Die is niet direct per vandaag eraf hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef shooorty het volgende:
Misschien dat we nog wel de tax terugkrijgen aangezien deze is afgeschaft door de regering?
Geen idee hoe ze dat heeft gedaan. Zijn van Eindhoven naar Pisa en weer terug. Dan moeten we ze helaas maar gewoon laten staan en volgende keer een stuk beter kijken... helaas.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef jmac het volgende:
[..]
Die is niet direct per vandaag eraf hoor.
En dat heeft iedereen wel eens. Dat als je vandaag boekt het morgen goedkoper is.
400 eur is wel ziekelijk duur voor 2 ryanair tix. Je vriendin kan zeker niet goed zoeken
Precies, ben er ook bang voor. Vanmiddag maar wel even bellen maar denk niet dat ze zo vriendelijk zijn om die 400 euro tickets in te ruilen voor 100 euro tickets :pquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef ASroma het volgende:
All Ryanair fares are fully changeable flight/dates/times/routes and names (up to 4 hours prior to original flight departure) however fares, fees or charges are non-refundable.
hmmm lama, ik denk dat je genaaid bent..... je zou altijd nog even hier naar kunnen bellen Nederland 0900 20 22 184 - English speaking 45c per minute
annuleringsverzekering verschilt per verzekeringsmaatschappij
Gewoon bellen en zeg tegen ze dat je vriendin per ongeluk de verkeerde luchthaven heeft aangevinkt. (van waaruit jullie vertrekken).quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef shooorty het volgende:
[..]
Precies, ben er ook bang voor. Vanmiddag maar wel even bellen maar denk niet dat ze zo vriendelijk zijn om die 400 euro tickets in te ruilen voor 100 euro tickets :p
Dat is inderdaad nog weleens een idee. Als Ryanair het verschil niet wil terugbetalen laten we hem op Eindhoven staan. Rij liever naar Eindhoven als naar Dusseldorf maar als het 300 euro scheelt rij ik wel naar Duitsland.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef guapo het volgende:
[..]
Gewoon bellen en zeg tegen ze dat je vriendin per ongeluk de verkeerde luchthaven heeft aangevinkt. (van waaruit jullie vertrekken).
Gewoon een zielig verhaal ophangen dat het voor haar de eerste keer was en nog niet helemaal begreep hoe het precies werkt.
Misschien dat ze mee willen werken. Het zou dan helemaal mooi zijn als Ryanair ook nog eens het verschil terugbetalen.
We gaan gelukkig gewoon met de autoquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef DutchTrain het volgende:
maar daarna niet hier komen klagen dat Weeze onbereikbaar is met het OV op het tijdstip dat je wil vliegen...
Jep, gewoon meteen via CreditCard betaald. Op de site staat dat het verschuldigde bedrag nul is dus ik neem aan dat het ook al helemaal is doorgevoerd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef ASroma het volgende:
hebben jullie al betaald dan? misschien als je het treft met de medewerker dat die dat door de vingers ziet en die tickets dan wel omboekt of gewoon helemaal uit het systeem verwijdert. Idd zielig verhaal gewoon aardig blijven etc.
Gaat daar eigenlijk nog iets aan gedaan worden in de toekomst?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef DutchTrain het volgende:
maar daarna niet hier komen klagen dat Weeze onbereikbaar is met het OV op het tijdstip dat je wil vliegen...
die taxibusjes vind ik eigenlijk best wel ideaal. Aardige gasten ook waar je een beetje mee kan ouwehoeren, voor je het weet sta je op arnhem centraal.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Gaat daar eigenlijk nog iets aan gedaan worden in de toekomst?
Het spoor Nijmegen-Kleve zal wel nooit meer hersteld worden, maar een regelmatige, directe busverbinding Nijmegen-Goch-Weeze of Venlo-Venray-Weeze (of zelfs dat hele rondje) moet toch mogelijk zijn?
Dat je afhankelijk bent van een taxibusje is zo on-Nederlands, dat het erg lang duurde voordat ik kon geloven dat er echt geen reguliere OV-verbinding is!
Bedenk je wel dat die gewoon bij het BKR geregged worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:13 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ik heb zo'n electron visa card aangemaakt, binnenkort maar eens GRATIS ergens heen vliegen
looooooooooooool in februari heb ik voor een RETOUR 2 euro betaald LOOOOOOOOOOL Eindhoven-Pisaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef shooorty het volgende:
Heb een beetje een vreemde vraag. Mijn vriendin heeft dinsdagavond tickets geboekt via Ryanair met vertrek vanuit Eindhoven. Nu zat ik vanmorgen even te checken en vanuit Dusseldorf is het gewoon een factor vier goedkoper (100 euro totaal i.p.v. 400 euro totaal).
Is het mogelijk om bijvoorbeeld het huidige ticket te annuleren en alsnog vanuit Dusseldorf te gaan? Als ik de boel ga omzetten naar Dusseldorf kom ik alsnog hoger dan 400 uit dus dat is geen optie. Ik vermoed dat we gewoon pech hebben maar wil het toch even checken hier.
Misschien dat we nog wel de tax terugkrijgen aangezien deze is afgeschaft door de regering?
Neehoor, je moet immers een bedrag storten voordat je iets kunt uitgeven. Je koopt dus niets op krediet. En mensen met een BKR-codering hebben, kunnen ook een Electron kaart aanvragen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat die gewoon bij het BKR geregged worden.
Maart: Retour Weeze- Gatwick. 0,02 euro.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:49 schreef MrKawada het volgende:
[..]
looooooooooooool in februari heb ik voor een RETOUR 2 euro betaald LOOOOOOOOOOL Eindhoven-Pisa
LooooooooooooooooooooooooooooooooooooooLoLoL pwned
haha ja ik ook 0,02 in maart: weeze-berlijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maart: Retour Weeze- Gatwick. 0,02 euro.
En dat muziekje als ze op tijd geland zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:17 schreef w00h00 het volgende:
jezus, in het vliegtuig komen ze gewoon langs met loten en geurtjes om te kopen![]()
Alsof iemand z'n gameboy aanzet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat muziekje als ze op tijd geland zijn
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat muziekje als ze op tijd geland zijn
Waarom klikte ikquote:
Maar moet je als bedrijf (of winkel) zijnde, ook niet een percentage aan de CC maatschappij afstaan ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:52 schreef Professional het volgende:
Omdat ze nu eenmaal veel geld verdienen met de creditcard transacties, en dat zullen ze echt niet 1,2,3 schrappen.
Ja, en dat percentage ligt véééle malen lager dan Ryanair doorberekent. Zou zomaar 2% kunnen zijn... Nou, daar zit je dan met je ticket van 1 cent en 'creditcardkosten' van een tientje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar moet je als bedrijf (of winkel) zijnde, ook niet een percentage aan de CC maatschappij afstaan ?
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:03 schreef OldJeller het volgende:
Wordt "Weeze" niet meer gebruikt?
Nouja, ik kan het zo 123 niet vinden op de site van ryanair, al zijn er wel mensen die hier via dat vliegveld vliegen?quote:
Düsseldorf = Weezequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het zo 123 niet vinden op de site van ryanair, al zijn er wel mensen die hier via dat vliegveld vliegen?
Düsseldorf wordt nog wel gebruikt, ligt er dichtbij.
Die twee plaatsen liggen iets meer dan 80 km uit elkaar.quote:
Ja NRN staat voor Niederrhein (naam van de luchthaven van Weeze)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef OldJeller het volgende:
Ik neem aan dat ze wel op je ticket / boekingsinformatie zetten dat je in de plaats Weeze moet zijn?![]()
Maar even voor de duidelijkheid, alles van Ryanair dat van "Düsseldorf (NRN)" vliegt, vliegt eigenlijk vanaf Weeze?
Nijmegen ligt sowieso in Nederland.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:08 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, Nijmegen licht dichterbij, maar is internationaal niet zo bekend
ah, oké. Goed om te weten!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja NRN staat voor Niederrhein (naam van de luchthaven van Weeze)
Nee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef OldJeller het volgende:
Ik neem aan dat ze wel op je ticket / boekingsinformatie zetten dat je in de plaats Weeze moet zijn?![]()
Ja. Dat vliegveld heet Niederrhein en bij Ryanair noemen ze dat Dusseldorf Niederrhein. Net zoals Charleroi Brussel Zuid is, en Bergamo Milaan.quote:Maar even voor de duidelijkheid, alles van Ryanair dat van "Düsseldorf (NRN)" vliegt, vliegt eigenlijk vanaf Weeze?
Ik ken het idee. Dat hebben inderdaad wel veel steden, maar meestal wordt het er wel bij vermeld. In dit geval niet. Nu nog steeds niet zie ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja. Dat vliegveld heet Niederrhein en bij Ryanair noemen ze dat Dusseldorf Niederrhein. Net zoals Charleroi Brussel Zuid is, en Bergamo Milaan.
Ik zie trouwens net wel dat ze tegenwoordig Dusseldorf-Weeze (NRN) op de lijst hebben staan, dus ze hebben het kort geleden aangepast.
Doe eens CTRL-F5? Misschien hebben ze het HEEL kort geleden aangepastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik ken het idee. Dat hebben inderdaad wel veel steden, maar meestal wordt het er wel bij vermeld. In dit geval niet. Nu nog steeds niet zie ik.
[ afbeelding ]
hehehe ken die verhalen ook ahaha altijd mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Düsseldorf = Weeze
Best verwarrend. Je zult de eerste niet zijn die in Düsseldorf staat en in Weeze had moeten zijn.
dat weet ik ook wel, maar de laatste tijd type ik dat foutje iets te vaakquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nijmegen ligt sowieso in Nederland.
Zou 't iig op het vliegveld ff aangeven zodat je als eerste het vliegtuig in kan en vooraan kunt zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:23 schreef DutchieBre het volgende:
Vraagje. Ik ga morgen met Ryanair naar Dublin. Nu heb ik gistyer mijn enkel gebroken, zou ik daarvoor kunnen bellen met hen dat ik graag ergens alleen kan zitten zodat ik mijn been omhoog kan houden ? Of is dat een raar verzoek ?
Niet dat ze dan opeens met extra kosten op de proppen komen ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou 't iig op het vliegveld ff aangeven zodat je als eerste het vliegtuig in kan en vooraan kunt zitten.
Ik las ook al dat ik een verklaring van de dokter nodig heb dat ik kan vliegen :S .. Tis maar wat gips hoor ..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:06 schreef ozzietukker het volgende:
Je hebt de toeslag voor vervoer met rolstoel naar het vliegtuig al betaald.. dat zit bij Ryanair standaard in de belastingen verweven.
Al is Ryanair normaal gesproken niet zo heel goed op customer service gebied, zij zien dit meer als busvervoer maar dan in een vliegtuig, wellicht dat je zelfs priority boarding moet kopen..
Maar met een gipsen been loop je veel meer kans op trombose (dan mensen zonder een gipsbeen, niet alsof het nu accuut erin schiet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik las ook al dat ik een verklaring van de dokter nodig heb dat ik kan vliegen :S .. Tis maar wat gips hoor ..
Het beste toch ff bellen ook nog, het goedkope Ierland nummer kan je altijd proberen (als je met VoIP Buster beld is dit zowiezo gratis). Aangeven dat je Special Assistence nodig hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:02 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb een verklaring van het ziekenhuis voor de dokter .. Die kan ik ook gebruiken zeiden ze in het ziekenhuis .. let's hope so, heb weinig zin om vannacht weer terug naar huis te rijden ..
Dat is het probleem niet, dat is afgedekt in de kleine lettertjes. Ze willen niet het risico lopen om ergens te moeten landen om jou naar het ziekenhuis te moeten brengen. Dat brengt een hoop kosten met zich mee, en schopt het hele vliegschema door de war.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar met een gipsen been loop je veel meer kans op trombose (dan mensen zonder een gipsbeen, niet alsof het nu accuut erin schiet.. Vliegmaatschappijen willen daar niet verantwoordelijk voor zijn en een doktersverklaring regelt dat.
Weeze kost op parkeerplaats 2 zo'n 9 euro per dag. Parkeerplaats 1 (die aan de terminal ligt) is een stuk duurder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
En waar kun je het goedkoopst parkeren: Weeze of Brussel?
Klopt, trouwens een week kost op P2 39 euroquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef PimD het volgende:
[..]
Weeze kost op parkeerplaats 2 zo'n 9 euro per dag. Parkeerplaats 1 (die aan de terminal ligt) is een stuk duurder.
Voor sommige mensen is iedere meter lopen er een teveelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef copyfile het volgende:
Mooie vindt ik nog dat het verschil tussen P1 en P2 echt minimaal is. P2 is misschien 5min. lopen hooguit
zo makkelijk? Hm, maar eens kopen dan!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:57 schreef noekk het volgende:
Je kan beter een giftkaart kopen , doe ik zelf ook. Je betaald die met cc, hij is meteen geldig en je betaald geen cc kosten.
Makkelijk bespaard toch?
Koen
4x5 euro is 20.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:35 schreef secondant het volgende:
4x 5 euro voor de retour
2x 30 euro voor checkin baggage
Samen 100
Je kan een giftvoucher kopen voor 100 euro. Volgens mij betaal je daar geen CC kosten over en kan je daar vervolgens mee betalen.
quote:Als een bon gedeeltelijk is ingewisseld, word het resterende bedrag nietig.
Een maximum van 4 bonnen kunnen worden gebruikt voor het aanschaffen van een vlucht. Als de prijs van de ticket hoger is dan de waarde van de bonnen zal het verschil per credit of debitcard moeten worden betaald.
Dus als m'n ticket 31 zou kosten, heb ik er niet zoveel aan. Dan kan ik met creditcard betalen, totale kosten 41 euro, of met giftcard, kosten 50 euro... Met het aanmaken van een VISA electron zijn de kosten dan het laagst: 32,64 euro.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef noekk het volgende:
Jah het is echt zo makkelijk, wel moet je rekening houden met de aanschaf prijzen van 25-50-75-100 euro.
Ik heb zelf voor 2 personen een retour naar londen gekocht totale prijs ¤ 20.00 , kadobon van 25 euro ingeleverd = winst van 15euro! Dus nu 25euro voor 2 personen retour londen!
Leuk toch?
over het algemeen zo vroeg mogelijk, maar je hebt nog ruim de tijd dus als ik jou was zou ik even afwachten of ze nog stoelen in de uitverkoop doen. (momenteel zijn ze voor april-mei en juni in de uitverkoop) wie weet dat je dan zo goed als gratis kan.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:45 schreef HPayne het volgende:
Ik wil graag een vlucht boeken deze zomer naar Reus (Barcelona) op maandag 17 augustus. Wanneer is de beste tijd qua prijs om te boeken?
Wel zijn de maanden juli en augustus hoogseizoen door schoolvakanties, en Ryanair kijkt ook op de kalender, dus heel goedkoop zullen in Augustus vluchten niet worden.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Sharapova het volgende:
[..]
over het algemeen zo vroeg mogelijk, maar je hebt nog ruim de tijd dus als ik jou was zou ik even afwachten of ze nog stoelen in de uitverkoop doen. (momenteel zijn ze voor april-mei en juni in de uitverkoop) wie weet dat je dan zo goed als gratis kan.
Bijna.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pfff, de 'nieuwe' aanbiedingen zijn dezelfde als de oude...
pwnedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:09 schreef Lemans24 het volgende:
Ik wilde net een VISA electron card aanmaken, bij Entropay. Dat is gelukt, alleen heb ik als valuta Euro's gekozen...
Nu kan dat niet veranderd worden én is het niet mogelijk een tweede account te openen! Hoe kom ik nu alsnog aan een GBP electron card?
Het viel mee. Ondanks dat het volgens de voorwaarden niet mogelijk is twee accounts te hebben, kon ik er toch nog één aanmaken op hetzelfde adres en met dezelfde creditcard. Wel zo praktisch en ik begrijp ook niet waarom het niet zou moeten kunnen.quote:
Nieuwe situatie:quote:GOING OUT
From Brussels (Charleroi) (CRL) to Fez (FEZ)
Depart CRL at 06:45 and arrive FEZ at 09:05
COMING BACK
From Fez (FEZ) to Brussels (Charleroi) (CRL)
Depart FEZ at 09:30 and arrive CRL at 13:50
quote:GOING OUT
From Brussels S. Charleroi(CRL) to Fes Saiss International(FEZ)
Depart CRL at 0645 and arrive FEZ at 0805
COMING BACK
From Fes Saiss International(FEZ) to Brussels S. Charleroi(CRL)
Depart FEZ at 0830 and arrive CRL at 1350
Juist wel. Als op de ene plek de klok een uur vooruit gaat en de klok op de andere plek hetzelfde blijft zal dat invloed hebben op je lokale vertrek- en aankomsttijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:07 schreef Anotis het volgende:
Maar de tijden waren en blijven 'local time', dus als daar geen zomertijd is dan zou er niets veranderen toch?
Mail even met de helpdesk en zeg dat je per ongeluk 2 accounts hebt aangemaakt. Dat had ik ook (onbewust) en kreeg toen de vraag welke ik wilde sluiten. Ik kreeg het geld inclusief de gemaakte kosten (10,50GBP) terug op mijn normale creditcard. Was overigens met twee e-mails en binnen vijf uur geregeld, waarvoor huldequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het viel mee. Ondanks dat het volgens de voorwaarden niet mogelijk is twee accounts te hebben, kon ik er toch nog één aanmaken op hetzelfde adres en met dezelfde creditcard. Wel zo praktisch en ik begrijp ook niet waarom het niet zou moeten kunnen.
En inmiddels heb ik mijn ticket naar Santander voor een euro of 22,50 geboekt. Nog steeds goedkoper dan met de normale creditcardkosten. En die 20 euro op m'n verder vrij nutteloze euro-electron card kan ik overal nog uitgeven waar ze VIS accepteren.
Ik begrijp echt niet dat mensen zo gemakkelijk hun persoonsgegevens geven aan een dergelijke instantie. Ook ik heb, na veel internet research, een Entropay account aangemaakt. Toen ik zojuist mijn tickets wilde betalen kreeg ik een error op Ryanair's site... en een mail van Entropay. Of ik even een kopie van mijn rijbewijs en credit card wilde sturen. Fuck yeah. Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens als die instantie failliet gaat? Zeker met het huidige economische klimaat... Ik heb al veek verhalen gehoord van identity theft en heb daarom ook maar gewoon mijn credit card gebruikt in plaats van Entropay.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het viel mee. Ondanks dat het volgens de voorwaarden niet mogelijk is twee accounts te hebben, kon ik er toch nog één aanmaken op hetzelfde adres en met dezelfde creditcard. Wel zo praktisch en ik begrijp ook niet waarom het niet zou moeten kunnen.
En inmiddels heb ik mijn ticket naar Santander voor een euro of 22,50 geboekt. Nog steeds goedkoper dan met de normale creditcardkosten. En die 20 euro op m'n verder vrij nutteloze euro-electron card kan ik overal nog uitgeven waar ze VIS accepteren.
ik dacht altijd dat ze niet konden terugboeken als je mastercard had, of had je geen mastercardquote:Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef bartfr het volgende:
[..]
Mail even met de helpdesk en zeg dat je per ongeluk 2 accounts hebt aangemaakt. Dat had ik ook (onbewust) en kreeg toen de vraag welke ik wilde sluiten. Ik kreeg het geld inclusief de gemaakte kosten (10,50GBP) terug op mijn normale creditcard. Was overigens met twee e-mails en binnen vijf uur geregeld, waarvoor hulde
Entropay is wel betrouwbaar, dat is niet 't punt. Gewoon onderdeel van VISA. Maar OOK pre-paid cc's worden bij BKR geregistreerd en bij instantie in UK. Anders zou je er zo 10.000eur op kunnen zetten zonder dat ook maar iemand er een idee van heeft. Money Laundering etc...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen zo gemakkelijk hun persoonsgegevens geven aan een dergelijke instantie. Ook ik heb, na veel internet research, een Entropay account aangemaakt. Toen ik zojuist mijn tickets wilde betalen kreeg ik een error op Ryanair's site... en een mail van Entropay. Of ik even een kopie van mijn rijbewijs en credit card wilde sturen. Fuck yeah. Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens als die instantie failliet gaat? Zeker met het huidige economische klimaat... Ik heb al veek verhalen gehoord van identity theft en heb daarom ook maar gewoon mijn credit card gebruikt in plaats van Entropay.
Mensen denken vandaag de dag te gemakkelijk over het uitwisselen van persoonsgegevens naar mijn mening.
Ik gebruik een ANWB Creditcard van VISA, daar werkte het in ieder geval gewoon meequote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat ze niet konden terugboeken als je mastercard had, of had je geen mastercard
Identity theft is altijd mogelijk op internet en zou vrij kut zijn. Maar dat is ook via winkels en banken mogelijk. Of via 'normale' creditcard betalingen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen zo gemakkelijk hun persoonsgegevens geven aan een dergelijke instantie.
Ze zijn geen onderdeel van Visa, ze maken gebruik van Visa's services voor zover ik weet. Paypal werkt met een soortgelijk systeem. Aan het account verbindt je een credit card; verificatie vindt plaats door middel van het afboeken van een paar Dollarcent, met in de beschrijving een bepaalde verificatiecode.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Entropay is wel betrouwbaar, dat is niet 't punt. Gewoon onderdeel van VISA. Maar OOK pre-paid cc's worden bij BKR geregistreerd en bij instantie in UK. Anders zou je er zo 10.000eur op kunnen zetten zonder dat ook maar iemand er een idee van heeft. Money Laundering etc...
Dus ze willen (bij opening) of soms na paar keer gebruik altijd ID's zien en vaak ook bewijs van waar je woont (Utility bill etc.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |