Goed gezegd Caesu niet meer op reagerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja, whatever. op typetjes zoals jij reageer ik liever niet,
maar als ik het doe pas ik m'n stijl wat aan.
Jouw post staat er gewoon nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:19 schreef kraaksandaal het volgende:
Het wijf is dood en de gozert komt er gewoon met weg, hoeveel simpeler moet het nog worden?
denk dat balkende wel andere dingen aan zijn hoofd heeft, zorgen dat de pvv niet aan de macht komt na deze dagenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
Oduber zal een beroep op Balkenende doen om 'de landverraders en roddelaars die Aruba in Nederland in een kwaad daglicht zetten' aan te pakken.
Oe..... Balkende gaat hard met zijn vuist op tafel slaan!!
Volgens onze grote vriendin klaasend nog niet gedwongen, maar ondertussen is ie er net zo welkom als een reggaeband op een Ku Klux Klan-meeting.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef mrBhimself het volgende:
Wat lees ik Jo; heeft Johan het SM pand (moeten) verlaten![]()
Tsjaa dan weet je het welquote:Op scared monkeys schreef klaasend het volgende:
FYI
Johan has not been banned YET.
To ban or not to ban
Nou dan zullen ze schrikkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
Oduber zal een beroep op Balkenende doen om 'de landverraders en roddelaars die Aruba in Nederland in een kwaad daglicht zetten' aan te pakken.
Oe..... Balkende gaat hard met zijn vuist op tafel slaan!!
Geestelijk beperkten? Mag dat wel MOD. Of bedoelt hij gewoon zijn moeder?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Leuk is dat als de geestelijk beperkten "imo" en "ik vraag me af" niet begrijpen![]()
Plaatjes bastibro, plaatjes, that is where it's at when you are concerned
I know,ach het zal allemaal wel weer loslopen zoals gewoonlijk, glas, plas etc je kent het wel en Balkie heeft denk ik momenteel wel iets anders aan z'n hoofd dan de Antillen.quote:
HUH?? Natuurlijk mogen geestelijk beperkten hier meeposten! Het is 2009 nota bene!! Vergt soms misschien een beetje aanpassingsvermogen maar dat geeft toch helemaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef bastibro het volgende:
[..]
Geestelijk beperkten? Mag dat wel MOD. Of bedoelt hij gewoon zijn moeder?![]()
LOL, zo is dat en anders kunnen ze het altijd nog met plaatjes zeggen nietwaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef OUWEFIETS het volgende:
HUH?? Natuurlijk mogen geestelijk beperkten hier meeposten! Het is 2009 nota bene!! Vergt soms misschien een beetje aanpassingsvermogen maar dat geeft toch helemaal niet?
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_53838.phpquote:Hendrik Croes reageert op VNO-affaire
12 Maart, 2009, 15:42 (GMT -04:00)
‘ORANJESTAD — “Welke kletspraatjes, ongelooflijk, maar die het Nederlandse politieke denken onzindelijk blijken te beïnvloeden”, reageert oud-minister van Justitie Hendrik Croes, advocaat en partner van het kantoor Croes, Wever en Tchong, op de beweringen dat de procureur-generaal (PG) aan ‘de leiband van Hendrik Croes’ loopt. ‘Kletspraatjes’ die volgens hem ook al over zijn relatie met eerdere PG’s als Bos en Zwinkels de ronde deden.
is heel oud nieuws van maandag 7 januari 2008; ik zie niet direct de actuele nieuwswaarde hiervan. Foto is overigens niet op Aruba genomen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:32 schreef johan555 het volgende:
De helft van de Nederlanders wil af van de Nederlandse Antillen
[ afbeelding ]
lege stranden
Kunnen de Antillen zelf hun problemen aan?
De helft van de Nederlanders wil af van de Nederlandse Antillen, zo blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. De staatkundige verhoudingen tussen Nederland en de eilandengroep staan ook politiek onder druk. Dit wordt gevoed door het vermeende wanbestuur, de geldstroom richting de eilanden en de problemen met Antilliaanse jongeren in Nederland.
De afgelopen dagen zijn Antilliaanse politici in het geweer gekomen tegen de forse kritieken, en dreigden een overleg met Nederlandse Kamerleden te boycotten. Reden hiervoor is de uitspraak van PVV-Tweede Kamerlid Hero Brinkman, die het bestuur op de eilanden kwalificeerde als een “grotendeels corrupte boevenbende”.
Afgesproken is dat Curaçao en Sint Maarten een autonome status krijgen, net als Aruba. Bonaire, Sint Eustatius en Saba worden bijzondere gemeenten van Nederland en krijgen in ruil voor het overnemen van de schuldenlast minder zeggenschap op financieel en justitieel gebied.
br:nrc
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:32 schreef johan555 het volgende:
De helft van de Nederlanders wil af van de Nederlandse Antillen
[ afbeelding ]
lege stranden
Kunnen de Antillen zelf hun problemen aan?
De helft van de Nederlanders wil af van de Nederlandse Antillen, zo blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. De staatkundige verhoudingen tussen Nederland en de eilandengroep staan ook politiek onder druk. Dit wordt gevoed door het vermeende wanbestuur, de geldstroom richting de eilanden en de problemen met Antilliaanse jongeren in Nederland.
De afgelopen dagen zijn Antilliaanse politici in het geweer gekomen tegen de forse kritieken, en dreigden een overleg met Nederlandse Kamerleden te boycotten. Reden hiervoor is de uitspraak van PVV-Tweede Kamerlid Hero Brinkman, die het bestuur op de eilanden kwalificeerde als een “grotendeels corrupte boevenbende”.
Afgesproken is dat Curaçao en Sint Maarten een autonome status krijgen, net als Aruba. Bonaire, Sint Eustatius en Saba worden bijzondere gemeenten van Nederland en krijgen in ruil voor het overnemen van de schuldenlast minder zeggenschap op financieel en justitieel gebied.
br:nrc
Je kent die luts... errr johan toch, hij peest het op alle fora waar hij nog welkom is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:06 schreef OUWEFIETS het volgende:
![]()
kwijl-knip-kwijl-plak
![]()
jeetje man waarom peest je dit vooroorlogse nieuws eigenlijk niet gewoon lekker op dat 'ene' forum
?
Need I say morequote:as you know Johan, this is taken on St. Martin.
What's St. Martin have to do with Aruba?
It really doesn't, he posted this as if it were taken on Aruba, just pointing this out for others.
Maybe Johan can clarify why such a complete misrepresentation....
http://antilliaans.caribi(...)90312_oduber-gesprekquote:Oduber: 'Plooien nog niet gladgestreken'
Arubaanse premier hecht aan goede samenwerking
Caribische redactie
13-03-2009
De Arubaanse premier Nelson Oduber vindt dat het vertrouwen tussen Nederland en Aruba is geschaad door de affaire rond het uitgelekte weekbericht van de Vertegenwoordiging van Nederland in Oranjestad (VNO). De kou is na zijn bezoek aan Den Haag nog niet helemaal uit de lucht, maar de premier wil graag goed blijven samenwerken. "Je strijkt de plooien niet in een keer glad."
Zoiets, ik heb begrepen dat men op Aruba zeer gecharmeerd is van de aandacht op FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:30 schreef mrBhimself het volgende:
Het begint hier een beetje op een Arubaanse "Nu.nl" te lijken
Ria Brink? Dat mens is gestoord en beschuldigt gewoon de klusjesman: ik zie trouwens parallellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:02 schreef bastibro het volgende:
Zijn onze regeringsleiders ‘goede herders’ ? 3-3-09
De huidige Wereldleiders en met name die in West-Europa, dus ook in Nederland, zijn nauw verbonden met elkaar, op grondvesten van de vrijmetselarij. Deze club staat voor macht, eigen individuele ontplooiing, geheimen en laat niets los van de werkelijkheid waar men echt mee bezig is. Een voorbeeld hoe men eigen dubieuze clubleden beschermd is het verhaal achter secretaris-generaal van Justitie J. Demmink en de oud-rechter van der Sloot, de vader van Joran van der Sloot. Met name dhr. Demmink is een uiterst gevaarlijk persoon, daar hij de macht heeft over het ontluiken of afsluiten van waarheid en rechtvaardigheid.
http://riabrink.web-log.nl/nieuws/2009/03/zijn-onze-reger.html
De actrice is veel knapper dan Beth Holloway; de enige overeenkomst is het enge stemgeluid.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:36 schreef bastibro het volgende:
bladiebladieboloo . . kijk liever de promo van een prachtige film die straks in April uitkomt,
[ afbeelding ]
je dikke middelvinger: waar komt die agressie van jou eigenlijk vandaan bastiaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:36 schreef bastibro het volgende:
bladiebladieboloo . . kijk liever de promo van een prachtige film die straks in April uitkomt,
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:35 schreef yyentle het volgende:
Of hoort dat niet bij waarheidsvinding en juiste beeldvorming?
Ik kan je helaas geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:44 schreef bolsena het volgende:
Wow, deeltje 32 alweer.
Ik moet me maar weer eens laten zien dan.
En ik ben meteen weer weg (bij gebrek aan nuttige posts en nieuwe informatie).![]()
Nou nou, hieruit blijkt maar weer hoe slecht je op de hoogte bent van de zaakquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:53 schreef yyentle het volgende:
Ze blijft zoeken.
Ze steunt mensen die op zee zoeken naar een kooi waarvan al bekend was dat de kooi helemaal niet gestolen was. Justitie wordt niet op de hoogte gebracht van dit feit.![]()
En Beth blijft zoeken.![]()
Naar haar dochter?
Of naar aandacht en het geld van de gulle gevers die niet in de gaten hebben hoe
ze belazerd worden.![]()
http://www.nataleehollowayfoundation.net/
Hi, hi LOL dat was ook het eerste dat mij opviel, waarheidsvinding yeah right bassiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef bolsena het volgende:
Waarheidsvinding en juiste beeldvorming heeft meer te maken met het prachtig vinden van een film, nog ruim voordat deze uberhaupt te zien is in ons land.
De zgn Aruba scenes zijn inderdaad daar opgenomen heb ik gelezen, trouwens de Alabama scenes zijn ook niet in Alabama geschoten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:06 schreef mrBhimself het volgende:
Klopt het overigens dat de film in Zuidafrika wordt opgenomen?
linkiequote:Interestingly, The Natalee Holloway Story will be not be filmed in Alabama, but in Capetown, South Africa (for the Aruban scenes) and locations in the state of Louisiana (for the Alabama scenes).
Bedoel je dat het in dit geval Natalee's vader is die om geld voor een Natalee fonds schooit?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:02 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nou nou, hieruit blijkt maar weer hoe slecht je op de hoogte bent van de zaak
Steve Yuhas vertelt overigens over beide ouders. Ze beschuldigen, hebben geen respect voor anderen (mens en dier) en willen niet vertellen wat er met het geld gebeurt.quote:Caring people like you... are what make this possible for those in dire need. It is almost impossible to explain the financial needs that suddenly fall into the lap of a family facing the tragedy of a crime against their loved one anywhere... but when that crime occurs outside of the United States... the tragedy is multiplied enormously.
http://www.nataleehollowayfoundation.net/
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Yuhasquote:Perhaps no other issue has made Yuhas as controversial as his debate over the disappearance of Natalee Holloway. For Yuhas, the issue was that over the behavior of Holloway's parents and the fact that so many media personalities decided that without a trial that three young men were guilty before they were charged.
Ga vooral door met je ranzige theorieen. Je wordt steeds ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:27 schreef yyentle het volgende:
[..]
Bedoel je dat het in dit geval Natalee's vader is die om geld voor een Natalee fonds schooit?
[..]
Steve Yuhas vertelt overigens over beide ouders. Ze beschuldigen, hebben geen respect voor anderen (mens en dier) en willen niet vertellen wat er met het geld gebeurt.
Intussen schooien ze en proberen ze geld binnen te halen van de onwetenden.![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Yuhas
Steve Yuhas wordt ook geinterviewd in The Unrevealed Timelines van Renee Gielen: verkrijgbaar bij Vroom en Dreesman en de Free Record Shop.
Vreemd dat beide ouders niet willen vertellen dat Natalee zo weinig respect voor zichzelf had.
Misschien voelt de vader dat ook hij tekort is geschoten, want zoals Natalee zich opstelde tegenover mannen, ik heb het al eens eerder gezegd, is niet normaal hOOr!![]()
De feiten dat ze dat willen verdoezelen, dat de studenten opdracht kregen om niets te vertellen en dat er geen onderzoek naar Natalee mocht worden gedaan in Amerika, zijn erg verdacht.
Ik denk dat Natalee bezweken is aan de grote hoeveelheid middelen die ze tot zich nam; en vies van een mannen was ze nou ook niet bepaald, ik zou eerder denken: integendeel.
Dat suggereert in ieder geval nog dat er bij yyentle ooit van een bepaalde mate van geloofwaardigheid sprake was, in jouw (tragische) geval kunnen we zelfs daar niet van spreken bassie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:05 schreef bastibro het volgende:
Je wordt steeds ongeloofwaardiger.
Zus van Renee Gielen zeker?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat suggereert in ieder geval nog dat er bij yyentle ooit van een bepaalde mate van geloofwaardigheid sprake was, in jouw (tragische) geval kunnen we zelfs daar niet van spreken bassie.
Mijn ranzige theorieen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:05 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ga vooral door met je ranzige theorieen. Je wordt steeds ongeloofwaardiger.
Zus van Renee Gielen zeker?
OOOoooooowquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mijn ranzige theorieen?![]()
Het zijn toch Natalee's vriendinnen die vertellen dat Natalee zoop en op de bar ging liggen om zich af te laten likken door verschillende mannen?
De meeste meisjes doen dat niet en ja er zijn altijd enkele meisjes, die net als Natalee, zuipen en zich aanbieden aan verschillende mannen.
Dingen die in je leven of tijdens je opvoeding zijn gebeurd, kunnen er de reden van zijn dat je geen respect voor jezelf hebt.![]()
Helemaal mee eens bassie, die Jug Twitty is idd zum kotzen.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dingen die in je leven of tijdens je opvoeding zijn gebeurd, kunnen er de reden van zijn dat je geen respect voor jezelf hebt.
OOOoooooow
ik denk dat van der sloot eindelijk verstandig worden, het is een film !!!, als je commetaar geeft op een film is dat jezelf uit de tent lokken, meer aandacht op bepaalde feiten , die dan weer weersproken kunnen worden. deze film is 1 kant van het verhaal hoe iemand het ziet, en zoals we weten zijn er vele die er niet in geloven. de docu van gielen wordt toch ook niet juridisch aangevochten en gelijk hebben zequote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:41 schreef mrBhimself het volgende:
Het feit dat Natalee overmatig dronk en zich erg 'uitbundig' gedroeg is geen reden om haar te vermoorden, als daar überhaupt al sprake van is. Er is immers na al die tijd nog steeds geen schijntje bewijs van een misdrijf.
De theorie dat Natalee is weggelopen en elders een nieuw leven is begonnen, is m.i. niet echt de meest geloofwaardige, maar ook nog steeds niet helemaal onmogelijk.
Het maakt Beth helemaal niet uit wie er opdraait voor de verdwijning van Natalee, als Joran en de Kalpoes in elk geval maar in die lijst staan. Ik ben benieuwd of er nog juridische stappen worden ondernomen als de film uitkomt. Ik denk dat als Guido genoemd wordt in de film dat Gerard Spong hier wel actie op zal ondernemen, zo als hij ook vorige keer heeft gedaan.
Het blijft mij verbazen dat de van der Sloots geen juridische stappen ondernemen tegen de filmmaatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |