Mijn moeder wel, uiteindelijk. Die heeft sowieso nogal moeite daarmee omdat die van mij een ideaalbeeld had waar ik nooit aan heb voldaan en ze daar nog steeds meoite mee heeft. En dan komt dit er nog eens bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef Samzz het volgende:
Oh dat is wel heel triest hoor
Komt wel goed. Ze zullen je toch wel nemen zoals je bent?
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:14 schreef Bob-B het volgende:
Ja want stel je voor dat je dochter ongelukkig is, dat zou toch wel de ideale situatie zijn
Dat hoop ik jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Als het goed is, is het geluk van de kinderen het belangrijkste voor ouders.
Ja mijn ouders zou het geen moer uitmaken, dus die hebben in dat opzicht pech, gewoon twee hetero kinderen, saai héquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Als het goed is, is het geluk van de kinderen het belangrijkste voor ouders.
Zeker weten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zou het geen moer uitmaken, dus die hebben in dat opzicht pech, gewoon twee hetero kinderen, saai hé
Ja, mijn ouders zijn erg ruimdenkend, beide eeuwen ervaring in de psychiatriequote:
Ik doelde meer of je wel zeker weet dat er 2 hetero kinderen zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zijn erg ruimdenkend, beide eeuwen ervaring in de psychiatrieDus ze hebben alles al gezien dus ze rekenen zich de koning te rijk dat ze twee gezonde kinderen hebben, hetero of homo zal ze jeuken.
* TheGirlNextDoor werpt een deken naar Samzzquote:
De reacties van Sul kon je op wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Bob-B het volgende:
San MSN doet moeilijk, maar: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=1079527
Wie is Sul?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De reacties van Sul kon je op wachten
Die lui gaan helemaal over de jank, dit is echt top komedie!quote:
Ik vind het geweldig, die reactiesquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die lui gaan helemaal over de jank, dit is echt top komedie!
en rustig maar, ik ga San der paard al borstelen om het goed te maken met de paarden dat ik over hun rug een club tienermeisjes een slechte avond bezorg!
Haha, okequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Bob-B het volgende:
ohjah voordat je schrikt, dat van m'n opa is waar, alleen niet dat hij een paard naliet en het is iets langer dan vorig jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |