Ik zit tussendoor te gamenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Bob-B het volgende:
Justin is nu aan het huilen denk ik.
Nee, gewoon naar binnen lopen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:06 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Goeiemorgen!
Heeft iemand enige idee of je een afspraak moet hebben als je aangifte wil doen van diefstsal???
herstelquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen middag
heel wat gemist gister, zie ik al wel
Whahahaquote:
K heb daar niks aan. Ik moet iemand hebben die me gewoon stap voor stap kan vertellen en laten zien hoe ik het moet doen. De leraren hier failen daarin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:59 schreef Blawh het volgende:
Handig programma wel, als je het eenmaal snapt ook niet zo heel moeilijk.
Leen gewoon ''Inleiding SPSS 11 voor Windows'', daar staat zo goed als alles wel in.
RTFMquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
K heb daar niks aan. Ik moet iemand hebben die me gewoon stap voor stap kan vertellen en laten zien hoe ik het moet doen. De leraren hier failen daarin.
Maar goed, ik zoek t wel uit...
Zeker vanuit wageningen, ze staken daar in de buurt ivm het vandalisme en geweld van de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar huis. Of ik doe een poging tot. Veolia houd een deel van z'n bussen in de remise. Klootzakken.
Niet een feest voor politieagenten met een witte partytent?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef haakon het volgende:
volgens mij is er vanmorgen / begin van de middag iemand vermoord in almelo![]()
ik zat namelijk in de bus naar huis, en toen reed ik langs een sporthal, en daar was het ruim afgezet,en er stond ene wit tentje![]()
Al 2 weken niet meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt toch een baan Drizzt_DoUrden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |