Tuurlijk Johan. Ben je nou echt zo dom dat je denkt dat er vervalste FBI documenten op de site www.hollowaycase.com staan?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef johan555 het volgende:
dat Broughton 6/3/05: Pag. 2, 3e alinea document is Fake .
Er staan geen handtekeningen onder dus je kan het weggooien
Als iemand het niet met je eens is en ook de andere kant van het verhaal wil belichten, is dat ineens een 'ziekelijke facinatie'.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef johan555 het volgende:
Mocht ze afgelikt zijn ,doet dat dan ook maar iets ter zake ?
Of wil je haar gewoon wegzetten als iemand die niet deugt ?
Je speren zijn nogal gericht op Natalee en Beth .
Vanwaar deze zieke facinatie ?
quote:Op zondag 15 maart 2009 10:24 schreef johan555 het volgende:
[..]
Welke mannen waren dat ?
Hebben die zich gemeld bij de politie ? Zijn de namen bekend van die mannen?
Kan je een foto posten waarop te zien is dat dat daar ooit gebeurde?
Zijn er verklaringen van barkeepers ?
.. geen resultaat tot zover, dus hoepla, obsessief compulsieve Johan-fantasie -weg- met een grote boog de mega-stronthoop op..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)
om bij Pauw & Witteman 50 minuten te komen liegen .
Denk het toch niet hoor Johan555!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:01 schreef johan555 het volgende:
Officiele verklaringen daar staan handtekeningen onder ja
Iedereen kan zoiets als waar je mee aankomt op het internet zetten
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:14 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Als iemand het niet met je eens is en ook de andere kant van het verhaal wil belichten, is dat ineens een 'ziekelijke facinatie'.
Het feit dat ze veel heeft gedronken en zich 'losbandig' heeft gedragen staat niet los van de verdwijning.
Het punt is dat Beth en haar followers kennelijk Natalee willen typeren als een 'engeltje' wat nooit uit de band springt, terwijl er meer dan voldoende bewijzen zijn dat ze dat niet is. Trouwens, ten tijde van de verdwijning was Natalee 18 jaar, dus een meerderjarige vrouw en geen 'meisje' meer zoals Bethe ons wil doen voorkomen.
Ik weet het mrB, P&W vergoedt reis- en verblijfskosten, ik zie het alleen zo onderhand meer als een principe kwestie. Laat Johan555 nou gewoon eens beginnen zijn beweringen te onderbouwen. "Fa. VdS. wilde 5000 hebben": veel geschreeuw, weinig wol.. ik irriteer me hier mateloos aanquote:Op zondag 15 maart 2009 12:33 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, volgens mij wachten ze op SM ook nog steeds op een antwoord van Johan555. Het is inmiddels wel duidelijk dat je er met alleen wat copy-and-paste werk niet meer komt![]()
T.a.v. de vergoeding van de van der Sloots; ik heb begrepen dat zij de reiskosten en een hotelovernachting vergoed hebben gekregen. Ik weet niet meer exact waar ik het heb gehoord, maar volgens mij ergens als antwoord van Nova op een vraag van Peter de Vries.
Tsjaa sommigen hebben nu eenmaal geen kaas gegeten van nettiquette en johan is daar een wel heel schrijnend voorbeeld van.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:54 schreef OUWEFIETS het volgende:
Laat Johan555 nou gewoon eens beginnen zijn beweringen te onderbouwen. "Fa. VdS. wilde 5000 hebben": veel geschreeuw, weinig wol.. ik irriteer me hier mateloos aan
Nee, ik wist dit niet mrB, bedankt! Ja, essentiële informatie moet natuurlijk accuraat zijn. Ik weet niet wat deze fout veroorzaakt heeft. De meeste fouten worden gemaakt in een haastige, paniekerige, stressvolle situatie. Meer kan ik niet bedenken. Goh, wel een beetje stom eigenlijk... de fout is ook nooit hersteld blijkbaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef mrBhimself het volgende:
Ik neem aan dat jullie al gezien hebben dat er verkeerde informatie op de poster staat. Er staat maandag 29 mei, terwijl in 2005 29 mei een zondag was. Overigens dezelfde fout als op de eerste '; Kidnapped' poster.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
kijk eens naar de verborgen camera van peter r de vries dan weet je waar die 5000 euro vandaan komen , trouwens P en W hebben dat ook later toegegeven. stond onder de post onkostenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:30 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
joho joho![]()
onze wanna be detective vraagt om extra toelichting...
![]()
Ondanks herhaaldelijke verzoeken om onderbouwing van je onderzoeksresultaten m.b.t. de P&W uitzending: '5000 eur. wens' en '50 min. leugens'...
[..]
.. geen resultaat tot zover, dus hoepla, obsessief compulsieve Johan-fantasie no. 172.563.454 met een grote boog de mega-stronthoop op..
kom volgens mij door dat achtelijke gedoe met am en pm !!! dat schep altijd moeilijkheden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee, ik wist dit niet mrB, bedankt! Ja, essentiële informatie moet natuurlijk accuraat zijn. Ik weet niet wat deze fout veroorzaakt heeft. De meeste fouten worden gemaakt in een haastige, paniekerige, stressvolle situatie. Meer kan ik niet bedenken. Goh, wel een beetje stom eigenlijk... de fout is ook nooit hersteld blijkbaar.
Mooi Afrikaans houtsnijwerk op de achtergrond!
LOL lopen er dan geen giraffen rond op Aruba, ben benieuwd naar de fishermens huts in deze prachtfilmtmquote:Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef OUWEFIETS het volgende:
Mooi Afrikaans houtsnijwerk op de achtergrond!
Paul en Witteman hebben dit niet toegegeven. Het was een poging van Peter de Vries om het programma in discrediet te brengen, zoals hij wel vaker tracht te doen als hij zijn zin niet krijgt (Zie ook zijn acties bij DWDD). Vanuit de redactie van Nova is aangegeven dat ze reis- en verblijfkosten hebben betaald.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:31 schreef duikkie het volgende:
[..]
kijk eens naar de verborgen camera van peter r de vries dan weet je waar die 5000 euro vandaan komen , trouwens P en W hebben dat ook later toegegeven. stond onder de post onkosten
Waar is dat gedraai nou voor nodig Duikkie?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:40 schreef duikkie het volgende:
[..]
natalee verdween op maandag 1:15 in de nacht, maar was laatst gezien op zondag in CnC en toen was het nog 29 mei
op zoek naar de schoen..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LOL lopen er dan geen giraffen rond op Aruba, ben benieuwd naar de fishermens huts in deze prachtfilmtm![]()
[ afbeelding ]
Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef johan555 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Waar is dat gedraai nou voor nodig Duikkie?![]()
Ze is door haar vriendinnen en enkele studenten voor het laatst gezien op maandagmorgen 30 mei.
Leugenaar of komt Joran plots uit Mountain Brookquote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef bastibro het volgende:
Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.
Beth is inderdaad iemand die liegt en bedriegt.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:13 schreef johan555 het volgende:
Dus het was een initiatief van Natalee?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef bastibro het volgende:
[..]
Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.
Allemaal jongens en meisjes dus die reuze gezellige tijd hadden en zich waanden in een veilige omgeving.
Die maandag 30 mei was Memorial day in de USA, een nationale feestdag waarop de gesneuvelden herdacht worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:59 schreef yyentle het volgende:
Oh ja, nog wat. Ik sprak iemand over de eerste dag en vertelde over de tijdlijn.
De persoon die het allemaal aanhoorde was nogal verbaasd en vroeg zich af hoe het mogelijk was dat Beth al die mensen zo snel had opgetrommeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |