En hoe groot schat jij de kans daarop bassie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef bastibro het volgende:Het wordt tijd dat we daar eens orde op zaken gaan stellen en dat kan alleen door het leger er heen te sturen, de corrupte regering af te zetten en een volledig nieuw Nederlands bestuur te installeren.
Leuk is dat als de geestelijk beperkten "imo" en "ik vraag me af" niet begrijpenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:47 schreef bastibro het volgende:
Gellukig is dit allemaal niet aan jou om te beoordelen en heb je hier geen moer over te zeggen
dat doe jij toch de hele tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef JoBuster het volgende:
Les 2: Als je geen argumenten hebt speel dan op de man.
Goed opgelet Caesu
Hi, hi de "maar hij deed het ook" kleuterschool mentaliteitquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Caesu het volgende:
dat doe jij toch de hele tijd.
in zo'n geval reageer ik dan maar op een soortgelijke manier.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
jammer... de aap komt uit de mouw
over het feit dat de corruptie daar welig tiert is iedereen het van links tot rechts wel eens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef JoBuster het volgende:
Tot slot vraag ik me af (en vraag ik dat ook aan de mods hier) wat dit in vredesnaam met de zaak Holloway te maken heeft en of we op deze manier moeten, kunnen en mogen doorgaan??
ja, whatever. op typetjes zoals jij reageer ik liever niet,quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hi, hi de "maar hij deed het ook" kleuterschool mentaliteit![]()
Ik had je hoger ingeschat Caesu, maar helaas "another johan with better grammar" blijkt uiteindelijk.
Hou je ons wel op de hoogte als er echt iets nieuws te melden is Caesu, please?
mooizo Caesu, dan hebben we dat weer helder, die postjes van jou zijn dus voornamelijk je mening of copy-pastes die jouw mening onderstrepen of tenminste niet tegenspreken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef Caesu het volgende:
ik ben dan nog van mening dat deze corruptie belemmerend werkt voor het oplossen van gecompliceerde zaken waarbij vriendjespolitiek parten speelt zoals de Holloway-zaak
prima dat deze meningen er ook zijn.
wel opvallend dat deze ontkenning telkens maar weer krampachtig herhaald moet worden.
Goed gezegd Caesu niet meer op reagerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja, whatever. op typetjes zoals jij reageer ik liever niet,
maar als ik het doe pas ik m'n stijl wat aan.
Jouw post staat er gewoon nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:19 schreef kraaksandaal het volgende:
Het wijf is dood en de gozert komt er gewoon met weg, hoeveel simpeler moet het nog worden?
denk dat balkende wel andere dingen aan zijn hoofd heeft, zorgen dat de pvv niet aan de macht komt na deze dagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
Oduber zal een beroep op Balkenende doen om 'de landverraders en roddelaars die Aruba in Nederland in een kwaad daglicht zetten' aan te pakken.
Oe..... Balkende gaat hard met zijn vuist op tafel slaan!!
Volgens onze grote vriendin klaasend nog niet gedwongen, maar ondertussen is ie er net zo welkom als een reggaeband op een Ku Klux Klan-meeting.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef mrBhimself het volgende:
Wat lees ik Jo; heeft Johan het SM pand (moeten) verlaten![]()
Tsjaa dan weet je het welquote:Op scared monkeys schreef klaasend het volgende:
FYI
Johan has not been banned YET.
To ban or not to ban
Nou dan zullen ze schrikkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
Oduber zal een beroep op Balkenende doen om 'de landverraders en roddelaars die Aruba in Nederland in een kwaad daglicht zetten' aan te pakken.
Oe..... Balkende gaat hard met zijn vuist op tafel slaan!!
Geestelijk beperkten? Mag dat wel MOD. Of bedoelt hij gewoon zijn moeder?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Leuk is dat als de geestelijk beperkten "imo" en "ik vraag me af" niet begrijpen![]()
Plaatjes bastibro, plaatjes, that is where it's at when you are concerned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |