abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67063919
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef johan555 het volgende:
dat Broughton 6/3/05: Pag. 2, 3e alinea document is Fake .
Er staan geen handtekeningen onder dus je kan het weggooien
Tuurlijk Johan. Ben je nou echt zo dom dat je denkt dat er vervalste FBI documenten op de site www.hollowaycase.com staan?

Is het mogelijk dat onder andere de verklaring van Broughton een tipje van de sluier oplicht?
Dat daarom de studenten op verzoek van Beth Holloway niets verklaarden en snel van het eiland afmoesten vóór ze konden worden verhoord?

Hoeveel mensen geloven de leugens van bedrieger en mensenrechtenschender Beth Holloway nog?
Ze steunde Dr. Phil toch ook?

Beth Holloway: "In Nederland wonen allemaal hoeren".
Natalee beperkte zich tot zuipen en languit op de bar liggen waarna de verschillende aanwezige mannen haar op eigen verzoek aflikten

[ Bericht 1% gewijzigd door yyentle op 15-03-2009 16:11:29 ]
pi_67064061
Officiele verklaringen daar staan handtekeningen onder ja
Iedereen kan zoiets als waar je mee aankomt op het internet zetten
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_67064466
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef johan555 het volgende:
Mocht ze afgelikt zijn ,doet dat dan ook maar iets ter zake ?
Of wil je haar gewoon wegzetten als iemand die niet deugt ?
Je speren zijn nogal gericht op Natalee en Beth .
Vanwaar deze zieke facinatie ?
Als iemand het niet met je eens is en ook de andere kant van het verhaal wil belichten, is dat ineens een 'ziekelijke facinatie'.
Het feit dat ze veel heeft gedronken en zich 'losbandig' heeft gedragen staat niet los van de verdwijning.

Het punt is dat Beth en haar followers kennelijk Natalee willen typeren als een 'engeltje' wat nooit uit de band springt, terwijl er meer dan voldoende bewijzen zijn dat ze dat niet is. Trouwens, ten tijde van de verdwijning was Natalee 18 jaar, dus een meerderjarige vrouw en geen 'meisje' meer zoals Bethe ons wil doen voorkomen.
--
pi_67064906
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:24 schreef johan555 het volgende:

[..]

Welke mannen waren dat ?
Hebben die zich gemeld bij de politie ? Zijn de namen bekend van die mannen?
Kan je een foto posten waarop te zien is dat dat daar ooit gebeurde?
Zijn er verklaringen van barkeepers ?

joho joho onze wanna be detective vraagt om extra toelichting...

Ondanks herhaaldelijke verzoeken om onderbouwing van je onderzoeksresultaten m.b.t. de P&W uitzending: '5000 eur. wens' en '50 min. leugens'...
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)
om bij Pauw & Witteman 50 minuten te komen liegen .
.. geen resultaat tot zover, dus hoepla, obsessief compulsieve Johan-fantasie -weg- met een grote boog de mega-stronthoop op..

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 15-03-2009 17:25:40 ]
pi_67064991
Tja, volgens mij wachten ze op SM ook nog steeds op een antwoord van Johan555. Het is inmiddels wel duidelijk dat je er met alleen wat copy-and-paste werk niet meer komt

T.a.v. de vergoeding van de van der Sloots; ik heb begrepen dat zij de reiskosten en een hotelovernachting vergoed hebben gekregen. Ik weet niet meer exact waar ik het heb gehoord, maar volgens mij ergens als antwoord van Nova op een vraag van Peter de Vries.
--
pi_67065090
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:01 schreef johan555 het volgende:
Officiele verklaringen daar staan handtekeningen onder ja
Iedereen kan zoiets als waar je mee aankomt op het internet zetten
Denk het toch niet hoor Johan555!

Je kunt niet zomaar aan valsheid in geschrifte en bedrog doen: Dr. Phil heeft ook al een rechtzaak aan
zijn broek.
De verklaring van de vriendin dat Natalee op de bar ging liggen om bodyshots te doen, staat in officiele FBI documenten. Dat die verklaringen (net als enkele andere documenten) niet compleet zijn, betekent niet dat de FBI documenten zijn vervalst.

De leugens en het bedrog van Beth Holloway en bepaalde gedragingen van Natalee (zich laten aflikken door verschillende mannen, zuipen en met drie mannen in de auto stappen voor een pleziertje) staan wel vast.

Of Natalee werkelijk cocaine gebruikte (zie de genoemde getuigen in de eerste uitzending Peter R. de Vries, en de vage getuigenverklaring op www.hollowaycase.com), blijft onduidelijk.
pi_67065390
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:14 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Als iemand het niet met je eens is en ook de andere kant van het verhaal wil belichten, is dat ineens een 'ziekelijke facinatie'.
Het feit dat ze veel heeft gedronken en zich 'losbandig' heeft gedragen staat niet los van de verdwijning.

Het punt is dat Beth en haar followers kennelijk Natalee willen typeren als een 'engeltje' wat nooit uit de band springt, terwijl er meer dan voldoende bewijzen zijn dat ze dat niet is. Trouwens, ten tijde van de verdwijning was Natalee 18 jaar, dus een meerderjarige vrouw en geen 'meisje' meer zoals Bethe ons wil doen voorkomen.
en ook, een zoektocht naar een verklaring voor het gedrag van NH betekent niet per definitie dat BHT of NH 'niet deugt' o.i.d. Behoud van objectiviteit (de staat van neutraliteit/ onpartijdigheid/ onafhankelijkheid) wordt helaas niet door iedereen begrepen, laat staan door iedereen nagestreefd.
pi_67065403
Jongens (en meisjes) rustig aan, niet allemaal tegelijk johan op z'n vele blunders, leugens en nog te geven antwoorden wijzen want dan gaat ie huilebalken en roepen; "ze vallen me allemaal aan" net als op SM.

Trouwens johan, als je er aan toe bent en netjes de andere posters hier geantwoord hebt dan heb ik ook nog een vraagje :

Hoe zit het nu met die zoektocht van duduhh Dave, Silvetti en Tim -borreltje- Miller van TES, komt die er nog (en wanneer dan wel) of was het allemaal een verzinseltje en hebben ze die journaliste (en jou) gewoon gefopt??
I stand with the happy Island.
pi_67065683
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:33 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, volgens mij wachten ze op SM ook nog steeds op een antwoord van Johan555. Het is inmiddels wel duidelijk dat je er met alleen wat copy-and-paste werk niet meer komt

T.a.v. de vergoeding van de van der Sloots; ik heb begrepen dat zij de reiskosten en een hotelovernachting vergoed hebben gekregen. Ik weet niet meer exact waar ik het heb gehoord, maar volgens mij ergens als antwoord van Nova op een vraag van Peter de Vries.

Ik weet het mrB, P&W vergoedt reis- en verblijfskosten, ik zie het alleen zo onderhand meer als een principe kwestie. Laat Johan555 nou gewoon eens beginnen zijn beweringen te onderbouwen. "Fa. VdS. wilde 5000 hebben": veel geschreeuw, weinig wol.. ik irriteer me hier mateloos aan
pi_67066145
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:54 schreef OUWEFIETS het volgende:
Laat Johan555 nou gewoon eens beginnen zijn beweringen te onderbouwen. "Fa. VdS. wilde 5000 hebben": veel geschreeuw, weinig wol.. ik irriteer me hier mateloos aan
Tsjaa sommigen hebben nu eenmaal geen kaas gegeten van nettiquette en johan is daar een wel heel schrijnend voorbeeld van.

Ook het doelbewust weglaten van links om leugens te verhullen of gedateerdheid te verbergen is 1 van die zaken die eigenlijk niet thuis horen op een forum.

Maarja wat doe je er aan, geen dorp zonder dorpsgek denk ik dan maar
pi_67067728
Ik neem aan dat jullie al gezien hebben dat er verkeerde informatie op de poster staat. Er staat maandag 29 mei, terwijl in 2005 29 mei een zondag was. Overigens dezelfde fout als op de eerste '; Kidnapped' poster.

[ Bericht 2% gewijzigd door mrBhimself op 15-03-2009 13:59:13 ]
--
pi_67067970
Om de serie dan maar te completeren, hieronder de originele poster die Beth had meegenomen. Overigens staat hier geen datum op vermeld.

--
pi_67069274
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef mrBhimself het volgende:
Ik neem aan dat jullie al gezien hebben dat er verkeerde informatie op de poster staat. Er staat maandag 29 mei, terwijl in 2005 29 mei een zondag was. Overigens dezelfde fout als op de eerste '; Kidnapped' poster.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, ik wist dit niet mrB, bedankt! Ja, essentiële informatie moet natuurlijk accuraat zijn. Ik weet niet wat deze fout veroorzaakt heeft. De meeste fouten worden gemaakt in een haastige, paniekerige, stressvolle situatie. Meer kan ik niet bedenken. Goh, wel een beetje stom eigenlijk... de fout is ook nooit hersteld blijkbaar.

Mooi Afrikaans houtsnijwerk op de achtergrond!
pi_67069425
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

joho joho onze wanna be detective vraagt om extra toelichting...

Ondanks herhaaldelijke verzoeken om onderbouwing van je onderzoeksresultaten m.b.t. de P&W uitzending: '5000 eur. wens' en '50 min. leugens'...
[..]

.. geen resultaat tot zover, dus hoepla, obsessief compulsieve Johan-fantasie no. 172.563.454 met een grote boog de mega-stronthoop op..
kijk eens naar de verborgen camera van peter r de vries dan weet je waar die 5000 euro vandaan komen , trouwens P en W hebben dat ook later toegegeven. stond onder de post onkosten
pi_67069767
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Nee, ik wist dit niet mrB, bedankt! Ja, essentiële informatie moet natuurlijk accuraat zijn. Ik weet niet wat deze fout veroorzaakt heeft. De meeste fouten worden gemaakt in een haastige, paniekerige, stressvolle situatie. Meer kan ik niet bedenken. Goh, wel een beetje stom eigenlijk... de fout is ook nooit hersteld blijkbaar.

kom volgens mij door dat achtelijke gedoe met am en pm !!! dat schep altijd moeilijkheden.

natalee verdween op maandag 1:15 in de nacht, maar was laatst gezien op zondag in CnC en toen was het nog 29 mei

voor de meeste mensen gaat de dag pas tellen in de morgen als het weer licht wordt , voor die tijd is het meestal de nacht van gisteren.
pi_67069864
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef OUWEFIETS het volgende:
LOL lopen er dan geen giraffen rond op Aruba, ben benieuwd naar de fishermens huts in deze prachtfilmtm

pi_67070016
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:31 schreef duikkie het volgende:

[..]

kijk eens naar de verborgen camera van peter r de vries dan weet je waar die 5000 euro vandaan komen , trouwens P en W hebben dat ook later toegegeven. stond onder de post onkosten
Paul en Witteman hebben dit niet toegegeven. Het was een poging van Peter de Vries om het programma in discrediet te brengen, zoals hij wel vaker tracht te doen als hij zijn zin niet krijgt (Zie ook zijn acties bij DWDD). Vanuit de redactie van Nova is aangegeven dat ze reis- en verblijfkosten hebben betaald.

Omdat de van der Sloots uit Aruba zijn gekomen, zijn die waarschijnlijk wat hoger dan normaal betaald wordt door Nova.

Peter de Vries is natuurlijk gewend om forse bedragen te betalen aan zijn 'gasten' en denkt daarom dat dit bij elk actualiteitenprogramma ook het geval is.

[ Bericht 8% gewijzigd door mrBhimself op 15-03-2009 15:05:02 ]
--
pi_67072871
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:40 schreef duikkie het volgende:

[..]

natalee verdween op maandag 1:15 in de nacht, maar was laatst gezien op zondag in CnC en toen was het nog 29 mei

Waar is dat gedraai nou voor nodig Duikkie?

Ze is door haar vriendinnen en enkele studenten voor het laatst gezien op maandagmorgen 30 mei.
pi_67073027
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef JoBuster het volgende:

[..]

LOL lopen er dan geen giraffen rond op Aruba, ben benieuwd naar de fishermens huts in deze prachtfilmtm

[ afbeelding ]
op zoek naar de schoen..

zondag 15 maart 2009 @ 16:35:14 #170
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67073804
quote:
Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.
Allemaal jongens en meisjes dus die reuze gezellige tijd hadden en zich waanden in een veilige omgeving.
  zondag 15 maart 2009 @ 16:37:37 #171
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67073877
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef yyentle het volgende:

[..]

Waar is dat gedraai nou voor nodig Duikkie?

Ze is door haar vriendinnen en enkele studenten voor het laatst gezien op maandagmorgen 30 mei.

Inderdaad, in de auto bij J2K en rond 1:15. En??
pi_67074087
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef bastibro het volgende:
Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.
Leugenaar of komt Joran plots uit Mountain Brook
pi_67074577
quote:
Beth is inderdaad iemand die liegt en bedriegt.

Hoe het komt dat Natalee geen respect voor zichzelf en haar lichaam had, weet ik niet en of daar een reden voor is, mag van Beth Holloway niet uitgezocht worden.

Dat is vreemd natuurlijk.

Deepak zegt: "she dressed like a slut and talked like one".

Is dat de reden dat Beth Holloway hen beschuldigt?
Kan ze niet logisch nadenken?
Heeft Beth de verklaringen en de computergegevens nooit naast elkaar gelegd?
Wat bezielt die leugenachtige hysterica?

Oh ja, nog wat. Ik sprak iemand over de eerste dag en vertelde over de tijdlijn.
De persoon die het allemaal aanhoorde was nogal verbaasd en vroeg zich af hoe het mogelijk was dat Beth al die mensen zo snel had opgetrommeld.

[ Bericht 8% gewijzigd door yyentle op 15-03-2009 17:42:09 ]
pi_67074799
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef bastibro het volgende:

[..]

Allemaal jongens en meisjes dus die reuze gezellige tijd hadden en zich waanden in een veilige omgeving.
Dus het was een initiatief van Natalee?

Is dat de reden dat Satish het nog nooit eerder had gezien?
pi_67075155
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:59 schreef yyentle het volgende:
Oh ja, nog wat. Ik sprak iemand over de eerste dag en vertelde over de tijdlijn.
De persoon die het allemaal aanhoorde was nogal verbaasd en vroeg zich af hoe het mogelijk was dat Beth al die mensen zo snel had opgetrommeld.
Die maandag 30 mei was Memorial day in de USA, een nationale feestdag waarop de gesneuvelden herdacht worden.
Dus vandaar dat men relatief snel die posse rednecks kon mobiliseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')