abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67075279
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef bastibro het volgende:

[..]

Aan het bodyshot spel werd uitsluitend deel genomen door de studenten de MB groep.
Allemaal jongens en meisjes dus die reuze gezellige tijd hadden en zich waanden in een veilige omgeving.
Klopt ja die waren gewoon wat aan het dollen of Joran ooit een bodyshot heeft genomen is nooit door welke getuige dan ook beaamd en ook nergens te lezen in welke verklaring dan ook
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zondag 15 maart 2009 @ 17:24:37 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67075383
IP hoeft niet gepost te worden. Gezeik op elkaar ook nog steeds niet. Jezus man, kleuters.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_67075601
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:21 schreef johan555 het volgende:
Klopt ja die waren gewoon wat aan het dollen of Joran ooit een bodyshot heeft genomen is nooit door welke getuige dan ook beaamd en ook nergens te lezen in welke verklaring dan ook
Zoals gewoonlijk klets je weer uit je nek johan, die verklaring bestaat wel degelijk zoals ook jij heel goed zou moeten weten, want zowel yyentle als ik hebben je die een paar reboundjes geleden al doen toekomen.
quote:
I saw that the girl took Joran by the hand and lead him to another bar. I followed them. My brother stayed behind because he was talking to this boy. I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot.
toedels

ohhh en doe je nog even netjes de mensen hier antwoord geven op hun vragen of ben je daar hier ook te laf voor, net als op SM?
I stand with the happy Island.
pi_67075741
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:21 schreef johan555 het volgende:

[..]

Opmerkelijk en stomtoevallig vertellen Joran en Satish afzonderlijk van de studenten, exact hetzelfde bodyshot verhaal. (Deepak was er geen getuige van dat Natalee Joran meetroonde naar de bar waarop zij ging liggen etc. etc., want die was, volgens de gelijkluidende verklaringen van Deepak en Satish, op dat moment met een vriend aan het praten).
pi_67075799
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
IP hoeft niet gepost te worden. Gezeik op elkaar ook nog steeds niet. Jezus man, kleuters.
op jouw advies ga ik ook niet meer op de "kleuters" in , bedankt nog !

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 15-03-2009 18:07:07 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_67076062
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:38 schreef johan555 het volgende:

[..]

op jouw advies ga ik ook niet meer op de kleuters in , bedankt nog !
o nou hè hè, dan krijg ik nu misschien eindelijk eens antwoord op mijn vraag...
pi_67076120
Behalve als je onder de ´kleuters´ valt OF
--
pi_67076757
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef mrBhimself het volgende:
Behalve als je onder de ´kleuters´ valt OF
ja, haha, in dat geval zouden Johan555 en Harajuku het er met elkaar over eens zijn wie hier de 'kleuters' zijn..
  zondag 15 maart 2009 @ 18:23:59 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67077154
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:11 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ja, haha, in dat geval zouden Johan555 en Harajuku het er met elkaar over eens zijn wie hier de 'kleuters' zijn..
Ik heb het over jullie allemaal.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_67077277
Dat lijkt mij duidelijk dan
' pakt zijn blokken en gaat verder spelen '
--
pi_67077542
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

o nou dank je wel..

@mrB: ' pakt zijn blokken en gaat verder spelen ' LOL LOL LOL
pi_67091286
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:10 schreef yyentle het volgende:

[..]

Waar is dat gedraai nou voor nodig Duikkie?

Ze is door haar vriendinnen en enkele studenten voor het laatst gezien op maandagmorgen 30 mei.
hoezo gedraai ?? ik zie alleen hoe zoiets op een poster verkeert gedrukt kan worden . ze is verdwenen op de nacht van zondag op maandag, alhoewel 1:15 dan wel maandag is zal het merendeel van de mensen bij maandag iets hebben van o maandag nacht dat is dus de nacht na maandag. het schep nogal verwarring. het zelfde als dat de broers maandag nacht de auto op 2 uur helemaal schoon hebben gemaakt en gestof vrij hebben gemaakt gezien door de buren echter dat was dinsdag 2:00 en dat komt door die verrotte am/pm van die americanen en hoe mensen zondag en of maandag aanvoelen. ook een mooi voorbeeld is de klok voortuit zetten dat gebeurt op de nacht zaterdag zondag , maar de meeste zeggen de klok gaat zaterdag nacht weer een uur vooruit of was het nu achter uit

en de studenten miste haar maandagmorgen, ze is vermist om 1:15 en dat noem ik geen maandag morgen maar zondag heel laat
pi_67091317
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

het is een groot mens die zijn kinderjaren goed bewaard !!!!!!!!!!!
pi_67091352
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:47 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

o nou hè hè, dan krijg ik nu misschien eindelijk eens antwoord op mijn vraag...
je bent niet de enige hoor die geen antwoorden op vragen krijg, ik stel er zo af en toe heel wat , maar zelden antwoord, aan het joran /deepak kamp
verder heeft niet echt iemand antwoord het meisje natalee is verdwenen, laatste levend gezien in auto rond CNc , daarna route onbekend, verhaal strand mogelijk niet waar, verhaal afzetten HI zeker niet waar, of natalee in huize sloot is geweest nooit kunnen vaststellen enz,enz,enz enz.

ene hier zegt alles wordt duidelijk aan de hand van computer gegevens, nou mooi niet omdat deepak nou toevallig om twee uur achter de pc zit , wil niet zeggen dat natalee niet al bezweken is in de auto en daar mishandelt is, het is niet te bewijzen. maar om stellig te bewijzen dat door computer gegeven en verklaringen en dus daarom de kalpoe's onschuldig zijn, kan je gewoon niet aantonen !!
pi_67092045
quote:
Op maandag 16 maart 2009 02:41 schreef duikkie het volgende:

[..]

en de studenten miste haar maandagmorgen, ze is vermist om 1:15 en dat noem ik geen maandag morgen maar zondag heel laat
Zo lees je de verklaringen van Deepak en Satish zeker ook.

Dat verklaart waarom je niet kunt begrijpen dat Deepak en Satish er niets mee te maken hebben.
pi_67093656
quote:
Op maandag 16 maart 2009 02:57 schreef duikkie het volgende:

[..]

ene hier zegt alles wordt duidelijk aan de hand van computer gegevens, nou mooi niet omdat deepak nou toevallig om twee uur achter de pc zit , wil niet zeggen dat natalee niet al bezweken is in de auto en daar mishandelt is, het is niet te bewijzen. maar om stellig te bewijzen dat door computer gegeven en verklaringen en dus daarom de kalpoe's onschuldig zijn, kan je gewoon niet aantonen !!
Dus, Natalee was tussen 01.15 en 01.30 in de auto gezien en rond 02.00 uur zat Deepak al achter zijn computer. Na het afzetten van Natalee en Joran bij het Marriott, zijn ze ook nog naar huis gereden.

Waar haal jij de tijd vandaan voor betrokkenheid van Deepak en Satish?

De computergegevens waren nog niet bekend toen de jongens werden opgepakt.

[ Bericht 5% gewijzigd door yyentle op 16-03-2009 10:18:48 ]
pi_67094488
Deepak werkte in een internet cafeetje ,die weet precies hoe je even iemand van de familie kan bellen met de opdracht : start m'n computer even op en zwam wat dan heb ik een alibi
Vrij simpel . Dat hij zelf achter die computer zat is (nog)niet te bewijzen .
Evenals de sporen op de bekleding van de Honda maar er zijn gelukkig nieuwe technieken
Deze schurkjes hebben niet voor niks maandenlang vast gezeten ,die werden ergens van verdacht .Zodra er (binnenkort) meer aan het licht komt komen deze 2 leugenaars weer in de picture .Het is gewoon een kwestie van tijd .
Waarom gaan de 2K's helemaal vanaf de hooiberg eerst Joran ophalen ,dan naar Orangestad
(is toch een heel ritje ) voor een half uurtje Carlos & Charlies ?
Maak mij wat wijs maar daar Moet meer achter zitten
pi_67095419
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:20 schreef johan555 het volgende:
Deepak werkte in een internet cafeetje ,die weet precies hoe je even iemand van de familie kan bellen met de opdracht : start m'n computer even op en zwam wat dan heb ik een alibi
Vrij simpel .
Oh, Deepaks familie, die vriend waar Deepak mee mailde en de provider zitten ook in het complot.

Tuurlijk joh!

Deepak en Satish rijden twee of drie rondjes rond Carlos en Charlies met de muziek aan en de ramen open met de bedoeling Natalee te onvoeren.

Wie hebben die getuigen zoals de tuinman (zijn verklaring is onmogelijk en werd daarom ook afgevoerd) en de buren (die pas veel later met hun verhaal in de Amerikaanse shows zaten in plaats van in de eerste maanden, toen het dagelijks in het nieuws was, naar de politie gingen) eigenlijk geregeld?

Greta en bedrieger en oplichterssupporter Beth Holloway?

Of de man die onlangs (drie jaar na dato) ineens met een getuige kwam aanzetten die Joran en zijn vader had gezien?

Beth Holloway: "In Nederland wonen allemaal hoeren".
Natalee beperkte zich tot zuipen en languit op de bar liggen waarna de verschillende aanwezige mannen haar op eigen verzoek aflikten, maar daar praten we niet over.
pi_67095600
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:20 schreef johan555 het volgende:

Deze schurkjes hebben niet voor niks maandenlang vast gezeten
Deze schurkjes zijn eind juni vrijgelaten.

Later zijn ze, door de onverwachte en dubieuze getuigenissen van mensen, die merkwaardig genoeg nooit naar de politie gingen toen het dagelijks in het nieuws was, maar vreemd genoeg wel heel gewillig in de talkshows van de vriendjes van oplichter Beth Holloway optraden, weer opgepakt.
pi_67100367
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef yyentle het volgende:

[..]

Deze schurkjes zijn eind juni vrijgelaten.

Later zijn ze, door de onverwachte en dubieuze getuigenissen van mensen, die merkwaardig genoeg nooit naar de politie gingen toen het dagelijks in het nieuws was, maar vreemd genoeg wel heel gewillig in de talkshows van de vriendjes van oplichter Beth Holloway optraden, weer opgepakt.
Dus de leugenaars zijn door de de onverwachte en dubieuze getuigenissen van mensen, die merkwaardig genoeg nooit naar de politie gingen voor de 2e keer opgepakt ?
Om deze bewering zullen erg veel mensen moeten schaterlachen !
Ze werkt het natuurlijk niet de politie pakt niet zomaar iemand op .
Uit dit soort opmerkingen blijkt maar weer hoeveel mensen er echt op de hoogte zijn van deze zaak .
pi_67101593
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:50 schreef johan555 het volgende:
Uit dit soort opmerkingen blijkt maar weer hoeveel mensen er echt op de hoogte zijn van deze zaak .
Dat is inderdaad het geval, maar het heeft natuurlijk ook niet meegeholpen dat er veel leugens en onzin door Beth en de HMI-clan is verspreid.
In Nederland is dat door Peterrr met z'n flutprogrammatjes nog eens dunnetjes over gedaan.

Maar ach het is dan ook een complexe zaak en velen zien door de bomen het bos niet meer.

Neem nu jezelf johan, je houdt je naar eigen zeggen al langere tijd als wannabe speurneus met de zaak bezig maar keer op keer vergeet je bestaande verklaringen, spui je "feiten" die niet blijken te bestaan en kan, wil of durf je op de simpelste vragen geen antwoord te geven.

Dus pot, ketel, zwart zou ik zo zeggen............
pi_67102591
quote:

[..]

Dus de leugenaars zijn door de de onverwachte en dubieuze getuigenissen van mensen, die merkwaardig genoeg nooit naar de politie gingen voor de 2e keer opgepakt ?
Om deze bewering zullen erg veel mensen moeten schaterlachen !
Ik denk dat veel mensen moeten schaterlachen om getuigen wiens geheugen jaren later ineens gaat werken. Dat kun je toch niet serieus nemen?

Enne Johan, vind je het erg dat ik jou maar niet meer serieus neem? Ik heb al zoveel stompzinnige theorieen van je voorbij zien komen.

Het STAAT VAST dat Deepak en Satisch hier niets mee te maken hebben, dat ze erin zijn geluisd door Joran, dat Beth Holloway liegt en bedriegt en dat Natalee een op sex belust meisje was dat maar al te graag ALLEEN bij DRIE mannen in de auto stapte.
pi_67103782
quote:

[..]

Neem je de politie dit keer plotseling wel serieus Johan?

Denk dan ook even aan wat officier van Justitie Hans Mos, en Peter R. de Vries, de serieuze onderzoekers en de computergegevens over deze zaak vertellen: hun gezamenlijke conclusie is, net als die van mij overigens:
Deepak en Satish hebben hier niets mee te maken.

Maar dat soort bevindingen passen ineens weer niet?

Hoeveel geld hebben de diverse getuigen voor hun verklaringen en optredens bij de vrienden van bedrieger en leugenaar Beth Holloway gekregen?
pi_67104752
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:38 schreef johan555 het volgende:

[..]

op jouw advies ga ik ook niet meer op de "kleuters" in , bedankt nog !
moet zijn gezuig en kleuters
pi_67106577
yyentle, game, set, match zou ik zo zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')