abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67110592
Hahahaha. Mijn coaches zijn gewoon sowieso een beetje arrogant, en anders doen ze alleen zo. Een van hen krijgt het nog voor elkaar ons een slecht gevoel te geven terwijl we fokking tweede zijn geworden, omdat de 5k niet zo verliep als zij had gewild. Beetje controlfreak.

Verder doen wij vandaag ook hersteltraining, maar ik denk niet dat ik blij zou zijn met een pyramide als ik twee dagen wedstrijd achter de rug gehad zou hebben.
pi_67111076
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef Bellah het volgende:
Hahahaha. Mijn coaches zijn gewoon sowieso een beetje arrogant, en anders doen ze alleen zo. Een van hen krijgt het nog voor elkaar ons een slecht gevoel te geven terwijl we fokking tweede zijn geworden, omdat de 5k niet zo verliep als zij had gewild. Beetje controlfreak.

Verder doen wij vandaag ook hersteltraining, maar ik denk niet dat ik blij zou zijn met een pyramide als ik twee dagen wedstrijd achter de rug gehad zou hebben.
Volgens mij waren het de coaches van de HCl8, niet van jullie.

En we hebben net de pyramide gedaan, iedereen lukte het. Het idee erachter is dat je voorkomt dat de spieren herstellen, als de spieren herstellen dan breken ze daarna snel af en dat wil je 1 of 2 dagen uitstellen zodat ze zondag nog niet volledig ingezakt zijn.
pi_67111182
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:16 schreef De_Brok het volgende:
minder reupen...

En als we toch via-via bezig zijn: dat stuurtje van de EJD van Skoll is echt een enorm karig wijf. Beetje onze ploeg belachelijk proberen te maken terwijl haar eigen 8 geen deuk in een pakje boter roeit... Vibeke of iets dergelijks schijnt het kind te heten. Als je haar ziet krijgt ze de groetjes en een likje
Ik ken Vibeke en het is een schat van een mens

Overigens had ik het er met haar gisterne nog over dat ik nooit dacht dat zij stuurtje zou zijn omdat ze normaal altijd zo lief is en je dat niet echt kan gebruiken als stuurtje

Blijkbaar veranderd ze als ze in de boot zit
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 19:42:13 #154
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67112185
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 19:42:49 #155
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67112213
Verder 750 prima, 5000 tot de omval prima! En toen was het op
pi_67112418
quote:
Ik schrok even, ik had m'n haren namelijk niet gedaan .
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 19:49:45 #157
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67112517
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik schrok even, ik had m'n haren namelijk niet gedaan [ afbeelding ].
pi_67115776
quote:
En alsnog de 250 niet winnen
En hmmm gegeven moment liepen jullie wel weer echt uit op ons en dat was ook wel na omval.
Start was gewoon echt kut
Anyway
Vandaag was te super mooi weer! super lekker gevaren
pi_67116195
Vibeke vaart nog steeds rond? Staat me bij dat ik daar al eens eerder gebitch over had gehoord, maar weet niet zeker, veel stuurtjes zijn trutten

En je binnenhand is een gevalletje ontspannen vasthouden, met een mooi knikje in je binnenarm denk ik. Vooral ook goed aan je buitenhand trekken.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 21:28:54 #160
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67116202
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:18 schreef seekfaM het volgende:

[..]

En alsnog de 250 niet winnen
En hmmm gegeven moment liepen jullie wel weer echt uit op ons en dat was ook wel na omval.
Start was gewoon echt kut
Anyway
Vandaag was te super mooi weer! super lekker gevaren
Eerste 2500m waren we erg sterk aan het roeien en dat zie je ook aan de doorkomst tijd bij de rozenoord (2e). Na de omval was het op, leeg en roeien met de riemen die we nog hadden
pi_67117617
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Aangezien hier toch bijna meer coaches dan roeiers zijn heb ik even een vraag..
Wanneer we in hoog tempo varen en ik veel kracht moet leveren wordt mijn 'klip'-hand/pols stijf en kan er er bijna niks meer mee.
Ik hou mezef telkens voor dat ik de volgende keer wat minder krampachtig de riem moet vastpakken maar het gebeurt me steeds weer. Heeft er iemand tips?
Ik meen me te herinneren dat eerstejaars geleerd wordt om 'piano te spelen' op de handle tijdens de recovery als blijkt dat er de te veel geknepen wordt. Of constant met de pink omhoog kan ook..
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 22:05:39 #162
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67117784
Trouwens baal wel van die ene punt voor Nereus.

1 punt op hun eigen H4K.
pi_67118577
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens baal wel van die ene punt voor Nereus.

1 punt op hun eigen H4K.
1 punt?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 22:21:01 #164
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67118626
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:20 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

1 punt?
EJZ, 1 punt voor het klassement

Zie ook: http://ejk.interstroom.nl/
pi_67118799
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:21 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

EJZ, 1 punt voor het klassement

Zie ook: http://ejk.interstroom.nl/
Oh op die manier ja
pi_67119939
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik ken Vibeke en het is een schat van een mens

Overigens had ik het er met haar gisterne nog over dat ik nooit dacht dat zij stuurtje zou zijn omdat ze normaal altijd zo lief is en je dat niet echt kan gebruiken als stuurtje

Blijkbaar veranderd ze als ze in de boot zit
Vibeke ftw Je omschrijving klopt wel. Ik dacht precies het zelfde toen ik naar haar commentaar op alle mannenploegen stond te luisteren zaterdag vanaf het vlot bij Skoll.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_67120379
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Aangezien hier toch bijna meer coaches dan roeiers zijn heb ik even een vraag..
Wanneer we in hoog tempo varen en ik veel kracht moet leveren wordt mijn 'klip'-hand/pols stijf en kan er er bijna niks meer mee.
Ik hou mezef telkens voor dat ik de volgende keer wat minder krampachtig de riem moet vastpakken maar het gebeurt me steeds weer. Heeft er iemand tips?
Focus op het ontspannen hebben van je binnenhand, je klipt er alleen maar mee. Dus tijdens hoge tempo focussen op ontspanning. Ook moet het wennen, dat hogere kliptempo.

En je gaat niet meer kracht leveren per haal als het tempo omhoog gaat. Als het goed is gaat alleen het tempo omhoog, maar blijf je evenveel kracht zetten.
pi_67120402
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:46 schreef pullup het volgende:

[..]

Vibeke ftw Je omschrijving klopt wel. Ik dacht precies het zelfde toen ik naar haar commentaar op alle mannenploegen stond te luisteren zaterdag vanaf het vlot bij Skoll.
Leuk en aardig, maar dat bekkie mag ze wel wat temperen zolang haar ploeg niet presteert. Haar commentaar op de meeste ploegen raakte verder ook kant noch wal, dus echt iets opschieten deed ze er niet mee.
pi_67121452
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:28 schreef cryforhelp het volgende:
.. veel stuurtjes zijn trutten
Ah! Daarom ben ik niet gezegend met stuurtalent
pi_67123274
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef Bellah het volgende:

[..]

uhuh
kom hier, dan krijg je een knuffel.
pi_67123514
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:28 schreef cryforhelp het volgende:
[...]

En je binnenhand is een gevalletje ontspannen vasthouden, met een mooi knikje in je binnenarm denk ik. Vooral ook goed aan je buitenhand trekken.
Niet helemaal zoals ik het zou brengen. Als je het zo aangeeft denk ik dat het ms toch krampachtig blijft. Het draait er vooral om lekker te hangen aan je buitenhand tijdens de haal en te sturen tijdens de recovery. Zodat de binnenhand alleen het klippen hoeft te doen. Buitenhand oefening gevolgd door white grip helpt hier waarschijnlijk wel in.
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_67123560
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef Bellah het volgende:

[..]

Was het frustrerend om mee te fietsen dit weekend? Of heb je wel kunnen genieten van het lekker buiten meefietsen en mooi roeien kijken?
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_67124364
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:24 schreef Orionis het volgende:

[..]

Niet helemaal zoals ik het zou brengen. Als je het zo aangeeft denk ik dat het ms toch krampachtig blijft. Het draait er vooral om lekker te hangen aan je buitenhand tijdens de haal en te sturen tijdens de recovery. Zodat de binnenhand alleen het klippen hoeft te doen. Buitenhand oefening gevolgd door white grip helpt hier waarschijnlijk wel in.
Het klinkt idd alsof hij teveel met de binnenhand aan het trekken is. Of je moet het zijwieltje van de boot zijn en elke keer je paal door het water moeten duwen. Bovenstaande oefening zou in beide gevallen moeten werken.
pi_67124376
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:27 schreef Orionis het volgende:

[..]

Was het frustrerend om mee te fietsen dit weekend? Of heb je wel kunnen genieten van het lekker buiten meefietsen en mooi roeien kijken?
Ze was iig chagrijnig genoeg om tegen mij te lopen klagen dat haar vriendje ingehaald werd door onze lichte pikken
pi_67124617
auw, spierpijn!

ik ging vanochtend naar het krachthonk, maar toen was ik op het briljante idee gekomen om eens te kijken hoeveel gewicht ik kon hebben op de leg press...

(vorige keer had ik al eens 175 gedaan, en ging nog makkelijk)
dus eerst maar eens 220 (12x)...
toen dus maar eens 250 ( 8x)...
en nog maar een keer erop geklommen: 280 kilo (6x)

en nu dus vertyfte spierpijn
en het kutte is dat ik nog een keer moet, want als ik dan gelijk op 280 begin, moet er meer in zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')