abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67046349
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nou nou is dat nou zo schokkend een pubertje uit je navel laten drinken ?

Languit op de bar gaan liggen om verschillende mannen uit je navel te laten drinken?
Satish had het nog nooit gezien, die jongen wist niet wat hij zag.

's Morgen al aan de sterke drank, de hele dag doordrinken en 's avonds zo lam dat je door anderen (die blijkbaar niet zoveel hadden gezopen) naar huis begeleid moet worden?

Ik denk niet dat het de norm is voor meisjes van 18 jaar hoor Johan555!

Maar wellicht had Natalee een reden voor haar gedrag en mag daarom geen onderzoek naar Natalee worden gedaan.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:50:49 #127
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67046585
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)
om bij Pauw & Witteman 50 minuten te komen liegen .
Zou kunnen natuurlijk maar ik denk dat hun verlangen om uit de pers te blijven sterker is Johan.

Wanneer ze zouden besluiten om toch te gaan procederen dan zullen ze wederom wereldnieuws zijn en zal zeker de Amerikaanse pers ze aardig stalken haha

Nu ik erover nadenk hoop ik ineens enorm dat ze het doen
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:58:14 #128
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67046809
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:43 schreef yyentle het volgende:

[..]

Languit op de bar gaan liggen om verschillende mannen uit je navel te laten drinken?

's Morgen al aan de sterke drank, de hele dag doordrinken en 's avonds zo lam dat je door anderen (die blijkbaar niet zoveel hadden gezopen) naar huis begeleid moet worden?

Maar wellicht had Natalee een reden voor haar gedrag en mag daarom geen onderzoek naar Natalee worden gedaan.
Nee, zoals jij het zo graag wil doen geloven niet nee.

Johan, sommige onverlaten zijn nu eenmaal behoorlijk jaloers aangelegd.
Zelfs zouden ze maar wat graag de eigen navel leeggelikt zien worden

Keep on dreaming zou ik zeggen Y.Kalpoe
pi_67047158
Het blijft lastig voor je hè Bastibro om normaal te discussieren en niet persoonlijk te worden!
--
pi_67047379
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:43 schreef yyentle het volgende:

[..]

Jezus ben jij van de EO ofzo ? uit Staphorst ?
Een beetje uit een naveltje lebberen is tamelijk onschuldig .
Een meisje meelokken en nooit meer terug brengen is minder onschuldig .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_67047458
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef bastibro het volgende:

[..]

Zou kunnen natuurlijk maar ik denk dat hun verlangen om uit de pers te blijven sterker is Johan.

Wanneer ze zouden besluiten om toch te gaan procederen dan zullen ze wederom wereldnieuws zijn en zal zeker de Amerikaanse pers ze aardig stalken haha
Het was al zo ongeveer duidelijk, maar je bevestigt nu dus zelf ook dat je het stalken
van mensen goedkeurt.

Denk je echt dat die Amerikanen nog achter Beth Holloway aanlopen en dat nog steeds niemand in de gaten heeft wie zij werkelijk is?
pi_67047516
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)
om bij Pauw & Witteman 50 minuten te komen liegen .
Linkje of bronvermelding misschien? Ontsproten uit eigen brein? Eigen onderzoeksresultaten mogen ook onderbouwd worden...

In ongeduldige afwachting.
pi_67047557
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:17 schreef johan555 het volgende:

[..]

Een meisje meelokken en nooit meer terug brengen is minder onschuldig .
Meelokken?

Er zijn toch getuigen die hebben gezien hoe Natalee zich gedroeg?
Er zijn toch getuigen die hebben gezien dat Natalee maar al te graag met DRIE MANNEN meeging?

Ze wilde niet uit de auto.

Geen reden voor Joran (en misschien zijn vader) overigens om het lichaam van Natalee, als ze is bezweken aan drank (waar ze nogal gek op was) en drugs, weg te maken.
pi_67047631
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef bastibro het volgende:

[..]

Nou ik denk juist dat ze graag in de picture blijven ,ze zullen wel al bezig zijn om een nieuw
filmpje te maken over Joran's leven .
Waarom was die cameraman ( Dolph Stapele met z'n Handycam )van gielen anders met joran op reis ?
Maar de fam vd Sloot zal zo langzamerhand wel op zwart zaad zitten met een zoontje die zoveel drugs gebruikt . 1 ding is zeker > uitgekotst op Aruba worden ze al !
Er is wel weer een nieuwe foto opgedoken uit Thailand
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_67047778
Allemaal beweringen die je, zoals gebruikelijk, niet kunt onderbouwen en/of staven met bewijzen Johan555. Zoals ze ook op SM al tegen je hebben gezegd "Prove it Johan".
--
pi_67047877
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef johan555 het volgende:

[..]

De "vrouwenhandelaar" is dus niet opgepakt, waaruit dus blijkt dat het hele verhaal over die vrouwenhandelaar flauwekul was.

Joran had en heeft trouwens heel vaak vriendinnetjes.

Waarom vertellen die meisjes geen nare verhalen over Joran?

Omdat Joran geen moordenaar is misschien? Zou dat kunnen?
pi_67047937
Johan555, ik wacht op antwoord...
pi_67047938
quote:
Denk je echt dat die Amerikanen nog achter Beth Holloway aanlopen en dat nog steeds niemand in de gaten heeft wie zij werkelijk is?
Haar fans zullen voorlopig nog wel achter haar aan blijven hobbelen denk ik. Het aantal echte bewonderaars neemt af. Althans als je de blogs mag geloven. Daarnaast is de zaak ook veel minder in de belangrstelling bij de networks. Het wordt dus weer tijd dat er wat 'geluid' wordt gemaakt, zodat er weer wat extra belangstelling ontstaat.

Afgelopen keren is Joran wel zo stom geweest om er voor te zorgen dat de zaak weer in de publiciteit kwam. Kennelijk heeft hij daar toch van geleerd en houdt hij zich nu gedeist.
--
  zaterdag 14 maart 2009 @ 19:38:49 #139
207372 bastibro
I`ll get there
pi_67048029
quote:

[..]

Nou ik denk juist dat ze graag in de picture blijven ,ze zullen wel al bezig zijn om een nieuw
filmpje te maken over Joran's leven .
Waarom was die cameraman ( Dolph Stapele met z'n Handycam )van gielen anders met joran op reis ?
Maar de fam vd Sloot zal zo langzamerhand wel op zwart zaad zitten met een zoontje die zoveel drugs gebruikt . 1 ding is zeker > uitgekotst op Aruba worden ze al !
Zijn memoires voor straks als de dood hem te grazen heeft.
pi_67049003
quote:

[..]

Deze misschien?

O nee, is Zuid Afrika
pi_67049882
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Deze misschien?

[ afbeelding ]

O nee, is Zuid Afrika
Je had die Hootie poster moeten plaatsen waarop Beth schrijft:
"Mom is here on Aruba and I really want to talk to you. Please call me on my local cell."

Oh nee, Beth wist in Amerika al dat Natalee was gekidnapt.
pi_67054678
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef yyentle het volgende:

[..]

Je had die Hootie poster moeten plaatsen waarop Beth schrijft:
"Mom is here on Aruba and I really want to talk to you. Please call me on my local cell."

Oh nee, Beth wist in Amerika al dat Natalee was gekidnapt.
Om verwarring te voorkomen denk ik dus ook niet dat de kidnap-poster in de US TV film 'Natalee Holloway' te zien zal zijn... Deze dus wel!
pi_67061059
allemaal leuk en aardig , en iedereen hier roept een ander verhaal.

maar ik wil nu eindelijk wel eens weten waar de feiten blijven !!!

natalee holloway is het laatst gezien in de auto van deepak/satisch en JORAN , daarna nooit meer !!
wat er daarna is gebeurt is allemaal leugens, ook door de kalpoe's. zolang de drie leugenaars niet worden tegen gesproken vertellen ze een verhaal, zodra blijkt dat dat zeker niet kan kloppen weigeren ze iets te vertellen.

wie kan mij vertellen dat natalee en joran is uitgestapt ??? niemand dus !! in gielen docu zou ze naar een drugshuis zijn geweest. toch gek dat daar ook niemand iets ooit van gezien heeft, de hele buurt was wakker maar iemand die dat heeft meegemaakt is er niet. afgezet bij fischershut, o nee toch niet, afgezet bij strand hotel, verteld door drie leugenaars die ze ook al afgezet hadden bij HI. kortom natalee holloway is vermist toen ze in de auto zat, de auto is nooit ergens gezien op de route die de drie leugenaars vertellen. alhoewel het hartsikke druk was, er was heel wat nacht leven.

het feit blijft natalee laatst gezien in auto , waar de auto heen is gereden niemand weet het, er zijn vreemde dingen gebeurt bij van der sloot zijn huis, vreemde dingen gebeurt bij de kalpoe's huis,afspraken zijn gemaakt over een verhaal wwarom ??? als het verhaal niet blijkt te kloppen zwijgt iedereen. satisch en vaders van der sloot hebben geen alibi, deepak zou aan de computer gezetten hebben om en nabij twee uur zelfs wanneer hij heeft uitgelogd weten we niet eens. joran en zijn broerje waren op die nacht, joran zat ook achter de pc om 22:30 die vorig nacht terwijl dat niet kon !!, vaders sloot sliep maar telefoneerde wel in de nacht enz,enz

conclusie van mij , er is wat gebeurt in de auto, de jongens zijn in paniek geraakt en hebben hulp gezocht, een hogere macht heeft gezegd ik regelt het wel en maak het volgend verhaal en zorg dat je nergens gezien wordt en zo geschiedde het, ze zijn naar het strand gereden zonder natalee , joran en misschien de kalpoe's zijn uitgestapt, daarna is joran gewoon terug gelopen naar huis en de kalpoe's met de auto. die onzin over hotel werd er later bij verzonnen, het verlies van schoenen ook. joran zegt als je niets weet deepak , weet je ook niet wat er gebeurt is en is er niets gebeurt, ik heb nooit gezegd dat je terug bent gereden, dat klopt ze zijn samen naar strand gereden alleen natalee was er allang niet meer bij, verder liegt joran alles omdat hij weet dat wat hij ook verklaard over het strand verhaal nooit bewezen kan worden, heel eenvoudig omdat het nooit gebeurt is, zo kan hij daar sex hebben gehad, natalee verzopen door in het water te gaan, achtergelaten en of verkocht allemaal onzin. deepak is opgebleven omdat hij de afloop wilde weten, nergens blijkt dat hij ooit eerder opbleef om voor joran te zorgen.

uiteindelijk blijft het enige feit, natalee is vermist nadat ze is ingestapt in de auto. punt uit
  zondag 15 maart 2009 @ 05:42:13 #144
237059 Twerk
The Spurs
pi_67061101
Erg relevant ook wel natuurlijk dat er alweer bijna10 jaar geleden een rijk amerikaans meisje vermist is geraakt.. Gelukkig kent de wereld geen andere problematiek.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67061543
Met hoeveel mensen kwam Beth Holloway zo hals over de kop naar Aruba gesneld?

Beth Holloway: "In Nederland wonen allemaal hoeren".
Natalee beperkte zich tot zuipen en languit op de bar liggen waarna de verschillende aanwezige mannen haar op eigen verzoek aflikten.
pi_67062240
quote:
Op zondag 15 maart 2009 08:45 schreef yyentle het volgende:
Met hoeveel mensen kwam Beth Holloway zo hals over de kop naar Aruba gesneld?

Natalee beperkte zich tot zuipen en languit op de bar liggen waarna de verschillende aanwezige mannen haar op eigen verzoek aflikten.
Welke mannen waren dat ?
Hebben die zich gemeld bij de politie ? Zijn de namen bekend van die mannen?
Kan je een foto posten waarop te zien is dat dat daar ooit gebeurde?
Zijn er verklaringen van barkeepers ?
pi_67062692
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:24 schreef johan555 het volgende:

[..]

Welke mannen waren dat ?

Onbekende mannen. Een van de Amerikaanse vriendinnen van Natalee vertelt dit aan de FBI. Dit waren mannen die aanwezig waren toen Joran nog niet in Carlos en Charlies was. Het maakte Natalee blijkbaar niet zoveel uit wie het waren.

www.hollowaycase.com

Ga naar:
Reference
FBI 302 forms
Broughton 6/3/05: Pag. 2, 3e alinea

Later vroeg ze het ook aan Joran. Satish vertelt dit in zijn verklaring van 11 juni 2005:

quote:
I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her.
en in het stuk hieronder zijn ook veel verklaringen van de scholieren te vinden.

http://noevidenceofacrime.com/

pi_67062925
Mocht ze afgelikt zijn ,doet dat dan ook maar iets ter zake ?
Of wil je haar gewoon wegzetten als iemand die niet deugt ?
Je speren zijn nogal gericht op Natalee en Beth .
Vanwaar deze zieke facinatie ?
pi_67063212
dat Broughton 6/3/05: Pag. 2, 3e alinea document is Fake .
Er staan geen handtekeningen onder dus je kan het weggooien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')