Nee joh.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:35 schreef yyentle het volgende:
Of hoort dat niet bij waarheidsvinding en juiste beeldvorming?
Ik kan je helaas geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:44 schreef bolsena het volgende:
Wow, deeltje 32 alweer.
Ik moet me maar weer eens laten zien dan.
En ik ben meteen weer weg (bij gebrek aan nuttige posts en nieuwe informatie).![]()
Nou nou, hieruit blijkt maar weer hoe slecht je op de hoogte bent van de zaakquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:53 schreef yyentle het volgende:
Ze blijft zoeken.
Ze steunt mensen die op zee zoeken naar een kooi waarvan al bekend was dat de kooi helemaal niet gestolen was. Justitie wordt niet op de hoogte gebracht van dit feit.![]()
En Beth blijft zoeken.![]()
Naar haar dochter?
Of naar aandacht en het geld van de gulle gevers die niet in de gaten hebben hoe
ze belazerd worden.![]()
http://www.nataleehollowayfoundation.net/
Hi, hi LOL dat was ook het eerste dat mij opviel, waarheidsvinding yeah right bassiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef bolsena het volgende:
Waarheidsvinding en juiste beeldvorming heeft meer te maken met het prachtig vinden van een film, nog ruim voordat deze uberhaupt te zien is in ons land.
De zgn Aruba scenes zijn inderdaad daar opgenomen heb ik gelezen, trouwens de Alabama scenes zijn ook niet in Alabama geschoten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:06 schreef mrBhimself het volgende:
Klopt het overigens dat de film in Zuidafrika wordt opgenomen?
linkiequote:Interestingly, The Natalee Holloway Story will be not be filmed in Alabama, but in Capetown, South Africa (for the Aruban scenes) and locations in the state of Louisiana (for the Alabama scenes).
Bedoel je dat het in dit geval Natalee's vader is die om geld voor een Natalee fonds schooit?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:02 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nou nou, hieruit blijkt maar weer hoe slecht je op de hoogte bent van de zaak
Steve Yuhas vertelt overigens over beide ouders. Ze beschuldigen, hebben geen respect voor anderen (mens en dier) en willen niet vertellen wat er met het geld gebeurt.quote:Caring people like you... are what make this possible for those in dire need. It is almost impossible to explain the financial needs that suddenly fall into the lap of a family facing the tragedy of a crime against their loved one anywhere... but when that crime occurs outside of the United States... the tragedy is multiplied enormously.
http://www.nataleehollowayfoundation.net/
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Yuhasquote:Perhaps no other issue has made Yuhas as controversial as his debate over the disappearance of Natalee Holloway. For Yuhas, the issue was that over the behavior of Holloway's parents and the fact that so many media personalities decided that without a trial that three young men were guilty before they were charged.
Ga vooral door met je ranzige theorieen. Je wordt steeds ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:27 schreef yyentle het volgende:
[..]
Bedoel je dat het in dit geval Natalee's vader is die om geld voor een Natalee fonds schooit?
[..]
Steve Yuhas vertelt overigens over beide ouders. Ze beschuldigen, hebben geen respect voor anderen (mens en dier) en willen niet vertellen wat er met het geld gebeurt.
Intussen schooien ze en proberen ze geld binnen te halen van de onwetenden.![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Yuhas
Steve Yuhas wordt ook geinterviewd in The Unrevealed Timelines van Renee Gielen: verkrijgbaar bij Vroom en Dreesman en de Free Record Shop.
Vreemd dat beide ouders niet willen vertellen dat Natalee zo weinig respect voor zichzelf had.
Misschien voelt de vader dat ook hij tekort is geschoten, want zoals Natalee zich opstelde tegenover mannen, ik heb het al eens eerder gezegd, is niet normaal hOOr!![]()
De feiten dat ze dat willen verdoezelen, dat de studenten opdracht kregen om niets te vertellen en dat er geen onderzoek naar Natalee mocht worden gedaan in Amerika, zijn erg verdacht.
Ik denk dat Natalee bezweken is aan de grote hoeveelheid middelen die ze tot zich nam; en vies van een mannen was ze nou ook niet bepaald, ik zou eerder denken: integendeel.
Dat suggereert in ieder geval nog dat er bij yyentle ooit van een bepaalde mate van geloofwaardigheid sprake was, in jouw (tragische) geval kunnen we zelfs daar niet van spreken bassie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:05 schreef bastibro het volgende:
Je wordt steeds ongeloofwaardiger.
Zus van Renee Gielen zeker?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat suggereert in ieder geval nog dat er bij yyentle ooit van een bepaalde mate van geloofwaardigheid sprake was, in jouw (tragische) geval kunnen we zelfs daar niet van spreken bassie.
Mijn ranzige theorieen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:05 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ga vooral door met je ranzige theorieen. Je wordt steeds ongeloofwaardiger.
Zus van Renee Gielen zeker?
OOOoooooowquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mijn ranzige theorieen?![]()
Het zijn toch Natalee's vriendinnen die vertellen dat Natalee zoop en op de bar ging liggen om zich af te laten likken door verschillende mannen?
De meeste meisjes doen dat niet en ja er zijn altijd enkele meisjes, die net als Natalee, zuipen en zich aanbieden aan verschillende mannen.
Dingen die in je leven of tijdens je opvoeding zijn gebeurd, kunnen er de reden van zijn dat je geen respect voor jezelf hebt.![]()
Helemaal mee eens bassie, die Jug Twitty is idd zum kotzen.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dingen die in je leven of tijdens je opvoeding zijn gebeurd, kunnen er de reden van zijn dat je geen respect voor jezelf hebt.
OOOoooooow
ik denk dat van der sloot eindelijk verstandig worden, het is een film !!!, als je commetaar geeft op een film is dat jezelf uit de tent lokken, meer aandacht op bepaalde feiten , die dan weer weersproken kunnen worden. deze film is 1 kant van het verhaal hoe iemand het ziet, en zoals we weten zijn er vele die er niet in geloven. de docu van gielen wordt toch ook niet juridisch aangevochten en gelijk hebben zequote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:41 schreef mrBhimself het volgende:
Het feit dat Natalee overmatig dronk en zich erg 'uitbundig' gedroeg is geen reden om haar te vermoorden, als daar überhaupt al sprake van is. Er is immers na al die tijd nog steeds geen schijntje bewijs van een misdrijf.
De theorie dat Natalee is weggelopen en elders een nieuw leven is begonnen, is m.i. niet echt de meest geloofwaardige, maar ook nog steeds niet helemaal onmogelijk.
Het maakt Beth helemaal niet uit wie er opdraait voor de verdwijning van Natalee, als Joran en de Kalpoes in elk geval maar in die lijst staan. Ik ben benieuwd of er nog juridische stappen worden ondernomen als de film uitkomt. Ik denk dat als Guido genoemd wordt in de film dat Gerard Spong hier wel actie op zal ondernemen, zo als hij ook vorige keer heeft gedaan.
Het blijft mij verbazen dat de van der Sloots geen juridische stappen ondernemen tegen de filmmaatschappij.
Precies Duikkie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:17 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik denk dat van der sloot eindelijk verstandig worden, het is een film !!!, als je commetaar geeft op een film is dat jezelf uit de tent lokken, meer aandacht op bepaalde feiten , die dan weer weersproken kunnen worden. deze film is 1 kant van het verhaal hoe iemand het ziet, en zoals we weten zijn er vele die er niet in geloven. de docu van gielen wordt toch ook niet juridisch aangevochten en gelijk hebben ze
De film beschuldigd niemand. Wel wordt het verhaal, zoals zich dat afspeelde, verteld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:34 schreef mrBhimself het volgende:
Het is inderdaad maar een film. Maar als je direct verwijzingen maakt naar betrokkenen en ook aangeeft dat zij Natalee hebben vermoord en verkracht, dan lijkt het mij dat je daar als 'betrokkene' wel iets mee moet doen.
Ik denk dat als iemand een film zou maken waarin (inmiddels) bekende figuren op deze manier worden beschukldigd, dat het dan niet zonder (juridische) gevolgen zou blijven. Stel dat een Nederlandse filmmaatschappij een film zou gaan maken waarin Beth Twitty als 'slechte moeder' wordt weggezet, zou er dan vanuit die kant geen actie worden ondernomen denk je?
Dat zou toch wat zijn, de Slootjes die een zaak beginnen tegen LMN in de Statesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Precies Duikkie.![]()
En dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat Beth Holloway niets onderneemt tegen de Unrevealed Time Lines van Renee Gielen. Als Beth Holloway tegen Renee Gielen gaat procederen, zal ook de informatie die zij zo graag wil achterhouden, onderzocht moeten worden.![]()
Wat VanderSloot gaat doen, zullen we even moeten afwachten. De film is nog niet uit.
Nou nou is dat nou zo schokkend een pubertje uit je navel laten drinken ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mijn ranzige theorieen?![]()
Het zijn toch Natalee's vriendinnen die vertellen dat Natalee zoop en op de bar ging liggen om zich af te laten likken door verschillende mannen?
De meeste meisjes doen dat niet en ja er zijn altijd enkele meisjes, die net als Natalee, zuipen en zich aanbieden aan verschillende mannen.
Dingen die in je leven of tijdens je opvoeding zijn gebeurd, kunnen er de reden van zijn dat je geen respect voor jezelf hebt.![]()
Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:25 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dat zou toch wat zijn, de Slootjes die een zaak beginnen tegen LMN in de States
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |