Herstel:quote:
Ik denk niet dat je mag kijken van nathquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
I foresee some girl on girl action
Jammer dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Herstel:
I foresee myself taking part in a threesome with 2 girls.
Als hij dat soort dingen voorspelt wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef Samzz het volgende:
Boooh het regent...
Volgensmij ben je een belabberde waarzegger, Justin
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als hij dat soort dingen voorspelt wel ja
Je ruilt me in voor je boek?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Fems het volgende:
Ik duik zo mijn bed maar in met mijn boek:D
K heb net vanmiddag deel zeven voor de zesde keer uitgelezen... Blijft een prettige reeksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Sorry, maar Harry Potter gaat nu toch even voor
Ik ben weer opnieuw begonnen bij deel 1 voor de tigstige keer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
K heb net vanmiddag deel zeven voor de zesde keer uitgelezen... Blijft een prettige reeks
Ik ook een paar weken terug. Net afgerond. Ik heb de reeks in het Nederlands en het Engels... en de laatste twee boeken van de reeks in Nederlands zijn uitgeleend, dus de laatste twee moest ik in het Engels lezen... dus de Nederlandse lees ik maar weer als ze terug zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben weer opnieuw begonnen bij deel 1 voor de tigstige keer.. Ben nu met deel 2 bezig.
Ok als het eventjes is vind ik dat wel okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Sorry, maar Harry Potter gaat nu toch even voor
Nee, ik heb alleen de boeken, laat maar zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook een paar weken terug. Net afgerond. Ik heb de reeks in het Nederlands en het Engels... en de laatste twee boeken van de reeks in Nederlands zijn uitgeleend, dus de laatste twee moest ik in het Engels lezen... dus de Nederlandse lees ik maar weer als ze terug zijn.
Heb je die extra boekjes ook? Quidditch through the ages, Fantastic beasts and where to find them en Tales of Beedle the Bard?
Ik las zonder broekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef Fems het volgende:
Ik duik zo mijn bed maar in met mijn boek:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Hij pakt haar van je af weetje, die Harry is evil met zn magie enzo. Zoon van Satanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ok als het eventjes is vind ik dat wel ok
Mijn zachte kaftjes vallen uit elkaar van t vele lezen... Wel zonde. De pagina's liggen letterlijk los.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen de boeken, laat maar zeggen.
Allemaal met zachte kaft, dus ze zien er zo heerlijk gelezen uit!![]()
Ik weet nog wel dat mam en ik hem altijd samen kochten. Ik betaalde 2/3 deel, en mama 1/3.
Ik mocht het nieuwe boek dus als eerste lezen, daarna mijn mam, daarna mijn zus en mn vader pas.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zachte kaftjes vallen uit elkaar van t vele lezen... Wel zonde. De pagina's liggen letterlijk los.
De harde kaften blijven wel mooi.
Ooit wil ik ze nog wel kopen met harde kaft. Gewoon allemaal tegelijk aanschaffen om in de boekenkast te zetten!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zachte kaftjes vallen uit elkaar van t vele lezen... Wel zonde. De pagina's liggen letterlijk los.
De harde kaften blijven wel mooi.
Eigenlijk is Harry dus getrouwd aan het eind van het boek. Mutsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij pakt haar van je af weetje, die Harry is evil met zn magie enzo. Zoon van Satan
Ja. Alle Nederlandse in harde kaft en alle Engelse volwassen versies in harde kaft. Van de laatste zijn de omslagen mooier.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Ooit wil ik ze nog wel kopen met harde kaft. Gewoon allemaal tegelijk aanschaffen om in de boekenkast te zetten!
Oeh ik weet een trouwkado!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Ooit wil ik ze nog wel kopen met harde kaft. Gewoon allemaal tegelijk aanschaffen om in de boekenkast te zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |