Hoe weet je dat? Dat ze dat 'normaal' vinden? Als het goed is gaat een cb-arts niet met jou delen wat er over een ander gezin in de papieren staat. En dat kinderen niet direct uit huis geplaatst worden (doel je daarop?), lijkt me meer dan logisch.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:42 schreef Popples het volgende:
[..]
dat vind ikdus ook.
hier bij het cb kun je echt geen hele verhalen vertellen in 5 min. hier zoeken ze echt overal wat achter maar dan bij de verkeerde.
hier naast mij woont iemand die kei erg schreeuwt (heel het dorp kan haar horen).
vorig jaar wilde haar oudste bij mij in de kinderwagen kijken nou ze begon me toch aan het kind zijn arm te trekken en te schreeuwen.
vandaag begon ze ook weer ik kwam met mijn oudste van despeeltuin hier achter af en moet daar dus langs en ze begon me toch te schreeuwen mijn oudste stond echt met wijde ogen en open mond te luisteren en wijzend vingertje van oh hoor wat ze dus schreeuwde.
3 uur in de nacht het kind in de badkamer smijten. en dat vinden ze wel allemaal normaal
Ik hoop ook heel hard dat het een schrijffout is, want zelf word ik onwel van prikjes en Stella laat altijd tien minuten lang horen hoe hard ze kan gillen. Dus dat wordt geen feestje denk ikquote:
nee gelukkig delen ze dat niet nee, dat hoef ik ook echt allemaal niet te weten. maar je merk wel aan het cb dat ze bepaalde mensen in de gaten houden en anderen weer niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:48 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat ze dat 'normaal' vinden? Als het goed is gaat een cb-arts niet met jou delen wat er over een ander gezin in de papieren staat. En dat kinderen niet direct uit huis geplaatst worden (doel je daarop?), lijkt me meer dan logisch.
Gewoon lekker ontspannen meid. Als het goed gaat, gaat het goed toch?
Twee overleven we wel, dus daar gaan we dan maar voorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:05 schreef Popples het volgende:
guus de 4de prikjes de 11 maanden prik denk ik. zijn 2 prikken.
arme stella, hopelijk heeft ze er geen last van.
ik bedoelde het ook niet fel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:06 schreef Guuzewuus het volgende:
Popples, niet zo fel joh.
Ook dat weet je niet, of ze wel of geen gesprek met die mensen aangaan.
wij hebben ze 2weken geleden gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Twee overleven we wel, dus daar gaan we dan maar voor.
Dat ze stevig zitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef Popples het volgende:
LL het is niet zo zeer dat dat ik boos ben maar vind het gewoon niet normaal wat er gebeurt.
als er bezoek komt voor een verjaardag en schrikken omdat ze haar horen schreeuwen en het huis staat los van onze huis. dan denk ik toch echt dat er iets niet klopt.maar goed is ook niet mijn zaak. gelukkig! alleen jammer dat ik mijn kind nu niet naar de psz kan brengen.
maar we gaan binnenkort voor de eerste keer op de fiets.
weet iemand wat ze bedoelen met 'stevig' zitten'? ze kan nog niet uitzichzelf gaan zitten maar ze zit wel verder perfect en goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |