Precies Duikkie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:17 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik denk dat van der sloot eindelijk verstandig worden, het is een film !!!, als je commetaar geeft op een film is dat jezelf uit de tent lokken, meer aandacht op bepaalde feiten , die dan weer weersproken kunnen worden. deze film is 1 kant van het verhaal hoe iemand het ziet, en zoals we weten zijn er vele die er niet in geloven. de docu van gielen wordt toch ook niet juridisch aangevochten en gelijk hebben ze
De film beschuldigd niemand. Wel wordt het verhaal, zoals zich dat afspeelde, verteld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef mrBhimself het volgende:
Het is inderdaad maar een film. Maar als je direct verwijzingen maakt naar betrokkenen en ook aangeeft dat zij Natalee hebben vermoord en verkracht, dan lijkt het mij dat je daar als 'betrokkene' wel iets mee moet doen.
Ik denk dat als iemand een film zou maken waarin (inmiddels) bekende figuren op deze manier worden beschukldigd, dat het dan niet zonder (juridische) gevolgen zou blijven. Stel dat een Nederlandse filmmaatschappij een film zou gaan maken waarin Beth Twitty als 'slechte moeder' wordt weggezet, zou er dan vanuit die kant geen actie worden ondernomen denk je?
Dat zou toch wat zijn, de Slootjes die een zaak beginnen tegen LMN in de Statesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Precies Duikkie.![]()
En dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat Beth Holloway niets onderneemt tegen de Unrevealed Time Lines van Renee Gielen. Als Beth Holloway tegen Renee Gielen gaat procederen, zal ook de informatie die zij zo graag wil achterhouden, onderzocht moeten worden.![]()
Wat VanderSloot gaat doen, zullen we even moeten afwachten. De film is nog niet uit.
Nou nou is dat nou zo schokkend een pubertje uit je navel laten drinken ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mijn ranzige theorieen?![]()
Het zijn toch Natalee's vriendinnen die vertellen dat Natalee zoop en op de bar ging liggen om zich af te laten likken door verschillende mannen?
De meeste meisjes doen dat niet en ja er zijn altijd enkele meisjes, die net als Natalee, zuipen en zich aanbieden aan verschillende mannen.
Dingen die in je leven of tijdens je opvoeding zijn gebeurd, kunnen er de reden van zijn dat je geen respect voor jezelf hebt.![]()
Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:25 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dat zou toch wat zijn, de Slootjes die een zaak beginnen tegen LMN in de States
Languit op de bar gaan liggen om verschillende mannen uit je navel te laten drinken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou nou is dat nou zo schokkend een pubertje uit je navel laten drinken ?
Zou kunnen natuurlijk maar ik denk dat hun verlangen om uit de pers te blijven sterker is Johan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)
om bij Pauw & Witteman 50 minuten te komen liegen .
Nee, zoals jij het zo graag wil doen geloven niet nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Languit op de bar gaan liggen om verschillende mannen uit je navel te laten drinken?
Satish had het nog nooit gezien, die jongen wist niet wat hij zag.![]()
's Morgen al aan de sterke drank, de hele dag doordrinken en 's avonds zo lam dat je door anderen (die blijkbaar niet zoveel hadden gezopen) naar huis begeleid moet worden?
Ik denk niet dat het de norm is voor meisjes van 18 jaar hoor Johan555!
Maar wellicht had Natalee een reden voor haar gedrag en mag daarom geen onderzoek naar Natalee worden gedaan.
Jezus ben jij van de EO ofzo ? uit Staphorst ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Languit op de bar gaan liggen om verschillende mannen uit je navel te laten drinken?
Satish had het nog nooit gezien, die jongen wist niet wat hij zag.![]()
's Morgen al aan de sterke drank, de hele dag doordrinken en 's avonds zo lam dat je door anderen (die blijkbaar niet zoveel hadden gezopen) naar huis begeleid moet worden?
Ik denk niet dat het de norm is voor meisjes van 18 jaar hoor Johan555!
Maar wellicht had Natalee een reden voor haar gedrag en mag daarom geen onderzoek naar Natalee worden gedaan.
Het was al zo ongeveer duidelijk, maar je bevestigt nu dus zelf ook dat je het stalkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk maar ik denk dat hun verlangen om uit de pers te blijven sterker is Johan.
Wanneer ze zouden besluiten om toch te gaan procederen dan zullen ze wederom wereldnieuws zijn en zal zeker de Amerikaanse pers ze aardig stalken haha
Nu ik erover nadenk hoop ik ineens enorm dat ze het doen
Linkje of bronvermelding misschien? Ontsproten uit eigen brein? Eigen onderzoeksresultaten mogen ook onderbouwd worden...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)
Meelokken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:17 schreef johan555 het volgende:
[..]
Een meisje meelokken en nooit meer terug brengen is minder onschuldig .
Nou ik denk juist dat ze graag in de picture blijven ,ze zullen wel al bezig zijn om een nieuwquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk maar ik denk dat hun verlangen om uit de pers te blijven sterker is Johan.
Wanneer ze zouden besluiten om toch te gaan procederen dan zullen ze wederom wereldnieuws zijn en zal zeker de Amerikaanse pers ze aardig stalken haha
Nu ik erover nadenk hoop ik ineens enorm dat ze het doen
De "vrouwenhandelaar" is dus niet opgepakt, waaruit dus blijkt dat het hele verhaal over die vrouwenhandelaar flauwekul was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
Er is wel weer een nieuwe foto opgedoken uit Thailand
Haar fans zullen voorlopig nog wel achter haar aan blijven hobbelen denk ik. Het aantal echte bewonderaars neemt af. Althans als je de blogs mag geloven. Daarnaast is de zaak ook veel minder in de belangrstelling bij de networks. Het wordt dus weer tijd dat er wat 'geluid' wordt gemaakt, zodat er weer wat extra belangstelling ontstaat.quote:Denk je echt dat die Amerikanen nog achter Beth Holloway aanlopen en dat nog steeds niemand in de gaten heeft wie zij werkelijk is?
Zijn memoires voor straks als de dood hem te grazen heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou ik denk juist dat ze graag in de picture blijven ,ze zullen wel al bezig zijn om een nieuw
filmpje te maken over Joran's leven .
Waarom was die cameraman ( Dolph Stapele met z'n Handycam)van gielen anders met joran op reis ?
Maar de fam vd Sloot zal zo langzamerhand wel op zwart zaad zitten met een zoontje die zoveel drugs gebruikt . 1 ding is zeker > uitgekotst op Aruba worden ze al !
Deze misschien?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
Je had die Hootie poster moeten plaatsen waarop Beth schrijft:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Deze misschien?
[ afbeelding ]
O nee, is Zuid Afrika
Om verwarring te voorkomenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je had die Hootie poster moeten plaatsen waarop Beth schrijft:
"Mom is here on Aruba and I really want to talk to you. Please call me on my local cell."
Oh nee, Beth wist in Amerika al dat Natalee was gekidnapt.
Welke mannen waren dat ?quote:Op zondag 15 maart 2009 08:45 schreef yyentle het volgende:
Met hoeveel mensen kwam Beth Holloway zo hals over de kop naar Aruba gesneld?
"Mom is here on Aruba and I really want to talk to you. Please call me on my local cell."![]()
Beth Holloway: "In Nederland wonen allemaal hoeren".
Natalee beperkte zich tot zuipen en languit op de bar liggen waarna de verschillende aanwezige mannen haar op eigen verzoek aflikten.
Onbekende mannen. Een van de Amerikaanse vriendinnen van Natalee vertelt dit aan de FBI. Dit waren mannen die aanwezig waren toen Joran nog niet in Carlos en Charlies was. Het maakte Natalee blijkbaar niet zoveel uit wie het waren.quote:
en in het stuk hieronder zijn ook veel verklaringen van de scholieren te vinden.quote:I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her.
Tuurlijk Johan. Ben je nou echt zo dom dat je denkt dat er vervalste FBI documenten op de site www.hollowaycase.com staan?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef johan555 het volgende:
dat Broughton 6/3/05: Pag. 2, 3e alinea document is Fake .
Er staan geen handtekeningen onder dus je kan het weggooien
Als iemand het niet met je eens is en ook de andere kant van het verhaal wil belichten, is dat ineens een 'ziekelijke facinatie'.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef johan555 het volgende:
Mocht ze afgelikt zijn ,doet dat dan ook maar iets ter zake ?
Of wil je haar gewoon wegzetten als iemand die niet deugt ?
Je speren zijn nogal gericht op Natalee en Beth .
Vanwaar deze zieke facinatie ?
quote:Op zondag 15 maart 2009 10:24 schreef johan555 het volgende:
[..]
Welke mannen waren dat ?
Hebben die zich gemeld bij de politie ? Zijn de namen bekend van die mannen?
Kan je een foto posten waarop te zien is dat dat daar ooit gebeurde?
Zijn er verklaringen van barkeepers ?
.. geen resultaat tot zover, dus hoepla, obsessief compulsieve Johan-fantasie -weg- met een grote boog de mega-stronthoop op..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:
[..]
Denk het toch niet hoor Johan555!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:01 schreef johan555 het volgende:
Officiele verklaringen daar staan handtekeningen onder ja
Iedereen kan zoiets als waar je mee aankomt op het internet zetten
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:14 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Als iemand het niet met je eens is en ook de andere kant van het verhaal wil belichten, is dat ineens een 'ziekelijke facinatie'.
Het feit dat ze veel heeft gedronken en zich 'losbandig' heeft gedragen staat niet los van de verdwijning.
Het punt is dat Beth en haar followers kennelijk Natalee willen typeren als een 'engeltje' wat nooit uit de band springt, terwijl er meer dan voldoende bewijzen zijn dat ze dat niet is. Trouwens, ten tijde van de verdwijning was Natalee 18 jaar, dus een meerderjarige vrouw en geen 'meisje' meer zoals Bethe ons wil doen voorkomen.
Ik weet het mrB, P&W vergoedt reis- en verblijfskosten, ik zie het alleen zo onderhand meer als een principe kwestie. Laat Johan555 nou gewoon eens beginnen zijn beweringen te onderbouwen. "Fa. VdS. wilde 5000 hebben": veel geschreeuw, weinig wol.. ik irriteer me hier mateloos aanquote:Op zondag 15 maart 2009 12:33 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, volgens mij wachten ze op SM ook nog steeds op een antwoord van Johan555. Het is inmiddels wel duidelijk dat je er met alleen wat copy-and-paste werk niet meer komt![]()
T.a.v. de vergoeding van de van der Sloots; ik heb begrepen dat zij de reiskosten en een hotelovernachting vergoed hebben gekregen. Ik weet niet meer exact waar ik het heb gehoord, maar volgens mij ergens als antwoord van Nova op een vraag van Peter de Vries.
Tsjaa sommigen hebben nu eenmaal geen kaas gegeten van nettiquette en johan is daar een wel heel schrijnend voorbeeld van.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:54 schreef OUWEFIETS het volgende:
Laat Johan555 nou gewoon eens beginnen zijn beweringen te onderbouwen. "Fa. VdS. wilde 5000 hebben": veel geschreeuw, weinig wol.. ik irriteer me hier mateloos aan
Nee, ik wist dit niet mrB, bedankt! Ja, essentiële informatie moet natuurlijk accuraat zijn. Ik weet niet wat deze fout veroorzaakt heeft. De meeste fouten worden gemaakt in een haastige, paniekerige, stressvolle situatie. Meer kan ik niet bedenken. Goh, wel een beetje stom eigenlijk... de fout is ook nooit hersteld blijkbaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef mrBhimself het volgende:
Ik neem aan dat jullie al gezien hebben dat er verkeerde informatie op de poster staat. Er staat maandag 29 mei, terwijl in 2005 29 mei een zondag was. Overigens dezelfde fout als op de eerste '; Kidnapped' poster.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
kijk eens naar de verborgen camera van peter r de vries dan weet je waar die 5000 euro vandaan komen , trouwens P en W hebben dat ook later toegegeven. stond onder de post onkostenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
joho joho![]()
onze wanna be detective vraagt om extra toelichting...
![]()
Ondanks herhaaldelijke verzoeken om onderbouwing van je onderzoeksresultaten m.b.t. de P&W uitzending: '5000 eur. wens' en '50 min. leugens'...
[..]
.. geen resultaat tot zover, dus hoepla, obsessief compulsieve Johan-fantasie no. 172.563.454 met een grote boog de mega-stronthoop op..
kom volgens mij door dat achtelijke gedoe met am en pm !!! dat schep altijd moeilijkheden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee, ik wist dit niet mrB, bedankt! Ja, essentiële informatie moet natuurlijk accuraat zijn. Ik weet niet wat deze fout veroorzaakt heeft. De meeste fouten worden gemaakt in een haastige, paniekerige, stressvolle situatie. Meer kan ik niet bedenken. Goh, wel een beetje stom eigenlijk... de fout is ook nooit hersteld blijkbaar.
Mooi Afrikaans houtsnijwerk op de achtergrond!
LOL lopen er dan geen giraffen rond op Aruba, ben benieuwd naar de fishermens huts in deze prachtfilmtmquote:Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef OUWEFIETS het volgende:
Mooi Afrikaans houtsnijwerk op de achtergrond!
Paul en Witteman hebben dit niet toegegeven. Het was een poging van Peter de Vries om het programma in discrediet te brengen, zoals hij wel vaker tracht te doen als hij zijn zin niet krijgt (Zie ook zijn acties bij DWDD). Vanuit de redactie van Nova is aangegeven dat ze reis- en verblijfkosten hebben betaald.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:31 schreef duikkie het volgende:
[..]
kijk eens naar de verborgen camera van peter r de vries dan weet je waar die 5000 euro vandaan komen , trouwens P en W hebben dat ook later toegegeven. stond onder de post onkosten
Waar is dat gedraai nou voor nodig Duikkie?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:40 schreef duikkie het volgende:
[..]
natalee verdween op maandag 1:15 in de nacht, maar was laatst gezien op zondag in CnC en toen was het nog 29 mei
op zoek naar de schoen..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LOL lopen er dan geen giraffen rond op Aruba, ben benieuwd naar de fishermens huts in deze prachtfilmtm![]()
[ afbeelding ]
Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef johan555 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Waar is dat gedraai nou voor nodig Duikkie?![]()
Ze is door haar vriendinnen en enkele studenten voor het laatst gezien op maandagmorgen 30 mei.
Leugenaar of komt Joran plots uit Mountain Brookquote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef bastibro het volgende:
Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.
Beth is inderdaad iemand die liegt en bedriegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef johan555 het volgende:
Dus het was een initiatief van Natalee?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef bastibro het volgende:
[..]
Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.
Allemaal jongens en meisjes dus die reuze gezellige tijd hadden en zich waanden in een veilige omgeving.
Die maandag 30 mei was Memorial day in de USA, een nationale feestdag waarop de gesneuvelden herdacht worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:59 schreef yyentle het volgende:
Oh ja, nog wat. Ik sprak iemand over de eerste dag en vertelde over de tijdlijn.
De persoon die het allemaal aanhoorde was nogal verbaasd en vroeg zich af hoe het mogelijk was dat Beth al die mensen zo snel had opgetrommeld.
Klopt ja die waren gewoon wat aan het dollen of Joran ooit een bodyshot heeft genomen is nooit door welke getuige dan ook beaamd en ook nergens te lezen in welke verklaring dan ookquote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef bastibro het volgende:
[..]
Allemaal jongens en meisjes dus die reuze gezellige tijd hadden en zich waanden in een veilige omgeving.
Zoals gewoonlijk klets je weer uit je nek johan, die verklaring bestaat wel degelijk zoals ook jij heel goed zou moeten weten, want zowel yyentle als ik hebben je die een paar reboundjes geleden al doen toekomen.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:21 schreef johan555 het volgende:
Klopt ja die waren gewoon wat aan het dollen of Joran ooit een bodyshot heeft genomen is nooit door welke getuige dan ook beaamd en ook nergens te lezen in welke verklaring dan ook
toedelsquote:I saw that the girl took Joran by the hand and lead him to another bar. I followed them. My brother stayed behind because he was talking to this boy. I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot.
Opmerkelijk en stomtoevallig vertellen Joran en Satish afzonderlijk van de studenten, exact hetzelfde bodyshot verhaal. (Deepak was er geen getuige van dat Natalee Joran meetroonde naar de bar waarop zij ging liggen etc. etc., want die was, volgens de gelijkluidende verklaringen van Deepak en Satish, op dat moment met een vriend aan het praten).quote:Op zondag 15 maart 2009 17:21 schreef johan555 het volgende:
[..]
Klopt ja die waren gewoon wat aan het dollen of Joran ooit een bodyshot heeft genomen is nooit door welke getuige dan ook beaamd en ook nergens te lezen in welke verklaring dan ook
op jouw advies ga ik ook niet meer op de "kleuters" in , bedankt nog !quote:Op zondag 15 maart 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
IP hoeft niet gepost te worden. Gezeik op elkaar ook nog steeds niet. Jezus man, kleuters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |