Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
waar?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
cijfers over januari lees ik net...
Top 50 posters in STA:
024. 0301 ReMcOrE
Top 50 posters in MUZ:
004. 0245 ReMcOrE
En wat staat er vanavond op tafel?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Zo.
Hehe.
Eindelijk weer eten in huis
broodje vissticksquote:Op maandag 9 maart 2009 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wat staat er vanavond op tafel?
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier: [FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009
nathalie staat 2 met 4 geopende topicsquote:Op maandag 9 maart 2009 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
een 5e plek met 3 geopende topics
en 3 keer zoveel posts in STA als mij
@ Blawh: [FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nathalie staat 2 met 4 geopende topics
ow, op die fietsquote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar jij hebt een 5e plek als hoogste, ik heb een 4e plek gescoord![]()
Hehehequote:
Broodje vissticks is echt vetlekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hehehe
Ik doe zometeen aardappelen met worst en spinazie
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Broodje vissticks is echt vetlekker
als ie het doet vind ik het goed. maar wil ook eerst een back-up van m'n telefoon-contacten hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb het over 5 min klaar
Doen we vanavond een potje Generals?
ergens een verklaring?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij de TT denken aan de Teletubies
Er was vandaag een run op zwangerschapstesten
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daarnet ff flink geschrokken, er zat hier en daar bloed aan het kooitje van mn kanarie
Dus ik haal em eruit om eens te kijken, niks te zien. Kijk ik daarna naar mn eigen handen, blijkt dat ik zelf een sneetje in mn hand heb
heldquote:Op maandag 9 maart 2009 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was daarnet ff flink geschrokken, er zat hier en daar bloed aan het kooitje van mn kanarie
Dus ik haal em eruit om eens te kijken, niks te zien. Kijk ik daarna naar mn eigen handen, blijkt dat ik zelf een sneetje in mn hand heb
Waar gaan we heen?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef Fems het volgende:
Heyy!
zo maar eens het formulier voor werk in de zomervakantie invullen
wij zijn gewoon goedquote:
Iddquote:
misschien hebben ze die hier in H'bergen nog bij de actionquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wou dat ik Generals nog had, deed ik ook wel mee![]()
waar? (das trouwens 2 euro meer dan Generalsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kost tegenwoordig nog maar 5 euro, en dan heb je Zero Hour erbij
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben een keer schoolkampioen geworden met C&C Generals
Ja. Ik deed het meer voor SR dan voor SHE btw.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
jij hebt aan de she actie meegedaan?
jaajaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Ik deed het meer voor SR dan voor SHE btw.
zooi speciale generals om uit te kiezen, 3 per factionquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar? (das trouwens 2 euro meer dan Generals)
wat is trouwens anders in Zero Hour? Heb het al zo lang niet gespeeld
Dat wisten we toch al?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:33 schreef Samzz het volgende:
Ik nul.
Damn... ben echt een heilige vergeleken met jullie
Ah, vooral Macro-economie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naja, ik haat economie, en economie haat mij. En ik heb nog nooit eerder van Keynesianisme gehoord. Zodoende.
quote:
Dat soort dingen ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ah, vooral Macro-economie?
Invisible hand, prijselasticiteit en die shizzle?
Welke opleiding?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
David!Ik ga ook naar het Saxion
Ben al een tijdje verliefd hoor, alleen nu gewoon echt tot over mn orenquote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben al een tijdje verliefd hoor, alleen nu gewoon echt tot over mn oren
Ja goed, leuke opdrachten gekregen, zit in de luxe positie om rustig te beginnen, dus daar maak ik heerlijk gebruik van. Normaal gesproken stap je op de sneltrein en ga je mee.quote:
Je slaapt etc toch nog gewoon in Ede?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja goed, leuke opdrachten gekregen, zit in de luxe positie om rustig te beginnen, dus daar maak ik heerlijk gebruik van. Normaal gesproken stap je op de sneltrein en ga je mee.
Heb nu gelukkig ook weer internet op de kamer, dus kan 's avonds weer lekker uitgebreid gaan. Overdag ben ik wel super druk nu
Nee, sinds gisteravond ben ik helemaal over naar Garderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Je slaapt etc toch nog gewoon in Ede?
Dat is wel fijn, dat die andere mensen nu op uitzending zijn, kan je lekker wennen en zit je er goed in, wanneer ze terugkomen!
Dichterbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:57 schreef Fems het volgende:
Oeh, spannend!
nog verderweg dus (ik weet helemaal niet waar het ligt:$)
op wie/wat ben je verliefd dan?quote:
Op iemandquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op wie/wat ben je verliefd dan?
goedenavond allendagje bij klant achter de rug, morgen weer en net klaar met huiswerk... ga maar ff chillend voetbal kijken denk ik
en wie is die iemand?quote:
verliefd zijn is echt een super gevoel, ik heb het al meer dan 10 maandenquote:
Een meisjequote:
Jaaquote:
[..]
verliefd zijn is echt een super gevoel, ik heb het al meer dan 10 maanden
I foresee some girl on girl actionquote:
Foresee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
I foresee some girl on girl action
Herstel:quote:
Ik denk niet dat je mag kijken van nathquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
I foresee some girl on girl action
Jammer dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Herstel:
I foresee myself taking part in a threesome with 2 girls.
Als hij dat soort dingen voorspelt wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef Samzz het volgende:
Boooh het regent...
Volgensmij ben je een belabberde waarzegger, Justin
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als hij dat soort dingen voorspelt wel ja
Je ruilt me in voor je boek?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Fems het volgende:
Ik duik zo mijn bed maar in met mijn boek:D
K heb net vanmiddag deel zeven voor de zesde keer uitgelezen... Blijft een prettige reeksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Sorry, maar Harry Potter gaat nu toch even voor
Ik ben weer opnieuw begonnen bij deel 1 voor de tigstige keer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
K heb net vanmiddag deel zeven voor de zesde keer uitgelezen... Blijft een prettige reeks
Ik ook een paar weken terug. Net afgerond. Ik heb de reeks in het Nederlands en het Engels... en de laatste twee boeken van de reeks in Nederlands zijn uitgeleend, dus de laatste twee moest ik in het Engels lezen... dus de Nederlandse lees ik maar weer als ze terug zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben weer opnieuw begonnen bij deel 1 voor de tigstige keer.. Ben nu met deel 2 bezig.
Ok als het eventjes is vind ik dat wel okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Sorry, maar Harry Potter gaat nu toch even voor
Nee, ik heb alleen de boeken, laat maar zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook een paar weken terug. Net afgerond. Ik heb de reeks in het Nederlands en het Engels... en de laatste twee boeken van de reeks in Nederlands zijn uitgeleend, dus de laatste twee moest ik in het Engels lezen... dus de Nederlandse lees ik maar weer als ze terug zijn.
Heb je die extra boekjes ook? Quidditch through the ages, Fantastic beasts and where to find them en Tales of Beedle the Bard?
Ik las zonder broekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Fems het volgende:
Ik duik zo mijn bed maar in met mijn boek:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hij pakt haar van je af weetje, die Harry is evil met zn magie enzo. Zoon van Satanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ok als het eventjes is vind ik dat wel ok
Mijn zachte kaftjes vallen uit elkaar van t vele lezen... Wel zonde. De pagina's liggen letterlijk los.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de boeken, laat maar zeggen.
Allemaal met zachte kaft, dus ze zien er zo heerlijk gelezen uit!![]()
Ik weet nog wel dat mam en ik hem altijd samen kochten. Ik betaalde 2/3 deel, en mama 1/3.
Ik mocht het nieuwe boek dus als eerste lezen, daarna mijn mam, daarna mijn zus en mn vader pas.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zachte kaftjes vallen uit elkaar van t vele lezen... Wel zonde. De pagina's liggen letterlijk los.
De harde kaften blijven wel mooi.
Ooit wil ik ze nog wel kopen met harde kaft. Gewoon allemaal tegelijk aanschaffen om in de boekenkast te zetten!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zachte kaftjes vallen uit elkaar van t vele lezen... Wel zonde. De pagina's liggen letterlijk los.
De harde kaften blijven wel mooi.
Eigenlijk is Harry dus getrouwd aan het eind van het boek. Mutsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij pakt haar van je af weetje, die Harry is evil met zn magie enzo. Zoon van Satan
Ja. Alle Nederlandse in harde kaft en alle Engelse volwassen versies in harde kaft. Van de laatste zijn de omslagen mooier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Ooit wil ik ze nog wel kopen met harde kaft. Gewoon allemaal tegelijk aanschaffen om in de boekenkast te zetten!
Oeh ik weet een trouwkado!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Ooit wil ik ze nog wel kopen met harde kaft. Gewoon allemaal tegelijk aanschaffen om in de boekenkast te zetten!
Magiërs die trouwen zijn Satanisten!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is Harry dus getrouwd aan het eind van het boek. Muts
Ik dacht dat niet trouwen juist Satanistisch was....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:15 schreef Bob-B het volgende:
Is die achterin nog single?Geen idee, ken haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Tot over mn orenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jammer Justinheb het geprobeerd voor je, maar leuk dat je verliefd bent nath
Ik zit tussendoor te gamenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Bob-B het volgende:
Justin is nu aan het huilen denk ik.
Nee, gewoon naar binnen lopen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Goeiemorgen!
Heeft iemand enige idee of je een afspraak moet hebben als je aangifte wil doen van diefstsal???
herstelquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen middag
heel wat gemist gister, zie ik al wel
Whahahaquote:
K heb daar niks aan. Ik moet iemand hebben die me gewoon stap voor stap kan vertellen en laten zien hoe ik het moet doen. De leraren hier failen daarin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:59 schreef Blawh het volgende:
Handig programma wel, als je het eenmaal snapt ook niet zo heel moeilijk.
Leen gewoon ''Inleiding SPSS 11 voor Windows'', daar staat zo goed als alles wel in.
RTFMquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
K heb daar niks aan. Ik moet iemand hebben die me gewoon stap voor stap kan vertellen en laten zien hoe ik het moet doen. De leraren hier failen daarin.
Maar goed, ik zoek t wel uit...
Zeker vanuit wageningen, ze staken daar in de buurt ivm het vandalisme en geweld van de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar huis. Of ik doe een poging tot. Veolia houd een deel van z'n bussen in de remise. Klootzakken.
Niet een feest voor politieagenten met een witte partytent?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef haakon het volgende:
volgens mij is er vanmorgen / begin van de middag iemand vermoord in almelo![]()
ik zat namelijk in de bus naar huis, en toen reed ik langs een sporthal, en daar was het ruim afgezet,en er stond ene wit tentje![]()
Al 2 weken niet meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt toch een baan Drizzt_DoUrden?
Een misdrijf? Lijkt me dat ie zichzelf doodgedronken heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:11 schreef haakon het volgende:
k heb et al gevonden
http://www.almelonieuws.nl/ eerste link
Alsie is neergestoken/geschoten/gewurgd/doodgeslagen dan denk ik niet dat het bier daar iets aan kan doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een misdrijf? Lijkt me dat ie zichzelf doodgedronken heeft.
Oh ik heb niet zover gelezen, ben gestopt bij 'die alleen maar buiten kwam om bier te kopen'quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alsie is neergestoken/geschoten/gewurgd/doodgeslagen dan denk ik niet dat het bier daar iets aan kan doen.
Inbrekers?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zover gelezen, ben gestopt bij 'die alleen maar buiten kwam om bier te kopen'Zoiets.
Wie wil zoiemand nu vermoorden?
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat zeiden ze? (wisten ze al dat je op vrouwen viel dan?)
hmmm, lastig om in 1 keer te zeggen dat je op vrouwen valt en dat je ook al verliefd bent op iemand!! maar wat bedoel je precies met 'raar reageren'?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee.
Ze reageerden heel raar
Val niet alleen op vrouwen he. Val op zowel vrouwen als op mannen, en heb nog nooit eerder een relatie gehad met een meisje, en dacht dat dat nooit zou gebeuren dus daarom had ik het ze nooit verteld. En nu ben ik verliefd op haar, en zij op mij. En het wordt aardig serieus, dus ik moest het wel tegelijk vertellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, lastig om in 1 keer te zeggen dat je op vrouwen valt en dat je ook al verliefd bent op iemand!! maar wat bedoel je precies met 'raar reageren'?
Een goed weer ruiterquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat leuk! Als het wat lekkerder weer is, ik bedoel moet wel zonnetje schijnen.
Zo reageerde mijn vader eerst ook... Dat het een fase was. Maar m'n zusje is nog steeds happy met dr vriendin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Val niet alleen op vrouwen he. Val op zowel vrouwen als op mannen, en heb nog nooit eerder een relatie gehad met een meisje, en dacht dat dat nooit zou gebeuren dus daarom had ik het ze nooit verteld. En nu ben ik verliefd op haar, en zij op mij. En het wordt aardig serieus, dus ik moest het wel tegelijk vertellen![]()
Ze reageerden alsof ik dit deed omdat ik geenv riendje kon krijgen, en dus maar voor een meisje ging. En ze zeiden dat iedereen wel eens wilde experimenteren dus dat ik het niet zo zwaar moest nemen.
Maarja, mijn gevoelens zijn toch echt behoorlijk serieus en ik weet echt wel of dat wat ik voel echt is of niet. Dus
okeej, bi dus, weet ik datquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Val niet alleen op vrouwen he. Val op zowel vrouwen als op mannen, en heb nog nooit eerder een relatie gehad met een meisje, en dacht dat dat nooit zou gebeuren dus daarom had ik het ze nooit verteld. En nu ben ik verliefd op haar, en zij op mij. En het wordt aardig serieus, dus ik moest het wel tegelijk vertellen![]()
Ze reageerden alsof ik dit deed omdat ik geenv riendje kon krijgen, en dus maar voor een meisje ging. En ze zeiden dat iedereen wel eens wilde experimenteren dus dat ik het niet zo zwaar moest nemen.
Maarja, mijn gevoelens zijn toch echt behoorlijk serieus en ik weet echt wel of dat wat ik voel echt is of niet. Dus
Zoals Manon is.. damn, ik ben zoveel blijer met haar dan ik ooit met een jongen ben geweest. En ik heb nog niet eens wat met dr.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo reageerde mijn vader eerst ook... Dat het een fase was. Maar m'n zusje is nog steeds happy met dr vriendin.
Soms denk ik, volgensmij kan je beter een vriendin hebben dan een vriend...
Nouja, mijn beste vriendin zei al dat het waarschijnlijk gewoon even moet doordringen, en dat ze dan er nog wel een keer op terug komen. En nu hoop ik al helemaal dat het tussen mij en Manon ook serieus word en voor lange tijd blijft, alleen al om het tegendeel van mijn ouders te bewijzenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
okeej, bi dus, weet ik datmaar inderdaad lastig om dat dan zo te vertellen, jammer dat je ouders een beetje zo reageren en het niet echt heel serieus nemen! hopelijk verandert dat als ze in de gaten hebben dat het dat voor jou wel is
een minder leukequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ze gaan het wel accepteren. Net als mijn vader en moederEn daarbij, welke andere keuze hebben ze?
Mijn vader zie ik ervoor aan om mij volledig uit zn leven te willen bannen om zoiets.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ze gaan het wel accepteren. Net als mijn vader en moederEn daarbij, welke andere keuze hebben ze?
Mijn moeder wel, uiteindelijk. Die heeft sowieso nogal moeite daarmee omdat die van mij een ideaalbeeld had waar ik nooit aan heb voldaan en ze daar nog steeds meoite mee heeft. En dan komt dit er nog eens bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef Samzz het volgende:
Oh dat is wel heel triest hoor
Komt wel goed. Ze zullen je toch wel nemen zoals je bent?
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:14 schreef Bob-B het volgende:
Ja want stel je voor dat je dochter ongelukkig is, dat zou toch wel de ideale situatie zijn
Dat hoop ik jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Als het goed is, is het geluk van de kinderen het belangrijkste voor ouders.
Ja mijn ouders zou het geen moer uitmaken, dus die hebben in dat opzicht pech, gewoon twee hetero kinderen, saai héquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Als het goed is, is het geluk van de kinderen het belangrijkste voor ouders.
Zeker weten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zou het geen moer uitmaken, dus die hebben in dat opzicht pech, gewoon twee hetero kinderen, saai hé
Ja, mijn ouders zijn erg ruimdenkend, beide eeuwen ervaring in de psychiatriequote:
Ik doelde meer of je wel zeker weet dat er 2 hetero kinderen zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zijn erg ruimdenkend, beide eeuwen ervaring in de psychiatrieDus ze hebben alles al gezien dus ze rekenen zich de koning te rijk dat ze twee gezonde kinderen hebben, hetero of homo zal ze jeuken.
* TheGirlNextDoor werpt een deken naar Samzzquote:
De reacties van Sul kon je op wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Bob-B het volgende:
San MSN doet moeilijk, maar: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=1079527
Wie is Sul?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De reacties van Sul kon je op wachten
Die lui gaan helemaal over de jank, dit is echt top komedie!quote:
Ik vind het geweldig, die reactiesquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die lui gaan helemaal over de jank, dit is echt top komedie!
en rustig maar, ik ga San der paard al borstelen om het goed te maken met de paarden dat ik over hun rug een club tienermeisjes een slechte avond bezorg!
Haha, okequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Bob-B het volgende:
ohjah voordat je schrikt, dat van m'n opa is waar, alleen niet dat hij een paard naliet en het is iets langer dan vorig jaar geleden
precies zoals ik ze zelf ook krijgquote:Hallo mod,
Zou je alsjeblieft willen vragen aan de rest of ze wat normaler willen reageren. Ik heb helemaal geen verstand van paarden en al helemaal niet wat mensen normaal doen met hele oude paarden en ik wou gewoon wat advies inwinnen, maar iedereen begint mij meteen aan te vallen enzo, ik wil alleen maar advies.
Groetjes Bob
quote:Je bent permanent geband van dit forum.
Contacteer de forumbeheerder voor verdere uitleg.
De reden waarom je gebanned bent: Permanente ban wegens rel-account
ban_id = 6486
Zeker!! Nu in mijn bedje met de laptopquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zeker!! Nu in mijn bedje met de laptop![]()
Heb hem wel van de stroom afgehaald, als de accu leeg is, ga ik slapen!
ja hoorquote:
Scheelt dat er nog een heel weekend tussen zit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor
kwam er vandaag alleen achter dat ik maandag nog een toets heb
Verliefd zijn is ECHT leuk hé??quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Net Manon nog even stiekem gezien![]()
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Verliefd zijn is ECHT leuk hé??![]()
Ik ken het
Trusten!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaaEcht, als ik aan haar denk heb ik gelijk een glimlach van oor tot oor
Damn
Nu ben ik echt weg. Daag
welk weekend?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Scheelt dat er nog een heel weekend tussen zit!
Grolschjes in de koelkast houden en je neus in de boeken
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Trusten!!!![]()
Ik ga ook maar eens, accu heeft nog een paar minuutjes...![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaaEcht, als ik aan haar denk heb ik gelijk een glimlach van oor tot oor
Damn
Nu ben ik echt weg. Daag
jij?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dankje, ja morgen weer een vrije dag hé
Jup hele week vrij. Volgende week ook 3 dagen ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij?
waarom zo vroeg naar bed dan?
wat 'n leam oniequote:Op donderdag 12 maart 2009 00:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup hele week vrij. Volgende week ook 3 dagen ofzo![]()
Ach ff film kijken, en dan pittn.
Stalkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Is dat die chick waar je wel is mee loopt in Atak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |