Een puckababy werkt ook minder begrenzend, misschien helpt echt inbakeren beter? Oh en ik zou wel eventjes terug gaan naar de bewuste winkeldamequote:Op maandag 16 maart 2009 11:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
laat ook maar, dan geloof je het maar niet. Nu doen we het dus wel goed. Helpt een stuk minder trouwens. Ben weg, Tyler krijst al bijna een uur, eens kijken of een badje helpt, verder heeft nog niks geholpen.
Hopelijk krijgt hij eindelijk eens iets voor het vele zuur.
Nee, ik bedoel alleen dat ze het bij de volgende wél goede uitleg geeft... Tyler had hierdoor kunnen stikken! (en ik bedoel dus niet om dat ding terug te brengen, er is namelijk niets mis mee als je hem goed gebruikt)quote:Op maandag 16 maart 2009 13:05 schreef k_i_m het volgende:
En dan? Die mevrouw is niet verantwoordelijk voor het gebruik van de aangekochte artikelen. Zo kan ik ook wel terug gaan naar de winkels met de Aventflessen.
Ja mevrouw, ik kom even terug, want mijn kind krijgt blauwe plekken van uw flessen!. Ja, ik sla haar namelijk voor het voeden op haar hoofd met de fles zoals u zei, zodat haar mond beter opengaat!
Ingrid, wat doe jij eigenlijk met medicijnen die je bij de apotheek haalt. Lees je ook nooit de bijsluiters en etiketten, omdat het wel goed zal zijn als ze het meegeven?.
Je spreekt in de jullie vorm, ik mag toch aannemen dat ik hiermee niet wordt aangewezen? Ik wijs ze namelijk enkel op hoe hij wél gebruikt moet worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
Sowieso, ik zal niet ontkennen dat het dom was van Djeez en Ingrid om de gebruiksaanwijzing niet te lezen, maar het is ze blijkbaar wel een keer verkeerd voorgedaan.
Jullie reageren hier alsof ze Tyler expres met zijn koppie door de ruit heeft geslagen om te kijken of zijn haar dan beter ging zitten.
Ja, het was dom, dat zullen ze zelf ook wel beseffen en ze zijn genoeg geschrokken, ik denk niet dat het nodig is om ze zo af te katten.
Ik lees even terug en bij nader inzien had ik het alleen over KIMquote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Je spreekt in de jullie vorm, ik mag toch aannemen dat ik hiermee niet wordt aangewezen? Ik wijs ze namelijk enkel op hoe hij wél gebruikt moet worden.
Zo ben ikquote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik lees even terug en bij nader inzien had ik het alleen over KIM
Sorry voor de rest dan!
En Kim krijgt het blijkbaar voor elkaar om zo vernietigend te zijn dat ik het idee heb dat het hele topic zo deed
jo, check!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef Raissa het volgende:
Nou ja, ander onderwerp dan maar
Ik heb geen idee waarom maar Mila is zo ontzettend schor, ze heeft niet heel lang liggen huilen ofzo dus daar kan het niet door komen. Het klinkt heel zielig nu als ze eventjes huilt
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef simmu het volgende:
he ja. laten we gaan schelden in plaats van het over de babietjes te hebben. da's tenslotte veel leuker. kan het elders?
we hebben onze eerste broodmaaltijd op hier. jeeej voor selene!!
Haha!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee dat kan niet elders.
Vond ze het lekker? Saar keek of ik haar probeerde te vrgiftigen toen
dat doet selene ook! ze mag van mij gerust zelf pakken, maar dat doet ze niet. als ik dan aankom met een stukje doet ze braaf wel haar mondje open....quote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha!
Leander eet brood op als ik het in zijn mond stop, maar hij doet zijn mond er niet voor openHij vindt het w'el lekker trouwens
raar kind
Thee met kaas?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:38 schreef simmu het volgende:
mwach..... ze heeft wat moeite met het idee "kauwen"de thee (blackberriecherrie) met water uit een normaal bekertje was daarentegen geweldig!! ik had er een beetje kaas bij gedaan en dat vond ze ook lekker.
haha, nee. brood met halvarine, kaas en ernaast theequote:
Vind ik uiteraard ook. Maar aan de andere kant zijn we het wel gewend. Dacht dat dat nu wel eens over zou gaan, maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
Sowieso, ik zal niet ontkennen dat het dom was van Djeez en Ingrid om de gebruiksaanwijzing niet te lezen, maar het is ze blijkbaar wel een keer verkeerd voorgedaan.
Jullie reageren hier alsof ze Tyler expres met zijn koppie door de ruit heeft geslagen om te kijken of zijn haar dan beter ging zitten.
Ja, het was dom, dat zullen ze zelf ook wel beseffen en ze zijn genoeg geschrokken, ik denk niet dat het nodig is om ze zo af te katten.
Mama's moeten ook wel ziekjes voor hun kroost zorgen dus dat kunnen papa's nou ja het blijven mannen hequote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef simmu het volgende:
[..]
haha, nee. brood met halvarine, kaas en ernaast theeuit een gewoon bekertje!
het staat er wel wat wazig he. ah well. ben zelf niet helemaal lekker. selene dit zaterdag (boogjespugen en diarree) en vandaag ik. hopelijk sangdrax morgen niet, want die heeft papadag terwijl deze mama naar de sauna gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |