Whehehequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef Dakota het volgende:
ik heb net gewoon echt lol gehad met Elin, ze moest overal om lachen en dan ook heel harden daardoor moest ik weer lachen..etc.. we hebben een hafuur gelachen en toen viel ze keihard in slaap
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:42 schreef Popples het volgende:
heb je zelfde annika als mij?dat is hier ook altijd zo.
hehe, berg je dan nu maar LovelyLady, hij's los nu!quote:
Whehquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Dakota het volgende:
Elin slaapt met 1 oog open
fijne vakantie Estrys!
Jaaaquote:Op zondag 15 maart 2009 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ik noemde hem toen nog Linke Loetje
die van mij kan dus echt heel moeilijk poepen dus 1 keer in de 2/4 dagen hoor je haar gillen en dan weet ik dat het pijn doet en dat ze moet poepen.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:02 schreef Fuente het volgende:
Whehehe, met oogjes open slapenSara doet dat ook, ik vind het er echt eng uitzien, ze slaapt vaak met beide ogen open.
Popples, jpm kan beide kanten opwerken. Merel kreeg er toen veel dunne luiers aan, echt teveel dus toen zijn we ermee gestopt. Maar ik ken ook verhalen van kindjes die er verstopt van raakten.
Spuugt je meiske met jpm ook nog veel dan?
Die positie wil ik volgende keer even proberenquote:Op zondag 15 maart 2009 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, je ziet Mila genieten/lekker liggen... je kunt haar ook nog evt. op 1 arm tegen je aan leggen, zodat je met de andere hand haar kunt wassen. Fijn dat het douchen zo goed ging, helemaal omdat ze niet van badderen houdt... Ow en dat pinkje![]()
Ja inderdaad, je wordt er ook steeds zelfverzekerder in hoor, komt vanzelf!!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Die positie wil ik volgende keer even proberenIk wou deze keer eerst even kijken of ze al dat spetterende water wel wat vond, ze zwaait ook continu met haar armpjes en beentjes dus leek me deze positie even iets veiliger omdat ze in deze houding gewoon rustig ligt/hangt/zit. Deze keer heeft Milanese haar ook ingezeept, volgende keer wil ik het zelf doen
Wat een klein poppetje is het nog steeds (ja, ik ben sentimenteel omdat ik me al niet eens meer kan herinneren dat die van mij zo klein is geweestquote:Op zondag 15 maart 2009 11:17 schreef Raissa het volgende:
Mila en ik zijn gisteren voor het eerst samen onder de douche geweest! Super! Ze vond het heerlijk, volgens mij veel lekkerder dan het badje (bij badje gaat ze vaak huilen) en je zag haar echt genietenMilanese stond klaar om haar aan te pakken en aan te kleden zodat ik verder kon douchen. Ja, goed gelukt en zeker voor herhaling vatbaar!
[ afbeelding ]
Ja, het gaat echt goed met haarquote:Op zondag 15 maart 2009 12:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat een klein poppetje is het nog steeds (ja, ik ben sentimenteel omdat ik me al niet eens meer kan herinneren dat die van mij zo klein is geweest. ) zeg
.
Weet je wat ik ook zo leuk vind? Dat het gewoon allemaal zo lekker gaat, ondanks dat ze zo vroeg geboren is. Na een aantal verhalen van andere mensen hier met te vroeg geboren kinderen had ik echt het idee dat het alleen maar toestanden en gedoe was als je kind te vroeg geboren is. Maar dat hoeft dus helemaal niet
.
Wat fijn dat je even lekker hebt kunnen doorslapen zeg!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:12 schreef Marie79 het volgende:
Wat een heerlijke foto Raissa!
Ik was gisteren helemaal verbaasd, om 10 uur de laatste fles en toen ik wakker werd van hem was het de volgende dag kwart over 6!!! Heerlijk zeg...
Vanmorgen was het half 5 ofzo, maar daarna nog heerlijk geslapen tot 8 uur
Wat ik zelf niet voor elkaar krijg, krijgt zijn oma wel voor elkaar... Hij heeft gistermiddag heel hard om haar liggen schaterlachen![]()
Ik ben helemaalop Maarten
Euhm.. Je moet toch niet de armpjes vastmaken met die klittenbanddingen? De armpjes moeten er toch gewoon los overheen en dan de armpjes "los" in de zak? De bedoeling van die "babyvasthouders" is namelijk dat hij/zij niet onderuit IN de zak kan kruipen (en dat voorkom je dus als de armpjes er overheen zitten, dan valt de band onder de okseltjes) Zoals hier:quote:Op zondag 15 maart 2009 18:46 schreef Djeez het volgende:
WAARSCHUWING VOOR PUCKABABY-BEZITTERS!!!
Ik ben me net lam geschrokken. Hadden we Tyler na het spoelen op bedje gelegd, en ik had hem net als anders ingebakerd in de Puckaboo-bakerzak. Nou goed, na veel tumult ging hij eindelijk slapen, maar ineens hoorden we een hard gekrijs, niet als een baby die schreeuwt vanwege boosheid.
Nou hoed, ik naar boven, zie ik dat Tyler met zijn handjes bij zijn nekje zit, en zijn nekje een beetje blauw is. Kijk ik, zitten die 'babyvasthouders', die dingen met klittenband waarmee je de armpjes om zijn lijfje vastsnoert, om zijn nekje. behoorlijk strak ook.
Hij heeft zich dus weten te bevrijden, ondanks dat ik hem behoorlijk strak inbaker. Nu is hij daar onderuit gewumd, maar is het om zijn nekje gegaan. Nouja, nu durven we dat ding dus niet meer te gebruiken. Doorzonde, van die 50 euro...
quote:Aantrekken Puckababy Piep:
1. Rits de Piep open, maak de buikband open en leg de flappen opzij
2. Leg de baby in de Piep, het nekje ter hoogte van de halslijn
3. Leg de flappen over de buik, maak de klittenband vast en zorg
ervoor dat de band goed aansluit (dus niet te los of te strak).
4. Sluit de rits van onder naar boven en dek hem af door het
beschermflapje aan de voorkant te sluiten
5. Kort altijd het voeteneinde in! *
Oh, dan heb ik iets fout gedaan. Mij leek juist dat de armpjes vastmoeten, anders maait hij helemaal rond met zijn armpjes en blijft hij alsnog wakker...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Euhm.. Je moet toch niet de armpjes vastmaken met die klittenbanddingen? De armpjes moeten er toch gewoon los overheen en dan de armpjes "los" in de zak? De bedoeling van die "babyvasthouders" is namelijk dat hij/zij niet onderuit IN de zak kan kruipen (en dat voorkom je dus als de armpjes er overheen zitten, dan valt de band onder de okseltjes) Zoals hier:
[ afbeelding ]
Mila heeft ook een puckababy, haar armpjes zitten "los" in de zak maar doordat je de zak aan de onderkant goed insnoert heeft ze weinig ruimte om te maaien met de armpjes..quote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik iets fout gedaan. Mij leek juist dat de armpjes vastmoeten, anders maait hij helemaal rond met zijn armpjes en blijft hij alsnog wakker...
Ik zal het eens proberen. Ingrid wist trouwens ook zeker dat onze manier ook zo werd uitgelegd door de verkoopster. Ook het plaatje op de zak zelf kan geen duidelijkheid verschaffen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mila heeft ook een puckababy, haar armpjes zitten "los" in de zak maar doordat je de zak aan de onderkant goed insnoert heeft ze weinig ruimte om te maaien met de armpjes..
Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Ingrid wist trouwens ook zeker dat onze manier ook zo werd uitgelegd door de verkoopster. Ook het plaatje op de zak zelf kan geen duidelijkheid verschaffen.
Nou, volgens mij heeft die verkoopster het dan niet helemaal begrepenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen. Ingrid wist trouwens ook zeker dat onze manier ook zo werd uitgelegd door de verkoopster. Ook het plaatje op de zak zelf kan geen duidelijkheid verschaffen.
Ik zou toch af gaan op de gebruiksaanwijzing van het ding zelf. Die verkoopsters zijn niet altijd echt de snuggersten.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dus je gebruikt iets bij je kind, waar je nooit een gebruiksaanwijzing voor hebt gelezen. Ondanks alle waarschuwingen dat je kinderen alleen mag inbakeren als het uitgelegd is door het CB, of iemand die weet waar hij/zij mee bezig is en ook kan uitleggen hoe het moet, stop jij je kind in een een zak waarvan je niet weet hoe het werkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef Djeez het volgende:
Nu jullie het zeggen, we hebben idd nooit een gebruiksaanwijzing bij dat ding gehad!
wat een prachtig jochie manquote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff een tvp met foto's van het baasjeHij is pas 7 weken maar voelt zich nu al de baas
[ afbeelding ]
En even lachen naar de camera
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |