En hoe groot schat jij de kans daarop bassie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef bastibro het volgende:Het wordt tijd dat we daar eens orde op zaken gaan stellen en dat kan alleen door het leger er heen te sturen, de corrupte regering af te zetten en een volledig nieuw Nederlands bestuur te installeren.
Leuk is dat als de geestelijk beperkten "imo" en "ik vraag me af" niet begrijpenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:47 schreef bastibro het volgende:
Gellukig is dit allemaal niet aan jou om te beoordelen en heb je hier geen moer over te zeggen
dat doe jij toch de hele tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef JoBuster het volgende:
Les 2: Als je geen argumenten hebt speel dan op de man.
Goed opgelet Caesu
Hi, hi de "maar hij deed het ook" kleuterschool mentaliteitquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Caesu het volgende:
dat doe jij toch de hele tijd.
in zo'n geval reageer ik dan maar op een soortgelijke manier.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
jammer... de aap komt uit de mouw
over het feit dat de corruptie daar welig tiert is iedereen het van links tot rechts wel eens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef JoBuster het volgende:
Tot slot vraag ik me af (en vraag ik dat ook aan de mods hier) wat dit in vredesnaam met de zaak Holloway te maken heeft en of we op deze manier moeten, kunnen en mogen doorgaan??
ja, whatever. op typetjes zoals jij reageer ik liever niet,quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hi, hi de "maar hij deed het ook" kleuterschool mentaliteit![]()
Ik had je hoger ingeschat Caesu, maar helaas "another johan with better grammar" blijkt uiteindelijk.
Hou je ons wel op de hoogte als er echt iets nieuws te melden is Caesu, please?
mooizo Caesu, dan hebben we dat weer helder, die postjes van jou zijn dus voornamelijk je mening of copy-pastes die jouw mening onderstrepen of tenminste niet tegenspreken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef Caesu het volgende:
ik ben dan nog van mening dat deze corruptie belemmerend werkt voor het oplossen van gecompliceerde zaken waarbij vriendjespolitiek parten speelt zoals de Holloway-zaak
prima dat deze meningen er ook zijn.
wel opvallend dat deze ontkenning telkens maar weer krampachtig herhaald moet worden.
Goed gezegd Caesu niet meer op reagerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja, whatever. op typetjes zoals jij reageer ik liever niet,
maar als ik het doe pas ik m'n stijl wat aan.
Jouw post staat er gewoon nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:19 schreef kraaksandaal het volgende:
Het wijf is dood en de gozert komt er gewoon met weg, hoeveel simpeler moet het nog worden?
denk dat balkende wel andere dingen aan zijn hoofd heeft, zorgen dat de pvv niet aan de macht komt na deze dagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
Oduber zal een beroep op Balkenende doen om 'de landverraders en roddelaars die Aruba in Nederland in een kwaad daglicht zetten' aan te pakken.
Oe..... Balkende gaat hard met zijn vuist op tafel slaan!!
Volgens onze grote vriendin klaasend nog niet gedwongen, maar ondertussen is ie er net zo welkom als een reggaeband op een Ku Klux Klan-meeting.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef mrBhimself het volgende:
Wat lees ik Jo; heeft Johan het SM pand (moeten) verlaten![]()
Tsjaa dan weet je het welquote:Op scared monkeys schreef klaasend het volgende:
FYI
Johan has not been banned YET.
To ban or not to ban
Nou dan zullen ze schrikkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
Oduber zal een beroep op Balkenende doen om 'de landverraders en roddelaars die Aruba in Nederland in een kwaad daglicht zetten' aan te pakken.
Oe..... Balkende gaat hard met zijn vuist op tafel slaan!!
Geestelijk beperkten? Mag dat wel MOD. Of bedoelt hij gewoon zijn moeder?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Leuk is dat als de geestelijk beperkten "imo" en "ik vraag me af" niet begrijpen![]()
Plaatjes bastibro, plaatjes, that is where it's at when you are concerned
I know,ach het zal allemaal wel weer loslopen zoals gewoonlijk, glas, plas etc je kent het wel en Balkie heeft denk ik momenteel wel iets anders aan z'n hoofd dan de Antillen.quote:
HUH?? Natuurlijk mogen geestelijk beperkten hier meeposten! Het is 2009 nota bene!! Vergt soms misschien een beetje aanpassingsvermogen maar dat geeft toch helemaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef bastibro het volgende:
[..]
Geestelijk beperkten? Mag dat wel MOD. Of bedoelt hij gewoon zijn moeder?![]()
LOL, zo is dat en anders kunnen ze het altijd nog met plaatjes zeggen nietwaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef OUWEFIETS het volgende:
HUH?? Natuurlijk mogen geestelijk beperkten hier meeposten! Het is 2009 nota bene!! Vergt soms misschien een beetje aanpassingsvermogen maar dat geeft toch helemaal niet?
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_53838.phpquote:Hendrik Croes reageert op VNO-affaire
12 Maart, 2009, 15:42 (GMT -04:00)
‘ORANJESTAD — “Welke kletspraatjes, ongelooflijk, maar die het Nederlandse politieke denken onzindelijk blijken te beïnvloeden”, reageert oud-minister van Justitie Hendrik Croes, advocaat en partner van het kantoor Croes, Wever en Tchong, op de beweringen dat de procureur-generaal (PG) aan ‘de leiband van Hendrik Croes’ loopt. ‘Kletspraatjes’ die volgens hem ook al over zijn relatie met eerdere PG’s als Bos en Zwinkels de ronde deden.
is heel oud nieuws van maandag 7 januari 2008; ik zie niet direct de actuele nieuwswaarde hiervan. Foto is overigens niet op Aruba genomen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:32 schreef johan555 het volgende:
De helft van de Nederlanders wil af van de Nederlandse Antillen
[ afbeelding ]
lege stranden
Kunnen de Antillen zelf hun problemen aan?
De helft van de Nederlanders wil af van de Nederlandse Antillen, zo blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. De staatkundige verhoudingen tussen Nederland en de eilandengroep staan ook politiek onder druk. Dit wordt gevoed door het vermeende wanbestuur, de geldstroom richting de eilanden en de problemen met Antilliaanse jongeren in Nederland.
De afgelopen dagen zijn Antilliaanse politici in het geweer gekomen tegen de forse kritieken, en dreigden een overleg met Nederlandse Kamerleden te boycotten. Reden hiervoor is de uitspraak van PVV-Tweede Kamerlid Hero Brinkman, die het bestuur op de eilanden kwalificeerde als een “grotendeels corrupte boevenbende”.
Afgesproken is dat Curaçao en Sint Maarten een autonome status krijgen, net als Aruba. Bonaire, Sint Eustatius en Saba worden bijzondere gemeenten van Nederland en krijgen in ruil voor het overnemen van de schuldenlast minder zeggenschap op financieel en justitieel gebied.
br:nrc
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:32 schreef johan555 het volgende:
De helft van de Nederlanders wil af van de Nederlandse Antillen
[ afbeelding ]
lege stranden
Kunnen de Antillen zelf hun problemen aan?
De helft van de Nederlanders wil af van de Nederlandse Antillen, zo blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. De staatkundige verhoudingen tussen Nederland en de eilandengroep staan ook politiek onder druk. Dit wordt gevoed door het vermeende wanbestuur, de geldstroom richting de eilanden en de problemen met Antilliaanse jongeren in Nederland.
De afgelopen dagen zijn Antilliaanse politici in het geweer gekomen tegen de forse kritieken, en dreigden een overleg met Nederlandse Kamerleden te boycotten. Reden hiervoor is de uitspraak van PVV-Tweede Kamerlid Hero Brinkman, die het bestuur op de eilanden kwalificeerde als een “grotendeels corrupte boevenbende”.
Afgesproken is dat Curaçao en Sint Maarten een autonome status krijgen, net als Aruba. Bonaire, Sint Eustatius en Saba worden bijzondere gemeenten van Nederland en krijgen in ruil voor het overnemen van de schuldenlast minder zeggenschap op financieel en justitieel gebied.
br:nrc
Je kent die luts... errr johan toch, hij peest het op alle fora waar hij nog welkom is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:06 schreef OUWEFIETS het volgende:
![]()
kwijl-knip-kwijl-plak
![]()
jeetje man waarom peest je dit vooroorlogse nieuws eigenlijk niet gewoon lekker op dat 'ene' forum
?
Need I say morequote:as you know Johan, this is taken on St. Martin.
What's St. Martin have to do with Aruba?
It really doesn't, he posted this as if it were taken on Aruba, just pointing this out for others.
Maybe Johan can clarify why such a complete misrepresentation....
http://antilliaans.caribi(...)90312_oduber-gesprekquote:Oduber: 'Plooien nog niet gladgestreken'
Arubaanse premier hecht aan goede samenwerking
Caribische redactie
13-03-2009
De Arubaanse premier Nelson Oduber vindt dat het vertrouwen tussen Nederland en Aruba is geschaad door de affaire rond het uitgelekte weekbericht van de Vertegenwoordiging van Nederland in Oranjestad (VNO). De kou is na zijn bezoek aan Den Haag nog niet helemaal uit de lucht, maar de premier wil graag goed blijven samenwerken. "Je strijkt de plooien niet in een keer glad."
Zoiets, ik heb begrepen dat men op Aruba zeer gecharmeerd is van de aandacht op FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:30 schreef mrBhimself het volgende:
Het begint hier een beetje op een Arubaanse "Nu.nl" te lijken
Ria Brink? Dat mens is gestoord en beschuldigt gewoon de klusjesman: ik zie trouwens parallellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:02 schreef bastibro het volgende:
Zijn onze regeringsleiders ‘goede herders’ ? 3-3-09
De huidige Wereldleiders en met name die in West-Europa, dus ook in Nederland, zijn nauw verbonden met elkaar, op grondvesten van de vrijmetselarij. Deze club staat voor macht, eigen individuele ontplooiing, geheimen en laat niets los van de werkelijkheid waar men echt mee bezig is. Een voorbeeld hoe men eigen dubieuze clubleden beschermd is het verhaal achter secretaris-generaal van Justitie J. Demmink en de oud-rechter van der Sloot, de vader van Joran van der Sloot. Met name dhr. Demmink is een uiterst gevaarlijk persoon, daar hij de macht heeft over het ontluiken of afsluiten van waarheid en rechtvaardigheid.
http://riabrink.web-log.nl/nieuws/2009/03/zijn-onze-reger.html
De actrice is veel knapper dan Beth Holloway; de enige overeenkomst is het enge stemgeluid.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:36 schreef bastibro het volgende:
bladiebladieboloo . . kijk liever de promo van een prachtige film die straks in April uitkomt,
[ afbeelding ]
je dikke middelvinger: waar komt die agressie van jou eigenlijk vandaan bastiaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:36 schreef bastibro het volgende:
bladiebladieboloo . . kijk liever de promo van een prachtige film die straks in April uitkomt,
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |