Beetje jammer hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sorry, maar luchtpost wordt wat prijzig.
Neukzequote:Op maandag 9 maart 2009 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben er weer vantussen, de 'plicht' roept.
Hehe. Komt wel goedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
MPG
zeker tof, heb alleen wat moeite met de gedachte dat ik weer in de schoolbanken moet op mijn leeftijd (locatie groenveldsingel)
ja, er komen tenminste geen luiers aan te pasquote:Op maandag 9 maart 2009 13:08 schreef Pien85 het volgende:
Klonk, wat gaaf, activiteitenbegeleiding is leuk!
Och, die ene dag in de week overleef je welquote:Op maandag 9 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
MPG
zeker tof, heb alleen wat moeite met de gedachte dat ik weer in de schoolbanken moet op mijn leeftijd (locatie groenveldsingel)
Kijk maar op funda. Kost een miljoen of 6.5.quote:
ik hoop trouwens wel dat ze een soort van ouwe lullen klasje hebben want ik zie mezelf al zitten in een klas vol tienersquote:Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, die ene dag in de week overleef je wel
Heel leuk
doe es een linkjequote:Op maandag 9 maart 2009 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk maar op funda. Kost een miljoen of 6.5.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
MPG
Wat is er mis met meisjes van 16quote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop trouwens wel dat ze een soort van ouwe lullen klasje hebben want ik zie mezelf al zitten in een klas vol tieners
Wat voor instelling is het?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, er komen tenminste geen luiers aan te pas
Valt op de BBL wel mee hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop trouwens wel dat ze een soort van ouwe lullen klasje hebben want ik zie mezelf al zitten in een klas vol tieners
een grote zorginstelling in Noord Limburg en we hebben van alles in de aanbieding, crisisopvang, autisten, mongooltjes, zwakbegaafden, mensen met psyschose, demente bejaarden, mensen met een meervoudige beperking, kinderen en jongeren met leer en opvoedingsproblematiek.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor instelling is het?
[..]
Valt op de BBL wel mee hoorSowieso wordt je onder de 18 al niet toegelaten. In mijn oude BBL klas was ik met mn 21 jaar de jongste, de oudste in mijn klas was 56
Oh leukquote:Op maandag 9 maart 2009 13:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
een grote zorginstelling in Noord Limburg en we hebben van alles in de aanbieding, crisisopvang, autisten, mongooltjes, zwakbegaafden, mensen met psyschose, demente bejaarden, mensen met een meervoudige beperking, kinderen en jongeren met leer en opvoedingsproblematiek.
van lief tot link
Op de instelling waar ik stage heb gelopen (toevallig in de BBL-tak) was dat niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Raar want de BBL-ers waren bij ons vanaf 16..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor instelling is het?
[..]
Valt op de BBL wel mee hoorSowieso wordt je onder de 18 al niet toegelaten. In mijn oude BBL klas was ik met mn 21 jaar de jongste, de oudste in mijn klas was 56
ik ga er hopelijk vanzelf achterkomenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op de instelling waar ik stage heb gelopen (toevallig in de BBL-tak) was dat niet.
Maar is er geen volwassen-opleiding die dat geeft?
Het zal iig geen kinderklasje worden maar gemengdquote:
't kan wel, maar de eisen zijn een stuk strenger. Meeste instellingen willen mensen onder de 18 sowieso niet in BBL hebben, scholen hebben er moeite mee, en de leerplichtambtenaar moet ook nog 's achter je staan. Onder de 18 is het dus mogelijk, maar zeker niet makkelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Raar want de BBL-ers waren bij ons vanaf 16..
edit: en ik heb op mn 16e bijna een BBL opleiding gevolgd... tis toen toch een andere (BOL toevallig) geworden..
Hoor net dat ik al oud ben en dat leerplicht in mijn tijd tot 16 was...wist nieteens dat het inmiddels 18 isquote:Op maandag 9 maart 2009 13:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't kan wel, maar de eisen zijn een stuk strenger. Meeste instellingen willen mensen onder de 18 sowieso niet in BBL hebben, scholen hebben er moeite mee, en de leerplichtambtenaar moet ook nog 's achter je staan. Onder de 18 is het dus mogelijk, maar zeker niet makkelijk
Edit: En dan staat er in de wet ook nog iets over het aantal uur dat je maximaal mag werken, en daar moet je werkgever het dan weer mee eens zijn enzo
ach en geestelijk ben ik nog steeds 18 ofzo, koop mijn kleren bijvoorkeur bij esprit, heb een hippe pet en een nintendo ds, afgezien van de grijze haren zal niemand het verschil merkenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal iig geen kinderklasje worden maar gemengd
Dat verklaard een hoopquote:Op maandag 9 maart 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoor net dat ik al oud ben en dat leerplicht in mijn tijd tot 16 was...
heb ik meteen mijn verklaring waarom er toen relatief veel 16/17 jarigen een BBL deden
land der regeltjesquote:Staatssecretaris De Vries van Defensie baalt flink van de zeldzame varensoorten die zijn ontdekt op het parkeerterrein van legerkamp Soesterberg. Door de vondst mogen 155 vrachtwagens van Defensie niet worden verplaatst.
"Als Defensie kunnen wij een goede bijdrage leveren aan natuur en milieu, maar het moet niet te gek worden", reageert De Vries op zijn weblog. "Het verplaatsen van de vrachtwagens blijkt een overtreding van de Flora- en faunawet te zijn en heeft bestuurlijke en mogelijk strafrechtelijke gevolgen, zo laat de Dienst Regelingen van het Ministerie van Landbouw ons weten."
Defensie wil de vrachtwagens verkopen. Maar de blaasvaren, de steenbreekvaren en de tongvaren verhinderen dat. "U begrijpt dat ik over dit onderwerp eens een kopje koffie met mijn collega van Landbouw, minister Verburg, ga drinken. Zij zal dit ook van de zotte vinden verwacht ik."
Hij heeft nog meer gespreksonderwerpen, op de Vlasakkers bij de Bernhardkazerne in Amersfoort zou namelijk een beschermde zandhagedis zijn gezien. Daardoor komen de Open Dagen van de Landmacht mogelijk in gevaar.
een grijze lok is voor jonge meisjes soms ook erg aantrekkelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 13:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach en geestelijk ben ik nog steeds 18 ofzo, koop mijn kleren bijvoorkeur bij esprit, heb een hippe pet en een nintendo ds, afgezien van de grijze haren zal niemand het verschil merken
Moet ook gebeurenquote:
Waarom vergeten veel mensen die tweede dquote:
Ik omdat ik een vriend heb die Nick heet.. niek... nick..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom vergeten veel mensen die tweede d?
er zijn ergere dingen..quote:
Niets mis met kattekots opruimen ^^quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn ergere dingen..
kattekots ruimen ofzo
al gaat dat wel sneller
Reptielenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets mis met kattekots opruimen ^^
Ik vind die varens en hagedis erger
Gauw! doe het raam dicht!quote:
Hier waait het buitenquote:
Sorrie, ik doe mn benen al dichtquote:
ik moet als mod het goeie voorbeeld geven, maar ik moet nu wel aan bepaald gifje denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef cablegunmaster het volgende:
binnen waaien? swaaien met je lul!
als een ventilator ^^ dan waait het
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De poorten van hel hemel zijn gesloten
![]()
Ik heb geen lulquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef cablegunmaster het volgende:
binnen waaien? swaaien met je lul!
als een ventilator ^^ dan waait het
vies bah bah bah mental image cannot be unseenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet als mod het goeie voorbeeld geven, maar ik moet nu wel aan bepaald gifje denken
* LL doet mond dan ook maar dichtquote:
link voor leedvermaakquote:
Helpt ook niet, denk dat je de wind buiten even uit moet zettenquote:
Wat heb je gedaan?quote:
Dan staat de deur nog steeds openquote:
Verrek...quote:
En een prei dan?quote:
ben ik zo berucht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
niet klikken, anders heb je dat liedje weer de hele tijd in je kopquote:
quote:
quote:
hijs is tof moest even meezingenquote:
Ik zie hetquote:
Mooie avaquote:
Donkerblauw?quote:
quote:
Sinds zaterdagavond.quote:
leg uitquote:
geteisem van de FP heeft tegenwoordig ook al kleurtjes...quote:
Het lijkt eropquote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leg uithoe heb je de promotie gemaakt?
bla, bla, bla, waarom ben je donkerblauwquote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef OA het volgende:
En een andere ava gekozen. Dat oog werd ik zat
Ja, doorgaans zwartquote:Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
geteisem van de FP heeft tegenwoordig ook al kleurtjes...
Er was nog een eindredacteur nodig en dan kwamen ze logischerwijs bij mij uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
bla, bla, bla, waarom ben je donkerblauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |