat ding dus niet meer te gebruiken. Doorzonde, van die 50 euro...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_67078358
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:46 schreef Djeez het volgende:
WAARSCHUWING VOOR PUCKABABY-BEZITTERS!!!

Ik ben me net lam geschrokken. Hadden we Tyler na het spoelen op bedje gelegd, en ik had hem net als anders ingebakerd in de Puckaboo-bakerzak. Nou goed, na veel tumult ging hij eindelijk slapen, maar ineens hoorden we een hard gekrijs, niet als een baby die schreeuwt vanwege boosheid.

Nou hoed, ik naar boven, zie ik dat Tyler met zijn handjes bij zijn nekje zit, en zijn nekje een beetje blauw is. Kijk ik, zitten die 'babyvasthouders', die dingen met klittenband waarmee je de armpjes om zijn lijfje vastsnoert, om zijn nekje. behoorlijk strak ook.

Hij heeft zich dus weten te bevrijden, ondanks dat ik hem behoorlijk strak inbaker. Nu is hij daar onderuit gewumd, maar is het om zijn nekje gegaan. Nouja, nu durven we dat ding dus niet meer te gebruiken. Doorzonde, van die 50 euro...
Euhm.. Je moet toch niet de armpjes vastmaken met die klittenbanddingen? De armpjes moeten er toch gewoon los overheen en dan de armpjes "los" in de zak? De bedoeling van die "babyvasthouders" is namelijk dat hij/zij niet onderuit IN de zak kan kruipen (en dat voorkom je dus als de armpjes er overheen zitten, dan valt de band onder de okseltjes) Zoals hier:

Uit de gebruiksaanwijzing:
quote:
Aantrekken Puckababy Piep:
1. Rits de Piep open, maak de buikband open en leg de flappen opzij
2. Leg de baby in de Piep, het nekje ter hoogte van de halslijn
3. Leg de flappen over de buik, maak de klittenband vast en zorg
ervoor dat de band goed aansluit (dus niet te los of te strak).
4. Sluit de rits van onder naar boven en dek hem af door het
beschermflapje aan de voorkant te sluiten
5. Kort altijd het voeteneinde in! *

[ Bericht 7% gewijzigd door Raissa op 15-03-2009 19:09:20 ]
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2009 @ 19:04:41 #187
3926 crew  Djeez
pi_67078436
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:02 schreef Raissa het volgende:

[..]

Euhm.. Je moet toch niet de armpjes vastmaken met die klittenbanddingen? De armpjes moeten er toch gewoon los overheen en dan de armpjes "los" in de zak? De bedoeling van die "babyvasthouders" is namelijk dat hij/zij niet onderuit IN de zak kan kruipen (en dat voorkom je dus als de armpjes er overheen zitten, dan valt de band onder de okseltjes) Zoals hier:
[ afbeelding ]
Oh, dan heb ik iets fout gedaan. Mij leek juist dat de armpjes vastmoeten, anders maait hij helemaal rond met zijn armpjes en blijft hij alsnog wakker...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_67078600
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef Djeez het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik iets fout gedaan. Mij leek juist dat de armpjes vastmoeten, anders maait hij helemaal rond met zijn armpjes en blijft hij alsnog wakker...
Mila heeft ook een puckababy, haar armpjes zitten "los" in de zak maar doordat je de zak aan de onderkant goed insnoert heeft ze weinig ruimte om te maaien met de armpjes..
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2009 @ 19:16:03 #189
3926 crew  Djeez
pi_67078778
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef Raissa het volgende:

[..]

Mila heeft ook een puckababy, haar armpjes zitten "los" in de zak maar doordat je de zak aan de onderkant goed insnoert heeft ze weinig ruimte om te maaien met de armpjes..
Ik zal het eens proberen. Ingrid wist trouwens ook zeker dat onze manier ook zo werd uitgelegd door de verkoopster. Ook het plaatje op de zak zelf kan geen duidelijkheid verschaffen.
pi_67078904
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik zal het eens proberen. Ingrid wist trouwens ook zeker dat onze manier ook zo werd uitgelegd door de verkoopster. Ook het plaatje op de zak zelf kan geen duidelijkheid verschaffen.
Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij dan?
Die is wel te downloaden op de site
pi_67078990
quote:

[..]

Nou, volgens mij heeft die verkoopster het dan niet helemaal begrepen De gebruiksaanwijzing staat op www.puckababy.com
  zondag 15 maart 2009 @ 19:23:21 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67079006
quote:

[..]

Ik zou toch af gaan op de gebruiksaanwijzing van het ding zelf. Die verkoopsters zijn niet altijd echt de snuggersten.
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2009 @ 22:55:12 #193
3926 crew  Djeez
pi_67086890
Nu jullie het zeggen, we hebben idd nooit een gebruiksaanwijzing bij dat ding gehad!
pi_67088803
Ff een tvp met foto's van het baasje Hij is pas 7 weken maar voelt zich nu al de baas

En even lachen naar de camera

maandag 16 maart 2009 @ 00:00:14 #195
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67089137
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef Djeez het volgende:
Nu jullie het zeggen, we hebben idd nooit een gebruiksaanwijzing bij dat ding gehad!
Dus je gebruikt iets bij je kind, waar je nooit een gebruiksaanwijzing voor hebt gelezen. Ondanks alle waarschuwingen dat je kinderen alleen mag inbakeren als het uitgelegd is door het CB, of iemand die weet waar hij/zij mee bezig is en ook kan uitleggen hoe het moet, stop jij je kind in een een zak waarvan je niet weet hoe het werkt.

Wat ben jij een idioot zeg .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67089760
a_a, wat een geweldige foto's! vooral die bovenste
  maandag 16 maart 2009 @ 07:49:04 #197
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67091898
Heerlijke foto's admiraal-anaal . Lekker ventje heb je daar, met een heel mooi snoetje .
pi_67092020
Ow a_a die bovenste foto is geweldig! Serieus koppie!
pi_67092381
A_A die bovenste foto, wat een mans kereltje. Wat een uitstraling zeg!
pi_67092620
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff een tvp met foto's van het baasje Hij is pas 7 weken maar voelt zich nu al de baas

[ afbeelding ]

En even lachen naar de camera

[ afbeelding ]
wat een prachtig jochie man serieus
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')