abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67115907
nou, selene gaat helemaal vanzelf van 4 flesjes naar 3. 's ochtends pap, half 10 fruit (potje) 12 uur brood met beleg en thee. rond 2 uur bied ik flesje aan, en rond half 5. die gaan dus niet zo goed. dan rond half 6 een warm prakkie (potje) en daarna bedje. rond half 9 's avonds (of eerder, als ze wakker is) dan nog een papflesje. die wisselt nogal. de ene keer drinkt ze 230 op, de andere keer maar 100

ah well: volgende week moeten we al naar het cb, dan kunnen we mooi uitgebreid in overleg. missch beter dat ik de thee en een flesje omdraai. en nu ga ik (weer) naar bed trusten dames.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67120207
Llewella..ik ben ook eerlijk geweest hoor en volgens mij had ze wel door dat ik een nuchter persoontje ben en gewoon vrolijk..en dat we ons uiterste best doen om ons minietje een gelukkig maxietje te laten worden
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67126402
Ik vind het CB wel tof En ik ben ook wel eerlijk tegen ze. Ik vind dat ze een nuttige positie hebben als adviesorgaan en ook bij signaleren van problemen.
Ik heb het idee dat het hier el goed gaat en als dat niet zo is, wil ik dat ook wel graag horen
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:48:27 #279
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67126525
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:42 schreef Popples het volgende:

[..]

dat vind ikdus ook.

hier bij het cb kun je echt geen hele verhalen vertellen in 5 min. hier zoeken ze echt overal wat achter maar dan bij de verkeerde.
hier naast mij woont iemand die kei erg schreeuwt (heel het dorp kan haar horen).
vorig jaar wilde haar oudste bij mij in de kinderwagen kijken nou ze begon me toch aan het kind zijn arm te trekken en te schreeuwen.
vandaag begon ze ook weer ik kwam met mijn oudste van despeeltuin hier achter af en moet daar dus langs en ze begon me toch te schreeuwen mijn oudste stond echt met wijde ogen en open mond te luisteren en wijzend vingertje van oh hoor wat ze dus schreeuwde.
3 uur in de nacht het kind in de badkamer smijten. en dat vinden ze wel allemaal normaal
Hoe weet je dat? Dat ze dat 'normaal' vinden? Als het goed is gaat een cb-arts niet met jou delen wat er over een ander gezin in de papieren staat. En dat kinderen niet direct uit huis geplaatst worden (doel je daarop?), lijkt me meer dan logisch.

Gewoon lekker ontspannen meid. Als het goed gaat, gaat het goed toch?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:49:14 #280
223453 Guuzewuus
pi_67126535
Ik ga ook graag naar het cb. Wij moeten donderdag weer. Ik zag wel in het boekje staan dat ze 4 prikken moet .
pi_67126609
4???
Dat kan toch niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2009 08:54:28 ]
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:55:24 #282
223453 Guuzewuus
pi_67126633
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
4???
Dat kan toch niet?
Ik hoop ook heel hard dat het een schrijffout is, want zelf word ik onwel van prikjes en Stella laat altijd tien minuten lang horen hoe hard ze kan gillen. Dus dat wordt geen feestje denk ik .
pi_67126693
Lijkt me dat het een schrijffout is ...misschien bedoelt ze dat het de 4e keer is dat ze prikjes krijgt. Stella is dan toch 11 maanden? (dat is nl de 4e keer dat ze dktp-hib krijgen)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:59:37 #284
223453 Guuzewuus
pi_67126714
Kijk, dat biedt hoop .
pi_67126733
Dat zal het wel zijn dan
pi_67126809
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:48 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Dat ze dat 'normaal' vinden? Als het goed is gaat een cb-arts niet met jou delen wat er over een ander gezin in de papieren staat. En dat kinderen niet direct uit huis geplaatst worden (doel je daarop?), lijkt me meer dan logisch.

Gewoon lekker ontspannen meid. Als het goed gaat, gaat het goed toch?
nee gelukkig delen ze dat niet nee, dat hoef ik ook echt allemaal niet te weten. maar je merk wel aan het cb dat ze bepaalde mensen in de gaten houden en anderen weer niet.

nee ik doel niet dat die kids uit huis geplaatst worden maar wel dat ze eens een gesprek met ze aan gaan.
ik vind het niet normaal dat een kind gvd klere wijf tegen zijn moeder zegt. een kind van net 3 hoort dat echt niet te zeggen. bij het cb moest ze voor haar jongste daar zijn. toevallig wij ook. nou het kind heeft het hele cb bij elkaar geblert en zij maar schreeuwen. 4 dagen later zaten we weer op het cb en toen was het kind ook aan het bleren enz. ik kan het moeilijk uitleggen, denk beter dat je het moet gezien hebben.
het kind praat niet eens fatsoenlijk maar scheld zijn moeder wel uit.

ik lieg niet of wat dan ook bij het cb maar bepaalde zaken die echt echt prive zijn vind ik niet dat ze daar wat mee te maken hebben. als het om de kids gaat oke. maar echt prive dingen vind ik niet nodig aan de grote klok te hangen die vertel ik nog niet eens aan mijn ouders ofzo.
mama van 3 kids!
pi_67126836
guus de 4de prikjes de 11 maanden prik denk ik. zijn 2 prikken.
arme stella, hopelijk heeft ze er geen last van.
mama van 3 kids!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:06:20 #288
223453 Guuzewuus
pi_67126856
Popples, niet zo fel joh .

Ook dat weet je niet, of ze wel of geen gesprek met die mensen aangaan.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:07:07 #289
223453 Guuzewuus
pi_67126880
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:05 schreef Popples het volgende:
guus de 4de prikjes de 11 maanden prik denk ik. zijn 2 prikken.
arme stella, hopelijk heeft ze er geen last van.
Twee overleven we wel, dus daar gaan we dan maar voor .
pi_67126978
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef Guuzewuus het volgende:
Popples, niet zo fel joh .

Ook dat weet je niet, of ze wel of geen gesprek met die mensen aangaan.
ik bedoelde het ook niet fel. sorry als het zo overkomt.

nou dan heeft ze er van geleerd
soms heb ik echt medelijden met die kids.
ik heb gewoon teveel dingen gezien bij ze waarvan ik echt denk dat doe je toch niet als moeder zijnde.
ik zou mijn kind echt niet heel hard weg kunnen trekken aan de arm en gaan schreeuwen bij iemand.
of het kind gaan zitten uitschelden enzo. en de hele dag gvd. het jochie huilt de hele dag en elke keer heeft ze ruzie met hem.
nouja zal wel allemaal aan mij liggen volgens mij.
mama van 3 kids!
pi_67126990
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Twee overleven we wel, dus daar gaan we dan maar voor .
wij hebben ze 2weken geleden gehad
mama van 3 kids!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:13:03 #292
223453 Guuzewuus
pi_67127026
Ik kan me voorstellen dat het naar is om te aanschouwen, zo'n gezin.
pi_67127268
Popples ik kan me wel vinden in jouw situatie hoor en snap heel goed dat je daar boos over kan worden.
pi_67127907
LL het is niet zo zeer dat dat ik boos ben maar vind het gewoon niet normaal wat er gebeurt.
als er bezoek komt voor een verjaardag en schrikken omdat ze haar horen schreeuwen en het huis staat los van onze huis. dan denk ik toch echt dat er iets niet klopt. maar goed is ook niet mijn zaak. gelukkig! alleen jammer dat ik mijn kind nu niet naar de psz kan brengen.

maar we gaan binnenkort voor de eerste keer op de fiets.
weet iemand wat ze bedoelen met 'stevig' zitten'? ze kan nog niet uitzichzelf gaan zitten maar ze zit wel verder perfect en goed.
mama van 3 kids!
pi_67128993
Fijn dat het zo goed gaat met Seb in het hotel

Hier geen rare vragenlijsten van het CB. Dana was weer netjes gegroeid en zat volgens de CB mevrouw netjes op haar eigen lijntje..iets onder gemiddeld nog steeds dus. Weegt nu 7870 en is 69.2 cm
Aangezien we over 2 weken gaan verhuizen is komende keer de laatste keer bij dit CB, maar krijgen waarschijnlijk wel dezelfde arts.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:45:11 #296
108648 cattie
lieve moeder
pi_67129543
Wij hadden wel die vragenlijsten, maar die waren zo suf dat ik ze in 1 minuut heb ingevuld.

Wat fijn dat seb vakantie ook leuk vind!

Fee is nu aan het oefenen op het kdv. ik ben benieuwd hoe het gaat. Zelf vind ik het best lastig.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:59:48 #297
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67130053
Ojaaaaaa .

Mijn baby staat .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67130135
Da's heus geen baby meer! Wat heeft ze geweldige allstars trouwens!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:02:56 #299
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67130156
Ik heb dezelfde .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:06:39 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_67130286
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef Popples het volgende:
LL het is niet zo zeer dat dat ik boos ben maar vind het gewoon niet normaal wat er gebeurt.
als er bezoek komt voor een verjaardag en schrikken omdat ze haar horen schreeuwen en het huis staat los van onze huis. dan denk ik toch echt dat er iets niet klopt. maar goed is ook niet mijn zaak. gelukkig! alleen jammer dat ik mijn kind nu niet naar de psz kan brengen.

maar we gaan binnenkort voor de eerste keer op de fiets.
weet iemand wat ze bedoelen met 'stevig' zitten'? ze kan nog niet uitzichzelf gaan zitten maar ze zit wel verder perfect en goed.
Dat ze stevig zit Dus als ze zit goed blijft zitten en niet omvalt, want dat is nogal vervelend op de fiets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')