Oppassen dat je niet ineens een heel stuk van je wang mistquote:Op maandag 9 maart 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verdoving is kutter... volgens mij beet ik net op mijn wang zonder iets te voelen.
Het bloedt niet, dus het valt mee, gelukkigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet ineens een heel stuk van je wang mist
ooohw gelukkigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bloedt niet, dus het valt mee, gelukkig.
Dan was ik meteen naar de EHBO gereden, die hoeven in ieder geval niet nog een keer te verdoven danquote:Op maandag 9 maart 2009 09:58 schreef Fha het volgende:
[..]
ooohw gelukkigAnders mocht je straks nog gehecht worden ook
Dat scheelt weer inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was ik meteen naar de EHBO gereden, die hoeven in ieder geval niet nog een keer te verdoven dan.
wiens schuld is dat, dat van die slechte vulling?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was ook geen controle, maar vervanging van een slechte vulling. Overigens wel de laatste slechte vulling die vervangen is nu.
Van mijn vorige tandarts. Die is met pensioen gegaan, nieuwe tandarts maakte foto's en bekeek vullingen en kwam tot de conclusie dat ze niet goed waren. Hij heeft ook uitgelegd aan de hand van de foto's, dus ik geloof hem wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wiens schuld is dat, dat van die slechte vulling?slechte tandarts?
of moest jouw tandarts weer 'geld' zien en beweren dat het een slechte vulling was?
Heeft ie ook uitgelegd dat jij de foto's moet betalen?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van mijn vorige tandarts. Die is met pensioen gegaan, nieuwe tandarts maakte foto's en bekeek vullingen en kwam tot de conclusie dat ze niet goed waren. Hij heeft ook uitgelegd aan de hand van de foto's, dus ik geloof hem wel.
Nee, een opruimweekje. Alle restantjes van 4 klanten opruimen en zo. Heerlijk!quote:
Jumquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, een opruimweekje. Alle restantjes van 4 klanten opruimen en zo. Heerlijk!
Pienquote:
Ik heb nog nooit van een declaratiebudget gehoord.. Maar 1 foto per 2/3 jaar valt daar dus mooi inquote:Op maandag 9 maart 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan... als je boven je 'declaratiebudget 'komt, niet meer
En ze kosten nogal wat
Geen zweet-werk denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, een opruimweekje. Alle restantjes van 4 klanten opruimen en zo. Heerlijk!
Ik heb sinds 5 januari werken van 60 uur gehad, dus dit is zeker erg welkom nuquote:Op maandag 9 maart 2009 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen zweet-werk denk ik. Lijkt me af en toe ook wel lekker
Mijn tandarts houdt sowieso al rekening met de vergoeding die ik krijg van mijn zorgverzekeraar. Hij plant alles precies zo, dat ik onder het budget blijf.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan... als je boven je 'declaratiebudget 'komt, niet meer
En ze kosten nogal wat
Peugeot 207 ?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb sinds 5 januari werken van 60 uur gehad, dus dit is zeker erg welkom nu
en vanmiddag een leaseauto bestellen!
Uiteraard wel het maximale wat hijzelf ook kan declarerenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn tandarts houdt sowieso al rekening met de vergoeding die ik krijg van mijn zorgverzekeraar. Hij plant alles precies zo, dat ik onder het budget blijf.
Tijd om een nieuwe tandarts te zoekenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uiteraard wel het maximale wat hijzelf ook kan declareren
Tandartsen, ik heb er weinig vertrouwen in... Had nooit wat... maar sinds de 'wet' op de één of andere manier gewijzigd is, ze zelf hun declaraties regelen of weet ik wat veranderd is, moet er opeens een vulling worden hervult, een foto gemaakt worden, 2x per jaar tandsteen ipv de één keer voorheen, of zijn de klachten na het tandartsbezoek 'erger' dan voor die tijd
Das ook gemeenquote:Op maandag 9 maart 2009 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis al de 2e... zoek er eentje in mijn woonplaats nu, maar 'alles zit vol'![]()
hoe raad je hetquote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
neuken en zuipen ?
en links en rechts een bomaanslagje ?
Ja, maar dat wist ik al, anders zou ik niet op vakantie gaan met d'r... Ze is nu netjes de boodschappen doen zelfs. haha..quote:
Dat ben jij ook aan het doen?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:40 schreef Klonk het volgende:
meer neuken
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan, meidje slijt anders de hard.
Ah, de kwaliteit is daar toch minder?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan, meidje slijt anders de hard.
of in andere woorden: ik doe rustig aan, anders moet ik weer een nieuwe zoeken. Deze is wel leuk namelijk, zou een beetje jammer zijn om d'r na 2 weken alweer te moeten vervangen.quote:
Wellicht leg ik de lat te hoog.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, de kwaliteit is daar toch minder?
In afrikaquote:Op maandag 9 maart 2009 12:48 schreef Pien85 het volgende:
Waar blijft de lente?
Hoest met het banen zoeken?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:51 schreef Ladylike het volgende:
Hey Pien
Hey Marc
Koffie
Mn schoonmoeder maakt nog verse, met gekookt water enzo
Does gauw hierheen brengen danquote:Op maandag 9 maart 2009 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry, zit nog in mijn koffer.
Oh indah, wil je Bali dan meenemen hierheen?quote:
het feit dat je meestal 2 mensen nodig hebt om te neuken en ik nu alleen thuis ben helpt ook wel mee om op dit moment niet te neukenquote:
Weinig vacaturesquote:Op maandag 9 maart 2009 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest met het banen zoeken?
Ik kom trouwens bij je in de buurt wonen. Zag een mooi kasteeltje te koop daar.
Moet alleen nog even de jackpot winnen in de staatsloterij eerst
Gaarnequote:Op maandag 9 maart 2009 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben over twee weken weer terug, zal het dan direct doorsturen.
Sorry, Bali houd ik liever een beetje in de buurt van mezelfquote:Op maandag 9 maart 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh indah, wil je Bali dan meenemen hierheen?
Er loopt vast wel een jong ding over straat die zich even uitleent aan jequote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
het feit dat je meestal 2 mensen nodig hebt om te neuken en ik nu alleen thuis ben helpt ook wel mee om op dit moment niet te neuken
Je weet welk ik bedoel?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
Hey Indah
[..]
Weinig vacatures
Ow, jij gaat mn kasteel kopen?
er lopen hier alleen lagere school kindjes door de straat of bejaardenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er loopt vast wel een jong ding over straat die zich even uitleent aan je
Ja, je hebt gelijk, jammer voor je.
Ow, das wel jammer. We kunne het hier toch gewoon wel bij de waddeneilanden leggen. Alleen dan wel met het klimaat van Bali natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry, Bali houd ik liever een beetje in de buurt van mezelf
De eerste mag niet, en de laatste wil ik je ook niet aandoen nee.. zo sociaal ben ik nog wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
er lopen hier alleen lagere school kindjes door de straat of bejaarden
Duurt lang!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar de levertijd vanaf dat moment is nog wel 2 weken, met de gewone post.
dat nietquote:
Haha.. kwa omvang zou het wel ergens in de Noordzee passen ja, alleen of dat klimaat mee te nemen is, dat betwijfel ik overigens...quote:Op maandag 9 maart 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das wel jammer. We kunne het hier toch gewoon wel bij de waddeneilanden leggen. Alleen dan wel met het klimaat van Bali natuurlijk
Tofquote:Op maandag 9 maart 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
wisten jullie al dat ik me aan heb gemeld voor een BBL (beroepsbegeleidend leren) traject bij de stichting waar ik nu vrijwilligerswerk doe, dat bevalt me zo goed dat ik van activiteitenbegeleider mijn nieuwe beroep wil maken. nu alleen nog duimen dat ze mij kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |