Languit op de bar gaan liggen om verschillende mannen uit je navel te laten drinken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou nou is dat nou zo schokkend een pubertje uit je navel laten drinken ?
Zou kunnen natuurlijk maar ik denk dat hun verlangen om uit de pers te blijven sterker is Johan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)
om bij Pauw & Witteman 50 minuten te komen liegen .
Nee, zoals jij het zo graag wil doen geloven niet nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Languit op de bar gaan liggen om verschillende mannen uit je navel te laten drinken?
Satish had het nog nooit gezien, die jongen wist niet wat hij zag.![]()
's Morgen al aan de sterke drank, de hele dag doordrinken en 's avonds zo lam dat je door anderen (die blijkbaar niet zoveel hadden gezopen) naar huis begeleid moet worden?
Ik denk niet dat het de norm is voor meisjes van 18 jaar hoor Johan555!
Maar wellicht had Natalee een reden voor haar gedrag en mag daarom geen onderzoek naar Natalee worden gedaan.
Jezus ben jij van de EO ofzo ? uit Staphorst ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Languit op de bar gaan liggen om verschillende mannen uit je navel te laten drinken?
Satish had het nog nooit gezien, die jongen wist niet wat hij zag.![]()
's Morgen al aan de sterke drank, de hele dag doordrinken en 's avonds zo lam dat je door anderen (die blijkbaar niet zoveel hadden gezopen) naar huis begeleid moet worden?
Ik denk niet dat het de norm is voor meisjes van 18 jaar hoor Johan555!
Maar wellicht had Natalee een reden voor haar gedrag en mag daarom geen onderzoek naar Natalee worden gedaan.
Het was al zo ongeveer duidelijk, maar je bevestigt nu dus zelf ook dat je het stalkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk maar ik denk dat hun verlangen om uit de pers te blijven sterker is Johan.
Wanneer ze zouden besluiten om toch te gaan procederen dan zullen ze wederom wereldnieuws zijn en zal zeker de Amerikaanse pers ze aardig stalken haha
Nu ik erover nadenk hoop ik ineens enorm dat ze het doen
Linkje of bronvermelding misschien? Ontsproten uit eigen brein? Eigen onderzoeksresultaten mogen ook onderbouwd worden...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou ja misschien ziet die geldwolf vd Sloot daar wel brood in ,ze wilden al geld zien (5000¤)
om bij Pauw & Witteman 50 minuten te komen liegen .
Meelokken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:17 schreef johan555 het volgende:
[..]
Een meisje meelokken en nooit meer terug brengen is minder onschuldig .
Nou ik denk juist dat ze graag in de picture blijven ,ze zullen wel al bezig zijn om een nieuwquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk maar ik denk dat hun verlangen om uit de pers te blijven sterker is Johan.
Wanneer ze zouden besluiten om toch te gaan procederen dan zullen ze wederom wereldnieuws zijn en zal zeker de Amerikaanse pers ze aardig stalken haha
Nu ik erover nadenk hoop ik ineens enorm dat ze het doen
De "vrouwenhandelaar" is dus niet opgepakt, waaruit dus blijkt dat het hele verhaal over die vrouwenhandelaar flauwekul was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
Er is wel weer een nieuwe foto opgedoken uit Thailand
Haar fans zullen voorlopig nog wel achter haar aan blijven hobbelen denk ik. Het aantal echte bewonderaars neemt af. Althans als je de blogs mag geloven. Daarnaast is de zaak ook veel minder in de belangrstelling bij de networks. Het wordt dus weer tijd dat er wat 'geluid' wordt gemaakt, zodat er weer wat extra belangstelling ontstaat.quote:Denk je echt dat die Amerikanen nog achter Beth Holloway aanlopen en dat nog steeds niemand in de gaten heeft wie zij werkelijk is?
Zijn memoires voor straks als de dood hem te grazen heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nou ik denk juist dat ze graag in de picture blijven ,ze zullen wel al bezig zijn om een nieuw
filmpje te maken over Joran's leven .
Waarom was die cameraman ( Dolph Stapele met z'n Handycam)van gielen anders met joran op reis ?
Maar de fam vd Sloot zal zo langzamerhand wel op zwart zaad zitten met een zoontje die zoveel drugs gebruikt . 1 ding is zeker > uitgekotst op Aruba worden ze al !
Deze misschien?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
Je had die Hootie poster moeten plaatsen waarop Beth schrijft:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Deze misschien?
[ afbeelding ]
O nee, is Zuid Afrika
Om verwarring te voorkomenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef yyentle het volgende:
[..]
Je had die Hootie poster moeten plaatsen waarop Beth schrijft:
"Mom is here on Aruba and I really want to talk to you. Please call me on my local cell."
Oh nee, Beth wist in Amerika al dat Natalee was gekidnapt.
Welke mannen waren dat ?quote:Op zondag 15 maart 2009 08:45 schreef yyentle het volgende:
Met hoeveel mensen kwam Beth Holloway zo hals over de kop naar Aruba gesneld?
"Mom is here on Aruba and I really want to talk to you. Please call me on my local cell."![]()
Beth Holloway: "In Nederland wonen allemaal hoeren".
Natalee beperkte zich tot zuipen en languit op de bar liggen waarna de verschillende aanwezige mannen haar op eigen verzoek aflikten.
Onbekende mannen. Een van de Amerikaanse vriendinnen van Natalee vertelt dit aan de FBI. Dit waren mannen die aanwezig waren toen Joran nog niet in Carlos en Charlies was. Het maakte Natalee blijkbaar niet zoveel uit wie het waren.quote:
en in het stuk hieronder zijn ook veel verklaringen van de scholieren te vinden.quote:I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |