Oppassen dat je niet ineens een heel stuk van je wang mistquote:Op maandag 9 maart 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verdoving is kutter... volgens mij beet ik net op mijn wang zonder iets te voelen.
Het bloedt niet, dus het valt mee, gelukkigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet ineens een heel stuk van je wang mist
ooohw gelukkigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bloedt niet, dus het valt mee, gelukkig.
Dan was ik meteen naar de EHBO gereden, die hoeven in ieder geval niet nog een keer te verdoven danquote:Op maandag 9 maart 2009 09:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ooohw gelukkigAnders mocht je straks nog gehecht worden ook
Dat scheelt weer inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was ik meteen naar de EHBO gereden, die hoeven in ieder geval niet nog een keer te verdoven dan.
wiens schuld is dat, dat van die slechte vulling?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was ook geen controle, maar vervanging van een slechte vulling. Overigens wel de laatste slechte vulling die vervangen is nu.
Van mijn vorige tandarts. Die is met pensioen gegaan, nieuwe tandarts maakte foto's en bekeek vullingen en kwam tot de conclusie dat ze niet goed waren. Hij heeft ook uitgelegd aan de hand van de foto's, dus ik geloof hem wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wiens schuld is dat, dat van die slechte vulling?slechte tandarts?
of moest jouw tandarts weer 'geld' zien en beweren dat het een slechte vulling was?
Heeft ie ook uitgelegd dat jij de foto's moet betalen?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mijn vorige tandarts. Die is met pensioen gegaan, nieuwe tandarts maakte foto's en bekeek vullingen en kwam tot de conclusie dat ze niet goed waren. Hij heeft ook uitgelegd aan de hand van de foto's, dus ik geloof hem wel.
Nee, een opruimweekje. Alle restantjes van 4 klanten opruimen en zo. Heerlijk!quote:
Jumquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, een opruimweekje. Alle restantjes van 4 klanten opruimen en zo. Heerlijk!
Pienquote:
Ik heb nog nooit van een declaratiebudget gehoord.. Maar 1 foto per 2/3 jaar valt daar dus mooi inquote:Op maandag 9 maart 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan... als je boven je 'declaratiebudget 'komt, niet meer
En ze kosten nogal wat
Geen zweet-werk denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, een opruimweekje. Alle restantjes van 4 klanten opruimen en zo. Heerlijk!
Ik heb sinds 5 januari werken van 60 uur gehad, dus dit is zeker erg welkom nuquote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen zweet-werk denk ik. Lijkt me af en toe ook wel lekker
Mijn tandarts houdt sowieso al rekening met de vergoeding die ik krijg van mijn zorgverzekeraar. Hij plant alles precies zo, dat ik onder het budget blijf.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan... als je boven je 'declaratiebudget 'komt, niet meer
En ze kosten nogal wat
Peugeot 207 ?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb sinds 5 januari werken van 60 uur gehad, dus dit is zeker erg welkom nu
en vanmiddag een leaseauto bestellen!
Uiteraard wel het maximale wat hijzelf ook kan declarerenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn tandarts houdt sowieso al rekening met de vergoeding die ik krijg van mijn zorgverzekeraar. Hij plant alles precies zo, dat ik onder het budget blijf.
Tijd om een nieuwe tandarts te zoekenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uiteraard wel het maximale wat hijzelf ook kan declareren
Tandartsen, ik heb er weinig vertrouwen in... Had nooit wat... maar sinds de 'wet' op de één of andere manier gewijzigd is, ze zelf hun declaraties regelen of weet ik wat veranderd is, moet er opeens een vulling worden hervult, een foto gemaakt worden, 2x per jaar tandsteen ipv de één keer voorheen, of zijn de klachten na het tandartsbezoek 'erger' dan voor die tijd
Das ook gemeenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis al de 2e... zoek er eentje in mijn woonplaats nu, maar 'alles zit vol'![]()
hoe raad je hetquote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
neuken en zuipen ?
en links en rechts een bomaanslagje ?
Ja, maar dat wist ik al, anders zou ik niet op vakantie gaan met d'r... Ze is nu netjes de boodschappen doen zelfs. haha..quote:
Dat ben jij ook aan het doen?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:40 schreef Klonk het volgende:
meer neuken
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan, meidje slijt anders de hard.
Ah, de kwaliteit is daar toch minder?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan, meidje slijt anders de hard.
of in andere woorden: ik doe rustig aan, anders moet ik weer een nieuwe zoeken. Deze is wel leuk namelijk, zou een beetje jammer zijn om d'r na 2 weken alweer te moeten vervangen.quote:
Wellicht leg ik de lat te hoog.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de kwaliteit is daar toch minder?
In afrikaquote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Waar blijft de lente?
Hoest met het banen zoeken?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Hey Pien
Hey Marc
Koffie
Mn schoonmoeder maakt nog verse, met gekookt water enzo
Does gauw hierheen brengen danquote:Op maandag 9 maart 2009 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry, zit nog in mijn koffer.
Oh indah, wil je Bali dan meenemen hierheen?quote:
het feit dat je meestal 2 mensen nodig hebt om te neuken en ik nu alleen thuis ben helpt ook wel mee om op dit moment niet te neukenquote:
Weinig vacaturesquote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest met het banen zoeken?
Ik kom trouwens bij je in de buurt wonen. Zag een mooi kasteeltje te koop daar.
Moet alleen nog even de jackpot winnen in de staatsloterij eerst
Gaarnequote:Op maandag 9 maart 2009 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben over twee weken weer terug, zal het dan direct doorsturen.
Sorry, Bali houd ik liever een beetje in de buurt van mezelfquote:Op maandag 9 maart 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh indah, wil je Bali dan meenemen hierheen?
Er loopt vast wel een jong ding over straat die zich even uitleent aan jequote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
het feit dat je meestal 2 mensen nodig hebt om te neuken en ik nu alleen thuis ben helpt ook wel mee om op dit moment niet te neuken
Je weet welk ik bedoel?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey Indah
[..]
Weinig vacatures
Ow, jij gaat mn kasteel kopen?
er lopen hier alleen lagere school kindjes door de straat of bejaardenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er loopt vast wel een jong ding over straat die zich even uitleent aan je
Ja, je hebt gelijk, jammer voor je.
Ow, das wel jammer. We kunne het hier toch gewoon wel bij de waddeneilanden leggen. Alleen dan wel met het klimaat van Bali natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry, Bali houd ik liever een beetje in de buurt van mezelf
De eerste mag niet, en de laatste wil ik je ook niet aandoen nee.. zo sociaal ben ik nog wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
er lopen hier alleen lagere school kindjes door de straat of bejaarden
Duurt lang!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar de levertijd vanaf dat moment is nog wel 2 weken, met de gewone post.
dat nietquote:
Haha.. kwa omvang zou het wel ergens in de Noordzee passen ja, alleen of dat klimaat mee te nemen is, dat betwijfel ik overigens...quote:Op maandag 9 maart 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das wel jammer. We kunne het hier toch gewoon wel bij de waddeneilanden leggen. Alleen dan wel met het klimaat van Bali natuurlijk
Tofquote:Op maandag 9 maart 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
wisten jullie al dat ik me aan heb gemeld voor een BBL (beroepsbegeleidend leren) traject bij de stichting waar ik nu vrijwilligerswerk doe, dat bevalt me zo goed dat ik van activiteitenbegeleider mijn nieuwe beroep wil maken. nu alleen nog duimen dat ze mij kiezen
Beetje jammer hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry, maar luchtpost wordt wat prijzig.
Neukzequote:Op maandag 9 maart 2009 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben er weer vantussen, de 'plicht' roept.
Hehe. Komt wel goedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
MPG
zeker tof, heb alleen wat moeite met de gedachte dat ik weer in de schoolbanken moet op mijn leeftijd (locatie groenveldsingel)
ja, er komen tenminste geen luiers aan te pasquote:Op maandag 9 maart 2009 13:08 schreef Pien85 het volgende:
Klonk, wat gaaf, activiteitenbegeleiding is leuk!
Och, die ene dag in de week overleef je welquote:Op maandag 9 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
MPG
zeker tof, heb alleen wat moeite met de gedachte dat ik weer in de schoolbanken moet op mijn leeftijd (locatie groenveldsingel)
Kijk maar op funda. Kost een miljoen of 6.5.quote:
ik hoop trouwens wel dat ze een soort van ouwe lullen klasje hebben want ik zie mezelf al zitten in een klas vol tienersquote:Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, die ene dag in de week overleef je wel
Heel leuk
doe es een linkjequote:Op maandag 9 maart 2009 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk maar op funda. Kost een miljoen of 6.5.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
MPG
Wat is er mis met meisjes van 16quote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop trouwens wel dat ze een soort van ouwe lullen klasje hebben want ik zie mezelf al zitten in een klas vol tieners
Wat voor instelling is het?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, er komen tenminste geen luiers aan te pas
Valt op de BBL wel mee hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop trouwens wel dat ze een soort van ouwe lullen klasje hebben want ik zie mezelf al zitten in een klas vol tieners
een grote zorginstelling in Noord Limburg en we hebben van alles in de aanbieding, crisisopvang, autisten, mongooltjes, zwakbegaafden, mensen met psyschose, demente bejaarden, mensen met een meervoudige beperking, kinderen en jongeren met leer en opvoedingsproblematiek.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor instelling is het?
[..]
Valt op de BBL wel mee hoorSowieso wordt je onder de 18 al niet toegelaten. In mijn oude BBL klas was ik met mn 21 jaar de jongste, de oudste in mijn klas was 56
Oh leukquote:Op maandag 9 maart 2009 13:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
een grote zorginstelling in Noord Limburg en we hebben van alles in de aanbieding, crisisopvang, autisten, mongooltjes, zwakbegaafden, mensen met psyschose, demente bejaarden, mensen met een meervoudige beperking, kinderen en jongeren met leer en opvoedingsproblematiek.
van lief tot link
Op de instelling waar ik stage heb gelopen (toevallig in de BBL-tak) was dat niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Raar want de BBL-ers waren bij ons vanaf 16..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor instelling is het?
[..]
Valt op de BBL wel mee hoorSowieso wordt je onder de 18 al niet toegelaten. In mijn oude BBL klas was ik met mn 21 jaar de jongste, de oudste in mijn klas was 56
ik ga er hopelijk vanzelf achterkomenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op de instelling waar ik stage heb gelopen (toevallig in de BBL-tak) was dat niet.
Maar is er geen volwassen-opleiding die dat geeft?
Het zal iig geen kinderklasje worden maar gemengdquote:
't kan wel, maar de eisen zijn een stuk strenger. Meeste instellingen willen mensen onder de 18 sowieso niet in BBL hebben, scholen hebben er moeite mee, en de leerplichtambtenaar moet ook nog 's achter je staan. Onder de 18 is het dus mogelijk, maar zeker niet makkelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Raar want de BBL-ers waren bij ons vanaf 16..
edit: en ik heb op mn 16e bijna een BBL opleiding gevolgd... tis toen toch een andere (BOL toevallig) geworden..
Hoor net dat ik al oud ben en dat leerplicht in mijn tijd tot 16 was...wist nieteens dat het inmiddels 18 isquote:Op maandag 9 maart 2009 13:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't kan wel, maar de eisen zijn een stuk strenger. Meeste instellingen willen mensen onder de 18 sowieso niet in BBL hebben, scholen hebben er moeite mee, en de leerplichtambtenaar moet ook nog 's achter je staan. Onder de 18 is het dus mogelijk, maar zeker niet makkelijk
Edit: En dan staat er in de wet ook nog iets over het aantal uur dat je maximaal mag werken, en daar moet je werkgever het dan weer mee eens zijn enzo
ach en geestelijk ben ik nog steeds 18 ofzo, koop mijn kleren bijvoorkeur bij esprit, heb een hippe pet en een nintendo ds, afgezien van de grijze haren zal niemand het verschil merkenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal iig geen kinderklasje worden maar gemengd
Dat verklaard een hoopquote:Op maandag 9 maart 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoor net dat ik al oud ben en dat leerplicht in mijn tijd tot 16 was...
heb ik meteen mijn verklaring waarom er toen relatief veel 16/17 jarigen een BBL deden
land der regeltjesquote:Staatssecretaris De Vries van Defensie baalt flink van de zeldzame varensoorten die zijn ontdekt op het parkeerterrein van legerkamp Soesterberg. Door de vondst mogen 155 vrachtwagens van Defensie niet worden verplaatst.
"Als Defensie kunnen wij een goede bijdrage leveren aan natuur en milieu, maar het moet niet te gek worden", reageert De Vries op zijn weblog. "Het verplaatsen van de vrachtwagens blijkt een overtreding van de Flora- en faunawet te zijn en heeft bestuurlijke en mogelijk strafrechtelijke gevolgen, zo laat de Dienst Regelingen van het Ministerie van Landbouw ons weten."
Defensie wil de vrachtwagens verkopen. Maar de blaasvaren, de steenbreekvaren en de tongvaren verhinderen dat. "U begrijpt dat ik over dit onderwerp eens een kopje koffie met mijn collega van Landbouw, minister Verburg, ga drinken. Zij zal dit ook van de zotte vinden verwacht ik."
Hij heeft nog meer gespreksonderwerpen, op de Vlasakkers bij de Bernhardkazerne in Amersfoort zou namelijk een beschermde zandhagedis zijn gezien. Daardoor komen de Open Dagen van de Landmacht mogelijk in gevaar.
een grijze lok is voor jonge meisjes soms ook erg aantrekkelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 13:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach en geestelijk ben ik nog steeds 18 ofzo, koop mijn kleren bijvoorkeur bij esprit, heb een hippe pet en een nintendo ds, afgezien van de grijze haren zal niemand het verschil merken
Moet ook gebeurenquote:
Waarom vergeten veel mensen die tweede dquote:
Ik omdat ik een vriend heb die Nick heet.. niek... nick..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom vergeten veel mensen die tweede d?
er zijn ergere dingen..quote:
Niets mis met kattekots opruimen ^^quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn ergere dingen..
kattekots ruimen ofzo
al gaat dat wel sneller
Reptielenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets mis met kattekots opruimen ^^
Ik vind die varens en hagedis erger
Gauw! doe het raam dicht!quote:
Hier waait het buitenquote:
Sorrie, ik doe mn benen al dichtquote:
ik moet als mod het goeie voorbeeld geven, maar ik moet nu wel aan bepaald gifje denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef cablegunmaster het volgende:
binnen waaien? swaaien met je lul!
als een ventilator ^^ dan waait het
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De poorten van hel hemel zijn gesloten
![]()
Ik heb geen lulquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef cablegunmaster het volgende:
binnen waaien? swaaien met je lul!
als een ventilator ^^ dan waait het
vies bah bah bah mental image cannot be unseenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet als mod het goeie voorbeeld geven, maar ik moet nu wel aan bepaald gifje denken
* LL doet mond dan ook maar dichtquote:
link voor leedvermaakquote:
Helpt ook niet, denk dat je de wind buiten even uit moet zettenquote:
Wat heb je gedaan?quote:
Dan staat de deur nog steeds openquote:
Verrek...quote:
En een prei dan?quote:
ben ik zo berucht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
niet klikken, anders heb je dat liedje weer de hele tijd in je kopquote:
quote:
quote:
hijs is tof moest even meezingenquote:
Ik zie hetquote:
Mooie avaquote:
Donkerblauw?quote:
quote:
Sinds zaterdagavond.quote:
leg uitquote:
geteisem van de FP heeft tegenwoordig ook al kleurtjes...quote:
Het lijkt eropquote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leg uithoe heb je de promotie gemaakt?
bla, bla, bla, waarom ben je donkerblauwquote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef OA het volgende:
En een andere ava gekozen. Dat oog werd ik zat
Ja, doorgaans zwartquote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
geteisem van de FP heeft tegenwoordig ook al kleurtjes...
Er was nog een eindredacteur nodig en dan kwamen ze logischerwijs bij mij uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
bla, bla, bla, waarom ben je donkerblauw
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
Er was nog een eindredacteur nodig en dan kwamen ze logischerwijs bij mij uit.
Handig. Zelf vragen stellen en het antwoord gevenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo logisch?
Ja, je bent een spellings freak!![]()
logischerwijs nog welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
Er was nog een eindredacteur nodig en dan kwamen ze logischerwijs bij mij uit.
Vind ik zelf natuurlijkquote:
ja, nou het klopt welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Handig. Zelf vragen stellen en het antwoord geven.
Waar dan welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef OA het volgende:
O, wees niet bang trouwens, want ik kan in GC niet door slotjes posten.
FB en MEDquote:
je kunt het ook overdrijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer 't is hier KOUD... kan net zo goed buiten gaan zitten
ga bij je baas binnenlopen en kijken of het daar ook koud is.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer 't is hier KOUD... kan net zo goed buiten gaan zitten
Ik zit thuisquote:Op maandag 9 maart 2009 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga bij je baas binnenlopen en kijken of het daar ook koud is.
als het daar niet koud is ga je op dr stoel zitten en zeg je :" Schat , ik kan zo niet werken in deze kou. Ik weet dat ik van mn werk hou , maar niet van deze kou. Of de thermometer gaat omhoog. Of ik hou niet meer van jou!"
Alsof de thermometer een meter hoger hangen helpt.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga bij je baas binnenlopen en kijken of het daar ook koud is.
als het daar niet koud is ga je op dr stoel zitten en zeg je :" Schat , ik kan zo niet werken in deze kou. Ik weet dat ik van mn werk hou , maar niet van deze kou. Of de thermometer gaat omhoog. Of ik hou niet meer van jou!"
Ja open dag van de landmacht gaat misschien niet door, omdat er een zeldzame hagedis is gesignaleerdquote:
So whut?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja open dag van de landmacht gaat misschien niet door, omdat er een zeldzame hagedis is gesignaleerd
Welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof de thermometer een meter hoger hangen helpt.
ga zelf een meter hoger zittenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar wordt het een meter lager niet warmer van.
Vandaar dat het op de top van een berg altijd zo fucking heet is en daar nooit sneeuw ligtquote:
Daar boven op die kast is het wel bloedheet, zeker?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga zelf een meter hoger zitten
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef OA het volgende:
Warme lucht verliest natuurlijk ook geen energie en warmte als het opstijgt
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar boven op die kast is het wel bloedheet, zeker?
Tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ja Precies..quote:
Moest wel lachen om dat bericht. Dan graaf je toch die varens uit en gooi je ze ergens anders neer in de grond?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja Precies..
net zoals Defensie 155 wagens niet kan verplaatsen en/of verkopen, omdat er 'zeldzame varens' om heen zijn gegroeid![]()
Nee nee nee dat kan nietquote:Op maandag 9 maart 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
Moest wel lachen om dat bericht. Dan graaf je toch die varens uit en gooi je ze ergens anders neer in de grond?
So you're the greatest lover?quote:
Weet ik 't, boswandelen, dierentuin, pizza bakken, iets!quote:
Dat is zo leuk!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ben gisteren al in de jungle geweest. En woestijn, oceaan. En de familie aan het begin van het park natuurlijk.
Voor de mensen met pleinvrees: Burgers Zoo.
Ikquote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk!![]()
Wie gaat er mee naar Burgers Zoo?
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk!![]()
Ik ook!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk!![]()
Ouderwets? Het enige wat echt niet meer kan zin de vogelkooien, die zijn te triest.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
ik vind Burgers zo dubbel, aan de ene kant prachtige dingen aan de andere kant is het park zo ouderwetsch het bijna griezelig is...
Vallen pasen en pinksteren dit jaar toevallig op dezelfde dag?quote:
Alweer?quote:
Mag ik met je mee de volgende keer?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ouderwets? Het enige wat echt niet meer kan zin de vogelkooien, die zijn te triest.
Ik heb een abo, ik kan het weten, ik kom er minimaal 5x per jaar
Ok, het eerste gedeelte mag ook eens op de schop, maar ik heb nog niet gehoord wat ze na de Rimba van plan zijn eigenlijk. Ik hoop zelf op de vogels die eens een nieuw plekje mogen gaan krijgen, want nu vind ik e rniet zo heel veel aan. Dat hebben ze bv in Emmen mooier in elkaar gestoken, dat subtropisch vogelkooi (een beetje bush, maar dan voor de vogels).
Ach, doe login zit nog steeds niet goedquote:
Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaatquote:
quote:
Het is nog te vroeg voor etenquote:
zegt wie?quote:
Als je tegen een uur pinguin kijken kanquote:
ik ga over een half uurtje ook etenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaat![]()
[..]
[..]
Het is nog te vroeg voor eten.
Dat doet me niet heel veel eigenlijkquote:
Pinguinsquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je tegen een uur pinguin kijken kan
quote:
Ah, de aansporing was weer genoegquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaat![]()
[..]
Dat is light ook nog steedsquote:
Ja, alweer, maar de vorige die ik had geboekt ging niet door.quote:
Maar je kwam toch ook in het ziekenhuis door iets wat je tijdens je vorige vakantie hebt opgelopen?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, alweer, maar de vorige die ik had geboekt ging niet door.![]()
Eigenlijk zouden we afgelopen weekend in Berlijn zijn, maar dat hebben we meteen geannuleerd toen ik in het ziekenhuis kwam.
Nasiquote:
Mosterdgas?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je kwam toch ook in het ziekenhuis door iets wat je tijdens je vorige vakantie hebt opgelopen?
quote:
Vakantie, vakantie... het was een bedrijfsuitje met verplichte dingen...quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je kwam toch ook in het ziekenhuis door iets wat je tijdens je vorige vakantie hebt opgelopen?
Je was in het buitenland en werkte niet echt... vakantie dus!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantie, vakantie... het was een bedrijfsuitje met verplichte dingen...
Martquote:
Fhaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]beetje uitgeschoten met de ketjap alleen, dus hij is iets aan de zoute kant
![]()
Muck![]()
ja, ik kan weer praten, maar echt lekker voel ik me nog steeds nietquote:
Uitstekendquote:Op maandag 9 maart 2009 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik kan weer praten, maar echt lekker voel ik me nog steeds niet
ik heb gewoon geen tijd om ziek te zijn
en hoe is het met jou dan?
primaquote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend.
Ga nu maar even sporten, ik pest je vanavond of van de week nog wel even op MSN.
ja he?quote:
jaquote:
Ja ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
ik wil huppelende lammetjes en bloemen om overheen te stampen ja!
juistquote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookbijtjes en bloemetjes en neuken en seks en zo
En dan buiten broodjes eten enzoquote:Op maandag 9 maart 2009 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
ik wil huppelende lammetjes en bloemen om overheen te stampen ja!
quote:
Neuken en seks?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookbijtjes en bloemetjes en neuken en seks en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |