abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66950409
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef bastibro het volgende:Het wordt tijd dat we daar eens orde op zaken gaan stellen en dat kan alleen door het leger er heen te sturen, de corrupte regering af te zetten en een volledig nieuw Nederlands bestuur te installeren.
En hoe groot schat jij de kans daarop bassie?

Tot slot vraag ik me af (en vraag ik dat ook aan de mods hier) wat dit in vredesnaam met de zaak Holloway te maken heeft en of we op deze manier moeten, kunnen en mogen doorgaan??

Is dit een bash-Aruba vs pro-Aruba draadje?

Zoja dan kan het imo wel uit MIS en zonee dan zou men zich volgens mij moeten beperken tot zaken die betrekking hebben op de zaak Holloway.

[ Bericht 0% gewijzigd door JoBuster op 11-03-2009 23:18:26 ]
I stand with the happy Island.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:47:28 #52
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66950554
Gellukig is dit allemaal niet aan jou om te beoordelen en heb je hier geen moer over te zeggen
pi_66950783
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:47 schreef bastibro het volgende:
Gellukig is dit allemaal niet aan jou om te beoordelen en heb je hier geen moer over te zeggen
Leuk is dat als de geestelijk beperkten "imo" en "ik vraag me af" niet begrijpen

Plaatjes bastibro, plaatjes, that is where it's at when you are concerned
pi_66950831
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef JoBuster het volgende:
Les 2: Als je geen argumenten hebt speel dan op de man.

Goed opgelet Caesu
dat doe jij toch de hele tijd.
in zo'n geval reageer ik dan maar op een soortgelijke manier.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66951323
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Caesu het volgende:
dat doe jij toch de hele tijd.
in zo'n geval reageer ik dan maar op een soortgelijke manier.
Hi, hi de "maar hij deed het ook" kleuterschool mentaliteit

Ik had je hoger ingeschat Caesu, maar helaas "another johan with better grammar" blijkt uiteindelijk.

Hou je ons wel op de hoogte als er echt iets nieuws te melden is Caesu, please?
pi_66951548
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

jammer... de aap komt uit de mouw
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef JoBuster het volgende:

Tot slot vraag ik me af (en vraag ik dat ook aan de mods hier) wat dit in vredesnaam met de zaak Holloway te maken heeft en of we op deze manier moeten, kunnen en mogen doorgaan??

over het feit dat de corruptie daar welig tiert is iedereen het van links tot rechts wel eens.
goed dat het ondertussen niet meer ontkent wordt, want zolang dat gebeurde kon er ook niet tegen opgetreden worden.

ik ben dan nog van mening dat deze corruptie belemmerend werkt voor het oplossen van gecompliceerde zaken waarbij vriendjespolitiek parten speelt zoals de Holloway-zaak.
er zijn er nog enkelen die vinden dat dit helemaal toch vooral absoluut zeker niets met elkaar te maken heeft.

prima dat deze meningen er ook zijn.
wel opvallend dat deze ontkenning telkens maar weer krampachtig herhaald moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 11-03-2009 22:12:37 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66951659
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Hi, hi de "maar hij deed het ook" kleuterschool mentaliteit

Ik had je hoger ingeschat Caesu, maar helaas "another johan with better grammar" blijkt uiteindelijk.

Hou je ons wel op de hoogte als er echt iets nieuws te melden is Caesu, please?
ja, whatever. op typetjes zoals jij reageer ik liever niet,
maar als ik het doe pas ik m'n stijl wat aan.
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:30:51 #58
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66952513
-edit- ook jij hoeft dat niiet te doen

[ Bericht 93% gewijzigd door Harajuku. op 12-03-2009 00:58:59 ]
pi_66953252
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef Caesu het volgende:
ik ben dan nog van mening dat deze corruptie belemmerend werkt voor het oplossen van gecompliceerde zaken waarbij vriendjespolitiek parten speelt zoals de Holloway-zaak

prima dat deze meningen er ook zijn.
wel opvallend dat deze ontkenning telkens maar weer krampachtig herhaald moet worden.
mooizo Caesu, dan hebben we dat weer helder, die postjes van jou zijn dus voornamelijk je mening of copy-pastes die jouw mening onderstrepen of tenminste niet tegenspreken.

Dat duidt, zoals meerdere posters hier al aangaven, op een bepaalde agenda en daar is natuurlijk niets mis mee, maar het is wel zo fijn als dat voor iedereen duidelijk is.
pi_66953417
-reactie op edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Harajuku. op 12-03-2009 00:59:30 ]
pi_66955947
Gaat het hier nog een beetje allemaal :-)

Wat lees ik Jo; heeft Johan het SM pand (moeten) verlaten
--
pi_66956801
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Caesu het volgende:

[..]

ja, whatever. op typetjes zoals jij reageer ik liever niet,
maar als ik het doe pas ik m'n stijl wat aan.
Goed gezegd Caesu niet meer op reageren
Nu zwamt ie weer dat ik van SM afgetrapt ben !

Nu het kabinet toch maatregelen gaat nemen zullen ze de geldkraan naar Aruba ook wel dicht gaan draaien .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  donderdag 12 maart 2009 @ 01:00:11 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66956993
Reageer dan ook gewoon niet en ga 't over Natalee hebben.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66957037
Waarom is mijn post verdwenen?
***** Kraak.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 01:04:03 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66957067
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 05:19 schreef kraaksandaal het volgende:
Het wijf is dood en de gozert komt er gewoon met weg, hoeveel simpeler moet het nog worden?
Jouw post staat er gewoon nog.
pi_66957116
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jouw post staat er gewoon nog.
Die van een week geleden.
***** Kraak.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 01:08:04 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66957134
Ga naar een vorig deel
pi_66957171
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ga naar een vorig deel

Ok zoek 't ff zelf uit dan.
***** Kraak.....
pi_66958093
agenda's agenda's !!! ieder hier heeft wel een insteek, maar het schijnt vele niet mogelijk te zijn tot tien te tellen, en daarvoor hebben we mod's

ik zie trouwens wel verbanden hoor als aruba corrupt is met de zaak holloway. men is namelijk miljoenen kwijt aan een zaak en deze simpele zaak is niet eens op te lossen. er is zoveel geknoeid door vriendjes politiek en dit is trouwens toegegeven "ik kan de zoon van mijn vriend niet arresteren !! " hoe duidelijk moet het nog worden dat men op aruba allang weet hoe de zaak in elkaar steek. dit zeker niet aan de grootte klok gaat hangen. onze boskabouter wat roept een simpel onderzoek maanden duurt naar van staaten, hij nu meer over het vno rapport lig te emmer. mensen op aruba maak toch eens iets af !!! de zaak holloway zou gesloten worden begin van dit jaar zei hans mos, is op aruba begin dit jaar december ???

kortom corruptie gaat gepaard met geknoei omdat je bezig bent de zaak te vertragen en te verduisteren. deze zaak holloway is een pracht voorbeeld hiervan.
pi_66958686
pi_66959670
Oduber zal een beroep op Balkenende doen om 'de landverraders en roddelaars die Aruba in Nederland in een kwaad daglicht zetten' aan te pakken.

Oe..... Balkende gaat hard met zijn vuist op tafel slaan!!
pi_66965733
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
Oduber zal een beroep op Balkenende doen om 'de landverraders en roddelaars die Aruba in Nederland in een kwaad daglicht zetten' aan te pakken.

denk dat balkende wel andere dingen aan zijn hoofd heeft, zorgen dat de pvv niet aan de macht komt na deze dagen en we kennen de cda toch, lekker ja knikken, maar gelukkig voor ons verder niets doen

maar terug naar holloway zaak, van afleiden hebben ze daar in aruba ook pap gegeten, hoe zit het met die onze zoek van die onruststoker en zijn broer, opvolgen hans mos ???
pi_66968760
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef mrBhimself het volgende:
Wat lees ik Jo; heeft Johan het SM pand (moeten) verlaten
Volgens onze grote vriendin klaasend nog niet gedwongen, maar ondertussen is ie er net zo welkom als een reggaeband op een Ku Klux Klan-meeting.
quote:
Op scared monkeys schreef klaasend het volgende:
FYI

Johan has not been banned YET.

To ban or not to ban

Tsjaa dan weet je het wel

Enniewee ze zijn daar wel bezig met een grote schoonmaak gelukkig, alle gekken, alu-hoedjes en engerds worden opgeruimd en de meer "serieuze" speurneuzen die kunnen posten zonder ongefundeerde (doods)bedreigingen en (valse)beschuldigingen blijven over.

+
pi_66968817
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:

Nou dan zullen ze schrikken
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:05:00 #75
207372 bastibro
I`ll get there
pi_66975710
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Leuk is dat als de geestelijk beperkten "imo" en "ik vraag me af" niet begrijpen

Plaatjes bastibro, plaatjes, that is where it's at when you are concerned
Geestelijk beperkten? Mag dat wel MOD. Of bedoelt hij gewoon zijn moeder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')