Wat leuk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben al een tijdje verliefd hoor, alleen nu gewoon echt tot over mn oren
Ja goed, leuke opdrachten gekregen, zit in de luxe positie om rustig te beginnen, dus daar maak ik heerlijk gebruik van. Normaal gesproken stap je op de sneltrein en ga je mee.quote:
Je slaapt etc toch nog gewoon in Ede?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja goed, leuke opdrachten gekregen, zit in de luxe positie om rustig te beginnen, dus daar maak ik heerlijk gebruik van. Normaal gesproken stap je op de sneltrein en ga je mee.
Heb nu gelukkig ook weer internet op de kamer, dus kan 's avonds weer lekker uitgebreid gaan. Overdag ben ik wel super druk nu
Nee, sinds gisteravond ben ik helemaal over naar Garderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Je slaapt etc toch nog gewoon in Ede?
Dat is wel fijn, dat die andere mensen nu op uitzending zijn, kan je lekker wennen en zit je er goed in, wanneer ze terugkomen!
Dichterbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:57 schreef Fems het volgende:
Oeh, spannend!
nog verderweg dus (ik weet helemaal niet waar het ligt:$)
op wie/wat ben je verliefd dan?quote:
Op iemandquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op wie/wat ben je verliefd dan?
goedenavond allendagje bij klant achter de rug, morgen weer en net klaar met huiswerk... ga maar ff chillend voetbal kijken denk ik
en wie is die iemand?quote:
verliefd zijn is echt een super gevoel, ik heb het al meer dan 10 maandenquote:
Een meisjequote:
Jaaquote:
[..]
verliefd zijn is echt een super gevoel, ik heb het al meer dan 10 maanden
I foresee some girl on girl actionquote:
Foresee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
I foresee some girl on girl action
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |