quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:52 schreef johan555 het volgende:
Dat is mijn mening ja een hoop gebla bla voor af en dan komt er een filmpje zonder enig bewijs erin .Wat Peter heeft laten zien dat kon ook beter ,maar wat je te horen krijgt komt toch echt uit Joran's eigen strot .
Tsjaa johan als wij hier al die duizenden posts van jou nemen dan kunnen we je ook alles laten zeggen/bekennen met een beetje knip- en plakwerk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:52 schreef johan555 het volgende:
,maar wat je te horen krijgt komt toch echt uit Joran's eigen strot .
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef Twerk het volgende:
Pseudologia phantastica en Joran bedoel je?
Hoor en wederhoor Johan555? Geldt dat niet voor Beth Holloway?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef johan555 het volgende:
De hele zogenaamde docu ( btw.een echte docu is er een met hoor en wederhoor )
staat vol met leugens en onwaarheden .
Steve Yuhas wordt ook geinterviewd in the Unrevealed Timelines.quote:"Beth Twitty comes across to the people of Alabama as a sympathetic character, and she is because she can’t find her daughter, but to much of America and the world she is an abrasive and rude woman whose disdain for the people of Aruba overshadows the goodwill that was initially shown to her in the opening days of this soap opera. Her following people around with television cameras in tow in order to confront people that she suspects had something to do with her daughters demise has become fodder for virtually everyone not within 500 miles of Mountain Brook, Alabama."
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Yuhas
Joran en mevrouw Holloway.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef Twerk het volgende:
Pseudologia phantastica en Joran bedoel je?
Dat was Steve Croes, de jongen die op vrijdag Deepak op zijn werk bezocht om Deepak te vertellen dat hij had gezien dat Natalee bij Carlos en Charlies in de auto was gestapt en bij het Holiday Inn was uitgestapt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:58 schreef duikkie het volgende:
"Idd.
De persoon die ik destijds erg verdacht vond (gevoelsmatig) was die knakker die DJ was op zo;n cruiseschip.. DIe aangemeerd stond vlakbij die Fishermans hut.. Is daar ook nog wat bekend over geworden? Of nooit serieus verdacht geweest in jouw ogen?
Beste duikkie waarschijnlijk betalen zijn ouders voor hem, net zoals vele andere ouders betalen voor hun studerende kinderen in binnen- of buitenland.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef duikkie het volgende:
nou we het toch over geld hebben, hoe komt JORAN eigenlijk aan zijn geld, en ga nou niet lopen vertellen dat hij alles kan betalen van dat pokeren van hem, hopelijk is het pokeren kosten dekkend , je moet namelijk wel eerst geld betalen. maar het leven kost denk ik toch iets meer.
zoniet moeten onze hollandse studenten allemaal maar naar het buitenland
en van belastingdienst heb je geen last dan, als echt 13.000 dollar is verdient en wereldwijd bekend is lijkt mij dat hij dat niet schoon in het handje krijgt maar oke. maar goed 11.000 euro kom ik nog geen half jaar me rond, en volgens mij zit hij al weer een heel jaar daar, en doet reizen enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:49 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Beste duikkie waarschijnlijk betalen zijn ouders voor hem, net zoals vele andere ouders betalen voor hun studerende kinderen in binnen- of buitenland.
Daarnaast is Thailand natuurlijk bere goedkoop in het levensonderhoud.
Vul dan de kas nog even aan met de poen die hij de mediageile Peterrrr en tante Greet afhandig heeft gemaakt en het occasional pokerwinstje van $13.000 dan kan je leven als een vorst in zuid-oost Azie.
kan dan nog steeds zijn dat die steve op zijn vrije avond, de zaak heeft gevolgd, en dat hij joran ontmoette op strand, het zal wel uitgezocht zijn door de politie. en als er enig waarheid in zat deze jongen ook wel hoofdverdachte was.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat was Steve Croes, de jongen die op vrijdag Deepak op zijn werk bezocht om Deepak te vertellen dat hij had gezien dat Natalee bij Carlos en Charlies in de auto was gestapt en bij het Holiday Inn was uitgestapt.
Dit verhaal was sowieso niet waar, maar als het wel waar was geweest had het verhaal van die Steve alleen kunnen kloppen als hij ze was gevolgd. Hij kon immers niet op twee plaatsen tegelijk zijn.
Steve Croes vertelde verder aan Deepak dat hij niet naar de politie ging omdat zijn baas anders zou ontdekken dat hij die avond tijdens zijn werk naar Carlos en Charlies was geweest.
Maar hij werkte helemaal niet op zondagavond en dat wist Deepak weer niet.
Deepak en Satish begrepen er niets van; uit de verklaringen blijkt ook dat ze er nogal mee zaten.
Het lijkt erop dat Deepak en Satish, toen de leugen hen niet meer lekker zat (dat blijkt ook uit de verklaringen) door die jongen onder druk zijn gezet om de Holiday Inn leugen vol te houden.
Twee dagen na hun aanhouding hebben Deepak en Satish de waarheid verteld.
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20090311_Arubaquote:Onderzoek naar integriteit van bestuur op Aruba
Scarlet Windster
11-03-2009
Nederland gaat onderzoek doen naar de integriteit van het bestuur op Aruba. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties heeft dit toegezegd aan de Tweede Kamer. De relatie tussen Den Haag en Oranjestad is ernstig verstoord na het uitlekken van een weekbericht van de Vertegenwoordiging van Nederland op Aruba (VNO).
De vertrouwelijke rapportage van de VNO bevatte onder andere informatie over Hendrik Croes, de broer van de huidige minister van Justitie, Rudy Croes. De naam van een zoon van de Arubaanse premier Oduber zou ook genoemd zijn. Gemeld wordt dat hij ondanks een negatief advies toch een wapenvergunning heeft gekregen. Bovendien zou hij politieke tegenstanders intimideren. Volgens het weekbericht is de rechtshandhaving op het eiland in het geding. SP'er Ronald van Raak wil weten of het waar is wat in het weekbericht staat en of er nog samengewerkt kan worden met Croes.
Zorgen
De vaste Tweede Kamercommissie voor Nederlands Antilliaanse en Arubaanse Zaken, NAAZ, maakt zich grote zorgen over de integriteit van het bestuur op Aruba. Volgens Jan Schinkelshoek van het CDA toont de rapportage aan dat er heel wat mis is op het eiland. Schinkelshoek is van mening dat het nu aan Oranjestad is om aan te tonen dat het niet op ramkoers met Nederland ligt, zoals in het bericht wordt gesuggereerd.
‘Staatsterreur'
PVV-Kamerlid Hero Brinkman spreekt van regelrechte ‘staatsterreur' op Aruba. Als het aan hem ligt stuurt Nederland mariniers naar het eiland om orde op zaken te stellen. Brinkman wil inzicht in eerdere rapportages van de Vertegenwoordiging. Staatssecretaris Bijleveld wees dit verzoek af, omdat deze informatie vertrouwelijk is. De rapportages worden behandeld als alle andere informatie die op Nederlandse ambassades binnenkomt. De informatie wordt wel gebruikt om de Kamer te informeren.
Druk
Staatssecretaris Bijlveld gaf verder toe dat de relatie met Aruba onder druk is komen te staan door de affaire. De positie van de Vertegenwoordiging op Aruba is lastig geworden. De verhouding is volgens Bijleveld beschadigd. Toch is ze niet van plan wijzigingen aan te brengen. "Het blijft gewoon de Vertegenwoordiging van Nederland op Aruba", aldus de staatssecretaris.
Bijleveld heeft goede hoop dat de relatie tussen Den Haag en Oranjestad hersteld kan worden. Een eerste poging daartoe doet de staatssecretaris op 11 maart. Dan overlegt ze met de Arubaanse premier Nelson Oduber. Een makkelijke opgave wordt het zeker niet. Daarvoor zijn de problemen op het gebied van rechtshandhaving, de vreemdelingenketen en de zorgen van de politiek te groot.
wat ik postte was niet oud nieuws.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef JoBuster het volgende:
LOL bij gebrek aan nieuws recyclen we het oude nieuws, nietwaar Caesu![]()
Nee hoor Caesu, het is letterlijk dezelfde meuk van vorige week op 1 alinea naquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:06 schreef Caesu het volgende:
wat ik postte was niet oud nieuws.
ging namelijk over weer een tweedekamer commissie vergadering over Aruba van gistermiddag.
je zit weer eens te kletsen. gister was de tweede termijn van dit overleg.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Nee hoor Caesu, het is letterlijk dezelfde meuk van vorige week op 1 alinea na
Lulkoek Caesu, die onzin van Brinkman, grote zorgen, het overleg met Oduber, allemaal letterlijk hetzelfde als vorige week op een alineatje na.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef Caesu het volgende:
je zit weer eens te kletsen. gister was de tweede termijn van dit overleg.
daar gaat dat artikel over.
er is volgens jou gister geen tweede termijn geweest van het algemeen overleg over Aruba?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:03 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Lulkoek Caesu, die onzin van Brinkman, grote zorgen, het overleg met Oduber, allemaal letterlijk hetzelfde als vorige week op een alineatje na.
Misschien moet je de materie eens wat meer inhoudelijk doorgronden dan begrijp je ook wanneer er ivm gebrek aan nieuws oude meuk gerecycled wordt.
quote:Nederland gaat onderzoek doen naar de integriteit van het bestuur op Aruba. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties heeft dit toegezegd aan de Tweede Kamer.
Ben blij dat je het zelf bekend maakt. Hoef ik het niet te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef JoBuster het volgende:
LOL bij gebrek aan nieuws recyclen we het oude nieuws, nietwaar Caesu![]()
Oduber praat met Nederlandse premier over VNO-bericht
ORANJESTAD — Premier Nelson Oduber vertrekt morgen naar Nederland waar hij een gesprek zal hebben met de Nederlandse premier Jan Peter Balkenende. Hierin stelt hij ook de kwestie van het omstreden VNO-weekbericht aan de orde dat begin februari uitlekte en het gevolg hiervan voor de huidige relatie tussen beide landen die Oduber ‘precair’ noemt.
De premier zegt een ‘open’ gesprek met Balkenende te willen over hoe men met elkaar omgaat binnen het Koninkrijk. “Dat moet op basis van respect gaan. Het is onacceptabel wat VNO – zoals ik al eerder zei: het roddelhuis – heeft gedaan. Nederland moet hieruit zijn conclusies trekken. Dat ze dus mensen hier hebben, die voor hen hebben gespioneerd.” Oduber zegt het ‘Nederlandse roddelnetwerk’ hier op Aruba wel te kennen waar hij ook politici van de oppositie onder schaart die in zijn ogen meer weg hebben van ‘landverraders’. “Ik doe bij deze alvast een beroep op Balkenende. Dit soort roddels zijn niet alleen een aantasting van de intelligentie van Aruba en de regering. Ze zijn aangeleverd door verraders die niets minder willen dan de regering zwart maken.”
Ontmanteling
Oduber wil in Nederland ook de rijkswet over de nieuwe inrichting van de rechtsspraak/rechtelijke macht aan de orde stellen. “We willen dat de rechtsspraak koninkrijksbreed wordt georganiseerd. Maar het lijkt alsof Nederland stilletje voor deze verantwoordelijkheid wegloopt. Dit kan op basis van artikel 38 van het Statuut of op een andere manier, afhankelijk wat Nederland onze kant op schuift.”
De premier benadrukt nogmaals dat Aruba meewerkt aan de verzelfstandiging van St. Maarten, Curaçao en dat de BES rechtstreeks onder Nederlands bestuur komen. “Mits dit niet ten koste van onze autonomie gaat. Ik ben wel verrast dat er in Nederland geen steun meer lijkt te zijn voor een status aparte van St. Maarten. Ik dacht dat Nederland altijd van afspraak is afspraak is, maar dat wordt nu dus teruggetrokken.”
Oduber gaat ook naar Nederland om te praten over de voortgang in het Arubaanse vreemdelingenbeleid. Minister van Vreemdelingenzaken Booshi Wever reist daarom morgen met de minister-president mee. Beide bewindspersonen zullen vervolgens ook Arubadag in Leiden bijwonen die zondag plaatsvindt. “ Ik probeerde wel te gaan, maar ben al heel lang niet geweest. Al zeven jaar niet meer”, aldus Oduber. Hij roept de Arubanen in Nederland op verder ‘de goede naam die Aruba daar nog steeds heeft’ te bewaren. “Werk en studeer goed en wees een voorbeeldburger.”
Vooral deze passage viel mij op:
"Oduber zegt het ‘Nederlandse roddelnetwerk’ hier op Aruba wel te kennen waar hij ook politici van de oppositie onder schaart die in zijn ogen meer weg hebben van ‘landverraders’"
Ook op de Antillen net als op FOK blijkt de "NSB-er" een bekend verschijnsel
jammer... de aap komt uit de mouwquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Caesu het volgende:
[..]
er is volgens jou gister geen tweede termijn geweest van het algemeen overleg over Aruba?
al deze zaken zijn ter sprake gekomen.
ik begrijp dat je het allemaal niet zo leuk vindt dat je corrupte eilandje zo slecht in het nieuws komt de hele tijd.
maar ontkennen heeft echt geen zin.
[..]
Ik herinner 't me! Was het niet ene bastibro die posters hier vergelijkt met 'mensen van de ergste soort die vroeger NSBers' uitnodigden om mee te eten of zoiets?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zelf bekend maakt. Hoef ik het niet te doen
Dat is natuurlijk goed nieuws Caesu, maar eigenlijk weet men toch al lang dat het eiland door en door corrupt isquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Caesu het volgende:
[..]
er is volgens jou gister geen tweede termijn geweest van het algemeen overleg over Aruba?
ik begrijp dat je het allemaal niet zo leuk vindt dat je corrupte eilandje zo slecht in het nieuws komt de hele tijd.
[..]
Dat zeg ik allemaal niet Caesu, ik merk slechts op dat het gehele bericht dat jij postte (op 1 alinea na) ouwe meuk was die je vorige week ook al had gepost.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef Caesu het volgende:
Les 2: Als je geen argumenten hebt speel dan op de man.quote:ik begrijp dat je het allemaal niet zo leuk vindt dat je corrupte eilandje zo slecht in het nieuws komt de hele tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |