logischerwijs nog welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
Er was nog een eindredacteur nodig en dan kwamen ze logischerwijs bij mij uit.
Vind ik zelf natuurlijkquote:
ja, nou het klopt welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Handig. Zelf vragen stellen en het antwoord geven.
Waar dan welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef OA het volgende:
O, wees niet bang trouwens, want ik kan in GC niet door slotjes posten.
FB en MEDquote:
je kunt het ook overdrijvenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer 't is hier KOUD... kan net zo goed buiten gaan zitten
ga bij je baas binnenlopen en kijken of het daar ook koud is.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:37 schreef Pien85 het volgende:
Goffer 't is hier KOUD... kan net zo goed buiten gaan zitten
Ik zit thuisquote:Op maandag 9 maart 2009 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga bij je baas binnenlopen en kijken of het daar ook koud is.
als het daar niet koud is ga je op dr stoel zitten en zeg je :" Schat , ik kan zo niet werken in deze kou. Ik weet dat ik van mn werk hou , maar niet van deze kou. Of de thermometer gaat omhoog. Of ik hou niet meer van jou!"
Alsof de thermometer een meter hoger hangen helpt.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga bij je baas binnenlopen en kijken of het daar ook koud is.
als het daar niet koud is ga je op dr stoel zitten en zeg je :" Schat , ik kan zo niet werken in deze kou. Ik weet dat ik van mn werk hou , maar niet van deze kou. Of de thermometer gaat omhoog. Of ik hou niet meer van jou!"
Ja open dag van de landmacht gaat misschien niet door, omdat er een zeldzame hagedis is gesignaleerdquote:
So whut?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja open dag van de landmacht gaat misschien niet door, omdat er een zeldzame hagedis is gesignaleerd
Welquote:Op maandag 9 maart 2009 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof de thermometer een meter hoger hangen helpt.
ga zelf een meter hoger zittenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar wordt het een meter lager niet warmer van.
Vandaar dat het op de top van een berg altijd zo fucking heet is en daar nooit sneeuw ligtquote:
Daar boven op die kast is het wel bloedheet, zeker?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga zelf een meter hoger zitten
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:56 schreef OA het volgende:
Warme lucht verliest natuurlijk ook geen energie en warmte als het opstijgt
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar boven op die kast is het wel bloedheet, zeker?
Tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ja Precies..quote:
Moest wel lachen om dat bericht. Dan graaf je toch die varens uit en gooi je ze ergens anders neer in de grond?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja Precies..
net zoals Defensie 155 wagens niet kan verplaatsen en/of verkopen, omdat er 'zeldzame varens' om heen zijn gegroeid![]()
Nee nee nee dat kan nietquote:Op maandag 9 maart 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
Moest wel lachen om dat bericht. Dan graaf je toch die varens uit en gooi je ze ergens anders neer in de grond?
So you're the greatest lover?quote:
Weet ik 't, boswandelen, dierentuin, pizza bakken, iets!quote:
Dat is zo leuk!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ben gisteren al in de jungle geweest. En woestijn, oceaan. En de familie aan het begin van het park natuurlijk.
Voor de mensen met pleinvrees: Burgers Zoo.
Ikquote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk!![]()
Wie gaat er mee naar Burgers Zoo?
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk!![]()
Ik ook!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zo leuk!![]()
Ouderwets? Het enige wat echt niet meer kan zin de vogelkooien, die zijn te triest.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
ik vind Burgers zo dubbel, aan de ene kant prachtige dingen aan de andere kant is het park zo ouderwetsch het bijna griezelig is...
Vallen pasen en pinksteren dit jaar toevallig op dezelfde dag?quote:
Alweer?quote:
Mag ik met je mee de volgende keer?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ouderwets? Het enige wat echt niet meer kan zin de vogelkooien, die zijn te triest.
Ik heb een abo, ik kan het weten, ik kom er minimaal 5x per jaar
Ok, het eerste gedeelte mag ook eens op de schop, maar ik heb nog niet gehoord wat ze na de Rimba van plan zijn eigenlijk. Ik hoop zelf op de vogels die eens een nieuw plekje mogen gaan krijgen, want nu vind ik e rniet zo heel veel aan. Dat hebben ze bv in Emmen mooier in elkaar gestoken, dat subtropisch vogelkooi (een beetje bush, maar dan voor de vogels).
Ach, doe login zit nog steeds niet goedquote:
Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaatquote:
quote:
Het is nog te vroeg voor etenquote:
zegt wie?quote:
Als je tegen een uur pinguin kijken kanquote:
ik ga over een half uurtje ook etenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaat![]()
[..]
[..]
Het is nog te vroeg voor eten.
Dat doet me niet heel veel eigenlijkquote:
Pinguinsquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je tegen een uur pinguin kijken kan
quote:
Ah, de aansporing was weer genoegquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk eens naar die wiki-pagina, voor je blaat![]()
[..]
Dat is light ook nog steedsquote:
Ja, alweer, maar de vorige die ik had geboekt ging niet door.quote:
Maar je kwam toch ook in het ziekenhuis door iets wat je tijdens je vorige vakantie hebt opgelopen?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, alweer, maar de vorige die ik had geboekt ging niet door.![]()
Eigenlijk zouden we afgelopen weekend in Berlijn zijn, maar dat hebben we meteen geannuleerd toen ik in het ziekenhuis kwam.
Nasiquote:
Mosterdgas?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je kwam toch ook in het ziekenhuis door iets wat je tijdens je vorige vakantie hebt opgelopen?
quote:
Vakantie, vakantie... het was een bedrijfsuitje met verplichte dingen...quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je kwam toch ook in het ziekenhuis door iets wat je tijdens je vorige vakantie hebt opgelopen?
Je was in het buitenland en werkte niet echt... vakantie dus!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantie, vakantie... het was een bedrijfsuitje met verplichte dingen...
Martquote:
Fhaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]beetje uitgeschoten met de ketjap alleen, dus hij is iets aan de zoute kant
![]()
Muck![]()
ja, ik kan weer praten, maar echt lekker voel ik me nog steeds nietquote:
Uitstekendquote:Op maandag 9 maart 2009 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik kan weer praten, maar echt lekker voel ik me nog steeds niet
ik heb gewoon geen tijd om ziek te zijn
en hoe is het met jou dan?
primaquote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend.
Ga nu maar even sporten, ik pest je vanavond of van de week nog wel even op MSN.
ja he?quote:
jaquote:
Ja ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
ik wil huppelende lammetjes en bloemen om overheen te stampen ja!
juistquote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookbijtjes en bloemetjes en neuken en seks en zo
En dan buiten broodjes eten enzoquote:Op maandag 9 maart 2009 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
ik wil huppelende lammetjes en bloemen om overheen te stampen ja!
quote:
Neuken en seks?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookbijtjes en bloemetjes en neuken en seks en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |